Verkeerde producten geleverd, te laat en slechte service

Slechte ervaring met de levertijd. In de showroom werd ons beloofd dat de producten na 3 weken geleverd zouden worden, dit werd uiteindelijk het dubbele. Aantal producten waren niet geleverd of verkeerd geleverd. Toen ik met de klantenservice belde werd mij verteld om het service formulier online in te vullen. Na anderhalve week nog geen reactie en wordt ook niet gereageerd op email

Zeer tevreden met douchecabine

Douchecabine besteld. Afspraak voor bezorging is erg goed verlopen en ze kwam de afspraken na. Vriendelijke bezorgers. Douchecabine zelf is erg mooi en het boekje met instructies was erg duidelijk. Je doet het niet zo 1,2,3 en voor iemand die dit niet dagelijks doet kost het wel veel tijd maar de instructies zijn erg goed. Ik zou een 10 hebben gegeven maar ze hebben 2 soorten schroeven de verkeerde label gegeven en zijn dus met elkaar verwisseld. Dit was ergg vervelend omdat we hierdoor wat dingen opnieuw moesten doen. Maar al met al zeer tevreden.

Beste Sefko, Wij willen nu hartelijk bedanken voor de genomen tijd voor het schrijven van deze geweldige review! Wat fijn om te lezen hoe positief u het gehele verkoopproces heeft ervaren. Wij zullen de informatie omtrent het verkeerde label doorsturen naar de toeleverancier zodat zij deze fout kunnen rechttrekken, en het installatie boekje volledig kloppend is. Wij wensen u veel plezier van uw douchecabine en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

tegen goede prijs op tijd geleverd

Doen wat ze beloven.

Beste meneer Tuinenburg, Wat fijn dat u onze service als uitmuntend heeft ervaren! Wij willen u hartelijk danken voor het invullen van de beoordeling. Veel plezier van uw aankoop. Wij hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

Beste Musa, Wij willen u vriendelijk bedanken voor de genomen tijd bij het opsturen van deze beoordeling. Ook zijn wij uiterst tevreden met het prachtige cijfer dat u ons geeft. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

alles top enige grote nadeel is dat je douched word bij doorspoelen

Geen enkele op en aanmerking over het product tot we hem in gebruik gingen nemen. Bij het doorspoelen word je nat. Mogelijk doordat het een rimfree toilet is maar ik denk niet dat iemand de voordelen nog ziet van de rimfree toilet na de douche die je er van krijgt.

Goedendag Marieke Roefs, Uw bericht en beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en willen u middels dit schrijven, welke we u ook separaat per mail zullen sturen doorgeven dat we uw cases in behandeling zullen nemen. Het lijkt ons inderdaad wat overdreven dat je na een toiletbezoek een gratis douche krijgt, soms wel makkelijk maar niet altijd gewenst dat begrijpen wij. Uw service aanvraag hebben wij ontvangen en zullen wij oppakken en direct kortsluiten met de technische dienst zodat we kunnen uitzoeken waar het probleem vandaan komt. We houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

Vlot service

Alles ging goed, en ook snelle levering.

Beste Gabor, Hartelijk dank voor het schrijven van deze prachtige beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u onze service als positief heeft ervaren! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals te begroeten als klant. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Slecht afspraken te maken......e.d.

Heb een douchecabine, douchebak incl sifon en een flex. afvoerslang besteld. Bij levering bleek de onderrand van de douchebak beschadigd. Klachtenformulier ingevuld en foto's bijgevoegd. Tot op heden geen reactie. Afvoerslang was niet leverbaar dus die geannuleerd. 3 dgn later alsnog geleverd maar was niet meer nodig. Telefonisch contact gehad, mocht je retour sturen. Krijg ik en mail dat ik foto's moet maken van de verpakking en/of het product. Geld wordt niet terug gestort. De douchecabine geplaatst, is bij de verbinding muurprofiel en onderrand niet waterdicht te krijgen. Lijkt op productiefout. Je maakt met de ene medewerker een afspraak en de ander weet er niets van. Niet te doen !!

