Goede service en goede producten

Ben zeer tevreden over deze website en hoe zij met een klacht omgaan. De service is TOP! plant samengesteld met een medewerker en werd vervolgens de volgende dag al verzonden. Helaas kwam mijn plant niet heel aan, had dit gelijk gemeld bij Fleur.nl. Zij hebben mij netjes geholpen en kwamen toen met een compensatie. Hier kunnen sommige webshops wat van leren.

Leuk plantje

Leuke plant. De bezorger keurig vriendelijk, maar toen ik het pakket opendeed schrok ik. De plant lag ergens op zijn kop in de doos, het plastic potje met plastic zat nog op zijn plek en overal aarde! Een grote bende. Terwijl op de doos "breekbaar" staat en gaten in de doos, zodat je ziet wat er in zit. Ik heb de plant weer in zijn potje gedaan, wel met iets minder aarde, en gelijk water gegeven. De Maranta plant had ik speciaal besteld. Met vriendelijke groet:Miranda

Absolute aanrader dit bedrijf

Topkwaliteit plante die je niet bij een tuincentrum ziet. Duidelijk zichtbaar dat de planten direct uit de kas bij de kweker vandaan komen. Planten zien er echt heel mooi uit. Dit is inmiddels mijn vaste adres geworden!

Op aanraden van vriendin hier besteld.

Goede prijzen mooie planten. Ik kreeg dit adres door via een vriendin echt aan te raden!

Boom met aanplantservice is een echte aanrader

Ik heb een boom besteld met aanplantservice. Dit is een echte aanrader. Boom werd keurig met aanplantpakket bomen ed netjes in de grond gezet. Bezorgers hebben ook echt verstand van bomen.

Fast Delivery, beautyful plants

I love my plant. It arrived so Quickly!

Doen wat ze zeggen.

Mooie plant, snel bezorgd

Perfect! Joekel van een strelizia

Strelitzia besteld maar in het echt was deze nog een behoorlijk stuk groter echt heel mooi! Ik ga hier vaker bestellen en vrienden ook!

Zeer klantvriendelijk

Hier kunnen veel bedrijven nog van leren! Zeer klantvriendelijk, goede service en fijne communicatie. Ik had vooraf wat vragen over de bezorging maar eer keurig te woord gestaan!

Scherp geprijsd! Mooie boom

De bomen zijn heel scherp geprijsd. Mijn hovenier koopt zelfs zijn bomen hier en laat die bezorgen. De bomen worden keurig in de tuin bezorgd!

Mooie planten 1 dag vertraagd

De bezorging was één vertraagd maar dit werd keurig aangegeven. De twee planten die ik besteld heb zien er goed uit!

Prima planten!

Correcte levering en voldoet ruim aan mijn verwachtingen!

Top, professioneel en goed kwaliteit

Snelle levering en zeer goede aftersales.

Veel kennis van planten

Ik had wat vragen over de verzorging van mijn planten. Ik kreeg duidelijk advies!

Topklasse

Moor site met veel keuze, bezorging is super. Kwaliteit van de plant is top!

Mooie planten, fijne klantenservice

Planten werden kant en klaar geleverd. De plant zat keurig verpakt en opgemaakt in de sierpot

Prachtig citroen

Mooie Citroen met echte citroenen thuisbezorgd. Heel goe verpakt! Super

Ik ben zeer tevreden

De bomen werden netjes bezord!

Ik meerdere leibomen gekocht voor een afscheiding. De bezorging ging snel en de bomen werden netjes is de tuin bezorgd!

Kantoorplanten besteld

Voor bij ons op kantoor hebben we mooie kantoorplanten in pot besteld! Alles kwam super verzorgd opgemaakt in pot aan. Echt aan te raden als je zelf niet met vieze handen wil zitten!

Gewoon goed!

Snel Betrouwbaar Mooie planten Doet wat ze moeten doen

Strelitizias zijn schitterend

Nu twee keer hier besteld en twee keer topkwaliteit planten thuisbezorgd gekregen. Echt heel erg mooi! Ik ga hier sowieso vaker bestellen

Mooie website met heel veel keuze!

Een heel ruime keuze voor binnen en buitenplanten. Heel fijn dit bedrijf de bezorging was ook erg snel

Nog mooier dan op de foto

De plant is bij binnenkomst nog mooier dan op de foto! Heel blij mee. Ik ga hier vaker bestellen.

Ik was een beetje huiverig maar boven verwachting

Ik was in eerste instantie huiverig maar zeker boven verwachting!

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.