Schitterende strelitzia

Wat een mooie planten hier. Al vaker besteld en elke keer verrast over de kwaliteit. Duidelijk te zien dat de planten direct uit de kwekerij komen!

Fijne service aardige medewerkers!

Fijn bedrijf! Mooie kantoorplanten gekocht. Bezorging was van a-z geregeld!

Mooie olijfbomen!

Ik meerdere olijfbomen op mijn terras besteld. Heel erg blij mee. Bezorging was heel snel.

Prachtige bomen keurig geleverd in de tuin

Mooie leiphotinia besteld en keurig thuisbezorgd! Heel blij mee de snelle levering!

Superervaring met Fleur.nl

Hele mooie planten en snel geleverd!

Duidelijk te zien dat de planten direct uit de kas komen!

Hele mooie alocasia besteld! Schitterende plant die snel werd bezorgd!

Mooie Strelizia scherp geprijsd

Planten zijn en prijzen zijn ook scherp. Fijn bedrijf doen wat ze zeggen!

Twee mooie bomen in de tuin laten planten door Fleur.nl

Twee mooie bomen in de tuin laten planten door Fleur.nl, kan niet beter. Zeer duidelijke webshop en snelle levering. Fijn bedrijf snelle service en een mooie boom

Topwebshop! Veel keuze, mooie planten

Kwaliteit is heel goed en een ruime keuze. Fijn dat al die bijzondere planten er ook op staan! Heel blij mee

Super klantenservice

Hele fijne klantenservice. Verkeerd adres opgegeven. Deze aan laten passen. Voor hen geen enkel probleem. Toppers!

Schitterende palmen

Heel blij met mijn mooie plant!

Goede kwaliteit planten

Ik koop hier regelmatig. De kwaliteit is erg goed en de bezorging is altijd keurig verzorgd!

Aanplantservice voor je boom is top

Ik heb een mooie boom besteld en door Fleur laten plaatsen in de tuin. Ideaal mooi boom geen gedoe. De boom ziet er goed uit en moet volgend jaar goed uitkomenz

Mooie kamerplant

Heel blij met mijn mooie kamerplant!

Absolute aanrader

Zeker aan te bevelen! Absoluter aanrader

Mooie coniferen door Fleur.nl laten plaatsen

We hebben een coniferenhaag door fleur.nl laten plaatsen. Mooie kwaliteit en keurige bezorging door nette bezorgers. Bomen staan op de juiste plek in de tuin.

Topkwaliteit

Kwaliteit van de planten is heel goed. Een stuk beter dan hier bij het tuincentrum. Ik ga hier vaker bestellen.

Schitterende klimplanten

Ik meerdere kleuren klimplanten besteld. Planten komen direct bij de kweker vandaan. Hele goede kwaliteit

Schitterende bomen

Ik kreeg de tip van een vriendin om hier te kopen! Bezorging was snel en prachtige buitenplanten binnengekregen. Heel blij mee. We gaan deze week de tuin verder afmaken. Ideaal is het thuisbezorgen geen gesjouw met planten.

Fijn bedrijf

No nonse bedrijf. Doen wat ze zeggen. Mooi bedrijf mooie plant!

Snelle bezorging

Bezorging was snel en kreeg een mooie plant!

Teleurgesteld in besteld producten

Ik heb klimop besteld en kreeg heel dunne sliertjes, ik heb de dag daarna bij een andere kwekerij en voor hetzelfde geld nieuwe gekocht en die waren minimaal vier keer zo dik en wel 40cm langer… Hier Koop ik nooit meer iets

Heel blij met mijn araucaria

Ik zocht een bijzondere plant die ik nergens kon vinden alleen bij fleur.nl heel fijn dat ze contact hebben met bijna alle kwekers in Nederland. Araucaria is mooi en duidelijk direct van de kweker

Goed advies voor onze planten op werk

Ik ben via een vriendin bij Fleur.nl terecht gekomen. Fleur heeft me goed geadviseerd voor de planten bij ons op kantoor. Uiteindelijk gekozen voor de watergevende bakken. Heel blij nee

Veel klimplanten

Eindelijk een adres waar je alle klimplanten kan bestellen! Super! Kwaliteit is ook goed!

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.