Keurig bedrijf, snelle levering en niet duur.

Ik heb een spiegel met verwarming en licht besteld voor een mooie prijs. Snel geleverd door een vriendelijke chauffeur die netjes met de doos omging. Ik ben zeer tevreden!

Klacht uitstekend afgehandeld.

We kregen helaas een defecte spiegel geleverd. Na contact met de helpdesk is dit uitstekend afgehandeld. Dit geeft vertrouwen en zeker reden om vaker via douche concurrent te bestellen.

Waardeloos

Hebben 2 januari 2021 douche cabine besteld. Deze zou 5 januari bezorgd worden maar je raad het al, niet leverbaar. Dit kon nog wel enkele weken duren. Uiteindelijk half maart geleverd maar er ontbreken nu twee afdekdopjes waar we nu alweer vanaf maart op wachten. Al met al 10 maanden verder en nog niet compleet. Wordt steeds gezegd dat het in bestelling is en dat het nog wel enkele weken kan duren. Dit is het enige wat klopt(wachten dus) Nu zijn we gemaild dat het computersysteem veranderd is en dat ons probleem als afgehandeld wordt gezien. We hebben nog steeds de afdekdopjes niet. Dus niks afgehandeld! Ik zou maar goed nadenken voor je besluit hier te kopen.

Goedemiddag, Uw bericht hebben wij in goede orde ontvangen. Het spijt ons dat u deze minder plezierige ervaring heeft met Douche Concurrent. Tot onze grote spijt zijn er twee afdekdopjes niet bij u geleverd en hebben wij deze inderdaad voor u in bestelling geplaatst. Helaas hebben wij deze nog niet geleverd gekregen en begrijpen dat dit voor u allemaal erg lang duurt. Wij kunnen u wel beloven dat de dopjes voor u in bestelling staan en zodra wij deze aangeleverd hebben gekregen aan u leveren. In deze vragen wij nog een klein beetje van uw extra geduld, ook al beseffen wij ons goed dat u al heel lang heeft moeten wachten. Hiervoor willen wij u onze oprechte excuses maken en zullen ons best doen dit zo spoedig mogelijk aan u na te leveren. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

slechte afhandeling klacht

Wegens een defect werkt na 3 maanden de verlichting van de spiegel niet meer. Volgens de klantenservice is er iets met een adapter die aan de achterkant van de spiegel zit. Bij de klantenservice aangegeven dat wij niet weten hoe we de spiegel van de wand af kunnen halen, aangezien we de spiegel niet zelf gemonteerd hebben. Vervolgens krijgen we een nieuwe adapter opgestuurd met de mededeling dat we zelf maar moeten kijken hoe we deze gaan vervangen.

Levering duurde lang, maar was wel goed.

Bij bestelling was al aangegeven dat het tot 12 weken kon duren. Dit vind ik wel vrij lang, maar uiteindelijk werd het bestelde na 9 weken geleverd. Communicatie was wel heel goed hierover. Ik had een tijd aangegeven waarna er geleverd kon worden, ivm vakantie, maar werd keurig gebeld of ze hem toch eerder (voor vakantie) mochten leveren. Levering was dik in orde.

Na misverstand goed geholpen!

In eerste instantie was de toiletbril kapot geleverd. Na een misverstand dat ik hiervoor geen nieuwe kon krijgen is dit uiteindelijk toch super goed opgelost. Ik krijg een nieuwe toiletbril! Bedankt!

Goedemiddag, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en schrikken eerlijkheidshalve enorm van de inhoud ervan. Wat u omschrijft daarin herkennen wij onszelf helemaal niet, wij reageren namelijk op elke klantvraag of verzoek binnen 48 uur. Op basis van uw mail adres kunnen wij ook geen enkele correspondentie of order in ons systeem vinden. We willen u vriendelijk verzoeken een mail te sturen naar aftersales@douche-concurrent.nl met daarin uw bestelnummer en in het onderwerp beoordeling Kiyoh zodat we dit direct allemaal voor u na kunnen kijken en af kunnen handelen. We zien uw mail heel graag verschijnen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

DRAMATISCH

Zoals vele websites bieden ze van alles aan wat in voorraad is , hetgeen na de bestelling niet zo te zijn. In dat opzicht doen ze het net zo beroerd als de Sanitairwinkel . De betselde wasbak bleek er niet te zijn en ik kreeg een aantal opties voor andere bakken met andere maatvoering. Nadat ik dan toch maar voor het alternatief had gekozen leek alles weer in orde. Echter ik heb nu na herhaalde aanmaningen , 1 maand NA levering slechts de was bak ontvangen maar de design kraan clickwaste en de sifons (totaal 378.27) zijn nooit geleverd . Tevens wordt er op geeen enkele email gereageerd. Mijn advies zoek ALSTUBLIEFT een ander adres . Dit is diefstal !!1

