Levering duurde lang, maar was wel goed.

Bij bestelling was al aangegeven dat het tot 12 weken kon duren. Dit vind ik wel vrij lang, maar uiteindelijk werd het bestelde na 9 weken geleverd. Communicatie was wel heel goed hierover. Ik had een tijd aangegeven waarna er geleverd kon worden, ivm vakantie, maar werd keurig gebeld of ze hem toch eerder (voor vakantie) mochten leveren. Levering was dik in orde.

Na misverstand goed geholpen!

In eerste instantie was de toiletbril kapot geleverd. Na een misverstand dat ik hiervoor geen nieuwe kon krijgen is dit uiteindelijk toch super goed opgelost. Ik krijg een nieuwe toiletbril! Bedankt!

Goedemiddag, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en schrikken eerlijkheidshalve enorm van de inhoud ervan. Wat u omschrijft daarin herkennen wij onszelf helemaal niet, wij reageren namelijk op elke klantvraag of verzoek binnen 48 uur. Op basis van uw mail adres kunnen wij ook geen enkele correspondentie of order in ons systeem vinden. We willen u vriendelijk verzoeken een mail te sturen naar [email protected] met daarin uw bestelnummer en in het onderwerp beoordeling Kiyoh zodat we dit direct allemaal voor u na kunnen kijken en af kunnen handelen. We zien uw mail heel graag verschijnen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

DRAMATISCH

Zoals vele websites bieden ze van alles aan wat in voorraad is , hetgeen na de bestelling niet zo te zijn. In dat opzicht doen ze het net zo beroerd als de Sanitairwinkel . De betselde wasbak bleek er niet te zijn en ik kreeg een aantal opties voor andere bakken met andere maatvoering. Nadat ik dan toch maar voor het alternatief had gekozen leek alles weer in orde. Echter ik heb nu na herhaalde aanmaningen , 1 maand NA levering slechts de was bak ontvangen maar de design kraan clickwaste en de sifons (totaal 378.27) zijn nooit geleverd . Tevens wordt er op geeen enkele email gereageerd. Mijn advies zoek ALSTUBLIEFT een ander adres . Dit is diefstal !!1

Goedemiddag, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en schrikken eerlijkheidshalve enorm van de inhoud ervan. Wat u omschrijft daarin herkennen wij onszelf helemaal niet en dit moet berusten op een misverstand. Op basis van uw mail adres kunnen wij ook geen enkele correspondentie of order in ons systeem vinden. We willen u vriendelijk verzoeken een mail te sturen naar [email protected] met daarin uw bestelnummer en in het onderwerp beoordeling Kiyoh zodat we dit direct allemaal voor u na kunnen kijken en af kunnen handelen. We zien uw mail heel graag verschijnen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Helemaal top!

Mooie douchecabine gekocht,snel geleverd en makkelijk neer te zetten!

Luxe uitstraling voor betaalbare prijs

Onlangs een zwarte douchecabine van 100x100 bestelt. Inmiddels staat deze in elkaar en maken we er met ontzettend veel plezier gebruik van. De douchecabine heeft net als de modellen bij andere aanbieders, glazen deuren en een luxe uitstraling. Echter is de prijs bij Douche Conurrent veel aangenamer. Zeker een aanrader!

De verkoop leek goed, after sales en service om te huilen

Bij de aankoop werden we goed geholpen door Marko van de vestiging in Beverwijk. Dacht mee en we kregen de indruk van een klantvriendelijk bedrijf. Totdat we eenmaal betaald hadden... Op de afgesproken leverdatum thuis gebleven, maar voor niets. De dag erna ook niet en ik had nog geen track and trace ontvangen. De volgende dag gebeld met de klanten"service" (van service is weinig sprake...), bleek dat onze bestelling was geannuleerd. Gelukkig was alles wel op voorraad en kon de bestelling opnieuw geplaatst worden. Nu moest ik overigens 2x thuisblijven (dus in totaal 3x) omdat de douchebak via dropshipping bij een derde partij vandaan kwam. Oké, kan gebeuren, dacht ik nog. Gelukkig had ik een slag om de arm gehouden met de afspraken met de loodgieter en andere werklui. Bij de tweede poging kwamen mijn spullen wel aan. Bij het plaatsen van de douchebak kwamen we erachter dat er geen doucheplug was bij geleverd. Daarop weer contact gezocht met de klantenservice: "Excuses, die had de verkoper wel mee moeten bestellen. U kunt de plug online bestellen bij ons." Ten eerste kostte de plug bij Doucheconcurrent 30 euro (met korting!) en exact dezelfde bij een andere online zaak een tientje. Ten tweede zou ik gewoon weer verzendkosten betalen en ten derde was de betreffende plug van bedroevende kwaliteit. Ten vierde zou de plug dan pas na het weekend worden geleverd. Uiteindelijk dus een plug van goede kwaliteit gekocht bij Toolstation voor de helft van de prijs bij DC, want anders zou ik de loodgieter naar huis kunnen sturen, wat me extra geld zou kosten en de verbouwing nog meer liet uitlopen. Vanwege Corona en wat kleine tegenslagen, liep de verbouwing flink uit. Toen de loodgieter eindelijk ging afmonteren, bleek dat met de bijgeleverde wastafelsifons, de onderste lade niet meer open en dicht kon. Daarom ook maar 2 nieuwe sifons gehaald bij Toolstation, die wederom beter, mooier en goedkoper waren. Het bestelde handdoekenrek is zo krom dat deze onmogelijk recht tegen de

