Supermooie planten!

Nu al een aantal keer bij fleur.nl besteld maar altijd netjes op tijd en goede kwaliteit planten. Groen fris en duidelijk zichtbaar net uit de kas. Heel blij weer met mijn planten

Maatwerk is mogelijk.

We hebben ons kantoor door Fleur.nl laten vergroenen. Ruime keuze en mogelijkheden om dat te doen. Goed contact met Fleur over waar welke plant neer te zetten. Absoluut tevreden

Lekker bezig geweest met verschillende potten en planten

Heel veel potjes en planten besteld allemaal verschillend heel erg leuk. Netjes bezorgd door Fleur.nl

Vandaag werd ik verrast door een cadeau

Een cadeau gekregen van een vriendin. Wat een mooie plant! Heel blij mee

Groot fan van fleur

No nonse bedrijf met oog voor kwaliteit! Planten zien er altijd goed uit!

Direct uit de kwekerij is duidelijk zichtbaar

Duidelijk te zien dat de planten direct uit de kwekerijen komen. Mooi groen blad

Kantoor is opgefleurd! Blij mee

Medewerkers van Fleur hebben ons kantoor flink opgefleurd! Alles kwam keurig met pot en plant en al. Geen grondresten ed. Nu kijken of we ze goed houden.

Siergrassen zien er goed uit

Siergrassen die ik besteld heb waren erg mooi. Ik ga hier vaker bestellen

Gewoon goed

Doen wat ze moeten doen. Top

Erg blij met nieuwe plant in pot

Ik heb een plant in pot laten opmaken door fleur.nl zag erg goed uit. Ik ga er vaker bestellen

Op maat gemaakte relatiegeschenken

Hele mooie verzorging van onze relatiegeschenken. Keurig verzorgd en. Compleet afgeleverd

Anthuriums zijn prachtig

Mooi dieprood precies mijn verwachting

Absolute aanrader

Zeker aan te bevelen. Mooie planten mooi bedrijf

Fijn contact en veel kennis in huis

Goed contact en goed advies gekregen voor de verzorging van mijn plant

Makkelijk die bezorging van grote bomen

4 lei bomen besteld met plantservice. Dat ging erg makkelijk. Bomen werden keurig in de grond geplaatst

Snelle bezorging

Cadeau gekocht voor een vriendin werd binnen een dag geleverd. Fijn bedrijf snelle service

Leuke speciale planten

Planten die ik nergens kon vinden heeft fleur.nl

Mooie stelitzia met bloemen

Met bloemen. Uniek ziet prachtig uit!

Mooie webshop

Mooie overzichtelijke webshop met veel keuze. Bestelling liep vlot en planten zien er mooi uit!

Vaste planten zien er goed uit

Wat veel keuze! Voor onze nieuwe tuin hebben we verschillende kleuren besteld! Ik ben benieuwd!

Ruime keuze in klimplanten!

Heel leuk! Ik heb allemaal mooi klimplanten besteld! In allerlei verschillende kleuren ik ben benieuwd hoe ze volgend jaar uitkomen.

Topkwaliteit

Als het om kwaliteit gaat steek Fleur.nl er met kop en schouders boven uit. Vaker besteld maar elke keer blij verrast.

Plantastisch!

Hele mooie plant thuisbezorgd gekregen die keurig was verpakt!

Mijn vaste adres!

Mooie planten en scherp geprijsd. Altijd keurig verpakt!

Prachtige palm

Supersnelle levering van een mooie kentiapalm. Ik ga hier vaker bestellen

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.