Douchecabine Torino besteld. Snelle levering, er bleek alleen een handleiding te missen. Gebeld met de klantenservice en direct per mail ontvangen. Douchecabine ziet er erg goed uit, voor een scherpe prijs.

Product viel tegen qua kwaliteit

Het product viel tegen qua kwaliteit en de instructie in het Nederlands was abracadabra, geen Nederlands in ieder geval. Dat geeft een zeer goedkope indruk en dat had ik absoluut niet verwacht. De levering was snel.

Geachte mevrouw Lisette Noordhoek, Zojuist hebben we van u een beoordeling over Douche-Concurrent ontvangen en ik ben er direct even ingedoken omdat dit voor ons een hele nieuwe melding is, we nog niet eerder van u hebben vernomen. Graag hadden we dit eventueel voor u willen proberen op te lossen. We hebben geen melding van u ontvangen waarop we hadden kunnen anticiperen en probleemoplossend kunnen handelen. We vernemen graag van u of er op dit moment nog iets is wat wij als Douche-Concurrent voor u kunnen betekenen om uw goedkope indruk wellicht om te kunnen turnen naar een goede indruk over zowel uw product als over Douche-Concurrent. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie graag uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Douche-Concurrent

Mooi product, snel geleverd

Een waskom besteld. Kunnen kiezen uit een ruim assortiment. Levering was veel sneller dan verwacht en in eerste instantie was aangegeven. Dus top!

Geachte Lisanne, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw waskom en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Snelle levering, mooi product

Ik heb 2 waskommen besteld en deze waren binnen 2 dagen binnen.

Geachte Els Boomkamp, Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw bestelde waskommen en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

goed produkt en netjes afgeleverd

ene dag bestellen, volgende dag geleverd, Prima!

Geachte Jacqueline, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Klantvriendelijk

Snelle bezorging.

Geachte Miranda, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Top Service

Bestelling goed en snel ontvangen

Geachte Ray, Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Goed !

Goede kwaliteit en levering volgens afspraak 👍🏼

Geachte Sharon, Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Goed, wel lichte beschadiging op kraan

Realistische foto's Snelle levering Goede kwaliteit / prijs verhouding

Geachte Mark, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring, onze dienstverlening. Indien gewenst kunt u voor de schade een service formulier invullen bij ons op de website dan kunnen we dit verder voor u oppakken. U vind dit formulier via onderstaande link: https://www.douche-concurrent.nl/serviceaanvraag Zodra we een ingevuld service formulier hebben ontvangen met daarbij foto's van de beschadiging kunnen wij het oppakken. Bij voorbaat dank voor de genomen moeite. We stellen het verder enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw kraan en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Snelle levering, prima in orde

Vrijdag besteld, maandag nieuwe douchecabine in huis! We hebben hem nog niet in gebruik dus ik kan daar inhoudelijk niets over zeggen, maar de prijs en levering waren in elk geval dik in orde.

Geachte Yvonne, Wij willen u allereerst bedanken voor uw geweldige beoordeling aangaande uw winkelervaring, onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw nieuwe douchecabine en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Top levering💪

Top transport levering artikel goede kwaliteit dus dik tevreden 😊

Geachte Peter, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring, onze dienstverlening. Fijn om te lezen dat alles zo netjes verlopen is en u dik tevreden bent. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Goede ervaring en goede service

Snel geleverd, en na een maand er achter gekomen dat het verkeerde besteld was. Kon gewoon terug gestuurd worden. Geld snel terug op onze rekening. Vervolgens snel alsnog het juiste in huis

Geachte Jan Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring, onze dienstverlening. Fijn om te lezen dat alles zo netjes verlopen is. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Voldoende

De bouwtekening is slecht/klein/onduidelijk. Heb maat 90x90 gekozen, maar de binnenmaat is 84x84. De bevestiging aan de muur behoud, nadat alles is bevestigd, een opening aan de bovenkant waardoor er water in kan komen.

geachte heer/mevrouw Teunis, Zojuist hebben we van u een beoordeling over Douche-Concurrent ontvangen en ik ben er direct ingedoken omdat dit voor ons een hele nieuwe melding is, we nog niet eerder van u hebben vernomen dat u problemen ondervind met de geleverde douchecabine. Graag hadden we dit eventueel voor u willen proberen op te lossen. We hebben geen melding van u ontvangen waarop we hadden kunnen anticiperen en probleemoplossend hadden kunnen handelen. We vernemen graag van u of er op dit moment nog iets is wat wij als Douche-Concurrent voor u kunnen betekenen om eventuele problemen te verhelpen. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie graag uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Douche-Concurrent

Ik wacht al 1,5 week op mijn geld

Product besteld, is nooit afgegeven en terug gegaan met de courier en mijn geld wordt al bijna 2 weken niet terug gestort. Ik heb nota benen nooit in handen gehad...

