Snelle levering van een super douchekop

Mijn Douchekop was al snel kapot welke ik had gekocht bij een bedrijf voor een nieuwbouw project in Rotterdam The Muse. Er zat 1 jaar garantie op en ik had deze ruim 2 jaar in gebruik. merk is NOBILI De klacht was ook dat er weinig druk op zat, zelfs nadat ik op advies een EU dingetje had verwijderd die er in zat om water te besparen. Ik baalde als een stekker en via internet kwam ik bij de Douche Concurrent waar ik ook een mat zwarte douchekop tegen kwam, beetje anders model maar dat maakte mij niet uit. Toen kwam het spannende moment of deze zou passen en zowaar dat ging helemaal goed. Wij waren zo verrast dat de kracht water wat er uit kwam dubbel zo hard was als de vorige. Wij zijn er superblij mee!

Na een niet complete levering , goed geholpen

Nadat ik mijn levering had ontvangen bleken niet alle accessoires aanwezig. Contact gezocht met Douche Concurrent hebben de volgende dag 28/4/22 levering laten ophalen om 09.45.uur, en komt vanmiddag 28/4/22 de nieuwe levering tussen 13.15 en 16.15.uur. Snel opgelost dus. ( hopelijk nu wel compleet).

Correcte levering kan beter maar klantenservice erg goed

Ik had 2 douchekrukjes besteld, de bezorging liep helaas niet zoals het hoorde. De bezorgdienst Instabox heeft de krukjes weer retour meegenomen en deze bijvoorbeeld niet aangeboden bij de buren. Ik ben niet te bespreken over Instabox, die begrijpen niet helemaal hoe je iets correct dient af te leveren. Het duurde 1 tot 1,5 week wanneer de douchekrukjes wel correct door DPD werden geleverd (betere bezorgdienst). Door het goed handelen van de klantenservice van Doucheconcurrent (Sandra B. C.) zijn de krukjes dus goed uitgeleverd. Complimenten dus voor de klantenservice die e.e.a. toch nog in orde heeft gemaakt en mij goed op de hoogte heeft gehouden!

Zeer goede service

Super snelle vervanging bij levering kapotte spiegel.

Uitstekend ,besteld en op tijd afgeleverd

Great experience

Easy purchase process, fast delivery :)

Alsof we in een viersterrenhotel logeren!

Wij hebben onlangs onze badkamer en het toilet beneden laten verbouwen met artikelen van Douche Concurrent. Alles is nu weer pico bello en uiterst comfortabel. Douchen of een bad nemen is nog steeds elke dag opnieuw een feestje. Alsof we voortdurend in een viersterrenhotel logeren! Ook de service van Douche Concurrent is perfect. Medewerkers denken actief en gied mee; overbodige of - bij nader inzien - toch niet goed in te passen artikelen worden probleemloos teruggenomen. Niets dan lof. Een aanrader!

Vriendelijk geholpen, echter producten niet perfect

Wij hebben een kwart ronde douchecabine, vloer en wandtegels besteld. De vloertegels waren goed, echter de wandtegels verschilde in kleur en diktes. Waarschijnlijk kwamen de wandtegels niet uit één batch. De kwartronde doucecabine is geleverd met een harde rechte afwateringsstrip die je niet erg kan buigen. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar ik heb bij een andere webwinkel een gebogen afwateringsstrip gevonden! Deze winkel is voor jou als "goed" genoeg voor je is en niet voor de perfectionist.

Badkamerspiegel was geleverd maar wij gingen deze 3 dagen later openmaken/ophangen... helaas kapot geleverd, iets langer moeten wachten vanwege nieuwe levertijd maar alsnog een nieuwe spiegel ontvangen. Fijn ! Tip voor kopers... gelijk bij ontvangst van je spiegel: openmaken en controleren.

Ok

Ok

Prettige site, snelle levering, goed verpakt en geen gedoe.

