Zeer slecht

Een zeer slecht respectloos bedrijf is het, als ik de tijd terug kon draaien zou ik nooit maar dan ook nooit me auto’s laten verzekeren bij hen. Zeer slechte ervaring mee dus trap niet in prijzen je bent maar een nummer voor ze en behandelen je er ook aan.!

Beste Hans, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Zou je ons willen laten weten waar je niet tevreden over bent? Zodat wij onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, JW verzekeringen BV

Ondanks een all-risk verzekering weet men toch weer een reden om niet uit te keren.

Mijn bedrijfsauto is all-risk verzekert. Na een complete motor revisie gaat binnen een jaar de turbo defect waardoor de motor volledig vast loopt. Geen enkele coulance of inspanning vanuit deze tussenpersoon. Meer dan een doorschuif kantoor die provisie opstrijkt lijkt het dus niet te zijn. En dan doodleuk de premie met €40 verhogen. En als ik navraag doe is de reactie: “In de bijlage tref je een nieuwe offerte tegen een lager tarief. De nieuwe offerte is wel op basis van WA beperkt casco in plaats van allrisk aangezien het voertuig bijna 10 jaar oud is. Ik hoop dat dit tarief wel interessant voor je is.”

Beste Jord, Helaas is een defecte turbo geen verzekeringskwestie. Zelfs niet als het voertuig all risk verzekerd is. In Nederland zijn er geen verzekeraars waar dit onder de all risk dekking valt. Is er geen garantie vanuit de reparateur waar de motorrevisie is gedaan? Als een voertuig 10 jaar oud is, verzekeren de meeste mensen deze niet meer all risk. Er is om die reden vrijblijvend ook vrijblijvende een beperkt casco offerte verzonden. Met vriendelijke groet, JW verzekeringen BV

Duidelijke no nonsense verzekeringen. Kan je niet verzekeren met wat en hoe je wil, dan is een ander je al voorgeweest met een slimme constructie die niet gedekt werd. Prima info dus..

Geen antwoord op mijn vraag

Had pickup verzekerd bij jw verzekeringen. Zou graag als oldtimer verzekerd willen hebben maar kon niet omdat ik dan een dagelijkse auto erbij nodig had. Inmiddels een dagelijkse auto erbij genomen en wat blijkt? Kan nog steeds niet . Gevraagd waarom meerdere keren . Kunnen we geen antwoord op geven was t antwoord. Gelijk alle verzekeringen elders ondergebracht. Echt waardeloos

Beste Harry, Bedankt voor de recensie. Wij vinden het vervelend dat de ervaring met ons niet positief is geweest. Wij hebben om redenen geweigerd om je een offerte te verstrekken en begrijpen dat dit niet leuk is. Klanttevredenheid staat bij ons hoog op de agenda. Met vriendelijke groet, JW verzekeringen BV

Super snelle service en 40% goedkoper dan mijn vorige verzekering.

Nadat ik het formulier op de website had ingevuld, ben ik direct gebeld met een advies waardoor mijn verzekering nog lager uitviel. Je verwacht niet dat een bedrijf hun eigen product goedkoper aanbiedt dan dat er wordt vermeld in de berekeningen. Echt super blij mee! Op jaar basis bespaar ik nu gewoon een vakantie. Bedankt en hartelijke groet, Stefan

Slecht

Je word niet tewoord gestaan, alles moet via mail, en zelfs als je dan een bel verzoek indien word je gewoon niet gebeld, waardoor ik de schade aan mijn auto maar heb laten zitten. Dus kort gezegt zeer slecht en zeker niet klantvriendelijk. Tijd dus om een andere verzekerings maatschapij uit te gaan zoeken.

Beste J, Wat jammer dat je niet tevreden bent. De wachttijd bij onze schadeafdeling is dit jaar gemiddeld 19 seconde. Er zijn piek momenten na bijvoorbeeld een storm of als de lijn na het weekend om 09:00 weer open gaat. Wij doen ons best om ook dan iedereen zo snel mogelijk op te nemen. Mails worden altijd binnen 1 werkdag in behandeling genomen. Als wij de schade alsnog in behandeling moeten nemen ontvangen wij graag het schadeformulier: [email protected] Met vriendelijke groet, JW verzekeringen BV

Ik ben dik tevreden

Je wordt gelijk geholpen

Echt slecht

2 weken al wachten. Als probeer informatie gekregen ik gehoor geen antwoord.

Voor een schoolopdracht contact gelegd met JW verzekeringen. Binnen een half uur een complete reactie. Je ziet niet snel dat bedrijven hier aandacht aan besteden.

Goed.

Goed.

