Snelle levering, mooie planten

Bezorging ging erg snel en de planten zaten goed verpakt. Tijdens de bezorging wordt je goed op de hoogte gehouden hoe laat ze langskomen.

Mooie blauwe regen!

Mooie site en prettige webshop! De blauwe regens die ik heb besteld zien er mooi uit! Mooi en al goed in de knop. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Topservice mooie plantpot combinatie

Ideaal dat de planten in de pot worden gezet als je dat aangeeft. De plant werd netjes geleverd door een vriendelijke bezorger. Fijn bedrijf

Nog mooier dan op de foto!

Ik heb een Kentiapalm besteld die ziet er in het echt nog mooier uit dan op de foto! Een mooie volle Palm. Duidelijk te zien dat deze direct uit de kwekerij komen.

Vaste adres voor bijzondere planten

Fleur weer mij altijd weer te verassen met nieuwe planten die ik nergens kan vinden. Mooie gekleurde philodendron enz. Dit is echt mijn vaste adres voor leuke planten! Altijd goed verpakt en razendsnel geleverd.

Mooie taxussen in de tuin geleverd

Ik nergens meer taxussen vinden fleur.nl heeft ze nog wel beschikbaar. Vandaag bezorgd tot in de tuin! Ze zien er goed uit! Mooie volle en groene taxus. Top!

Orchidee op tijd binnen voor moederdag

Fijn bedrijf met prettige medewerkers. De bezorging van de orchidee voor Moederdag wilde ik op zaterdag hebben. Dat was geen probleem en heb ze vandaag binnen gekregen! Goed verpakt en erg mooi. Ik zal hier zeker vaker bestellen

Hortensia zijn mooi.

Meerdere hortensia strong Annabel gekocht. Werden snel bezorgd. Planten zien er goed uit en ga deze week poten. Ik ga er vanuit dat het een plaatje wordt. Ga zo door zou ik zeggen.

Goede klantenservice

Ik wilde mijn bestelling op een andere dag bezorgd hebben, dat was geen probleem. Datum werd omgezet en aan het begin van de avond geleverd. Fijn bedrijf

Mooie stelitzias

Ik bestel hier vaker! Altijd goed en snelle levering. Kwaliteit van de planten is top. Deze keer heb ik stelitzias besteld die er mooi uit zien. Ik blijf hier zeker vaker bestellen.

Mooie bomen voor in de tuin.

Bomen zijn prachtig! De levering duurt even zoals aangegeven op de site. Maar het is het wachten dubbel en dwars waard. Vooraf aan de bezorging wordt er netjes contact opgenomen. De bezorgers zijn erg vriendelijk en hebben de bomen in de tuin gezet!

Zeer prettige ervaring met Fleur.nl

Schitterende kamerplanten thuis bezorgd gekregen. Fris en groen. Bezorging was ook erg snel!

Top! Bijna 5 ster

Pakketten kwamen snel binnen. Dat is fijn. Bij 1 bamboe helaas pot kapot en wortels beschadigd. Waarschijnlijk door transport. Ik had een grote blauwe tegen besteld deze is prachtig!!

Zeer goede kwaliteit

Snelle levering, goed verpakt, zeer goede kwaliteit.

Goeie service

Prachtige verse plant

De snelle service en goede kwaliteit van de producten maakt fleur.nl een echte aanrader. Prachtige verse plant thuisbezorgd gekregen voor een vriendelijke prijs. Ik ben erg tevreden.

Levering niet volgens bestelling netjes opgelost

Een bestelde Italiaanse Jasmijn (hoogte 100 - 125 cm, €20,95) bleek bij levering amper 70 cm hoog te zijn (hoogte 60 - 80 cm, €11,95). Na enkele mailtjes en een telefoontje van Fleur.nl werd e.e.a. keurig opgelost.

snelle service

En hoe!, prachtige -kwalitatieve planten die goed verzorgd en verpakt waren. Blij met mijn aankoop, het is het waard.

Denkt met de klant mee

Plant ontvangen begin maart en de pot was gebroken helaas tijdens de levering. De plant heeft dit ook niet overleefd. Direct netjes te woord gestaan en er is mij een passende oplossing aangeboden. Daarom zou ik zo weer een plant online bij Fleur.nl bestellen.

Top acer

Wat een super mooie acer mochten wij ontvangen. En voor een super prijs Echt een aanraden!!

Fantastische service!

Ik ben enthousiast over Fleur.nl! Ik ben erg goed geholpen door de medewerkers van Fleur.nl. De levering ging erg soepel en je wordt tussendoor goed op de hoogte gehouden. Alles zat heel goed verpakt en de planten zijn kakelvers direct uit de kwekerij. Absolute aanrader dit bedrijf

Thuiskantoor groen gemaakt

Ik heb mijn thuiskantoor flink aangepakt. Lekker groen met grote kamerplant & pot. Met de opmaakservice is het kant en klaar geleverd heel fijn. De planten zien er goed uit duidelijk zichtbaar dat de planten direct uit de kas komen.

Leibomen zien erg goed uit

Op aanraden van vrienden hebben we hier onze bomen besteld. Dit is echt een aanrader. De bomen hebben de juiste lengte en worden in de tuin bezorgd. Vooraf krijg je een berichtje wanneer ze langskomen! Net bedrijf

Ruime keuze plantpot combinaties

Ruime keuze! De plant en pot combinatie met een is erg mooi. Handig dat de plant gelijk in de pot zit.

Snelle levering keurig verpakt

Bezorging was erg snel. Kamerplant ziet goed uit. Ik dit bedrijf zeker aanbevelen

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.