Fantastisch! Plant is schitterend!

De plant werd compleet opgemaakt met pot geleverd. Topservice! Snel en makkelijk Schitterende plant.

Mooier dan het plaatje! Prachtige plant

We hebben een grote ficus Lyrata gekocht! Heel erg mooi. Mooi groen en fris. Groter en voller dan op het plaatje. Wij gaan hier vaker kopen! Ga zo door!

Mooie plant, kleiner dan omschreven

Netjes bezorgd in een doos, geen blad geknakt. Mooie palm, maar eerder 175 dan 190 hoog.

Top!!

Snelle levering, mooie plant

Ik kocht bij jullie een kamerboom,hij was prachtig en heel vol,nog mooier dan ik verwacht had!

Mooie planten

Voor het eerst 2 grote planten (voor binnen) besteld via Fleur.nl. Ik moet zeggen het bevalt goed. Ik heb 2 mooie planten gekregen. Het is aan te raden. En als de planten goed blijven, bestel ik zeker nog een paar planten.

Top!!

Ik ben heel erg tevreden over mijn bestelling bij Fleur! Ik heb 2 planten besteld. Ze waren snel bij mij bezorgd. De bezorger was erg vriendelijk en de planten zijn prachtig!! Ik zou zo weer nieuwe planten halen bij Fleur. Zeker een aanrader!

Voor mijn zoons verjaardag een Palm Kentia besteld en laten bezorgen! Het resultaat een prachtige, 2 meter hoge groene hoekvulling. Hij blij, ik blij met de fantastische service en het mooie resultaat.

Olijfboom heel ander formaat besteld

Vandaag een olijfboom ontvangen. Besteld als olijfboom bush large, met een lengte van 100 cm en een doorsnee potmaat van 27 cm. De lengte van de plant bedraagt nog geen 70 cm en de potmaat 20 cm. BINNEN ÉÉN DAG OPGELOST!!!! Echt super Mijn eerste en wellicht laatste ervaring bij Fleur

Weelderige en mooie planten elke keer

Ik heb hier veel van mijn kamerplanten gekocht en ze zijn allemaal in goede en mooie staat gekomen. de levertijd vermeld op de website is allemaal zo nauwkeurig dat ik nooit lang heb moeten wachten op de levering van mijn planten.

super happy with my purchase

delivery was fast and the plant was exactly as expected

Ook een probleem wordt meer dan uitstekend en snel opgelost.

Helaas kwam mijn bestelling van een grote pot met plant kapot aan. Direct een foto van het probleem gezonden. Een nieuwe vaas een plant werden in no time verzonden. uitstekende service. Bij dit bedrijf heb je de belbus van Kassa niet nodig.

uitstekend

Plant volgens beschrijving en goed verpakt

Alles op tijd en netjes bezorgd!

Prima bedrijf!

Supersnelle levering van prachtplant

De ene avond vind ik 'n prachtplant op uw site, ik bestel hem en de volgende avond staat ze al bij mij thuis te pronken!! Klasse!

Prima, snel erg duidelijk en mooie kwaliteit plant

Lekkker duidelijke site

Prachtige plant gekregen in pot

Hartstikke tevreden over de geleverde plant. Prachtige pot en snelle levering.

Amazing!

Super mooie boom

Geweldig1

Kamerden besteld. In één woord: super. Geweldig mooie plant voor een perfecte prijs! Bezorging prima, plant goed en stevig verpakt. Kortom op alle vlakken een aanrader!

Meer dan tevreden over de kwaliteit van de planten en de service.

Dit was voor ons de eerste keer dat we planten online kochten. 2 planten een van 1 m en een van 1,5 m plus twee potten. We hebben gekozen voor hydrocultuur. De planten zijn echt zeer mooi en ook de service is prima. Kan Fleur.nl zeker aanbevelen.

Meer dan tevreden

Het blijft een gok om een redelijk prijzige plant te kopen aan de hand van een plaatje op een website, die je ook niet mag ruilen!!! Gelukkig pakte het prima uit en zijn we meer dan tevreden. Wel misten we het ‘plantadvies’, wat we gelukkig terug konden vinden op de website. A4 met instructie bij de zending zou handig zijn geweest.

Kleinere plant geleverd dan ik besteld had.

Een mooie nieuwe plant gekregen met excuses.

De plant was in perfecte conditie en de verpakking was super veilig en professional.

Redelijk

2 planten zagen er goed uit, maar van 1 is zijn vele bladeren gescheurd. Jammer.

Goed, snel, handig!

Goed! Duidelijke site, goede en snelle service!

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.