Goedemiddag, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en schrikken eerlijkheidshalve enorm van de inhoud ervan. Wat u omschrijft daarin herkennen wij onszelf helemaal niet en dit moet berusten op een misverstand. Op basis van uw mail adres kunnen wij ook geen enkele correspondentie of order in ons systeem vinden. We willen u vriendelijk verzoeken een mail te sturen naar aftersales@douche-concurrent.nl met daarin uw bestelnummer en in het onderwerp beoordeling Kiyoh zodat we dit direct allemaal voor u na kunnen kijken en af kunnen handelen. We zien uw mail heel graag verschijnen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Helemaal top!

Mooie douchecabine gekocht,snel geleverd en makkelijk neer te zetten!

Luxe uitstraling voor betaalbare prijs

Onlangs een zwarte douchecabine van 100x100 bestelt. Inmiddels staat deze in elkaar en maken we er met ontzettend veel plezier gebruik van. De douchecabine heeft net als de modellen bij andere aanbieders, glazen deuren en een luxe uitstraling. Echter is de prijs bij Douche Conurrent veel aangenamer. Zeker een aanrader!

De verkoop leek goed, after sales en service om te huilen

Bij de aankoop werden we goed geholpen door Marko van de vestiging in Beverwijk. Dacht mee en we kregen de indruk van een klantvriendelijk bedrijf. Totdat we eenmaal betaald hadden... Op de afgesproken leverdatum thuis gebleven, maar voor niets. De dag erna ook niet en ik had nog geen track and trace ontvangen. De volgende dag gebeld met de klanten"service" (van service is weinig sprake...), bleek dat onze bestelling was geannuleerd. Gelukkig was alles wel op voorraad en kon de bestelling opnieuw geplaatst worden. Nu moest ik overigens 2x thuisblijven (dus in totaal 3x) omdat de douchebak via dropshipping bij een derde partij vandaan kwam. Oké, kan gebeuren, dacht ik nog. Gelukkig had ik een slag om de arm gehouden met de afspraken met de loodgieter en andere werklui. Bij de tweede poging kwamen mijn spullen wel aan. Bij het plaatsen van de douchebak kwamen we erachter dat er geen doucheplug was bij geleverd. Daarop weer contact gezocht met de klantenservice: "Excuses, die had de verkoper wel mee moeten bestellen. U kunt de plug online bestellen bij ons." Ten eerste kostte de plug bij Doucheconcurrent 30 euro (met korting!) en exact dezelfde bij een andere online zaak een tientje. Ten tweede zou ik gewoon weer verzendkosten betalen en ten derde was de betreffende plug van bedroevende kwaliteit. Ten vierde zou de plug dan pas na het weekend worden geleverd. Uiteindelijk dus een plug van goede kwaliteit gekocht bij Toolstation voor de helft van de prijs bij DC, want anders zou ik de loodgieter naar huis kunnen sturen, wat me extra geld zou kosten en de verbouwing nog meer liet uitlopen. Vanwege Corona en wat kleine tegenslagen, liep de verbouwing flink uit. Toen de loodgieter eindelijk ging afmonteren, bleek dat met de bijgeleverde wastafelsifons, de onderste lade niet meer open en dicht kon. Daarom ook maar 2 nieuwe sifons gehaald bij Toolstation, die wederom beter, mooier en goedkoper waren. Het bestelde handdoekenrek is zo krom dat deze onmogelijk recht tegen de

Geachte heer Lauwers, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en uiteraard hebben we u hier direct over gesproken. Fijn dat dit allemaal helder en opgelost is. Vervelend is het uiteraard voor u als consument dat u niet direct gehoor krijgt op uw vragen maar we zijn blij te kunnen melden dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen via contact buiten dit platform om. We hopen uiteraard dat u na afhandeling met een goed gevoel terug kunt denken aan Douche Concurrent. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Prima prijs en geleverd zoals afspraak

Wij hebben een douchecabine besteld bij Douche concurrent. Belangrijk voor ons was de max. afmeting van de douche wand en deur. Veel websites hebben dit niet duidelijk vermeld. Bij Douche concurrent stond het keurig vermeld. Verder was het een goede prijs en is het bestelproces duidelijk en simpel. De levering van de douchewand was keurig volgens afspraak. Vooralsnog geen klachten, ga zo door!

Zoals verwacht, prima kwaliteit en korte levertijd

Alles prima, indien ik nog iets nodig heb ga ik zeker de website raadplegen.

