Super mooie grote plant besteld. Binnen 2 dagen bezorgd en binnen op juiste plek geplaatst.

Goede communicatie en op tijd geleverd

Per mail goed op de hoogte gebracht vanwege tijdstip van leveren. Omdat het om een grote plant ging was de levering overdag ipv avond. Werd duidelijk tijdstip afgesproken. Plant zat keurig verpakt vanwege vervoer . Werd ook op de plaats in huis gezet. Super tevreden

Fijn contact en bestelling top uitgevoerd

Na het bestellen werd ik keurig en vaak op de hoogte gehouden van de bestelling. Zelfs zo dat ik op een gegeven moment wilde weten waar ik ongeveer zat qua tijdstip, kreeg ik daar een duidelijk antwoord op. 5 grote terracottapotten werden keurig netjes voor de deur afgeleverd.

Awesome!

Snelle levering en topproduct!

Gewelding

Blij met mijn hydroplanten goede uitleg op de website voor de verzorging.

Prachtige producten snelle levering

helemaal mijn smaak Fleur is voor Herhaling!!!!

Prachtig boeket

Alles conform afspraak. Duidelijke website. Alleen vond ik het boeket aan de kleine kant voor dat bedrag.

Blij mee

Super blij met mijn citroenboom,.snelle levering.

Erg goed

Erg goed mooie planten..

Geweldig.

Zowel de producten als de persoonlijke service zijn fantastisch.

Levering volgens verwachting en keurig op tijd

Levering volgens verwachting en keurig op tijd

Top service en prachtige plant!

Ik heb een grote palm besteld en hij is precies zoals omschreven en de bezorging was perfect in de avond!

Mooie planten en snelle levering

Top service. We hebben twee werkplekken in huis moeten creëren door de huidige omstandigheden. Om die gezonder en vrolijker te maken hebben we twee grote planten met design pot gekocht. Het aanbod was groot, de navigatie intuïtief en het aankoopproces en de levering super snel. Makkelijker kan niet.

Prachtige vaas

Wat een schitterend product. Het staat er statig bij. Hoogglans wit en dan ook echt extra wit.

Top levering en service

Na de levering kwamen wij erachter dat de bloembot een beschadiging had. Direct werd er aangeboden om deze te ruilen of gebruik te maken van 25% korting. Dit laatste hebben wij gedaan. Binnen 2 uur kreeg ik bericht dat het geld terug gestort werd. Top service en top geregeld Fleur.nl!

Goede service en levering was goed

Ik heb 3 grote kamerplanten besteld yucca, Croton en een palm. Deze zouden vorige week geleverd worden. Nu kreeg ik een mail dat door de grote van de bestelling jullie het zelf zouden komen leveren maar dan wel een week later. Ik vond dat prima. Ze staan inmiddels in de woonkamer, ze zijn prachtig. Ik zou zeker weer bij jullie bestellen. Wij zijn super blij.

De plant werd snel geleverd en zat in een doos met gaten waardoor hij gewoon mooi is gebleven. Dat is niet altijd het geval bij het online bestellen van een plant. Plant blij dus ik ook blij!

Beste en mooie planten die je kan vinden

Beste planten Gezonde mooi planten Snelverzorgd

Voor mijn werk 2 groene planten met hydrocultuur besteld. Het werd heel snel en keurig geleverd. Enige minpuntje was dat er geen korte handleiding i.v.m. de hydrocultuur mee was geleverd. Geen probleem daar hebben we internet voor :-) De planten zager er prachtig en goed verzorgd uit.

Prachtige plant, geheel volgens wens opgemaakt!

Ik heb voor het eerst een strelitzia besteld bij Fleur. Ik werd perfect op de hoogte gehouden van de levering; deze was 's avonds, wat mij heel erg goed uitkwam. Ik had er een bijpassende pot bij besteld met het verzoek de plant in de pot op te maken. Dit was helemaal netjes gebeurd. Ik kon de plant gelijk neerzetten, hoefde hem alleen maar uit te pakken. De plant zelf was ook netjes verpakt en werd onbeschadigd geleverd. Ik ben echt super tevreden over Fleur.nl en zal hier zeker vaker een bestelling plaatsen!

Top website!

Realistische foto, mooie plant, snelle levering.

Mooie volle planten

Op afspraak geleverd. Mooie planten. Netjes verpakt

Zeker voor herhaling vatbaar

Plant zag er precies zo uit als ik besteld had en netjes afgeleverd

Strelitzias zijn prachtig

Ik koop altijd mijn Strelitzias hier. Ik heb nu meerdere maten hier in huis. Altijd weer verbaasd over de kwaliteit! Snel in huis en altijd goed verpakt

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.