Filters

9

prima service en vooral meedenken

Wij bestelde een douchecabine die qua maat ( 185cm hoog) niet meer zo courant is dus de keuze is beperkt. Douchebak is 90x90 Na de bestelling op de webshop worden we de volgende dag gebeld wat de radius van de douchebak is. Na uitleg en een mail met hoe we dit moeten meten was het gelukkig de juiste cabine. Gisteren de douchecabine geplaatst en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Martin, Allereerst willen wij u ontzettend bedanken voor de fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Fijn te vernemen dat u al onze service als positief heeft ervaren. Rest ons u veel plezier te wensen met uw nieuwe douchecabine en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

10

Alles voor de badkamer bij Douche-Concurrent

Waar je ook naar op zoek bent voor je badkamer, je vindt het bij de Douche-Concurrent. Ze hebben erg concurrerende prijzen vergeleken met hun competitie. Hun website is erg overzichtelijk en product omschrijvingen zijn ook duidelijk. Al met al zou ik ze zeker aanraden en voor een volgende aankoop voor iets in de badkamer zeker een kijkje nemen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Romana, Allereerst willen wij u ontzettend bedanken voor de fantastisch mooie beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Fijn te vernemen dat u al onze service zo positief heeft mogen ervaren. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

9

Geweldige levering en service.

Bestelling is op tijd bezorgd. Aardige medewerkers. Er wordt altijd voor een passende oplossing gekeken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte JH, Allereerst willen wij u bedanken voor de mooie beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent en haar medewerkers. Heel fijn te lezen dat u onze service als positief heeft ervaren. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

10

De service is perfect

De service is heel goed de volgende dag kreeg ik een telefoontje van de zaak en er werd mij gevraagd of de cabine op de vloer werd geplaatst , nee ik vertelde dat ik het niet voor elkaar had gekregen om de douchebak er bij te doen toen is de bak als nog telefonisch besteld met tekst en uitleg ik ben dik tevreden . De artikelen waren ook perfect verpakt .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Marian, Allereerst willen wij u bedanken voor de geweldige beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Fijn te vernemen dat u al onze service als positief heeft ervaren. Rest ons u veel plezier te wensen met uw mooie nieuwe douchehoek en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

10

Mooie spiegel voor een goede prijs

Makkelijke site waar je mooie spullen tegen een goede prijs kan halen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Wilm, Allereerst willen wij u uiteraard ontzettend bedanken voor de mooie beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Wij willen u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

10

Top product, snel geleverd

Ik kocht twee toiletbrillen met ingebouwde brilverkleiners voor ons kleine meisje. In no-time had ik het in huis, de maten klopten precies en het installeren was zo gedaan. Door de magneten die de brilverkleiner op z'n plaats houden als hij niet wordt gebruikt, merk je er ook helemaal niks van dat hij erop zit. Super fijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Iris, Allereerst willen wij u ontzettend bedanken voor de fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent en een van onze leuke producten. Uiteraard wensen we u en vooral ook uw dochter er veel gebruiksgemak van. Rest ons u een fijne dag te wensen en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

1

Bagger

Krijg een douchecabine beschadigd bezorgd. foto's van gemaakt. bezorger geeft aan dat er niets aan de hand is en als hij toch beschadigd is wij zo een nieuwe krijgen. Nou niets is minder waar. We zouden na heeeel lang wachten op antwoord een nieuwe deur krijgen (die bij het uit de doos pakken zo naar beneden zakte in miljoenen stukjes.) Na 2x mail erachter aan te sturen blijkt deze niet meer leverbaar te zijn. En kunnen wij een nieuwe cabine kopen met iets korting. Ik weet niet waar hier wat mis gaat. maar ben not amused.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer de Haan, We hebben uw bericht in goede orde ontvangen en willen u aangeven dat u inmiddels in uw postvak in een oplossing heeft voor de ontstane situatie. Uiteraard vinden wij het ontzettend vervelend dat de deur van uw douchecabine is gesprongen, buiten dat het ontzettend veel rotzooi geeft is het ook altijd enorm schrikken. Na het doorlezen van uw casus hebben wij u afgelopen dinsdag al een mooie en keurige oplossing aangedragen. We gaan ervan uit het hiermee naar uw volle tevredenheid te hebben opgelost en afgehandeld echter mocht u onverhoopt toch nog vragen hebben kunt u uiteraard ook direct op de door ons verstuurde mail reageren. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

10

Top!

