Prima webshop prismaservice snelle levering.

Altijd goed en snel geholpen ook bij een klein probleem.

Goede service en vlotte toezending

Goede service, vlotte toezending en netjes ingepakt.

Ruime keus en snel geleverd !

Goed en snel

Goede en snelle service

snel en niet duur!

mooi groot assoriment. Bestelling snel geleverd

Doet wat het moet doen, maar dan veel beter.

Doet wat het moet doen, maar dan veel beter. Prima!!

snelle levering zonder problemen

bestelling was naar verwachting en arriveerde op tijd.

Snelle levering goed te volgen wanneer je pakket komt

Vriendelijke goede service en hulp

Zeer vriendelijke fijne hulp. Ook het telefonisch contact was zeer correct, vriendelijk en vooral hulpvaardig. Retour en ruilen was gemakkelijk. In de toekomst zal ik zeker hier kijken als ik weer iets nodig mocht hebben.

Foto's op website zijn verouderd

Toen ik aangaf dat de vernieuwde verpakking niet voor mij zou werken zou ik terug gebeld worden. Nooit weer iets gehoord.

Dank u voor de beoordeling van uw bestelling via OnlinePakhuis, het online winkelcentrum. We hebben tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad met de winkel Deva waar u via OnlinePakhuis uw bestelling heeft gedaan. We zien dat wij van OnlinePakhuis contact met u hebben gehad via Facebook messenger met de melding dat we de betreffende winkel op de hoogte zouden brengen en hebben u het telefoonnummer met openingstijden van deze winkel doorgestuurd. Ook hebben wij de betreffende winkel op de hoogte gebracht. Wij hebben hierna niets meer gehoord, tot deze onvoldoende beoordeling van u. Wij waren in de veronderstelling dat u contact had met de betreffende winkel en dat het was opgelost. Wij zullen deze opvolging voortaan beter controleren. Tevens hebben wij de winkel op de hoogte gebracht van een paar foto's die verouderd zijn. Deze worden aangepast!

zeer zeer zeer goede service en nazorg.

zeer zeer zeer goede service en nazorg.

Zeer goede ervaringen

Zeer snel geleverd

Prima winkel, prima service.

Snelle en goede levering. Kwaliteit/prijs goed.

Zó snel geleverd !!

Ik bestelde om 15.50 uur een product , dit werd echt direct verwerkt . Ik kreeg gelijk mails dat de bestelling in werking gezet was en dezelfde dag nog mail wanneer het bezorgd zou worden , de dag daar na is het s´morgens bezorgd . Zó snel .. dit is zo fijn dat ik zeker nog vaker zal bestellen hier. De porto kosten waren ook lager dan elders , nog een reden om hier vaker te bestellen .

Excellente service!!!

Pakket supersnel in huis, zal zeker nog eens bestellen!

Top webwinkel

Erg fijne winkel

Ruime keuze en volgende dag ontvangen

Goede service en alles op tijd ontvangen

Geen contact of reactie

Voor het eerst vis online pakhuis besteld. Besteld bij omdenken enzo, telefonisch niet bereikbaar, voicemail.. u kunt whatsapp sturen.. ook geen reactie.. aan de communicatie mag gewerkt worden. Benieuwd of ik mijn bestelling wel ga krijgen.. Bij niet bereikbaar of geen reactie krijg ik een naar gevoel. Ik wacht af, misschien is er een goede reden voor..

Niet het juiste product ontvangen

In eerste instantie nie het juiste product ontvangen en jullie zijn niet bereikbaar voor informatie hierover. Ik zal jullie site in ieder geval nooit meer gebruiken Online pakhuis heeft contact opgenomen en heeft de klacht goed opgepakt en afgewikkeld. Hier ben ik heel blij mee.

Snelle en goede levering

Het bestelde product kwam heel snel en goed verpakt!

Snel, makkelijk en goede prijs

Goede prijs voor de Lampe Berger neutrale olie. Makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd!

Online bestellen ging heel makkelijk en correct!

Zeer tevreden!

Goed assortiment. Snel geleverd.

Overzichtelijke webshop en ruime keuze. Je heb een hele grote slagingskans op deze website.

Bestellen al regelmatig bij jullie en zijn super tevreden, een aanrader

Over OnlinePakhuis.nl

OnlinePakhuis.nl is het winkelcentrum van Nederland en België. Met meer dan 140.000 artikelen van heel veel verschillende leuke winkels uit Nederland en België bieden wij de consument een heel divers aanbod tegen de beste prijzen en met heel veel voordelen voor zowel de consument als de aangesloten winkels. Iedere maand verwelkomen wij weer veel nieuwe consumenten en winkels op OnlinePakhuis.nl dus neem ook eens een kijkje!