Goedemiddag meneer, Zojuist hebben we van u een beoordeling over Douche-Concurrent ontvangen en ik ben er direct even ingedoken omdat dit voor ons een hele nieuwe melding is, we nog niet eerder van u hebben vernomen. We zien dat het pakket is afgeleverd bij een DHL Servicepoint bij u in de buurt, Het pakket is daar vervolgens opgehaald en voor getekend. We begrijpen daarom ook uw bericht in uw beoordeling niet helemaal, we zullen tevens op die beoordeling reageren met bovenstaande informatie, wellicht dat een van de twee u bereikt en u het na kunt kijken. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie graag uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Douche-Concurrent

Prima, waar voor je geld

Goede prijs, op tijd , kwaliteit Okay en een super aardige bezorger die het douchewandje toch even in het appartement van mijn 86 jaar oude tante neer wilde zetten 👍👍

Geachte Anne Marie, Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring, onze dienstverlening alsook de service van het transportbedrijf. Fijn om te lezen dat alles zo netjes verlopen is. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons uw tante heel veel plezier te wensen met haar nieuwe douchewand en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Op tijd geleverd en goed product.

Geachte Thierry, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Alles prima

Mooi materiaal en goed verpakt

Geachte Heidi, Wij willen u allereerst bedanken voor uw geweldige beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Prima bevallen!

Prima bevallen. Tijdige levering, compleet, nette service

Geachte Natascha, Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Snelle levering precies volgens planning geweldig.

Volgende keer alles in eens bestellen is beter.

Geachte Gert, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Snelle levering, perfect in orde!

wat kan ik meer zeggen dan dat alles pico bello was :-) Tevreden klant!

Geachte Nick, Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Goede prijzen en snelle levering

Met spoed een wc nodig die voldeed aan alle eisen. Doucheconcurrent had deze op voorraad en werd gelijk de volgende dag geleverd! Geweldig!

Geachte Karin, Wij willen u allereerst bedanken voor uw geweldige beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Fijn dat in deze spoed situatie alles zo snel en voorspoedig is verlopen! Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw nieuwe toilet en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Goede shop, scherpe prijs, lastig leveren

De shop is duidelijk, ik wilde een inloopdouche bestellen en kon makkelijk vinden wat ik zocht. Bij de levervoorwaarden stond dat tot aan het portiek werd geleverd. Bij nabellen bleek dat uitzonderingen niet mogelijk zijn. Nadat ik had geregeld dat er iemand de hele dag beschikbaar kon zijn bleek dat de levering 's middags tussen 3 en 7 uur plaats zou vinden. Helaas werd het later dan 7 uur. De Nederlandstalige montagehandleiding op de site week af van de meegeleverde Engelstalige. De Nederlandstalige was beter.

Geachte Rene, Wij willen u allereerst bedanken voor uw beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Spijtig te lezen dat het het transportbedrijf helaas niet gelukt is om binnen het besproken tijdvak te komen bezorgen. Wel kunnen we u meegeven dat sinds deze week gewerkt wordt met een tracking op de chauffeur waardoor dit in de toekomst iets soepeler verloopt. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw inloopdouche en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

We zijn tevreden

Geachte Margarita, Wij willen u allereerst bedanken voor uw geweldige beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

In één woord SUPER!!!

Keurig binnen het tijdvak. Gebeld een half uur van te voren. Uiterst beleefde en Keurig nette chauffeur niets is te veel wat je vraagt, een aanwinst voor uw bedrijf.

Geachte Astrid, Wij willen u allereerst bedanken voor uw fantastische beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening, alsook de dienstverlening van het transportbedrijf. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Goede kwaliteit maar onduidelijke beschrijving

Geachte Chris, Wij willen u allereerst bedanken voor uw mooie beoordeling aangaande uw winkelervaring en onze dienstverlening. We stellen het enorm op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Rest ons u heel veel plezier te wensen met uw aankoop en graag hebben wij het genoegen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent