Prima prijs en geleverd zoals afspraak

Wij hebben een douchecabine besteld bij Douche concurrent. Belangrijk voor ons was de max. afmeting van de douche wand en deur. Veel websites hebben dit niet duidelijk vermeld. Bij Douche concurrent stond het keurig vermeld. Verder was het een goede prijs en is het bestelproces duidelijk en simpel. De levering van de douchewand was keurig volgens afspraak. Vooralsnog geen klachten, ga zo door!

Zoals verwacht, prima kwaliteit en korte levertijd

Alles prima, indien ik nog iets nodig heb ga ik zeker de website raadplegen.

Prima service en product

Mooie douche cabine Snel geleverd Goede kwaliteit

Ik heb bij dit bedrijf een spiegel gekocht en deze was binnen de afgesproken levertijd al geleverd.

Zeer goed!

Geen slechte ervaring mee! Levering verliep prima!

Prima douchecabine met handige hoekinstap

Prima douchecabine voor deze prijs. De deuren sluiten goed. Wel met 2 personen in elkaar zetten, was beetje puzzel maar resultaat mag er zijn. De hoek instap is ruim genoeg, ideaal voor de kleine badkamer.

Snelle levering Fijn product. Helemaal blij mee!

Hele slechte service!

Op 26/10/2020een badkamer meubel besteld, bij levering bleek het meubel beschadigd, dit direct gemeld, er zou een nieuw front geleverd worden. Echter na herhaaldelijk mail contact op 24/05/2021 nog steeds niets ontvangen! Duurt ook erg lang voor er reactie komt op de mails.

Geachte heer Jeroen, Fijn dat we elkander zojuist telefonisch hebben gesproken en wij u hebben kunnen uitleggen wat de reden is dat er nog niet geleverd was. Uiteraard betreuren we het dat het in deze zo lang geduurd heeft alvorens we aan u konden leveren. Gelukkig hebben we u zojuist kunnen bevestigen dat het bestelde onderdeel nog deze week bij u geleverd zal worden. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het lang geduurd heeft. We hopen u verder naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Recent een mat zwart douchecabine besteld. Het was er de volgende dag. Zorgvuldig tot binnen gebracht. Een makkelijke website om iets te bestellen, en echt de laagste prijs. Bedankt.

Niets op aan te merken

Makkelijk besteld, geleverd op moment van keuze, nette bezorging en goed product met heldere handleiding.

Het is een super douche cabine. Heel prachtig met een mooie mat design.

Correcte afhandeling van de bedtelling

Ik zocht online naar een onderdeel voor de douche, vond dit bij douche-concurrent, Besteld en en levering correct

Helaas een dikke teleurstelling

De kwaliteit van de douchecabine was slecht; afwerking, coating en glas. We besloten het product zelf terug te brengen naar Spijkenisse ivm de hoge retourkosten. Helaas na 2 weken, 4 mails, 3 telefoongesprekken nog altijd geen geld teruggestort. Kortom goede service moet je niet alleen aan de voorkant bieden, getuige de reviews op site maar ook aan de achterkant. Een goede after sales is van belang voor een goede reputatie.

Geachte Kmmaat, Wat ontzettend vervelend te vernemen dat u uw aankoop bedrag nog niet heeft ontvangen. Zojuist alles voor u nagekeken en zie dat de overboeking al wel in orde is gemaakt. Het geld zou inmiddels op uw rekening moeten zijn bijgeschreven. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het iets langer heeft geduurd dan u bij voorbaat van ons zou mogen verwachten. Mocht het geld onverhoopt toch niet bij u zijn bijgeschreven willen we u vriendelijk verzoeken ons een mail te sturen naar aftersales@douche-concurrent.nl zodat we uw rekeningnummer kunnen controleren. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

ik wil mijn mening herzien.

Bij deze heb ik mijn in de eerste instantie negatieve ervaring gerectificeerd. Het berustte allemaal op een misverstand. Na een tel.gesprek met de klantenservice wil ik toch een betere waardering voor D.C. afgeven. Nogmaals van mijn kant een sorry en bedankt voor het telefoongesprek en hiermee de uitleg van mijn hele probleem

Geachte heer Zomer, Fijn dat we elkander direct via de telefoon hebben gesproken om bovenstaande door te kunnen spreken en af te kunnen handelen. Zoals besproken zijn de juiste tegels welke u besteld heeft geleverd echter zijn deze niet naar uw verwachting, wat uiteraard altijd kan gebeuren, geen probleem. Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat de tegels qua kleur anders zijn dan u bij aanvang had bedacht en daar maken wij geen enkel probleem van. Alles hebben we netjes doorgesproken en uiteraard naar uw volle tevredenheid afgehandeld. Zodra de tegels bij ons retour zijn gekomen ontvangt u zoals besproken uw volledige aankoopbedrag retour zodat u andere tegels kunt uitzoeken welke wel binnen uw kleuren pallet passen. We hopen dat u mooie andere tegels kunt vinden. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent.

Mijn volgende bestelling weer via douche concurrent. Goeie prijs / kwaliteit verhouding. Bij ons was er een onderdeeltje tijdens de levering beschadigd, ik was iets buiten de termijn om dit aan te geven, maar werd toch heel vriendelijk en snel geholpen. En het onderdeel is zonder kosten of dergelijk meteen opgestuurd. Erg blij mee, hele fijne service.

Zeer tevreden over de service.

Alles perfect ontvangen ! Top !

Verschrikkelijke service

Op 15 december verschillende badkamer artikelen besteld. Bijna alles binnen. Op 1 accessoire na: de wc borstel, mat zwart. Begin februari contact opgenomen met de klantenservice, deze geven aan wegens COVID-19 de verwachtte levertijd 2-3 weken is. Begin maart helaas nog niets ontvangen, wederom opnieuw contact klantenservice. Opnieuw het antwoord 2-3 weken. Alle begrip rondom COVID-19. Vanmiddag opnieuw contact opgenomen, de reden van vertraging: het Suez- kanaal.Verwachtte levertijd nu: 4 weken. Van het kastje naar de muur gestuurd. Bij bestelling op 15 december stond: direct leverbaar. Helaas bijna 4 (!!) maanden verder, Tot op heden is er nog niets geleverd. Rond uit bar slechte service! Oplichters!

Goedemorgen mevrouw, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en willen heel graag met u meekijken wat er met uw bestelling aan de hand is. Helaas op het opgegeven mail adres kunnen wij geen gegevens van u vinden. Wij willen u heel vriendelijk verzoeken ons een mail te sturen zodat we alles na kunnen kijken en u van de juiste informatie kunnen voorzien. De mail kunt u sturen naar aftersales@douche-concurrent.nl onder vermelding van Beoordeling Kiyoh en uw bestelnummer. Alvast dank voor het toesturen van uw gegevens. We komen er na ontvangst van uw mail zo spoedig mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Alles vlotjes en snel verlopen.

Makkelijk om alles te bestellen, sneller geleverd. Alles netjes in orde.

Olpichters?

Na 11 weken nog steeds aan het wachten… Na 11 weken nog steeds aan het wachten op mijn bestelling, geen antwoorden op mails.... schaamtelijk!!!! Ze gingen het al 2 keer leveren??? Doe nooit zaken met deze firma. Heb ondertussen testaankoop gecontacteerd alsook een advocaat

Geachte heer Vankeerberghen, We begrijpen dat het voor u ontzettend vervelend is dat de levering zo lang op zich laat wachten. Zoals u vanmorgen ook in de mail heeft kunnen lezen is de door u bestelde bril inmiddels wel boven water. Deze is per abuis geleverd in onze showroom in Beverwijk. Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar gelukkig zijn we er nu wel achter. De bril zullen we zo spoedig mogelijk uw kant op sturen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging die we hierdoor hebben opgelopen in de aanlevering. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Complimenten voor de afdeling Planning en Klantenservice Spijkenisse

Door Jochem en Maarten, afdeling Planning per abuis tweemaal besteld en ik heb probleemloos 1 bestelling geretourneerd naar Douche-Concurrent. Vanuit de leverancier hadden ze een vertraging opgelopen en zijn tegelijkertijd overgegaan op een nieuw systeem. Dit is voor mij geen probleem, want in Coronatijd lopen bestellingen nou eenmaal wat vertraging op. Brexit leveringen in Engeland zijn pas een drama. Order #100076106 - artikelnr. DC2563 Geberit UP 320 Toiletset - Inbouw WC Hangtoilet Wandcloset - Creavit Mat Antraciet Rimfree Geberit Sigma-20 Wit Mat Chroom besteld op 2 maart 2021 en op 17 maart bezorgd door klantvriendelijke chauffeur van Sanders Fritom Logistiek in Uden, die de pallet in de lift heeft geplaatst. Op 25 maart link ontvangen van Jochem om via Service-aanvraag melding te maken van de wc-bril, die beschadigd is afgeleverd. Graag tot bestellens! Groeten, Dianne van Dal

Super snelle nette levering!

Erg slechte klantenservice, hier bestel ik nooit meer!

Op 2 maart 2021 iets online besteld bij ze, het is nu 17 maart 2021 en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Tevens heb ik ze 2 keer gemaild met de vraag naar de status van mijn bestelling, tot 2 keer aan toe geen antwoord gekregen van ze. Vandaag met ze gebeld. Ze zeggen dat het verstuurd is en dat de DPD het nu in handen heeft en zij er zelf verder niets aan kunnen doen. Zéér slecht dit. Op de DPD website staat dat het pakket 'in transit' is, dat betekent dat het onderweg is, alleen staat die status er al sinds 2 maart 2021, er is dus niets veranderd bij de DPD. Wij hebben zelf een webshop en als een klant van ons iets 2 weken later het bestelde nog niet ontvangen heeft dan sturen wij per direct het bestelde nog een keer gratis op zodat de klant niet lijdt onder het falen van een derde, in dit geval het falen van de DPD. De klantenservice van Douche-concurrent is een van de slechtste die ik in de afgelopen jaren heb meegemaakt. Hier bestel ik nooit meer!

Geachte E, Uw beoordeling hebben we in goede orde ontvangen en willen heel graag dit voor u nakijken. Helaas op alleen uw voornaam kunnen we geen gegevens achterhalen. Kunt u ons een mail sturen met daarin uw ordernummer en daarbij geschreven beoordeling Trustpilot. U kunt deze mail sturen naar aftersales@douche-concurrent.nl Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen we alles voor u nakijken en u wellicht spoedig verder helpen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

erg tevreden

Mijn bestelling is snel afgehandeld de bestelde spullen worden goed verpakt en zijn zoals ze op de site staan. Kortom zeker de moeite waard om hier te bestellen.

Snelle verzending en onbeschadigd aangekomen

Badkamerspiegel besteld, volgende dag bezorgd netjes met track and trace. Onbeschadigd aangekomen. Werkt goed en mooi design voor goeie prijs.

Mijn regendouche is snel geleverd en bevalt heel goed!