Hele snelle levering en mooie producten. Over een aantal weken gaan wij de wc afmaken. Dan bestellen wij zeker weer hier een aantal spullen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Janneke, Allereerst willen wij u uiteraard ontzettend bedanken voor de mooie beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Fijn om te lezen dat alles voorspoedig is verlopen qua levering en de producten in de smaak vallen. Rest ons u veel plezier te wensen met uw aankopen en hopen u in de inderdaad nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

10

Reële prijzen en een TOP service

Wij hadden een douchewand gekocht en door onduidelijke reden spatte deze uiteen. Hier verwachtte ik absoluut geen garantie op maar na contact met ze kreeg ik een leuke korting op mijn nieuwe douchewand. Aangezien mijn zoon hierdoor lichtgewond raakte kregen we nog 15 euro extra zodat hij iets leuks kon kopen. Super geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Yvonne, Allereerst willen wij u uiteraard ontzettend bedanken voor de mooie beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Uiteraard is het altijd vreselijk als zulke dingen gebeuren en we hopen dan ook dat het inmiddels weer helemaal goed gaat met uw zoon en dat hij inmiddels iets leuks heeft gekocht. Rest ons u veel plezier te wensen met uw mooie nieuwe douche en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

10

Prettige communicatie. Leveringsprobleem super opgelost!

Mijn pakket was niet geleverd, al gaf track&trace aan dat het bezorgd was. Na een prettige mailwisseling heeft doucheconcurrent het product nogmaals opgestuurd. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Rosien, Allereerst uiteraard onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat zeker op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling, heel fijn te vernemen dat u onze dienstverlening als prettig en goed heeft ervaren. Wij hopen in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

7

Super dat ik mijn niet werkende toilet kon omruilen

Ik had via de internetsite een toilet aangeschaft en gemonteerd. Na alles geprobeerd te hebben met het reservoir wilde de pot nog niet goed doorspoelen. Zelfs met 7.5 liter was een 2e spoeling vaak nodig. Toen ik dat de klantenservice meldde was er geen discussie en kreeg ik direct de belofte dat de pot omgeruild kon worden. Op mijn aanbod om een ander merk pot met bijbetaling te mogen ontvangen, werd ook positief gereageerd. Sterker nog, ik hoefde de €50 niet eens bij te betalen. De (administratieve) afhandeling van de bezorging van de nieuwe pot nam wat veel tijd in beslag, maar dat kwam bleek na verloop van tijd ook doordat er geen voorraad was. Verder een fantastische oplossing voor het probleem!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Mart, Onze dank voor uw ontzettend mooie en eerlijke beoordeling. We stellen dit enorm op prijs. Fijn dat u de tijd en de moeite heeft genomen deze beoordeling te schrijven. We zijn ook blij dat we het probleem waar u tegenaan bent gelopen op deze manier voor u hebben mogen oplossen. Altijd prettig als de oplossing zo voor handen ligt. Rest ons u hele veel plezier van de nieuwe toilet te wensen en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

10

snelle levering

correcte levering en goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Rachid, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat zeker op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling, heel fijn te vernemen dat u onze dienstverlening als ook de levering als prettig en goed heeft ervaren. Wij hopen in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

8

Uitgebreid Hotbath assortiment

Eindelijk een leverancier die een glijstang met uitlaat kan leveren. Bestelling keurig op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Maarten, Allereerst onze dank voor de genomen tijd een beoordeling over Douche-Concurrent te schrijven, wij stellen dat zeker op prijs. Fijn dat we hebben kunnen leveren waar u al een tijd naar op zoek was, met ons ruime assortiment zit er vast altijd iets van uw gading bij. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

9

Stijlvol

Heerlijke douche cabine met een luxe en stijlvolle uitstraling en veel functies.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Mohammed, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat zeker op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling en wensen u ontzettend veel plezier met uw mooie douchecabine. Wij hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

1

Slechte service!

