Mooie plant en ondanks de drukte vanwege Valentijn keurig op tijd geleverd

Grote sortering, snelle levering.

Mooie orchidee kado gegeven. Veel keus! Snel geleverd en ik werd gebeld omdat er op het adres niet open werd gedaan. Het is een paar huizen verderop afgeleverd.

Duidelijke website. Goede service. Klantvriendelijk

Duidelijke informatie. Heel klantvriendelijk. Plant werd met pot en grond zoals besteld geleverd. Via de mail op de hoogte gehouden wanneer de plant thuis afgeleverd wordt. Daarnaast een mail ontvangen over de verzorging van de bestelde plant. Top 👍

Zeer fijne ervaring met Fleur.nl

Planten zijn prachtig en worden snel geleverd. Het is wel duidelijk dat de planten direct uit de kas komen. Echt topkwaliteit planten! Zeker een aanrader

Overzichtelijk en snel

Prima snelle levering, het aantal berichtjes kan wel een tikkeltje minder

Handig planten bestellen vanaf de bank

Snellle levering. Prima kwaliteit. Goeie service.

quickly sent my order

Great service great plant good price.recommended

Super mooie Kentia Palm van Fleur.nl

Al enige tijd was ik op zoek naar een mooie grote plant voor in de woonkamer. Mijn keuze is gevallen op de Kentia Palm van Fleur.nl Fleur.nl heeft een mooie volle Kentia Palm voor me uitgezocht (Er zitten al weer nieuwe bladeren aan!) De plant was goed ingepakt en ik ben er erg blij mee. Twijfel je om een plant te bestellen via internet? Maak je geen zorgen, gewoon bestellen en Fleur.nl doet de rest voor je.

Zeer mooie pot!

Top en snelle levering!

Fleur.nl online gevonden bij het zoeken naar de speciale huiskamerplant die wij in gedachten hadden. Van alle aanbieders hadden zij de beste prijs. Bij levering kun je kiezen voor dag of avond, je wordt netjes op de hoogte gehouden en kunt zelfs de bestelling live volgen. Plant was goed verpakt en staat nu prachtig in onze huiskamer.

Fantastisch!

Ik woon voor het eerst op mezelf en heb nooit eerder planten besteld, ik wist daarom niet goed wat ik allemaal nodig had, de vrouw van de klantenservice nam de tijd voor mij en vertelde mij rustig wat ik het beste kon gebruiken voor de verzorging van mijn planten. Verder werd de plant geleverd volgens de gemaakte afspraak op een tijdstip dat voor mij goed uit kwam. Ik ben een tenger meisje en de leverancier was bereid hem voor mij naar boven te dragen. Ook zien de planten er uit zoals op de foto’s op de website staat en de website is erg overzichtelijk en zoekt makkelijk.

Uitstekende ervaring met Fleur.nl

Zeer ruim aanbod en snel bezorgd! Bezorgde planten zijn erg schitterend. Top kwaliteit, top service

Snel geleverd, prima service

Snel verzonden en in huis. Bleek wel kleiner dan verwacht; had een plant van 140 cm besteld, maar is max. 120 cm. Zat ook in een doos van 1 meter, dus hoe kan het dan 140 zijn? Plant ziet er wel prima uit en zit al in de pot, te laat opgemeten helaas, had ik meteen moeten doen. Na telefonisch contact met fleur.nl is dit gelukkig op een zeer nette manier opgelost, prima service dus!

Mooie planten, snelle bezorging.. prima

Grandioze service

Super website, super collectie, super communicatie, super levering. Niets op aan te merken. Service helemaal anno nu!

Mooie planten, goed verpakt en snelle levering

Mooie planten en goed en veilig verpakt. Snelle levering, erg tevreden

Verse kamerplanten snel in huis!

Na wat rond te hebben gekeken op internet en in een fysieke winkel heb ik besloten om bij Fleur.nl te kopen. Dit is echt fantastisch. Kamerplanten werden in de bestelde potten kant en klaar geleverd! De planten zijn in het echt nog mooier en groter dan op de foto’s. De levering is snel en wordt van te voren overlegt wanneer ze langs komen! Absolute aanrader en ik zou zeggen ga zo door Fleur.nl

Top!!

Jullie hebben mij goed geholpen een cadeau samen te stellen. Keurig op de juiste dag bezorgd. en zag er uit zoals afgesproken.

Zeer prettige ervaring!

Absolute aanrader. Planten zijn prachtig! Kwaliteit van de planten is een stuk beter dan in de winkel! Levering is erg snel! Top

Heel erg goed!

Zeer prettig contact met Fleur. Na goed advies besloten om meerdere planten in pot de bestellen. Maar wat een prachtige planten. Kamerplanten zien er echt goed uit de kwaliteit is top. Levering is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden. Zeker aan te bevelen!

Levering goed, product viel beetje tegen

Contact met Fleur.nl verliep prettig. Ik had echter verwacht dat ik onze ficus opgemaakt in pot zou krijgen dit was niet het geval. Kan zijn dat ik dit toch niet goed heb aangevinkt. Verder vinden wij ons plant net niet mooi vertakt en in balans. Wij hadden er meer van verwacht en gehoopt. Blijft natuurlijk lastig via het internet. Daarnaast verzoop de plant in de bijbestelde pot. Terwijl in advies potmaat had opgevolgd. Waardoor ik nog 3 zakken hydrokorrels in de pot kwijt kon

Top’

Makkelijk te bestellen, mag iets sneller geleverd worden maar top kwaliteit en keurig verpakt! Top!

Heel erg goed!

Het bloemstuk zag er perfect uit.

Hele mooie vazen snel geleverd

Hele mooie vazen snel geleverd

mooie en gezonde planten

Een mooie gezonde plant waar ik erg blij mee ben een goede aankoop.

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.