Mijn bestelde doucherekjes zijn snel en netjes verpakt geleverd. Er was er één niet goed geproduceerd, die heeft Douche Concurrent zonder gedoe en extra kosten netjes binnen een dag vervangen door een nieuwe. Het bestaat nog, uitstekende service!

Afgelopen week had ik per direct een nieuwe douchebak nodig, douche concurrent gebeld en een hele aardige medewerkster snapte mijn probleem en is gaan regelen, binnen een half uur kreeg ik het bericht dat ik de douchebak kon ophalen bij het magazijn in Spijkenisse , daar aangekomen stond alles netjes klaar. Wat een top service! Volgende keer bel ik gelijk douche concurrent.

veel tijd en energie kwijt

2 toiletten besteld,aangegeven als 2 dagen levertijd.Na weken bewust foute toiletten zonder de zittingen geleverd omdat ze de bestelde producten niet konden leveren.Dan begon het;van kastje naar de muur zodat je het zou opgeven.Uiteindelijk de belofte gekregen dat ze binnen 5 dagen gingen terugbetalen,dit is ook al weken geleden...De mensen het zo moeilijk mogelijk maken dan geeft er al een groot deel vanzelf op is de strategie van dit bedrijf.

Onze douchedeur werd na een paar jaar dof, door douche concurrent werd een nieuwe douchedeur opgestuurd. Dat is service wat niet stopt na een maand.

Ik raad iedereen de Douche Concurrent aan

Wij hebben online diverse spullen besteld voor de badkamer. Zeer snelle levering en betaalbaar. Zeker een aanrader.

Aardig tot je betaald!!

Let op met dit bedrijf. Zeer onprofessioneel en leveren andere producten dan besteld. Vervolgens wordt er zelden opgenomen en wordt je van het kastje naar het muur gestuurd. Jose, Denise en Marko zijn allemaal geen mensen van hun woorden. Ik ben al twee weken continu aan het bellen zonder enig resultaat. Tijdens het ontwerpen van onze badkamer was alles compleet. Hiermee zijn wij akkoord gegaan nu blijkt achteraf dat veel items extra bij besteld moeten worden. Ik adviseer NIEMAND op hier nog een order te plaatsen. Iets wat met vreugde begint wordt door dit bedrijf volledig geruïneerd.

Uitstekende service.

Prachtige badkamer-meubelset in Schiedam bekeken en besteld. Staat erg fraai en prima kwaliteit. Een ongelukje met het ophangen van de spiegelkast werd fantastisch opgelost, reeds de volgende dag en ook nog met mooie korting kon de kast als nog worden opgehangen!

Spiegel Beschadigd binnen gekomen

Wij dachten een mooie douche spiegel te hebben gekocht. Aangezien we de badkamer volledig gingen verbouwen hebben we de spullen voor de badkamer, en dus ook de spiegel ruim optijd gekocht. Bij het uitpakken van de spiegel, zo'n 4 weken later omdat de spiegel opgehangen kon worden kwamen we er achter dat de spiegel beschadigd is en lijkt op een fabrieks fout. Doucheconcurent geeft aan dat dit niet onder de garantie valt en ze doen hier dus niks mee. Waardeloze service.

Goedemiddag, Onze dank voor uw beoordeling via Kiyoh en trustpilot. We betreuren het te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling. Graag zouden wij nogmaals met u naar deze casus kijken echter aan de hand van de gegevens die voor ons zichtbaar zijn kunnen wij geen bestelling vinden. Om die reden willen we u dan ook graag verzoeken ons een mail te sturen met daarin uw bestelnummer en als onderwerp beoordeling Kiyoh en Trustpilot. Zodra wij uw mail hebben ontvangen zullen we de casus oppakken en nogmaals doornemen. Uiteraard komen we er dan bij u op terug. Alvast onze hartelijke dank voor de genomen moeite ons een mail te sturen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

heel veel beloven, niets kunnen leveren

April een stoomdouche besteld en aanbetaald, in juni vragen wanneer deze geleverd wordt, fout in de bestelling, komt in begin september, eind oktober nogmaals bellen en veel onduidelijk maar begin november komen ze tot de conclusie dat dit type stoomcabine er niet meer is en ook niet geleverd kan worden. Als alternatief mocht ik een 10 cm grotere bestellen maar deze past niet. Gek genoeg is de cabine wel bij de concurrent te bestellen en wordt deze ook nog binnen 4 dagen geleverd.

