Snelle bezorging super fijn materiaal

prima ervaring. Mooi spul. En snel geleverd

mijn ervaring is goed, snelle levering en begrip. telefonisch kontakt gehad, uitleg gekregen voor een artikel te routeneren! ´t produkt was goed! allen de badjas was voor mij te lang. Volgende keer beter.

Heb nog niets ontvangen

Zie hier boven

Goede snelle service

Prettig geholpen door een medewerker aan de telefoon en ook heel erg snelle service.

Slippers zijn te klein in de breedte-lengte wel goed

Pluim voor de bezorging beide sets 2x zijn in breedte te smal, de lengte is wel oké gr ad klepper

Makkelijk te bestellen, redelijk vlot geleverd, goed product

Goede keuze

De badjas en de afhandeling door Xzir waren beiden prima en ik ben er dus zeer tevreden mee

perfect

Mooie kwaliteit badjas, en supersnelle levering. Zeer tevreden.

Vlotte behandeling, goeie verpakking.

Alles verliep vlot. Ik verwachtte het pakketje iets eerder maar ik zag dat de postcode niet correct was ( een cijfer verschil 3052 ipv 3053). Toch nog vlot bezorgd dus ook hulde voor Post NL.

Snelle levering.

Goed product. Prijs ok

Heb geen artikel ontvangen

Vrijdagavond bestelt en ik dacht dat ik het vandaag op maandag dus zou ontvangen. Ik heb niets ontvangen en ook geen bericht wanneer de bestelling binnen zou komen. Ik zal zeker nog op mijn bestelling wachten Ik had ook zeker 3 keer n error voordat ik eindelijk mijn bestelling kon plaatsen.

Teveel plastic

De gasten doekjes waren perfect, maar de verpakking. Ik had 10 gastendoekjes. En ieder zat afzonderlijk in dik plastic verpakt. Beetje veel van t goede in deze tijd.

Keurig geleverd.

Goed.

Helaas 1 verkeerde pyama ontvangen hij was al in de was anders hadden wij hem kunnen ruilen.

Prima bedrijf

Goede ervaring gehad.

Alles snel geregeld!

Alles werd snel afgehandeld, ik hoop dat het ook geldt voor de terugbetaling van mijn retourzending. Waarvan de badjas veel te groot was. Goede service !! Deze site bewaar ik!!

Pakket nog niet ontvangen

Pakket had ik nog niet ontvangen, na bericht daarvan is het keurig afgewerkt en had ik het pakket binnen een paar dagen

Netjes verpakt en op tijd binnen

Goede kwaliteit

Lekker lang en niet te dik. Goede kwaliteit voor de kids

Prima kwaliteit en een snelle levering

Prima kwaliteit en een snelle levering

Snelle levering, prima verpakt, kleur en materiaal geheel zoals verwacht

Snelle service, top product!

Super goeie service !!

Kan ik dus nog niet over oordelen

Tot mijn spijt heb ik het pakketje nog steeds niet ontvangen door ‘drukte’bij PostNL.

Snel en duidelijk

Duidelijke communicatie, snelle levering. Door de kerstdrukte was de bezorging vertraagd, maar dat lag niet aan xziir.

Ammonieterf 142 6413KX Heerlen

Over XZIIR

De naam X.ZIIR komt van het woord iksir, wat letterlijk ‘toverdrank’ betekent. X.ZIIR is een onderdeel van Holland Hometextiel waarmee we vanaf 2007 al kantoenen, bamboe handdoeken en badjassen vanuit Turkije importeren en zowel aan bedrijven als particulieren leveren. In 2014 hebben wij X.ZIIR als onderdeel van Holland Hometextiel officieel gelanceerd en zijn gespecialiseerd in katoen- en bamboeproducten welke ideaal zijn voor in de sauna. We zijn altijd op zoek naar de perfecte sauna producten en willen alleen de beste kwaliteit leveren aan onze klanten.