Top service!

Ik wilde graag een review schrijven omdat ik erg blij ben met de service! Helaas was mijn lavasteen-plant-bakje kapot gegaan bij de bezorging. Ik heb hem nog geprobeerd te maken, maar hij bleef lekken. Ik had Fleur.nl gebeld en ze waren erg begripvol. Ik heb ze een foto gemaild met het ordernummer en ik krijg een nieuwe opgestuurd! Het mailcontact verliep ook prettig en snel.

Sterke stekken

Een week geleden ongeveer een druivenstruik gekocht via Fleur.nl , inmiddels is de plant goed aangeslagen en is al enkele cm's gegroeid. De verpakking was wel wat kapot gescheurd.. misschien een tip om om het bakje een zakje te doen zodat het karton niet scheurt en de hele vloer bezaaid met aarde :)

Snel geleverd en de plant is net zo mooi als de productfoto!

Snel geleverd en de plant is net zo mooi als de productfoto!

Vlindertuin gemaakt met buitenplanten van fleur

In onze voortuin hebben we een gedeelte vrijgemaakt voor de vlinders en insecten. Met vaste planten waar veel bijen op afkomen een mooi tuintje gemaakt. Nu wachten tot ze uitkomen! Kwaliteit van de planten zag er erg goed uit.

Mooie planten en goed verpakt bezorgd

Planten voor in de tuin besteld. Goed verpakt en snel bezorgd. Heel blij mee

Prachtige pot met kunsttalen voor ons bed & breakfast

Fijn en persoonlijk contact met Fleur.nl. Goed advies gekregen over de inrichting van onze hal. Over de bezorging wordt je goed op de hoogte gehouden.

Goed opgelost. Heel tevreden

Er was iets mis gegaan met de eerste levering waar Fleur.nl niets aan kon doen. Maar keurig opgelost door klantenservice van fleur.nl

Kantoor flink opgefleurd

Met planten van Fleur is kantoor flink op gefleurd. Bezorging was keurig met planten al in pot geleverd. De bezorger heeft nog geholpen de planten op de juiste plek te zetten. Super ga zo door

Absolute aanrader

Ik bestel al jaren mijn kamerplanten bij Fleur.nl altijd tip top verzorgd. Zeker aan te bevelen. Kwaliteit is stuk beter dan in een tuincentrum.

Service gericht bedrijf!

Mooie leibomen besteld en in door Fleur.nl in de tuin laten planten. Mooi verzorgd & handleiding over de verzorging!

Snelle bezorging van mooie palm

Bezorging was erg snel en plant was goed verpakt!

Mooie klimplanten

Hele mooie klimplanten besteld. Werd snel geleverd met duidelijke omschrijving op elk product. Absolute aanrader

Snelle bezorging, mooi vaste planten

Hele mooie mix besteld van vaste planten. Vandaag gepoot en erg benieuwd hoe ze opkomen. Prima planten!

Mooie plant en scherp geprijsd

Kwaliteit is echt goed van fleur.nl twee mooie palmen binnen gekomen. Ik ga hier vaker bestellen

Terras flink opgefleurd met mandevillas

Mooi mandevillas thuis bezorgd kregen. Heel blij met deze hangplanten. Scheelt een hoop gesjouw met planten.

Prachtige leibomen

We hebben mooi leibomen binnen gekregen. Goede communicatie en de bomen werden tot in de tuin bezorgd. Fijn service, fijn bedrijf

Mooie kwaliteit planten

Wat een mooie kwaliteit planten! Duidelijk zichtbaar dat de planten direct bij de kweker vandaan komen. Ik bestel ik regelmatig en altijd zeer tevreden

Toch beter een plant zien en kopen.

Onder andere een Pachira besteld van 1,5m inclusief pot maar hij is zelfs onder de 1,20m inclusief pot.. 1 5m had beter gestaan maar goed hopen dat ie snel wat groeit.. wat takken kapot idd zoals ik in andere reviews gelezen had.. En als je er een in de winkel kiest dan ga je natuurlijk voor de mooiste en als je besteld krijg je die natuurlijk niet. Zo'n reisje in een veel smallere doos doet de plant ook niet goed.. maar goed we gaan zien hoe die het gaat oppakken nu ik heb net in de pot heb gezet. De andere kleinere plant zag er wel netjes uit!

Keurig verzorgde plant thuisbezorgd gekregen

Heel blij met mijn nieuwe aanwinst!

Mooie bomen, snel bezorgd

Hele mooie bomen. Ik werd keurig op de hoogte gehouden tijdens de levering. Zeker aan te bevelen

Supertevreden!

Mooie webshop, mooie plant!

Zeer professioneel

Fijn bedrijf snelle service. Planten werden keurig in pot op onze locatie geleverd.

Absolute aanrader!

Hele mooie leibomen werden keurig in de tuin afgeleverd! Heel blij mee

Ruime keuze klimplanten!

Veel keuze aan klimplanten. Ik heb een mooie mix besteld. Nu wachten op een kleurrijke tuin.

Mooie kwaliteit orchideeën

Ik ben echte van orchideeën maar bij Fleur.nl ben ik altijd verrast over de kwaliteit. Het is mijn vaste adres.

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.