Geachte heer Lauwers, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en uiteraard hebben we u hier direct over gesproken. Fijn dat dit allemaal helder en opgelost is. Vervelend is het uiteraard voor u als consument dat u niet direct gehoor krijgt op uw vragen maar we zijn blij te kunnen melden dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen via contact buiten dit platform om. We hopen uiteraard dat u na afhandeling met een goed gevoel terug kunt denken aan Douche Concurrent. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Prima prijs en geleverd zoals afspraak

Wij hebben een douchecabine besteld bij Douche concurrent. Belangrijk voor ons was de max. afmeting van de douche wand en deur. Veel websites hebben dit niet duidelijk vermeld. Bij Douche concurrent stond het keurig vermeld. Verder was het een goede prijs en is het bestelproces duidelijk en simpel. De levering van de douchewand was keurig volgens afspraak. Vooralsnog geen klachten, ga zo door!

Zoals verwacht, prima kwaliteit en korte levertijd

Alles prima, indien ik nog iets nodig heb ga ik zeker de website raadplegen.

Prima service en product

Mooie douche cabine Snel geleverd Goede kwaliteit

Ik heb bij dit bedrijf een spiegel gekocht en deze was binnen de afgesproken levertijd al geleverd.

Zeer goed!

Geen slechte ervaring mee! Levering verliep prima!

Prima douchecabine met handige hoekinstap

Prima douchecabine voor deze prijs. De deuren sluiten goed. Wel met 2 personen in elkaar zetten, was beetje puzzel maar resultaat mag er zijn. De hoek instap is ruim genoeg, ideaal voor de kleine badkamer.

Snelle levering Fijn product. Helemaal blij mee!

Hele slechte service!

Op 26/10/2020een badkamer meubel besteld, bij levering bleek het meubel beschadigd, dit direct gemeld, er zou een nieuw front geleverd worden. Echter na herhaaldelijk mail contact op 24/05/2021 nog steeds niets ontvangen! Duurt ook erg lang voor er reactie komt op de mails.

Geachte heer Jeroen, Fijn dat we elkander zojuist telefonisch hebben gesproken en wij u hebben kunnen uitleggen wat de reden is dat er nog niet geleverd was. Uiteraard betreuren we het dat het in deze zo lang geduurd heeft alvorens we aan u konden leveren. Gelukkig hebben we u zojuist kunnen bevestigen dat het bestelde onderdeel nog deze week bij u geleverd zal worden. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het lang geduurd heeft. We hopen u verder naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Recent een mat zwart douchecabine besteld. Het was er de volgende dag. Zorgvuldig tot binnen gebracht. Een makkelijke website om iets te bestellen, en echt de laagste prijs. Bedankt.

Niets op aan te merken

Makkelijk besteld, geleverd op moment van keuze, nette bezorging en goed product met heldere handleiding.

Het is een super douche cabine. Heel prachtig met een mooie mat design.

Correcte afhandeling van de bedtelling

Ik zocht online naar een onderdeel voor de douche, vond dit bij douche-concurrent, Besteld en en levering correct

Helaas een dikke teleurstelling

De kwaliteit van de douchecabine was slecht; afwerking, coating en glas. We besloten het product zelf terug te brengen naar Spijkenisse ivm de hoge retourkosten. Helaas na 2 weken, 4 mails, 3 telefoongesprekken nog altijd geen geld teruggestort. Kortom goede service moet je niet alleen aan de voorkant bieden, getuige de reviews op site maar ook aan de achterkant. Een goede after sales is van belang voor een goede reputatie.