Geachte Andre, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en moeten u eerlijkheidshalve toegeven het ontzettend te betreuren dat het bij de afhandeling van uw order alles behalve soepel verloopt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak welke u ervaart. Wel willen we u in ieder geval aangeven dat het zeker niet de bedoeling is dat het zo gaat en dat het ook zeker niet iets is waar wij achter staan. Douche-Concurrent streeft ernaar om iedereen de voelt gewoon goed ervaring te geven en met een positief gevoel terug te kunnen kijken op de aankoop. We gaan er ook bij u alles aan doen om het tot een mooi einde te brengen waar een ieder een goed gevoel aan overhoud en dat u met veel plezier van de spullen kunt gaan genieten. We vragen nog heel even van uw geduld en we zullen het netjes oppakken en afhandelen. Deze reactie zullen wij u tevens per mail toezenden. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

mwa

order 100053109 art DC2374 Helaas op de aangegeven leveringsdag via de site, geen levering mogelijk, door de leverancier. Jammer van de opgenomen vrije dag. Vrij late bevestiging omtrent de levertijden van de leverancier. Hierdoor kost het je weer een gehele vrije dag. Pakket is te zwaar en te groot om door 1 persoon afgeleverd te worden (arbo wet) ongeveer 75kg. Handleiding is zeer summier, deur met moeite er in gehangen. Uiteindelijk door zelf de oplossing te zoeken is het gelukt. Plastic af dekstrips zijn niet of nauwelijks te bevestigen. Deze zouden beter van een andere soort plastic of rubber zijn. Eerste af dekstrip vloog er zonder moeite in andere 2 geheel niet. Grrrr.(af dekstrips van de schroeven binnenzijde) De profielen zouden beter beschermd kunnen worden tijdens installatie zijn zeer kwetsbaar vanwege de zwarte kleur. Ook tijdens het inzetten van de profielen worden deze beschadigd om ze pas te krijgen. Jammer. Douche ziet er verder netjes uit, verpakking bij levering toch wel redelijk beschadigd. Mvg Gj de Meij

Goedendag Gj de Meij, Uw beoordeling hebben wij keurig ontvangen en zullen u separaat via de mail ook nog netjes een bericht sturen om te kijken of inmiddels alles netjes gelukt is te installeren. We willen u in ieder geval wel bedanken voor de genomen moeite voor het schrijven van de beoordeling en zullen middels de mail nog even alles kortsluiten. Spijtig te horen dat nog niet direct alles naar uw tevredenheid is. U zult begrijpen dat we dat betreuren. We willen u vriendelijk verzoeken op de mail die wij u sturen te reageren zodat we kunnen kijken of er nog openstaande punten zijn die wij voor u kunnen / mogen oplossen. Met vriendelijke groet, team Douche-Concurrent

Dramatisch...

Ruim 6 weken geleden badkamer besteld bij Douche Concurrent. Alles is op voorraad werd er gezegd. Het zou 25 mei geleverd worden en hier begint de ellende. Na een paar keer bellen werd het op 5 juni geleverd. Spiegel zat er niet bij, is niet meer op voorraad, wordt 4 tot 6 weken later geleverd, is nog steeds niet binnen. Douche cabine past niet op elkaar, 4 weken bezig geweest om het uit te zoeken, na elk telefonisch contact of mail werd er iets anders gezegd of beloofd. Ben langs de showroom geweest om het probleem te laten zien. Kwamen ze niet uit. Technisch dienst mails gestuurd, geen antwoord, konden het niet oplossen. Kreeg te horen om de onderdelen aan elkaar te lijmen of te kitten??? Uiteindelijk terug gestuurd op 3 juli, zou binnen 1 week gecrediteerd worden, nou je raadt het al..dus Douche Concurrent ik heb geen 1 goed woord over jullie..schandalig, slecht kwaliteit, kennis over je producten en service..schaam je om zo met consumenten om te gaan. 1e keer bij jullie iets gekocht en is gelijk de laatste keer...nooit en nooit meer Douche Concurrent voor ons...

