Complimenten voor de afdeling Planning en Klantenservice Spijkenisse

Door Jochem en Maarten, afdeling Planning per abuis tweemaal besteld en ik heb probleemloos 1 bestelling geretourneerd naar Douche-Concurrent. Vanuit de leverancier hadden ze een vertraging opgelopen en zijn tegelijkertijd overgegaan op een nieuw systeem. Dit is voor mij geen probleem, want in Coronatijd lopen bestellingen nou eenmaal wat vertraging op. Brexit leveringen in Engeland zijn pas een drama. Order #100076106 - artikelnr. DC2563 Geberit UP 320 Toiletset - Inbouw WC Hangtoilet Wandcloset - Creavit Mat Antraciet Rimfree Geberit Sigma-20 Wit Mat Chroom besteld op 2 maart 2021 en op 17 maart bezorgd door klantvriendelijke chauffeur van Sanders Fritom Logistiek in Uden, die de pallet in de lift heeft geplaatst. Op 25 maart link ontvangen van Jochem om via Service-aanvraag melding te maken van de wc-bril, die beschadigd is afgeleverd. Graag tot bestellens! Groeten, Dianne van Dal

Super snelle nette levering!

Erg slechte klantenservice, hier bestel ik nooit meer!

Op 2 maart 2021 iets online besteld bij ze, het is nu 17 maart 2021 en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Tevens heb ik ze 2 keer gemaild met de vraag naar de status van mijn bestelling, tot 2 keer aan toe geen antwoord gekregen van ze. Vandaag met ze gebeld. Ze zeggen dat het verstuurd is en dat de DPD het nu in handen heeft en zij er zelf verder niets aan kunnen doen. Zéér slecht dit. Op de DPD website staat dat het pakket 'in transit' is, dat betekent dat het onderweg is, alleen staat die status er al sinds 2 maart 2021, er is dus niets veranderd bij de DPD. Wij hebben zelf een webshop en als een klant van ons iets 2 weken later het bestelde nog niet ontvangen heeft dan sturen wij per direct het bestelde nog een keer gratis op zodat de klant niet lijdt onder het falen van een derde, in dit geval het falen van de DPD. De klantenservice van Douche-concurrent is een van de slechtste die ik in de afgelopen jaren heb meegemaakt. Hier bestel ik nooit meer!

Geachte E, Uw beoordeling hebben we in goede orde ontvangen en willen heel graag dit voor u nakijken. Helaas op alleen uw voornaam kunnen we geen gegevens achterhalen. Kunt u ons een mail sturen met daarin uw ordernummer en daarbij geschreven beoordeling Trustpilot. U kunt deze mail sturen naar [email protected] Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen we alles voor u nakijken en u wellicht spoedig verder helpen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

erg tevreden

Mijn bestelling is snel afgehandeld de bestelde spullen worden goed verpakt en zijn zoals ze op de site staan. Kortom zeker de moeite waard om hier te bestellen.

Snelle verzending en onbeschadigd aangekomen

Badkamerspiegel besteld, volgende dag bezorgd netjes met track and trace. Onbeschadigd aangekomen. Werkt goed en mooi design voor goeie prijs.

Mijn regendouche is snel geleverd en bevalt heel goed!

Goede shop, levering en product

Op zoek naar een combi zitting (grote zitting en kind zitting) kwam ik uit bij deze shop. Snel besteld (fijne shop) en snel geleverd. Product goed, goede beschrijving. Kortom, helemaal tevreden!

Zeer snelle en correcte afhandeling.

Slecht en onbetrouwbaar: Spiegel niet geleverd en geen reactie (meer) op e-mails

Wij stonden op het punt een complete badkamer bij Douche Concurrent te bestellen. Door de wisselende reviews die wij op internet lazen over Douche Concurrent werden wij echter wat huiverig waardoor wij de zaak niet helemaal vertrouwde. Daarop hebben wij besloten een eerste 'testorder' bij Douche Concurrent te plaatsen alvorens wij een dergelijke bedrag zouden neertellen voor de gehele badkamer. Achteraf gezien hebben wij enorm geluk gehad dat we de badkamer niet bij Douche Concurrent hebben gekocht. Hieronder een samenvatting van onze negatieve ervaring met dit bedrijf: Op 26 januari jl. een vrij kostbare spiegel aangekocht via de website van Douche Concurrent met ordernummer 100072916. Vermelde levertijd was 2 - 4 weken. Na 4 weken geen spiegel ontvangen. Vervolgens hierop een e-mail gestuurd naar de klantenservice waarop een reactie kwam dat er vertraging in de uitlevering van de spiegel was ontstaan en of wijzelf (lees: de klant) Douche Concurrent een reminder zouden willen sturen omdat ze het zelf heel druk zouden hebben. Hierover waren we nogal verontwaardigd. Immers, als er vertraging optreedt in de levering van een bestelling kan dat uiteraard gebeuren. Stel de klant dan in ieder geval op de hoogte dat er wat vertraging is opgelopen en vraag vooral niet of de klant zelf over een week of 2 weer wilt informeren. Dit getuigt niet van een erg klantvriendelijke aanpak. De klantenservice van Douche Concurrent wist ons vervolgens te melden dat de spiegel uiterlijk in week 10 geleverd zou worden. Dit zou voor ons nog acceptabel zijn aangezien wij de spiegel uiterlijk vrijdag 12 maart nodig zouden hebben. Helaas wederom geen spiegel ontvangen. In de tussentijd ook al 2 keer een e-mail gestuurd naar de klantenservice voor een statusupdate. Helaas krijgen wij hierop geen enkele reactie meer en zitten dus zonder spiegel. Conclusie: Een onbetrouwbaar bedrijf dat hun beloftes niet nakomt!

