Goede kwaliteit en snelle levering

X

Prima klantenservice

Bestelling snel ontvangen. Bleek te klein. Kon deze snel ruilen voor een ander exemplaar en had deze al thuis voordat ik de te kleine retour had gestuurd. Topservice!!

Fijne badjas

Teleurstellend

Een hamanbadjas XXXL besteld. Is geleverd en bij het passen bleek de pasvorm erg slecht. Totaal geen extra ruimte bij de oksels. De armsgaten zijn gewoon te klein. En mijn ma is geen bodybuilder. Hij heeft totaal geen zware armen. Om een retourlabel gevraagd, dat duurde even. Bij de retour ontvangst wordt nu beweerd dat de jas gewassen is en dat er een rooklucht aan zit. Vreemd wij zij meer dan 20 jaar geleden gestopt met roken. Ik ben een beetje erg boos. Stuur de badjas maar retour, dan maak ik iemand met kinderarmpjes er wel gelukkig mee, anders is het een goede poetsdoek.

Beste Ineke, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Helaas we motten streng zijn met onze controles. Wij sturen nooit een gewassen badjas aan onze klanten. U zou ook geen gewassen badjas willen ontvangen van ons. Wij doen niet moeilijk met de retournering van een product, indien er een product retour gemeld is sturen we u binnen 48 uur een retour label zodat u gratis retour kunt sturen. Zoals vermeld in onze voorwaarde product moet niet gewassen zijn, en met de originele verpakking weer retour gestuurd worden. Badjas is zonder verpakking retour gestuurd en ruik naar wasverzachter of wasmiddel. Ieder geval niet meer als nieuw. Omdat de badjas zonder verpakking terug verstuurd is naar ons mening hij is in de postbezorger bus onder de sigaretten rook gestaan. En deze badjas was niet meer in originele staat. Onze excuses dat het zo gegaan is maar wij kunnen deze badjas niet retour accepteren.

Prima. Het retour sturen mag wat eenvoudiger.

Duidelijke website en na bestelling snelle levering. Producten conform beschrijving prima dus!

Bijzonder goed

Voor het eerst een product besteld. Website was zeer duidelijk, aflevering perfect op tijd en keurig verpakt. Een bedrijf waar wij meerdere producten gaan bestellen en is zeker aan te bevelen

Iets later binnen gekregen

Bestelling iets later ontvangen maar dat kwam door drukte post nl. Mooie badjas

Beste Karin, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. U heeft op zaterdag een bestelling geplaats, bestellingen van zaterdag t/m zondag worden op maandag verstuurd. Zoals vermeld in de informatie link op de homepagina. Er wordt door ons en door post nl altijd mails verstuur om u op de hoogte te houden. Deze mails meestal landen in een spam box!

top snelle levering

snelle levering keurig op de hoogte gehouden

Top product! Top service!

Goede service en goed te bereiken na levering te grote badjas. Ruilen geen probleem, en na èèn belletje met een hele goede uitleg na twee dagen de goede maat al in huis. Toch wel een heel klein minpuntje, zijn de afwijkende kleuren tegenover hoe ze worden gepubliceerd op de website.

Fijne materialen, snelle bezorging, goed geprijsd, tevreden klant.

Ik bestelde producten om als kerstcadeau te geven en ben erg te spreken over de kwaliteit van de cadeau's icm prijs. Levering was ook op tijd, ondanks de plotselinge lockdown. In de winkel lukt het me nooit om goede badjassen en handdoeken voor de sauna te vinden, maar via deze site wel. Blij mee.

Snelle levering, prima kwaliteit.

Mooie badjas besteld. Voldoet geheel aan de beschrijving. Ziet er prachtig afgewerkt uit. Eén heel klein minpuntje (om iets te zeuren te hebben); ik kreeg na afronding van de bestelling en de betaling geen bevestiging per mail. Dat gaf even wat "onrust". Maar volgende dag wel mailtje dat de bestelling verzonden was (dus kennelijk alles goed gegaan).

Prettig bedrijf

Snelle levering van een mooi artikel.

Goede ervaring

Produkt goed ontvangen en ziet eruit zoals verwacht. De communicatie is wat onduidelijk omdat in de afzender van de emails de naam XZIIR niet altijd zichtbaar is maar bijv. Alleen een nummer. Zo zie je de email al snel onterecht voor spam aan. We werden wel steeds goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. Dit duurde iets langer dan gewend bij andere webwinkels, maar dat was voor ons geen bezwaar.

Snel geleverd en badjas ziet er goed uit

Bestelling zoals verwacht.

Een mooie overzichtelijke website, met een ruim aanbod van kledij voor de sauna. Keuze snel gemaakt, prijs is goed. Enkel de levering door Post Nl, liet van zich weten. Enkele keren uitstel doorgekregen. Men moet dus wel rekening houden met de levertijd indien dringend.

Snelle levering, mooie producten.

Duidelijk omschreven, klopt met dat wat geleverd wordt. Super.

Duurzaam?? Onnodig veel plastic!

De handdoeken kan je per 4 bestellen. Bij levering zit elke handdoek apart in een plastic verpakking verpakt waar vervolgens ook weer een plastic tag aan zit. Echt heel erg jammer en niet milieu vriendelijk. Handdoeken zelf pluizen ontzettend, geven veel los pluis af.

Vlot

Bestelling kwam snel

Levering veel te laat

Had op tijd besteld zodat ik de badjas op tijd binnen zou krijgen maar helaas nog niks ontvangen. Moest er zelf achteraan mailen. Klopt niks van.

Fijne kwalitatieve badjassen

Mooie kwalitatieve badjassen besteld xxxl. De wafelbadjas met binnenkant badstof besteld. Deze maat past ons goed. Ik heb normaal damesmaat 50/52. Zitten ook fijn. De verzending was 2 dagen later maar lag denk ik aan post.NL Zondag besteld, woensdag in huis.

snelle levering en mooi product

Snelle levering en mooi product

Snelle bezorging super fijn materiaal

prima ervaring. Mooi spul. En snel geleverd

mijn ervaring is goed, snelle levering en begrip. telefonisch kontakt gehad, uitleg gekregen voor een artikel te routeneren! ´t produkt was goed! allen de badjas was voor mij te lang. Volgende keer beter.

Heb nog niets ontvangen

Zie hier boven

Over XZIIR

De naam X.ZIIR komt van het woord iksir, wat letterlijk ‘toverdrank’ betekent. X.ZIIR is een onderdeel van Holland Hometextiel waarmee we vanaf 2007 al kantoenen, bamboe handdoeken en badjassen vanuit Turkije importeren en zowel aan bedrijven als particulieren leveren. In 2014 hebben wij X.ZIIR als onderdeel van Holland Hometextiel officieel gelanceerd en zijn gespecialiseerd in katoen- en bamboeproducten welke ideaal zijn voor in de sauna. We zijn altijd op zoek naar de perfecte sauna producten en willen alleen de beste kwaliteit leveren aan onze klanten.