Zeer tevreden ga zo door fleur.nl

Ik schrijf nooit een review maar dit keer ben ik zo enthousiast dat ik hetwel moet doen. Nooit zo snel iets besteld en volgende dag aangekomen. En zo goed en professioneel verpakt. Mijn complimenten. ik ga zeker snel weer bij jullie bestellen. Liefs een tevreden klant

snelle levering en prima kwaliteit

Bovenstaande lijkt me duidelijk

Snelle levering. Mooie, gezonde planten. Redelijke prijzen.

Zeer tevreden. Zal gier in de toekomst zeker vaker planten kopen.

Prachtige plant, hele goede service

De plant (schefflera arboricola) ziet er prachtig vol en gezond uit en werd geleverd in de erbij bestelde plantenbak met voldoende aarde en vochtigheidsmeter. De bestelling werd ook nog eens tot in mijn appartement op de vierde verdieping gebracht door een vriendelijke bezorger. Kortom: ik ben heel tevreden!

Topservice en mooie kwaliteit planten!

Ik heb voor ons kantoor meerdere planten in pot besteld. En gekozen voor de opmaakservice. De planten werden compleet opgemaakt geleverd in de potten. De medewerkers zijn accuraat en hebben ook nog tips voor de verzorging van de planten. Al met al een ideaal bedrijf. Absolute aanrader!

Hoge kwaliteit kamerplanten

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de planten die Fleur.nl levert. Ik zie zelden deze kwaliteit. Duidelijk zichtbaar dat de planten direct bij de kweker vandaan komen. Bezorging is snel en de kamerplanten worden netjes verpakt! Vrienden weten nu ook van deze site!

Grote kamerplanten snel in huis

Planten zijn prachtig. Levering snel. Ik ga hier vaker bestellen. Geen gesjouw met planten meer!

Bomen worden keurig geleverd

Bomen met aanplant pakket besteld. Bezorging gaat heel kundig. Van te voren netjes een afspraak gemaakt over de levering. Handig de bezorging ook, geen gezeul met bomen.

Mooie planten scherpe prijzen

Planten zijn echt heel mooi. Elke keer weer! Toppers bij Fleur.nl

In een woord: prima

S avonds bestelt, de andere avond netjes thuis bezorgd. Dit was de tweede keer en net zo netjes als de eerste keer. Hier kom ik zeker nog een keer terug.

De gekochte plant voldeed aan mijn verwachtingen. Ook de gekozen bloempot is mooi, ik ben aldus tevreden met het geheel incl. aflevering. Twee kanttekeningen: 1. Aan de bovenzijde van de plant waren twee mooie uitlopers geknakt, ik heb deze verwijderd maar daarmee was de plant aldus geen 140 cm maar ongeveer 120 cm 2. Iets meer info betreffende het onderhoud van de plant, en ook van de gekozen pot, mbt water geven enz., zou wenselijk zijn.

Doen wat ze beloven!

Ik had een grote dadelpalm besteld als kamerplant. Deze kwam 1 dag later, keurig verpakt thuis. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ook vragen, gesteld op de website zijn beantwoord.

Planten kwamen verlept aan; zeer netjes opgelost

Alhoewel de planten super snel geleverd zijn (pluspunt!) worden de planten geleverd met de plantenvoeding er bovenop. Aantal bladeren waren hierdoor geknakt of er helemaal af. Planten kwamen ook erg verlept aan. Heb hierover een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat deze planten er zo verlept horen uit te zien.. Hoop dat de planten nog bijkomen! Na foto’s opgestuurd te hebben kreeg ik als antwoord dat de planten idd niet zo horen aan te komen. Nog dezelfde dag ontving ik 2 nieuwe planten en eentje extra. Zeer nette service!

Perfecte bezorging en een prima plant!

De plant is keurig en snel bezorgd en staat nu heerlijk in ons nieuwe huis. De hele woonkamer Fleur(t) er van op

Vlot en behulpzaam

Mijn ervaring met Fleur is top. Behulpzaam met het antwoorden van mijn vragen.

Planten zagen er fris en verzorgd uit!

Was vergeten een kaartje erbij te voegen. Heb een mail gestuurd en zonder problemen werd er eenkaartje met de tekst erbij gedaan. Vriendelijk en servicegericht.

Onwijs mooie plant na klacht

Kreeg in eerste instantie een een Strelizia Nicolai met oude bladeren binnen. Na een klacht werd ik meteen gebeld en werd mijn klacht meteen behandeld. Heb de volgende dag meteen een nieuwe plant binnen gekregen. Een mooie stralende plant met groene bladeren, ontzettend blij met de levering en goede service. Bedankt nog!!!

2 olijfbomen besteld, niet op tijd bezogd en droog en met enkele gebroken takken ontvangen.

Ik heb hier melding van gemaakt bij Fleur en meteen werd ik gebeld met excuses dat het de bezorging niet netjes is gegaan ( dit ondanks het feit dat zij dit uitbesteed hebben)! Om het goed te maken werden er verschillende opties voorgesteld en omdat ik ervoor koos om de bomen te behouden, kreeg ik een hele mooie palmboompje aangeboden. Deze heb ik inmiddels ook ontvangen. Mooie gebaar van fleur en zeer professioneel. Netjes opgelost en dank daarvoor. Top!

Snelle bezorging, mooie planten

Helaas was er 1 plastic pot gescheurd (waarschijnlijk tijdens het vervoer gebeurd) Verder alles prima!

Prachtige plant!

Op aanraden van een vriendin hier een plant gekocht. Maar werkelijk waar wat een mooie kwaliteit planten! Groen fris en vol! Echt top zeker een dikker aanrader

Mooier dan de foto op de site!

In echt nog mooier dan op de foto! Echt super Bezorging ging echt snel en de planten waren heel goed ingepakt! Ik zou het zeker aanbevelen

Topservice prachtige planten

Schitterende planten snel in huis! Meerdere palmen besteld die na een dag werden geleverd! Heel mooi, absolute aanrader

Alles volgens verwachting verlopen en erg tevreden

Erg tevreden over de levering en kwaliteit van de plant. Dank

Een prachtige grote kamerplant

Vlotte levering Plant mooier dan de foto Goed verpakt bij verzending

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.