Geachte Rich, Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud zojuist zullen wij zoals aangegeven nog kort een reactie geven op de door u geplaatste beoordeling. Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses dat de spiegel niet direct geleverd kon worden, het is correct dat de spiegel in backorder is gekomen en enige vertraging heeft gehad in de aanlevering ervan. Vervolgens tot onze grote spijt bij de overgang naar een nieuw computer systeem heeft uw bestelling een leverdatum meegekregen die niet correct is. Uiteraard hebben we dat direct recht getrokken en zal de spiegel vandaag nog bij u worden geleverd. We betreuren uw gevoel en willen u meegeven dat Douche Concurrent een betrouwbaar bedrijf is die zeker geen valse beoordelingen plaatst. Alle beoordelingen die u op internet ziet staan zijn beoordelingen van echte klanten. Nogmaals onze welgemeende excuses dat u onze service als minder prettig heeft ervaren, toch hopen we dat u met heel veel plezier zult gaan genieten van de mooie spiegel welke u straks in ontvangst kan nemen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Snelle levering en prima service!

Snelle levering met duidelijke beschrijvingen en goed verpakt.

Topservice!!!

ruim 2,5 jaar gelden 2 toiletpotten gekocht, een hadden we reeds geïnstalleerd, maar de ander was er nog niet van gekomen. Nu we daar aan toe zijn, konden we nergens meer het bevestigingsmateriaal vinden. Na een mailtje naar Douche-concurrent, werd het opgelost en de volgende dag hadden we het materiaal al ontvangen, gratis en voor niets!!! Erg blij met deze service! Dank!

Prima prijs en levering

Mooie producten geleverd tegen een prima prijs en volgens afspraak.

Geen problemen gehad

Alles op tijd geleverd. Ze zijn vriendelijk en betrouwbaar

Snelle levering, prima klantenservice.

Doucheconcurrent levert kwalitatief goede producten! Zelfs de aannemer die mijn badkamer verbouwde vond de douchewand die ik had gekocht van hoge kwaliteit. Toen ik vertelde wat de prijs was, was deze aannemer erg verbaasd. Doucheconcurrent heeft verder een erg goede en klantvriendelijke klantenservice. Ik had contact met ze omdat ik zeker wilde weten dat de douchewand op tijd zou komen. Dit werd mij beloofd en die afspraak zijn ze ook nagekomen. Voor een volgende keer ga ik dus zeker weer naar Doucheconcurrent!

prima kwaliteit voor een schappelijke prijs

GOEDE KWALITEIT EN GEMAKKELIJKE MONTAGE

tevreden

zeer tevreden over de producten

Mijn ervaring laat veel te wensen over

Beste, eind december een vrijstaand bad online besteld en betaald. Levering op 2 maart laten zetten. De week voor geplande levering toch maar even nagebeld met de vraag of alles nog volgens planning loopt. Vanaf dat moment een grote ellende waarin belofte na belofte werd gemaakt maar niet werd nagekomen. Ik als klant werd de dupe van organisatorische problemen rondom de start van een nieuwe transporteur. Product uiteindelijk dagen telaat bezorgt en ook nog eens afgeleverd op een verkeerd adres. Na het uitpakken ervan bleken er onderdelen te ontbreken(sifon&clickwaste). Wederom na 30 min in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een verkoopmedewerker aan de lijn. Hij beloofde mij dat als ik een service aanvraag zou versturen alles binnen no time geregeld zou zijn. De missende onderdelen zou ik zelfs op locatie op kunnen halen. Op advies van de beste man moest ik na de service aanvraag nog wel even met de klantenservice contacten om een en ander kort te sluiten. Daar wilde ze me graag verder helpen maar werd mij geen concrete oplossing geboden. Het product omruilen voor een nieuwe was niet mogelijk want ik had de doos al geopend. Het enige wat mij werd geboden was een spoedmelding vanuit de klantenservice en afwachten totdat ik teruggebeld zou worden. De manager mocht ik niet spreken want dat zou niet de werkwijze zijn van douche concurrent. Douche concurrent is een walgelijk ongeorganiseerd zooitje en laten duidelijk zien niet te kunnen en willen anticiperen op hun tekortkomingen. Het zal ze ook worst wezen, want mijn geld hebben ze al binnen. Dat de verbouwing van mijn badkamer nu stil ligt zal Douche concurrent geen reet interesseren ! Aan een ieder die dit leest bestel niets bij Douche concurrent maar doe dit bijvoorbeeld bij tegeldepot! Zij leveren wel en komen als er iets misgaat met concrete oplossingen binnen 24 uur!

Eerste twee keer goed derde keer verschrikkelijk

Eerste twee bestelling keurig, vlot en correct afgehandeld. Echter omdat er nogal wat breuk was een extra pak besteld wat ik snel wilde hebben was ik bereid de extra kosten te betalen. De volgende dag gebeld was helaas bekent want hadden nieuw systeem in gebruik genomen maar zou het zeker die dag erop ontvangen. Ook die dag niets ontvangen. Dag erop weer gebeld kreeg nu als smoes wat raar want wij hebben nooit tegels op voorraad dus weer een leugen. Ik zou echter terug gebeld worden je raad het al moet nog gebeuren. Drie dagen geleden mail gestuurd nog geen antwoord. Dus al met al heb nu betaald zelfs extra bezorgkosten betaald maar ontvangen helemaal niets en als klant wordt je gewoon van de kast naar de muur gestuurd.

Geachte heer Tielman, Uw beoordeling hebben wij buiten dit platform direct netjes opgepakt en u direct na ontvangst een email verzonden. Inmiddels zien we dat alles netjes voor u is opgelost en verzorgd. Fijn dat we het zo snel allemaal netjes hebben kunnen verzorgen en danken u uiteraard hartelijk voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Zeer slecht! Word aan het lijntje gehouden!

7 november een badkamermeubel in de winkel uitgekozen en besteld. NU 6 MAART NOG STEEDS NIKS GELEVERD!!!!. Ik word steeds aan het lijntje gehouden. Ik moet continu zelf bellen als de afgesproken datum voorbij is terwijl jullie mij op de hoogte zouden houden... vanaf januari diverse malen contact gehad corona blablabla excuus.. Op 16 februari zelf maar weer gebeld en gevraagd wat nu? Nou mevrouw hij kan volgende week geleverd worden... maar zou u aub uw order even door kunnen mailen want wij kunnen hem niet helemaal vinden??????? Op 17 februari bericht gehad dat als ik nu het restant betaal ik op Woensdag 24-2 het badkamermeubel geleverd krijg. Ik heb dezelfde dag het restant betaald via een paylink. Dinsdag eind van de middag heb ik nog steeds niks vernomen dus weer zelf bellen.... nou mevrouw ik weet niet wie u gesproken heeft maar hij komt pas volgende week????? Nog niks die week erna... weer zelf gebeld ja 1e callisto deel is geleverd u word gemaild of gebeld voor afspraak. Nou dus weer niks. Donderdag 4 maart weer gebeld nee 1e levering was toch niet voor u??? Morgen komt die van u????? Vrijdag 5 maart nog niks gehoord!!!!!! Vandaag de winkel maar gebeld..... sorry ik kan niks in zien ik ga voor u mailen pfffffffff ben zo verdrietig en teleurgesteld en boos nu!!!!!

Geachte Aurora Schot, Uw beoordeling hebben wij buiten dit platform netjes opgepakt en u direct na ontvangst een email verzonden. Inmiddels zien we dat alles netjes voor u is opgelost en verzorgd. Fijn dat we het zo snel allemaal netjes hebben kunnen verzorgen en danken u uiteraard hartelijk voor uw geduld en begrip. Fijn te lezen dat de goederen geleverd zijn. We zullen de laatste fase van de afhandeling vandaag direct oppakken en verzorgen zodat dit ook spoedig afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Douchedeur met vaste wand besteld. Levering 6 weken maar kwam toch nog sneller. Wel jammer dat je bestelling niet kunt zien en volgen op de website. Montagehandleiding stond netjes op de website. Alles netjes geleverd en klus geklaard dankzij de Douche Concurrent!!! En de prijs is natuurlijk helemaal ok :)

Misleidende levertijden, wekenlange vertraging badkamermeubel

Waardeloos. Ik heb begin Februari een badkamermeubel besteld met een levertijd van 1 tot 2 weken. Na 3 weken nog niks gehoord of ontvangen te hebben, heb ik Douche-Concurrent gebeld. Zij geven aan dat de levertijd met 3 weken verlengd is. Door deze langere levertijd loopt mijn verbouwing in de soep. Ik lees uit andere reviews dat dit vaker het geval is.

Geachte Marco, Uiteraard betreuren wij de vertraging in uw pakket ontzettend. Het is voor alle betrokken partijen vervelend als een product niet op de juiste tijd aangeleverd wordt. We zullen u separaat naast deze reactie nog een bericht sturen via de mail om samen met u tot een mooie oplossing te komen. Uiteraard zullen we proberen met alles wat binnen onze macht ligt en wat u van ons zou mogen verwachten om dit voor u netjes af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Douche Concurrent

Snelle levering van een mooi bad

Alles volgens afspraak geleverd. Heel mooi bad voor een prima prijs. Wij zijn een tevreden klant.

Supersnel en betrouwbaar

Snelheid van de levering is top en de prijzen zijn heel scherp. Ik zou het oprecht iedereen aanraden.

Keurig verpakt en op tijd geleverd !

Duidelijke handleiding en schade vrij.

Goed product, op tijd geleverd

Alles conform afspraak, mooie douchwand