Weg Onzekerheid!!

Bij een assurantie tp had ik een aanvraag taxiverzekering lopen. Kreeg een heel a-typisch antwoord over waarom het allemaal NIET kan. Te duur etc. Rij ik naar de Autodealer om de auto op te halen met in gedachten dat ik toch een voorlopige dekking kan krijgen. Belt JW verzekeringen me onderweg op en terwijl ik bij de pomp sta, werd alles in 1 keer geregeld. Maximum bonusmalus overdracht van privé naar zakelijk voor de taxiverzekering en dat voor een supermooie premie, nieuwe dekking voor de priveauto voor een schappelijke verhoging. In 1 klap alle zorgen weg. Mooi geregeld in een JW-app. Tja wat doe je dan? Een stuk vrolijker doorrijden naar de dealer. JW verzekeringen zijn in mijn ogen De Toppers, manueel net zo snel en praktisch als digitaal. Michel

Beste Michel, Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om een recensie achter te laten. Wij zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, JW verzekeringen

Uitvoerende voor JW verzekeringen met calamiteiten / spoed klussen

Als bedrijf JvK Timmerwerken ben ik benaderd door JW verzekeringen. De eerste opdrachten die ik heb gekregen heb ik dezelfde dag nog opgepakt. Klus opgenomen, berekend, prijsopgave toegestuurd naar JW verzekeringen die het direct voor de klant doorstuurde naar de verzekeraar zodat de afhandeling van de schade word goedgekeurd, in gang word gezet en afgehandeld. Ben zelf als bedrijf blij hoe het verloopt en alle klanten waarvoor ik de klussen heb uitgevoerd zijn altijd blij door de snelle adequate service. Aanrader om bij JW verzekeringen advies te vragen en eventueel het gehele verzekerings pakket af te sluiten. Als bedrijf heb ik alles lopen via JW versterkingen. Contact JW verzekeringen, oordeel zelf!

HELE GOEDE SERVICE!!!

Dit is een verzekering die met je mee denkt naar de beste oplossing in vele verschillende manieren!!

Beste Mohamed, bedankt voor je positieve feedback. Wij vinden het inderdaad erg belangrijk om met onze klanten mee te denken! Met vriendelijke groet, JW verzekeringen

Vergelijking met TIS groot verschil

Tot zover communicatie goed service ook goed maar ik ben nog om nu al meer te zeggen hoe en wat maar het voelt goed

Beste Mohammed, goed om te horen dat je tot op heden tevreden over ons bent! Wij hopen dat we je in de toekomst net zo goed kunnen helpen als dat we nu gedaan hebben! Met vriendelijke groet, JW verzekeringen

De service is zeer goed ik wordt altijd perfect geholpen

Beste meneer de Graaf, wat fijn om te lezen dat u zo goed wordt geholpen. Wij zijn heel blij met dit soort berichten! Met vriendelijke groet, JW verzekeringen

goede service

goede service

Service oké

Ben pas paar maanden bij jullie verzekerd had al snel groene kaart en afschrijving is ook zoals afgesproken ben zeer tevreden gr jan de graaf

Je word goed en snel geholpen.

Tevreden over de samenwerking. Wij hebben onze autoverzekeringen via JW voor een prima prijs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb een hele goede ervaring met JW verzekeringen. Zij nemen de tijd voor de klant en als ik vragen heb, kunnen zij mij vrijwel altijd gelijk helpen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel geregeld, fijne communicatie en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

zeer slecht, onaanvaardbaar