Belofte waar gemaakt!

Goede service en op tijd geleverd. Aanrader

Alles prima in orde en zeer klantvriendelijk geholpen!

Wilde graag bij een vriendin een plant laten bezorgen en kwam op de site van Fleur terecht. De bezorging is op tijd en correct uitgevoerd. Een extra compliment: Ik had kennelijk een fout gemaakt, waardoor het kaartje bij de plant niet doorgekomen was; kon dit via de telefoon nog (gratis) corrigeren, gelukkig!

Heel tevreden

Afgelopen week voor het eerst iets besteld bij Fleur.nl een grote palmplant van 1.70 m . De ene dag besteld en de andere dag in huis . Ziet er prachtig uit was goed verpakt in plastic en in een hele grote doos . Zeer goede kwaliteit ben dan ook heel tevreden , bedankt !!

Mooier dan op de foto!

Wat een prachtige planten heb ik thuisbezorgd gekregen! Planten zijn mooi en vol nog mooier dan op het plaatje! Kwaliteit is erg goed! Groen fris

Snelle levering en gezond mooie planten!

Super tevreden

Had een grotere sanseveria verwacht

De plant voor 35,- gekocht. Zag hem de volgend dag voor 5,- (!) bij de Albert heyn staan. Ik koop liever bij n plantenbak maar vind dit wel een heel groot verschil.

Zeer enthousiast!

Fantastisch! Ideaal grote planten thuis laten bezorgen. Wat een goed inititief is dit. Kwaliteit van de planten is erg goed!

van teleurstelling naar super tevreden

ik bestelde op maandag een pot met een kentia palm. Dit was de eerste keer dat ik een plant zo groot kocht, hij zou in mijn kantoor komen te staan (thuiswerken hé) die week ontving ik niets, en mailde een week later waar de plant bleef, er werd gereageerd dat de levering van de pot uitbleef en het geheel dus een week later werd verzonden, geen probleem vond ik. Een week later mailde ik weer en de pot kwam weer later, jammer maar niets aan te doen. Weer een paar dagen later zou de pot toch echt binnenkomen en zou ik de plant die zelfde week verwachten, de plant kwam niet. Op maandag 3 weken later belde ik op om dit toch echt op te lossen. Zij hebben mij vriendelijk te woord gestaan, en met een zeer goeie oplossing gekomen. Dit is zeer klantgericht geweest en ik was er uiterst tevreden over. Op woensdag 24 februari is de plant met pot aangekomen, ontzettend blij ben ik. De plant ziet er zeer netjes en mooi groot uit, en staat geweldig. Hij was zorgvuldig ingepakt en de levering professioneel uitgevoerd.

Echt top!

Maandag plant besteld en dinsdagavond prachtige plant ontvangen. Nog mooier als wat ik had verwacht! Ook super dat vervoerder 5 minuten voor ze kwamen nog een mailtje stuurde. Ben super blij met de "gaten " plant...

Heel fijn bedrijf! Mooie producten

Voor in de voortuin hebben wij 4 leibomen besteld. Vooraf even contact gehad over de levering en een dag met de klantenservice afgestemd. Ideaal dat je ik deze manier bomen kan kopen. De bomen zien er goed uit nu wachten dat ze gaan uitlopen in het vcorjaar ;)

Palmen zien erg gezond uit

Duidelijk te zien dat ze direct bij de kweker uit de kas komen. Echt een hele goede kwaliteit palmen. Heel mooi, heel blij mee!

Mooie bomen snel bezorgd

Om te genieten met dit voorjaarszonnetje heb ik twee grote bomen besteld via fleur.nl Wat een topservice tot in de tuin geleverd met het aanplantpakket zo in de tuin geplant. Absolute aanraden

Snelle bezorging mooie plante

De planten die bezorgd zijn waren heel goed verpakt. De plant pot combinaties zijn erg mooi!

Hele mooie Strelitzia!

Ik heb een prachtige Strelitzia thuis bezorgd gekregen door een hele aardige chauffeur. Top mooie planten en vriendelijke medewerkers!

Fijne klantenservice

Mijn cactus werd snel geleverd. Keurig verpakt en ziet er mooi uit. Veel vertakkingen ik ben er erg blij mee!

Mooie planten snel bezorgd

Absoluut topbedrijf. Doen wat ze moeten doen! Mooie kamerplanten Goed verpakt

Fijne webshop

Duidelijk en overzichtelijk. En een heel ruim assortiment waar je als plantenliefhebber altijd wel wat moois vind. Inmiddels echt mijn vaste adres geworden. Altijd goed verpakt en goede kwaliteit planten.

Leibomen besteld voor in de achtertuin

Mooie bomen besteld die na overleg werden geleverd en aangeplant door professionele bezorgers. Nu genieten van meer beschutting.

Fijne ervaring met Fleur.nl

Vooraf advies gevraagd en goede tips gekregen! Kamerplanten zien er erg mooi uit! De bezorging ging erg soepel en je werd goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorging plaats vind. Al met al hele goede ervaring met Fleur.nl Alles weer lekker op gefleurd thuis!

Zeer enthousiast! Prachtige planten

Op advies van vrienden hier ook mijn planten besteld! Wat een goed concept is dit! Mooie planten en mooie potten. Die samen opgemaakt bezorgen ideale service! Twee mooie combinaties besteld echt een aanwinst voor onze woonkamer. Ik zou zeker nog een keer kopen!

Nog mooier dan op de foto!

De strelitizia die ik besteld heb is nog mooier dan op de foto! Mooi vol en groen duidelijk te zien dat de plant bij de kweker uit de kas komt. Fijn contact met de klantenservice

Verse topkwaliteit planten!

Goed contact gehad voorafgaand aan de bezorging. Ik heb ook fijn advies gekregen over welke plant ik zou aanschaffen! Plant werd snel bezorgd en ziet er er goed uit!

top service

Er was in eerste instantie het een en ander niet goed gegaan met de levering, maar is uiteindelijk heel netjes opgelost door Fleur.nl

Fijn bedrijf

Heel fijn dat je nu gewoon bomen kan bestellen en in de tuin kan laten bezorgen. Aanplantpakket erbij en we konden ze zo planten. Nu gaan wachten op het voorjaars zonnetje!

Fantastisch! Mooie planten

Goede communicatie over de bezorging, goede service en mooie producten echt een bedrijf anno nu! Ga zo door zou ik zeggen

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.