zeer slecht, onaanvaardbaar

we hebben contact met u opgenomen over de status van uw bestelling. Deze was inderdaad vertraagd. Met vragen kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Daar kunnen zij direct actie ondernemen. Dat werkt sneller dan communiceren via het beoordelingsysteem van Kiyoh.

Pluspunten

Snelle levelevering. HEEL FIJN

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooi product, snelle levering !!

slechter dan verwacht

Dat is inderdaad vervelend om te horen en uiteraard niet de bedoeling. We zien dat u geen contact heeft opgenomen met de klantenservice van OnlinePakhuis zodat wij het voor u konden oplossen. Mocht er onverhoopt iets mis gaan dan raden wij altijd aan contact op te nemen zodat wij het direct voor u kunnen oplossen. Wij zijn zowel telefonisch als per email gewoon bereikbaar. We gaan er in ieder geval mee aan de slag om te kijken wat er fout is gegaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bestelling correct en op tijd ontvangen

Geen

Over OnlinePakhuis.nl

OnlinePakhuis.nl is het winkelcentrum van Nederland en België. Met meer dan 350.000 artikelen van heel veel verschillende leuke winkels uit Nederland en België bieden wij de consument een heel divers aanbod tegen de beste prijzen en met heel veel voordelen voor zowel de consument als de aangesloten winkels. Iedere maand verwelkomen wij weer veel nieuwe consumenten en winkels op OnlinePakhuis.nl dus neem ook eens een kijkje!