Goedemiddag, Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud zojuist zend ik u nog deze bevestiging. Voor het uitblijven van onze update willen wij u uiteraard onze welgemeende excuses aanbieden, Spijtig te vernemen dat u niet tijdig geïnformeerd bent. Wel vinden we het prettig te vernemen dat de verdere afhandeling netjes is verlopen en is afgehandeld. Nogmaals dank voor het prettige gesprek zojuist en uiteraard vinden wij het jammer dat we de vervelende nasmaak niet meer kunnen weghalen. Rest ons u voor nu een plezierige dag toe te wensen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Prima ook de bezorging

Douchekruk is van prima kwaliteit ! Mooi en zeer stevig en stabiel. Daardoor wel wat zwaar maar je gaat er toch niet mee sjouwen!

Goede en snelle service

tegels besteld en werd vervolgens snel geleverd fijn bedrijf

Keurig bedrijf, snelle levering en niet duur.

Ik heb een spiegel met verwarming en licht besteld voor een mooie prijs. Snel geleverd door een vriendelijke chauffeur die netjes met de doos omging. Ik ben zeer tevreden!

Klacht uitstekend afgehandeld.

We kregen helaas een defecte spiegel geleverd. Na contact met de helpdesk is dit uitstekend afgehandeld. Dit geeft vertrouwen en zeker reden om vaker via douche concurrent te bestellen.

Waardeloos

Hebben 2 januari 2021 douche cabine besteld. Deze zou 5 januari bezorgd worden maar je raad het al, niet leverbaar. Dit kon nog wel enkele weken duren. Uiteindelijk half maart geleverd maar er ontbreken nu twee afdekdopjes waar we nu alweer vanaf maart op wachten. Al met al 10 maanden verder en nog niet compleet. Wordt steeds gezegd dat het in bestelling is en dat het nog wel enkele weken kan duren. Dit is het enige wat klopt(wachten dus) Nu zijn we gemaild dat het computersysteem veranderd is en dat ons probleem als afgehandeld wordt gezien. We hebben nog steeds de afdekdopjes niet. Dus niks afgehandeld! Ik zou maar goed nadenken voor je besluit hier te kopen.

Goedemiddag, Uw bericht hebben wij in goede orde ontvangen. Het spijt ons dat u deze minder plezierige ervaring heeft met Douche Concurrent. Tot onze grote spijt zijn er twee afdekdopjes niet bij u geleverd en hebben wij deze inderdaad voor u in bestelling geplaatst. Helaas hebben wij deze nog niet geleverd gekregen en begrijpen dat dit voor u allemaal erg lang duurt. Wij kunnen u wel beloven dat de dopjes voor u in bestelling staan en zodra wij deze aangeleverd hebben gekregen aan u leveren. In deze vragen wij nog een klein beetje van uw extra geduld, ook al beseffen wij ons goed dat u al heel lang heeft moeten wachten. Hiervoor willen wij u onze oprechte excuses maken en zullen ons best doen dit zo spoedig mogelijk aan u na te leveren. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

slechte afhandeling klacht

Wegens een defect werkt na 3 maanden de verlichting van de spiegel niet meer. Volgens de klantenservice is er iets met een adapter die aan de achterkant van de spiegel zit. Bij de klantenservice aangegeven dat wij niet weten hoe we de spiegel van de wand af kunnen halen, aangezien we de spiegel niet zelf gemonteerd hebben. Vervolgens krijgen we een nieuwe adapter opgestuurd met de mededeling dat we zelf maar moeten kijken hoe we deze gaan vervangen.