Zeer uitsekende kwaliteit

Het was een zeer snelle levering door Fleur binnen 24uur-service. Prachtige kwaliteit en kwantiteit die geleverd wordt. Ben zeer tevreden over de bestelling van de firma.

Supermooie planten, snel in huis

We hebben voor bij ons op kantoor planten gekocht om het wat groener te maken. Fantastisch dit bedrijf! Planten worden in de potten opgemaakt geleverd. Echt handig en mooi! Vriendelijke bezorger! Aanbevelen? Zeker

Prachtige plant!!

Op zondagavond besteld en maandagavond al in huis! In het echt net zo mooi als op de site. Heel blij met mijn nieuwe kamerplant!

Mooie spullen en adequate bezorging!

Prima spullen en zeer goede bezorging!

Top! Erg veel schik van mijn bestelling

Fijn in de communicatie, leuke producten, veel keuze

Wat een topzaak..

Binnen een dag geleverd. Wat een luxe. Planten waren mooi verpakt en de bezorger had nog een handvol tips om de plant goed te laten wennen en te verzorgen.. Heeeeeel blij mee!

Grote plant voor een hele goede prijs.

Ideale manier om aan je planten te komen. Ruime keuze voor een goede prijs. En 2 dagen later had ik de plant al in huis. Keurig verpakt en bezorgt, flat 3 hoog, trappen. Een dag later had ik nog 2 vragen. Ook deze zijn keurig beantwoord.

Fantastische ervaring met Fleur.nl

Prachtige planten thuis bezorgd gekregen en goed verpakt. Ik heb voorafgaand aan mijn bestelling contact gehad met de klantenservice. Heel vriendelijke werd ik geholpen en er wordt echt tijd voor je genomen. Na advies heb ik mij keuze kunnen maken. Maar echt schitterend, in het echt is het mooier dan op het plaatje, superbedrijf! Ik ga hier vaker bestellen!

Steel verbogen

Één steel van deze plant was verbogen terwijl het goed verpakt was.

Beste Dingena, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de plant beschadigd is aangekomen. Kunt u misschien een mailtje sturen met een foto van de beschadiging naar info@fleur.nl? Dan ga ik kijken of ik nog wat voor u kan betekenen! Vriendelijke groeten, Melanie van Fleur.nl

Was een te kleine plant bezorgd De volgende dag werd er met red mijn pakketje de juiste plant afgeleverd super snelle en correcte reactie

Snelle en correcte levering

Mooie planten die er net zo uitzien als op de foto’s. Snel en correct bezorgd.

Goede planning en communicatie

Goede planning en communicatie. Dmv persoonlijk contact een prima afspraak kunnen maken over levering zonder thuis te hoeven zijn.

Fast service, was being accurately updated throughout the whole process

Would use again

Vervelende ervaring

Ik heb 12 september op fleur.nl een aantal planten uitgekozen en besteld voor de verjaardag van mijn huisgenootje. Ruim op tijd zodat het 30 september geleverd zou worden. Dit was ook geen probleem volgens de mevrouw aan de telefoon. Vervolgens heb ik mijn huisgenootje verteld de avond vrij te houden omdat er een verassing aankomt. Vervolgens komen de planten niet aan. Ik vind dit echt heel vervelend omdat we de hele avond nu hebben zitten wachten op de planten. Nu konden we niks leuks plannen op haar eigen verjaardag. Dit heb ik vervolgens teruggegeven via de telefoon en de enige reactie is "excuses het komt over 2 dagen." Had er wel iets meer van verwacht. Hoop dat de planten verder mooi zijn maar ik raad niet aan hier iets te bestellen als je het als verassing wilt laten bezorgen.

Goede service en kwaliteit

Hele goede en professionele service Snelle levering Goede kwaliteit

Mijn ervaring was goed, snelle service, een oplossing ivm beschadigde materialen via de post en een rechtzetting van een nieuw bloempot wat ik zéér kan appreciëren!

Ik heb een paar keer contact gehad met Fleur.nl. Na mijn klacht heeft het bedrijf het zeer correct opgepakt. Ik heb een nieuwe plant gekregen. Niet moeilijk doen maar zorgen dat de klant tevreden is. Daarvoor mijn complimenten. Hierdoor zal ik in de toekomst ook nog wel weer een plant via Fleur.nl gaan kopen en kan ik het bedrijf aanbevelen. Dus heel tevreden en geef een cijfer 7.

Uitstekende kwaliteit

Prachtige plant ontvangen, bijzonder goed verpakt

aardig aan de telefoon, snel bezorgd, mooie plant

Fijne service, mooie plant

Snelle levering en degelijk verpakt

Planten zijn schitterend

Zeer fijne ervaring met fleur.nl. Doen wat Ze zeggen en planten zijn prachtig!!

Een super service

Vorige week een plant in pot ontvangen die helaas niet de juiste hoogte had. Hierover gemaild en vandaag een nieuwe supermooie plant in pot ontvangen. Heel vriendelijk contact met Melanie van de klantenservice die echt meedenkt!

Het kaartje vergeten!

Het kaartje waar ik nog voor moest betalen ook, zat er niet bij. Hierdoor wisten de ontvangers niet van wie ze de boom hadden gekregen. Dit werd uiteindelijk netjes opgelost door het geld voor het kaartje te retourneren en een korting aan te bieden bij de volgende aankoop.

Super tevreden!

Bestelling heb ik supersnel in handen mogen nemen en is zoals op de foto!

Bijzonder fijne ervaring met fleur.nl. Planten worden snel geleverd en zijn erg mooi! Groen en fris. Fantastisch

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.