Eens je deze badlakens gekocht hebt wil je geen andere meer

Mooie goede kwaliteit.Wel beperkte kleur mogelijkheid.

Goede service.

Snelle levering van 2 mooie badjassen voor een goede prijs.

Alles prima verlopen.

Kwaliteit product uitstekend. Afhandeling en levering product uitstekend .

Snel en duidelijk

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Producten zijn op eerste gezicht prima. Of ze ook lang mee gaan moet blijken. Maar ik heb er vertrouwen in.

Zeer goede kwaliteit

Vlotte service

Onvolledige levering

Helaas is slechts een deel van mijn bestelling geleverd.

Erg prettige medewerker die erg goed meedenkt. Topmark.

Super fijn

Heel fijne doeken! Mijn haar is heel dik en door deze doek eromheen te draaien wordt mijn haar veel droger.

snel geleverd en goede kwaliteit!

Ik had een aantal bamboe handdoeken besteld want ze waren in de aanbieding. Keurig de volgende werkdag geleverd! Ze voelen goed en zijn van goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Prima produkt

Product is prima, snelle verzending, alleen bezorging door Post.NL 1 dag later, wegens drukte rondom feestdagen

Snelle levering en heel mooi en aangenaam materiaal.

Super fijne en zachte handdoeken

Fijne snelle levering en de handdoeken zijn super zacht.

Heel mooi maar toch ook wel jammer

Prachtige bamboe-katoen gastendoekjes en handdoek. Helaas bleek er bij de handdoek een raar gat te zitten bij de rand, die ik vóór het wassen niet had opgemerkt. Het was wel een aanbieding, maar dit verwacht je toch niet. Heel jammer.

Goede kwaliteit

Mijn badjas heeft een perfecte pasvorm en de stof voelt heel zacht aan. Ik ben er heel blij mee

fijn

ja fijn dat het in de brievenbus paste en wat een fijne badslippers heb er nog een paar bij besteld net

Goed on slecht

Een deel van de producten is fantastisch en een van de producten is oplichting volgens mij. De bamboe handboek is mooi gemaakt en goede kwaliteit. Even als de bamboe hamam doek. De zogenaamde biologische zijde doek is nep. Bij navraag hanteren ze hun eigen definitie die afwijkt van wat andere bedrijven er onder verstaan. Die doek is geen zijde en ook niet biologisch. Zij zeggen dat het fijne katoen is als ik doorvraag. Echter voor zo ver als ik kan zien is het katoen met synthetische vezels. Met de glimmende glans die eigen is aan kunststof. Zeer teleurstellen. Let dus op wat je er koopt.

Betaalbare kwaliteit

Goede spullen , betaalbaar , snelle levering .

De badjas die ik bestelde ziet er prima uit. De bestelling kwan vlot binnen (alleen had PostNL een dag vertraging). Ik ben tevreden.

Mooie zachte handdoeken van goede kwaliteit zeer tevreden mee

Snel en goed geleverd

Ben zeer tevreden

Goede klantenservice en snelle levering

Klantenservice was goed bereikbaar, vriendelijk en gaf duidelijke uitleg. De service was supersnel. 16.30 besteld en volgende dag al in huis.

Goede kwaliteit handdoeken

Mooie zachte handdoeken die lekker groot zijn. Heel.handig voor in maar jn massage praktijk

Goed product voor een goede prijs en vlotte service

Super nette en snelle levering!

Super nette en snelle levering!

Snelle levering Makkelijke website

Over XZIIR

De naam X.ZIIR komt van het woord iksir, wat letterlijk ‘toverdrank’ betekent. X.ZIIR is een onderdeel van Holland Hometextiel waarmee we vanaf 2007 al kantoenen, bamboe handdoeken en badjassen vanuit Turkije importeren en zowel aan bedrijven als particulieren leveren. In 2014 hebben wij X.ZIIR als onderdeel van Holland Hometextiel officieel gelanceerd en zijn gespecialiseerd in katoen- en bamboeproducten welke ideaal zijn voor in de sauna. We zijn altijd op zoek naar de perfecte sauna producten en willen alleen de beste kwaliteit leveren aan onze klanten.