Geachte heer / mevrouw Fuat, Uw beoordeling hebben wij ontvangen en willen dit heel graag samen met u verder oppakken echter kunnen wij aan de hand van uw mail adres als ook uw naam helaas geen gegevens vinden. Om die reden hebben wij u zojuist een mail verzonden en willen u vriendelijk verzoeken op de mail te reageren. Wij zullen dan verder de cases met u bekijken en uiteraard zullen we er alles aan doen om het allemaal naar ieders tevredenheid op te lossen. in afwachting van uw reactie op onze mail, verblijven wij, Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Veel te lange levertijd

Heb mijn produkten nog steeds niet ontvangen. Wacht al meer dan een maand

Goedemorgen, Uw beoordeling hebben we in goede orde ontvangen en zien inderdaad dat een deel van uw bestelling in backorder staat. We begrijpen dat dit voor ontzettend vervelend en erg teleurstellend is. We doe er alles aan het zo spoedig als mogelijk bij u af te leveren. We vragen nog heel even van uw geduld. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

ik heb geen problemen ondervonden

Alles was perfect levering en materialen

Beste Gert, Wij willen u bedanken voor uw positieve beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Snelle levering, product zoals verwacht

Product in het weekend besteld en dinsdag al binnen. Qua prijs goedkoper dan bij andere zaken online. Zeer tevreden.

Beste Sanne, Wij willen u ontzettend bedanken voor uw fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Fijn om te vernemen dat u alle service als positief heeft ervaren. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw badkamerspiegel en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Uitstekende after sale service.

Bij problemen met geleverde producten wordt er goed op geanticipeerd. Medewerkers reageren adequaat. Snel vervangende producten als er wat aan mankeert. Top dik tevreden.

Geachte heer van Nijkerk, Zojuist inmiddels begrepen dat uw cases is opgepakt en zelfs ook direct afgehandeld is. De nieuwe zending zal zo spoedig mogelijk bij u worden afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent Geachte Jan van Nijkerk, Middels dit schrijven willen wij u laten weten uw beoordeling als ook uw filmpje te hebben ontvangen. Het filmpje hebben wij als reply op uw bestelbevestiging ontvangen, helaas niet op de juiste wijze en op de juiste afdeling vandaar dat er niet op gereageerd is, onze welgemeende excuses hiervoor. Op zich is er verder geen probleem, zojuist heb ik de juiste stappen voor u ondernomen zodat mijn collega's dit direct verder kunnen oppakken. U ontvangt hiervan een bevestiging per mail dat er een service aanvraag voor u is ingevuld, u hoeft voor nu even niets te doen. We zullen deze aanvraag vandaag of morgen behandelen en u direct hierop een terugkoppeling geven. Onze excuses voor het wachten, we pakken het op. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

Vlotte levering.

Bestelling was op voorraad dus snelle levering en kleurig op afgesproken tijd

Beste Marieneke, Wij willen u bedanken voor het schrijven van deze prachtige beoordeling. Wij stellen het erg op prijs dat u uw ervaring heeft willen delen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe douchebak en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

Niet echt klant gericht

Bestelling 9 juni geplaatst En zelf er achteraan moeten gsm wanneer het geleverd wordt. Stond geen levertijd bij de bestelling.

