10

Mooie verse planten

Goed verpakt snelle bezorging en top planten

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat je tevreden bent! :) Groetjes, Fleur.nl

9

prima service

correcte afhandeling!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt! Groetjes, Fleur.nl

9

Prima

Prima er is snel geleverd en produkt komt overeen met website. Goed geholpen ook met een vraag aan klatenservice.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de fijne beoordeling! Groetjes, Fleur.nl

7

Verpakking...

Drie verschillende planten in 1 doos is wat teveel. Op elkaar stapelen, geen goed idee. Eentje zat scheef. Resultaat: Veel kapotte bladeren en stengels... Wel goed voorzien met plastiek rond, planten hadden water gekregen en hadden luchtvoorziening.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Julie, bedankt voor je beoordeling! Wil je ons een mailtje sturen met wat foto's hoe de plant is aangekomen? Dan kunnen we even kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen! Groetjes, fleur.nl

10

Prima product en service

Plant keurig in pot geplaatst en volgens afspraak op tijd geleverd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de beoordeling! Groetjes, Fleur.nl

7

Mooie planten, snelle levering

2 planten besteld, 1 had veel bladeren verloren door manier van verpakken. Na aangeven is dit gelijk opgepakt en hebben we een nieuwe toegestuurd gekregen. Goed opgelost!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de beoordeling, Carmen! Groetjes, Fleur.nl

8

Prima

Mooie planten tegen redelijke prijs en snel geleverd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor de beoordeling! Groetjes, Fleur.nl

10

goede service,

een mooie palm gekregen.goed verpakt, bedankt!!!!!!!!!!!!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u tevreden bent. Bedankt! Groetjes, Fleur.nl

10

Fijne service

Terracotta potten besteld, goed verpakt en heel aangekomen!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de fijne review, Famke! Groetjes, Fleur.nl

10

Prima site, accurate levering s'avonds, erg handig!

Prima site, accurate levering s'avonds, erg handig!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve review! Groetjes, Fleur.nl

10

Erg goede ervaring

Bezorging was zeer snel en de planten waren goed verpakt. Prachtige gezonde planten. Ik heb al vaker bij fleur.nl besteld en ik zou het aanraden aan alle planten liefhebbers.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Leuk! We zien je graag snel terug :) Groetjes, Fleur.nl

8

Prima levering en artikel keurig

Levering gaat prima, vantevoren gebeld door bezorger hoe laat ze komen. Plant keurig verpakt en bezorgd!!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de fijne review, Chris! Groetjes, Fleur.nl

10

Gewoon goed

Na annulering van bestelling wegens lange levertijd van de potten heb ik andere potten besteld. Dit alles verliep erg soepel en heb ze optijd binnen gekregen waar ik om gevraagd heb. Al met al een tevreden klant!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Kevin, bedankt voor de fijne beoordeling! :) Groetjes, Fleur.nl

9

Goede en snelle levering. Mooie planten

Snelle levering, planten zien er goed en gezond uit. Doos wel beetje ingedeukt, dus vreesde dat planten kapot waren... maar dat was niet het geval.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve beoordeling Alissa! Fijn dat je de planten wel goed ontvangen hebt ondanks de beschadiging van de doos. We gaan het doorgeven aan onze bezorgdienst! Groetjes, Fleur.nl

8

Mooie plant gekregen

Handig om plant thuis te kunnen laten bezorgen. Plant is wel iets kleiner dan verwacht. Maar ziet er zeer goed uit.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marion, bedankt voor de beoordeling! Groetjes, Fleur.nl

8

goed cervice en goed vepakt de artikelen

goede en snelle bezorgcervice

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes, Fleur.nl

10

snel en goed verpakt geleverd

alles in orde en snelle communicatie met fleur.nl zelf

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de fijne beoordeling! Groetjes, Fleur.nl

10

Heel snel en eenvoudig

Was heel snel hele mooie plant gekregen en goed verpakt. Prijs en kwaliteit waren heel goed. Ben heel erg tevreden

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de fijne beoordeling, Margareth! Groetjes, Fleur.nl

9

Perfect!

Via internet een bestelling geplaatst. Netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestellen. Zeer verrast door de bezorger! Die bezorgt mooi in de avond en ook zij hebben mij netje geïnformeerd over het tijdstip van de bezorging.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze fijne review, Yvonne! Groetjes, Fleur.nl

10

Vandaag prachtige planten binnen gekregen!

Erg prettige ervaring en makkelijk gewoon thuisbezorgd!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Marieke, fijn dat je tevreden met ons bent! :) Groetjes, Fleur.nl

10

Fantastische ervaring met dit bedrijf! Prachtige planten! En kundig ingepakt. Aanrader!

Superervaring en een stuk makkelijker dit scheelt een hoop gesjouw! En heel goed ingepakt.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze positieve review, Denise! Groetjes, Fleur.nl

6

Transport kan beter! Planten mooie kwaliteit

Jammer dat de 2 planten van 1,50m hoog bij elkaar in 1 doos zaten. De palm had hierdoor kapotte bladeren. Deze eruit gehaald, verder blij mee.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de beoordeling en feedback! Je hebt zojuist ook een mailtje van ons gehad. Groetjes, Fleur.nl

10

Prima!!

Mooi product! Verzending uitstekend verzorgd. Netjes op tijd geleverd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de fijne beoordeling! Groetjes, Fleur.nl

10

Fleur.NL is werkelijk Uitmuntend !!!!

Fleur.NL heeft een duidelijke en werkelijk fraaie uitleg en foto's van de planten, die ze leveren, de foto's zijn, zoals de planten werkelijk aangeleverd worden ! De plant Howea Forsteriana 2,20 mtr. werd door Red Mijn Pakketje afgeleverd, de plant was vakkundig verpakt en kwam ongeschonden uit de doos! Ik kon het pakket volgen via Life Track&Trace van Red Mijn Pakketje en dat werkte perfect, ik kon het pakket de gehele weg volgen en werd in het opgegeven tijdsbestek Perfect afgeleverd. Ik Beveel zowel Fleur.NL alsook Red Mijn Pakketje ZEKER aan !!! Peter Mackaaij

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We zijn blij om te horen dat je tevreden met ons bent. Bedankt! Groetjes, Melanie van Fleur.nl

10

Superevaring met dit bedrijf!

Levering van de planten ging snel en de planten zijn prachtig. Mooi fris en groen. Mooier dan op de foto's!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve beoordeling! Groetjes, Melanie van Fleur.nl

Over Fleur.nl

Filter op Taal