Wout van JW verzekeringen maakt fout

en herstelt dit niet. Ik had 2 auto's lopen via JW verzekeringen. 1 auto is daar weggegaan en 1 auto liep daar nog. Ik was zelf abuis en meldde dat de auto x per 1 dec naar een andere verzekeraar is overgegaan. Wout meldde het volgende" Eerst mijn vraag: Onderwerp: Opzegging polis 4 svj 08 Bij deze zeg ik mijn polis op per 30 november a.s. ik heb per 1 dec een andere verzekering en dito dekking Graag ontvang ik een verklaring schade jaren Dolf Zijn reactie: Beste Dolf, Bedankt voor de e-mail. U heeft alleen VDP58V verzekerd. Gemakshalve ga ik ervan uit dat u dit voertuig wenst op te zeggen aangezien er verder geen verzekeringen via ons lopen. Er is sprake van 1 maand opzegtermijn, daardoor heb ik de verzekering voor VDP58V opgezegd per 27 december 2020. In de bijlage treft u een verklaring van de opgebouwde schadevrije jaren. Deze zullen door ons in roydata worden geregistreerd. Veel succes verder. En nadat ik hem heb gewezen op de fout: Op 27 nov. 2020 17:23 schreef JW verzekeringen BV <[email protected]>: Geachte heer Geerts, Bedankt voor de e-mail. Wij hebben 4SVJ08 ook stopgezet per 27 december 2020 rekening houdend met 1 maand opzegtermijn. De opzegging van VDP58V is definitief verwerkt en kan niet meer teruggedraaid worden. Ik adviseer u om VDP58V ook per 27 december 2020 bij uw nieuwe verzekeraar te verzekeren. Met vriendelijke groet, Wout Wolven Oftewel.... er liepen wel 2 verzekeringen . Maar nu komt het Ik betaalde premie 120 euro per maand. Afgelopen dagen discussie over zijn fout De oude verzekering was gestopt en kon niet meer worden heropend. NIEUWE PREMIE 150 EURO PER MAAND

Als je ze nodig hebt, staan ze er voor je.

Verzekeringen zijn geen dagelijkse hobby. Als je er zelf weinig verstand van hebt hoop je dat de beheerpartij weet waar over praat en in nood er voor je staat. In de enkele keren dat ik met JW geschakeld heb, werd ik door kundige en inlevende personen geholpen.

Service

Slechte service wat betreft klantenservice. Klantvriendelijkheid is helaas ver te zoeken.

Beste Ilo, Wat jammer dat je niet tevreden bent. Zou je ons willen laten weten waar je niet tevreden over bent? Zodat wij onze dienstverlening in de toekomst kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, JW verzekeringen BV

zetten geen stap extra

schade afhandeling bij de schade die ik had was wat mij betreft ver ondermaats. uiteraard betaal je niet voor ultra service, maar ze doen letterlijk niets voor je als je een probleem wilt aankaarten. Zelfs niet wat ze toezeggen te doen. prijs is OK, service NEE, Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Beste Sebastiaan, Bedankt voor uw bericht. Ook al betalen onze klanten niet voor extra service, willen wij dit onze klanten wel altijd bieden. In uw geval lag het helaas buiten onze macht. Hieronder lichten wij even kort de situatie toe. Uw voertuig heeft olie gelekt op gemeentegrond. Vervolgens is er een bedrag uitgekeerd, aan de gemeente, voor het opruimen van de olie. U was het niet eens met de hoogte van het schadebedrag. De gemeente heeft voor het verwijderen van de olie onderzoek gedaan en een schoonmaakbedrijf ingehuurd. Hiervoor hebben zij kosten gemaakt waar wij geen invloed op hebben. U heeft bij ons de factuur opgevraagd, welke wij ook naar u verstuurd hebben. Wij hebben u geïnformeerd dat wij hier verder niets aan kunnen doen. In de toekomst zullen wij u altijd zo goed mogelijk proberen te helpen. Met vriendelijke groet, JW Verzekeringen B.V.

Denkt met mij mee

Maatwerk geleverd, dat ik elders niet geregeld kon krijgen. Super!

Altijd bereikbaar en goede service.

Nooit problemen mee, goede service en prijs. Duidelijk en meedenkend, alles wat je wilt van een verzekeraar.

Altijd goede service, snelle reactie en pro-actief meedenkend.

Moest schadevrije jaren splitsen ivm aanschaf paardenvrachtwagen, zo geregeld en daardoor veel goedkoper kunnen verzekeren.

Zeer correct

Slecht

Ze hebben tegen ons gelogen

Beste heer, mevrouw, Onlangs hebben wij helaas een slechte beoordeling van u ontvangen. Echter kunnen wij uw gegevens nergens terug vinden. Als u zo vriendelijk wilt zijn om contact met ons op te nemen via de mail ([email protected]) of telefoon/WhatsApp (0615302125), dan kunnen wij uitzoeken waar het eventueel mis is gegaan. Met vriendelijke groet, JW verzekeringen B.V.

Superb

Zijn jullie bereikbaar en super snel hulp

Service is top

Je wordt meteen geholpen. Via Whatsapp werd ik heel goed geholpen. Je krijgt niet het gevoel dat je met een bedrijf te maken hebt.

Top kwaliteit en goed service

Top kwaliteit en goed service

Alles keurig netjes geregeld

Onervaren medewerkers/bedrijf die/dat maar niks geregeld krijgen.

Onervaren medewerkers/bedrijf die/dat maar niks geregeld krijgen. Bovendien schrijven ze gepast en ongepast bedragen van je rekening af.