Prima service en product

Mooie douche cabine Snel geleverd Goede kwaliteit

Ik heb bij dit bedrijf een spiegel gekocht en deze was binnen de afgesproken levertijd al geleverd.

Zeer goed!

Geen slechte ervaring mee! Levering verliep prima!

Prima douchecabine met handige hoekinstap

Prima douchecabine voor deze prijs. De deuren sluiten goed. Wel met 2 personen in elkaar zetten, was beetje puzzel maar resultaat mag er zijn. De hoek instap is ruim genoeg, ideaal voor de kleine badkamer.

Snelle levering Fijn product. Helemaal blij mee!

Hele slechte service!

Op 26/10/2020een badkamer meubel besteld, bij levering bleek het meubel beschadigd, dit direct gemeld, er zou een nieuw front geleverd worden. Echter na herhaaldelijk mail contact op 24/05/2021 nog steeds niets ontvangen! Duurt ook erg lang voor er reactie komt op de mails.

Geachte heer Jeroen, Fijn dat we elkander zojuist telefonisch hebben gesproken en wij u hebben kunnen uitleggen wat de reden is dat er nog niet geleverd was. Uiteraard betreuren we het dat het in deze zo lang geduurd heeft alvorens we aan u konden leveren. Gelukkig hebben we u zojuist kunnen bevestigen dat het bestelde onderdeel nog deze week bij u geleverd zal worden. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het lang geduurd heeft. We hopen u verder naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Recent een mat zwart douchecabine besteld. Het was er de volgende dag. Zorgvuldig tot binnen gebracht. Een makkelijke website om iets te bestellen, en echt de laagste prijs. Bedankt.

Niets op aan te merken

Makkelijk besteld, geleverd op moment van keuze, nette bezorging en goed product met heldere handleiding.

Het is een super douche cabine. Heel prachtig met een mooie mat design.

Correcte afhandeling van de bedtelling

Ik zocht online naar een onderdeel voor de douche, vond dit bij douche-concurrent, Besteld en en levering correct

Helaas een dikke teleurstelling

De kwaliteit van de douchecabine was slecht; afwerking, coating en glas. We besloten het product zelf terug te brengen naar Spijkenisse ivm de hoge retourkosten. Helaas na 2 weken, 4 mails, 3 telefoongesprekken nog altijd geen geld teruggestort. Kortom goede service moet je niet alleen aan de voorkant bieden, getuige de reviews op site maar ook aan de achterkant. Een goede after sales is van belang voor een goede reputatie.

Geachte Kmmaat, Wat ontzettend vervelend te vernemen dat u uw aankoop bedrag nog niet heeft ontvangen. Zojuist alles voor u nagekeken en zie dat de overboeking al wel in orde is gemaakt. Het geld zou inmiddels op uw rekening moeten zijn bijgeschreven. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het iets langer heeft geduurd dan u bij voorbaat van ons zou mogen verwachten. Mocht het geld onverhoopt toch niet bij u zijn bijgeschreven willen we u vriendelijk verzoeken ons een mail te sturen naar aftersales@douche-concurrent.nl zodat we uw rekeningnummer kunnen controleren. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

ik wil mijn mening herzien.

Bij deze heb ik mijn in de eerste instantie negatieve ervaring gerectificeerd. Het berustte allemaal op een misverstand. Na een tel.gesprek met de klantenservice wil ik toch een betere waardering voor D.C. afgeven. Nogmaals van mijn kant een sorry en bedankt voor het telefoongesprek en hiermee de uitleg van mijn hele probleem

Geachte heer Zomer, Fijn dat we elkander direct via de telefoon hebben gesproken om bovenstaande door te kunnen spreken en af te kunnen handelen. Zoals besproken zijn de juiste tegels welke u besteld heeft geleverd echter zijn deze niet naar uw verwachting, wat uiteraard altijd kan gebeuren, geen probleem. Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat de tegels qua kleur anders zijn dan u bij aanvang had bedacht en daar maken wij geen enkel probleem van. Alles hebben we netjes doorgesproken en uiteraard naar uw volle tevredenheid afgehandeld. Zodra de tegels bij ons retour zijn gekomen ontvangt u zoals besproken uw volledige aankoopbedrag retour zodat u andere tegels kunt uitzoeken welke wel binnen uw kleuren pallet passen. We hopen dat u mooie andere tegels kunt vinden. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent.

Mijn volgende bestelling weer via douche concurrent. Goeie prijs / kwaliteit verhouding. Bij ons was er een onderdeeltje tijdens de levering beschadigd, ik was iets buiten de termijn om dit aan te geven, maar werd toch heel vriendelijk en snel geholpen. En het onderdeel is zonder kosten of dergelijk meteen opgestuurd. Erg blij mee, hele fijne service.