Geachte mevrouw Baukelien Mulder, Goed nieuws, fijn dat we dit zo hebben kunnen oplossen. We wensen u heel veel plezier toe met uw aankoop en mocht u alsnog vragen hebben horen wij het uiteraard heel graag. Team Douche-Concurrent Geachte Baukelien Mulder, We hebben uw beoordeling in goede order ontvangen en vermoeden dat u onze bestelbevestiging over het hoofd gezien waarin staat dat het bestelde product een levertijd heeft tussen de 2 tot 4 weken. Uiteraard begrijpen wij dat het ontzettend vervelend is dat we het bestelde product niet direct aan u hebben kunnen leveren en zullen u dit natuurlijk wel zo spoedig mogelijk afronden. We zullen u vandaag nogmaals de informatie toesturen waarin wij u informeren over de lever dag. Uiteraard wensen we u wel alvast veel plezier toe met uw bestelde product en hopen u in de toekomst nogmaals als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

Prima levering

Snelle verzorging

Beste Hans, Wij willen u vriendelijk bedanken voor uw bestelling en uiteraard voor het schrijven van deze prachtige review! Ook wensen wij u veel plezier van uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent

Zéér tevreden over mijn douchewand.

Ik ben tevreden over de snelle levering. Douchewand is zeer mooi na plaatsing. We hebben de 4pluggen en vijzen die bijgeleverd waren voor bevestiging aan muur vervangen door grotere. Vonden die te klein om een toch wel zware deur veilig te bevestigen.

Geachte Michele Vanhaverbeke, Wij willen u bedanken voor uw geweldige beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent en een van onze producten. We stellen het zeer zeker op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Aangaande de bevestigingsmaterialen zullen wij dit doorgeven aan de leverancier van het product, dank voor uw melding in deze. Uiteraard wensen wij u veel plezier met de mooie badwand en douchewisser en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Goede service na bestelling belde ze me op of we de maten van de douche bak goed overeen komen met die van de cabine en mailden de maten door de levering was ook goed

Geachte Johan Kolijn, Wij willen u uiteraard ontzettend bedanken voor uw fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Fijn om te vernemen dat u alle service als positief heeft ervaren. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Vriendelijke klantenservice

Vriendelijke klantenservice, echte mensen mense daar bij doucheconcurrent ze weten zich in te leven en denken mee voor een oplossing voor beiden partijen.

Geachte Dirk, Wij willen u uiteraard ontzettend bedanken voor uw fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. We stellen het zeer zeker op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Goed om te horen dat we u naar tevredenheid verder hebben kunnen helpen. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Mooie spullen kwalitatief dik in orde!

Mooie spullen kwalitatief dik in orde!

Geachte Dionne, Wij willen allereerst ontzettend bedanken voor uw geweldige beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. We stellen het zeer zeker op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Zeker ook fijn om te vernemen dat alles naar uw tevredenheid is. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Overzichtelijk en snel

Overzichtelijke website, eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Geachte Maan, Wij willen u uiteraard bedanken voor uw fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. We stellen het zeer zeker op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Fijn ook te vernemen dat alles naar uw tevredenheid is afgehandeld. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Vlekkeloos

Bestelling tot levering verliep vlekkeloos van track en trace tot het bellen voor levering. Een aanrader als je het mij vraagt!

Geachte Jaap, Wij willen u uiteraard bedanken voor uw geweldige beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. We stellen het zeer zeker op prijs dat u uw ervaringen heeft willen delen. Fijn ook te vernemen dat alles naar uw tevredenheid is afgehandeld. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Alles was prima

Snel en naar verwachtingen

Geachte Uros,, Wij willen u uiteraard bedanken voor uw fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Fijn te vernemen dat alles naar uw tevredenheid is afgehandeld. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

Erg blij met het product en de service! Hartelijk dank!

Geachte Patty, Middels deze reactie willen wij u uiteraard ontzettend bedanken voor uw fantastische beoordeling welke u heeft geschreven over Douche-Concurrent. Fijn te vernemen dat alles naar uw tevredenheid is afgehandeld. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.

zeer snelle levering alles in orde

het product was correct verpakking ok

Geachte Frank, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en willen u daar uiteraard enorm voor bedanken. Fijn te vernemen dat alles naar uw tevredenheid is afgehandeld. Uiteraard willen we u veel plezier wensen met uw aankoop en hopen u nogmaals in de toekomst als klant te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Douche-Concurrent.