Levering was ‘oke’ bij het bestellen van diverse producten. De communicatie over een product dat niet leverbaar was zeer matig, maar dit is uiteindelijk opgelost. Echter, service leveren lijkt er niet bij te zijn. Reageren niet op e-mails en als je belt proberen ze tijd te kopen en komen ze vervolgens niet bij je terug.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Vince, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en betreuren uiteraard de inhoud ervan. Het is geen onwil en zeker niet als afwimpelen we zijn namelijk nog druk doende met uw casus samen met de afdeling technische dienst. We willen nog een klein beroep doen op uw geduld en begrip in deze en zullen spoedig met een passende oplossing komen. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

10

Snelle levering!

Volgende dag al in huis

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Chantal, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat enorm op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling, heel fijn te vernemen dat alles netjes is verlopen, zoals u van ons mag en kunt verwachten. Wij hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

10

Snelle levering.

Goed en mooi product.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Rachel, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat uiteraard op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling, heel fijn te vernemen dat het geleverde product naar uw tevredenheid is. Wij hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

10

Mooi product, snelle levering. Prijs kwaliteit super!

Super!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Nick, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat enorm op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling, heel fijn te vernemen dat u alles als Super heeft ervaren, dat is altijd leuk om te vernemen. Wij hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

10

Top

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Karl, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen uw inzet in deze uiteraard op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling, heel fijn te vernemen dat alles netjes is verlopen, zoals u van ons mag en kunt verwachten. Wij hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

10

Prima, snelle service

Duidelijke omschrijving en foto's, snelle levering. Geen problemen ervaren.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen heer / mevrouw, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat zeker op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw fantastische beoordeling, heel fijn te vernemen dat alles duidelijk is en ook netjes en snel bij u is geleverd. Wij hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

8

Frustratie rechtgezet door doortastend optreden aftersales

Ik had een muurkoppeling voor een douchestang besteld, welke nu nog steeds als in stock op de website staat, en na bijna 2 weken blijkt het onderdeel niet aanwezig/te vinden. Initieel hebben ze me dan maar een andere muurkoppeling opgestuurd waar ik niets mee kan doen en dat me nu extra werk en tijd kost om het terug te sturen. Ik heb nu 2 weken tijd verloren wat niet nodig was geweest moest men mij direct hebben gemeld dat het onderdeel niet beschikbaar was, zodat ik het elders zou kunnen aankopen. Gelukkig heeft Moniek van de aftersales doortastend opgetreden en mij alsnog het juiste onderdeel kunnen leveren. Een pluim, dank en respect voor haar.

  • Aanbevelen? Ja
1

Miskoop zonder service bij douche concurrent

In maart een douchedeur besteld, die snel geleverd is. Door (Corona) bouwvertraging kon aannemer pas in juli de deur installeren. De rails voor de douchedeur bleek gedraaid geleverd te zijn waardoor de deur alleen met kracht doorgeduwd kan worden en de softclose niet werkt. Het is volgens aannemer een produktiefout omdat er geen schade aan chrome zichtbaar is. Nu 2 maanden later verschuilt doucheconcurrent zich nog steeds achter de leverancier. I.p.v. een goed werkende vervangende rails op te sturen krijg je een stapel mails met steeds nieuwe opdrachten en beloften. Ik stuurde meer dan 10 mails en probeerde ze 3 uur te bellen om aan hun verzoeken van beschrijvingen, foto’s en video te voldoen. Nu is het tijd voor mijn rechtsbijstandsverzekering. Mijn advies koop niks bij dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte Noor Siebels, We begrijpen uw teleurstelling goed, laat dat even voorop staan echter is het zo dat deze casus nog in behandeling is. U bent inderdaad met ons een overeenkomst aangegaan en niet met de leverancier echter om deze situatie naar uw volle tevredenheid op te kunnen lossen hebben wij helaas in deze wel de leverancier nodig daar het product van hun afkomstig is. U omschrijft het spijtig genoeg als geen service en snappen nogmaals dat het voor u ontzettend vervelend is, maar wij zijn voor u nog druk doende om dit probleem boven tafel te krijgen. We willen echt nog heel even van uw geduld vragen en de gelegenheid krijgen om het gewoon zoals u van ons zou mogen verwachten netjes af te handelen. Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het uiteraard ook heel graag. Met vriendelijke groet, Team DOuche-Concurrent