Geachte Kmmaat, Wat ontzettend vervelend te vernemen dat u uw aankoop bedrag nog niet heeft ontvangen. Zojuist alles voor u nagekeken en zie dat de overboeking al wel in orde is gemaakt. Het geld zou inmiddels op uw rekening moeten zijn bijgeschreven. Nogmaals onze welgemeende excuses dat het iets langer heeft geduurd dan u bij voorbaat van ons zou mogen verwachten. Mocht het geld onverhoopt toch niet bij u zijn bijgeschreven willen we u vriendelijk verzoeken ons een mail te sturen naar [email protected] zodat we uw rekeningnummer kunnen controleren. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

ik wil mijn mening herzien.

Bij deze heb ik mijn in de eerste instantie negatieve ervaring gerectificeerd. Het berustte allemaal op een misverstand. Na een tel.gesprek met de klantenservice wil ik toch een betere waardering voor D.C. afgeven. Nogmaals van mijn kant een sorry en bedankt voor het telefoongesprek en hiermee de uitleg van mijn hele probleem

Geachte heer Zomer, Fijn dat we elkander direct via de telefoon hebben gesproken om bovenstaande door te kunnen spreken en af te kunnen handelen. Zoals besproken zijn de juiste tegels welke u besteld heeft geleverd echter zijn deze niet naar uw verwachting, wat uiteraard altijd kan gebeuren, geen probleem. Helaas zijn we tot de conclusie gekomen dat de tegels qua kleur anders zijn dan u bij aanvang had bedacht en daar maken wij geen enkel probleem van. Alles hebben we netjes doorgesproken en uiteraard naar uw volle tevredenheid afgehandeld. Zodra de tegels bij ons retour zijn gekomen ontvangt u zoals besproken uw volledige aankoopbedrag retour zodat u andere tegels kunt uitzoeken welke wel binnen uw kleuren pallet passen. We hopen dat u mooie andere tegels kunt vinden. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent.

Mijn volgende bestelling weer via douche concurrent. Goeie prijs / kwaliteit verhouding. Bij ons was er een onderdeeltje tijdens de levering beschadigd, ik was iets buiten de termijn om dit aan te geven, maar werd toch heel vriendelijk en snel geholpen. En het onderdeel is zonder kosten of dergelijk meteen opgestuurd. Erg blij mee, hele fijne service.

Zeer tevreden over de service.

Alles perfect ontvangen ! Top !

Verschrikkelijke service

Op 15 december verschillende badkamer artikelen besteld. Bijna alles binnen. Op 1 accessoire na: de wc borstel, mat zwart. Begin februari contact opgenomen met de klantenservice, deze geven aan wegens COVID-19 de verwachtte levertijd 2-3 weken is. Begin maart helaas nog niets ontvangen, wederom opnieuw contact klantenservice. Opnieuw het antwoord 2-3 weken. Alle begrip rondom COVID-19. Vanmiddag opnieuw contact opgenomen, de reden van vertraging: het Suez- kanaal.Verwachtte levertijd nu: 4 weken. Van het kastje naar de muur gestuurd. Bij bestelling op 15 december stond: direct leverbaar. Helaas bijna 4 (!!) maanden verder, Tot op heden is er nog niets geleverd. Rond uit bar slechte service! Oplichters!

Goedemorgen mevrouw, Uw beoordeling hebben wij in goede orde ontvangen en willen heel graag met u meekijken wat er met uw bestelling aan de hand is. Helaas op het opgegeven mail adres kunnen wij geen gegevens van u vinden. Wij willen u heel vriendelijk verzoeken ons een mail te sturen zodat we alles na kunnen kijken en u van de juiste informatie kunnen voorzien. De mail kunt u sturen naar [email protected] onder vermelding van Beoordeling Kiyoh en uw bestelnummer. Alvast dank voor het toesturen van uw gegevens. We komen er na ontvangst van uw mail zo spoedig mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Alles vlotjes en snel verlopen.

Makkelijk om alles te bestellen, sneller geleverd. Alles netjes in orde.

Olpichters?

Na 11 weken nog steeds aan het wachten… Na 11 weken nog steeds aan het wachten op mijn bestelling, geen antwoorden op mails.... schaamtelijk!!!! Ze gingen het al 2 keer leveren??? Doe nooit zaken met deze firma. Heb ondertussen testaankoop gecontacteerd alsook een advocaat

Geachte heer Vankeerberghen, We begrijpen dat het voor u ontzettend vervelend is dat de levering zo lang op zich laat wachten. Zoals u vanmorgen ook in de mail heeft kunnen lezen is de door u bestelde bril inmiddels wel boven water. Deze is per abuis geleverd in onze showroom in Beverwijk. Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar gelukkig zijn we er nu wel achter. De bril zullen we zo spoedig mogelijk uw kant op sturen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging die we hierdoor hebben opgelopen in de aanlevering. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent