Super snelle levering en fijne service!

Mijn vragen werden snel beantwoord en product snel geleverd, super fijn!

Netjes op tijd

Geen reactie of iets dergelijks

Heb 6-4 lampen besteld is wel van mijn rekening afgeschreven maar heb tot heden niks ontvangen zelfs geen bevestigingsmail. Heb al 2x een mail verzonden met de vraag naar de staat van mijn bestelling maar nog steeds niks. Eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik hier wat bestel.

Dank u dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Wij hebben meerdere keren telefonisch contact proberen op te nemen. Helaas is het nummer niet bereikbaar? Ook de email die u in uw bestelling had opgegeven was een niet bestaande email en is een andere email dan waarmee u uiteindelijk contact met ons zocht. Omdat de levertijd van het product helaas langer is dan normaal probeerde wij met u in contact te komen. Maar door een telefoonnummer dat niet werkt en een niet bestaande email was dat onmogelijk. Wij hebben hierom de bestelling geannuleerd voordat u uiteindelijk zelf contact met ons opnam. In de omschrijving van de terugbetaling hebben wij uitgelegd waarom de bestelling is geannuleerd en dat wij geen contact met u konden opnemen ivm door u verkeerd opgegeven informatie.

Ondanks dat ik zelf een fout had gemaakt met het adres stuurde OnlinePakhuis het me nogmaals toe. Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Goede en snelle service! Helemaal fijn!

Product besteld en werd super snel geleverd. Ben er blij mee!

Makkelijke website

Snelle en overzichtelijke webshop. Snel besteld en volgende dag binnen.

Nette webwinkel

Pakket kwam de volgende dag binnen goed verpakt gewoon netjes

heb de bestelling 1 week geleden besteld en nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling 1 week (zondag 5/1) geleden besteld en nu vrijdag 10/1 nog steeds niet ontvangen, slechte zaak

Wij nemen contact met u op via de contactgegevens uit de bestelling. Onze excuses maar we lossen dit uiteraard op!

Fijne winkel en vriendelijk

erg goed

triestig

op 20/12 een bestelling geplaatst, leveringstijd 1 A 2 dagen na 16 dagen nog steeds geen levering aangekregen, op mijn verzonden mails naar online pakhuis krijg ik geen reactie ik heb er alle begrip voor dat het met de feest dagen drukker kan zijn dan andere dagen, maar antwoorden op een vriendelijk geformuleerde mail kan toch geen 16 dagen duren dus zeker geen aanbeveling wanneer ik iets bestel aan de andere kant van de wereld ben ik nog sneller geholpen

Wij zullen u per email berichten. Wij kunnen in ons systeem geen emails van u terug vinden, maar wij gaan het direct voor u uitzoeken. Onze excuses!

Fijne webwinkel en snap geleverd

Geen opmerkingen, veel producten en kreeg het een dag later geleverd

Handige site, wel extra moeten bellen.

De site is prima, we hebben echter moeten bellen naar het bedrijf waar het pakket vandaan zou moeten komen. 'Onze' bestelling lag 'ergens' in kantoor. Wanneer ik niet gebeld had, had ik niet op tijd het pakket gekregen. Van het onlinepakhuis hadden we nl. bericht van bezorgdatum. Dit klopte echter niet. Verder wel vriendelijk geholpen door het bedrijf Kuiper-Koekange

OnlinePakhuis zal dit bespreken met de betreffende winkel die via OnlinePakhuis verkoopt. Dank u voor uw feedback en ook excuses van onze kant voor het ongemak.

Zeer tevreden!

Het artikel was goed verpakt en snel geleverd, en dat een paar dagen voor 5 dec.

Prima Webwinkel

Producten snel en keurig verpakt geleverd Voor een redelijke prijs

Helemaal top

Levering zoals aangegeven op de webwinkel

Levering was snel en goed

Perfect, voordelig, snel. Volgende keer weer!

Leverd snel en goed

Kookboekje snel en goed geleverd

Makkelijke site, verzend snel

Goede site, duidelijk. Pakket netjes en optijd ontvangen

Prima webshop prismaservice snelle levering.

Altijd goed en snel geholpen ook bij een klein probleem.

Goede service en vlotte toezending

Goede service, vlotte toezending en netjes ingepakt.

Ruime keus en snel geleverd !

Goed en snel

Goede en snelle service

snel en niet duur!

mooi groot assoriment. Bestelling snel geleverd

Doet wat het moet doen, maar dan veel beter.

Doet wat het moet doen, maar dan veel beter. Prima!!

snelle levering zonder problemen

bestelling was naar verwachting en arriveerde op tijd.

Over OnlinePakhuis.nl

OnlinePakhuis.nl is het winkelcentrum van Nederland en België. Met meer dan 350.000 artikelen van heel veel verschillende leuke winkels uit Nederland en België bieden wij de consument een heel divers aanbod tegen de beste prijzen en met heel veel voordelen voor zowel de consument als de aangesloten winkels. Iedere maand verwelkomen wij weer veel nieuwe consumenten en winkels op OnlinePakhuis.nl dus neem ook eens een kijkje!