1

malafide bedrijf

Nog nooit zulke slechte service en kwaliteit van een online bedrijf gekregen. De afspraak voor een levering was onmogelijk. Wordt je in de nacht geïnformeerd dat je er de volgende dag moet zijn tussen 8 en 18 uur! En dan komen ze niet opdagen! En zodra je de badkamerspullen helemaal uit de plastic verpakking hebt gehaald blijkt 50 % beschadigd en hebben ze zich ingedekt met kleine lettertjes in je e-mail. :-0 En komt ineens een adder onder het gras vandaan.... Dan mag je opnieuw je product aanschaffen van ze! Malafide bedrijf. Ze moeten zich schamen. Let op je levering en maak het open waar de chauffeur bij staat. Ook al duurt het een uur!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen mevrouw Danse, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en betreuren deze situatie net als u ontzettend. Wel willen we nog even het een en ander verduidelijken. U heeft de levering van ons bevestigd gekregen per mail met daarin de volgende notitie, Schades dienen uiterlijk binnen 48 uur na levering te worden gemeld via onze serviceaanvraag. Ga naar serviceaanvraag U omschrijft dit als de kleine lettertjes, wij zien dit als vrij prominent in de mail aanwezig. Uiteraard begrijpen wij dat indien zich iets voordoet het uitermate spijtig is om te horen dat de melding bij ons te laat is gedaan. Daarnaast hebben we ook helaas van u vernomen dat ondanks de schade aan de spiegel deze wel gemonteerd is. U zult begrijpen dat het ontzettend belangrijk is om voor installatie alle artikel goed en grondig te controleren. Nogmaals we begrijpen uw teleurstelling en hebben u om die reden dan ook zojuist een mooi voorstel per mail toegestuurd. We hopen uiteraard dat we dit uiteindelijk naar ieders tevredenheid kunnen afhandelen en willen u vragen op de mail van zojuist te reageren. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

10

Prima prijs kwaliteit verhouding en degelijk materiaal

We hebben de douchewand gekocht. Heel degelijk en makkelijk te monteren. Snelle service en makkelijk contact met klanten service. Zeer aan te raden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Joep, Allereerst onze dank voor de genomen tijd deze beoordeling te schrijven, wij stellen dat zeker op prijs. Tevens willen wij u ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling, heel fijn te vernemen dat u onze dienstverlening en onze producten als prettig en goed heeft ervaren. Wij hopen in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

1

slechte kwaliteit van douchecabine voor veel geld

Sorry, maar ik heb in mijn leven al veel zaken in elkaar gestoken. de handleiding was erbarmelijk slecht. het is een douchecabine om in de hoek te zetten met afgeronde voorkant. het elektronisch gedeelte flipt helemaal, helemaal correct aangesloten. je moet de douchecabine eerst helemaal in elkaar zetten, met schroeven aan de achterkant en dan moet je de cabine op zijn plaats zetten. nu, als je dat doet breken de poten onderaan allemaal af ! ik schrijf bijna nooit een slechte recensie en heb even gewacht om dit te doen en er lang over getwijfeld. maar doe het nu toch...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Kris, We hebben uw beoordeling ontvangen en schrikken hier enorm van, dat zult u begrijpen. We hebben u vanmorgen direct een mail verzonden met daarin een verzoek om te reageren zodat we kunnen bekijken of er nog zaken open staan qua afhandeling van de installatie of andere problemen. Deze willen we dat uiteraard heel graag voor u oplossen. we hebben echter alleen nooit van u een melding hieromtrent ontvangen dus kwam dit eigenlijk voor ons vanmorgen ook als donderslag bij heldere hemel als we heel eerlijk zijn. Nogmaals we willen u heel vriendelijk verzoeken op onze mail te reageren. Dan pakken we het van daaruit verder op. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd