Super goede klantenservice!

Er werd in eerste instantie een te kleine plant geleverd, maar dit is keurig opgelost door de klantenservice. Dezelfde avond nog is de plant opgehaald en kregen we direct een nieuwe plant geleverd. Top! Dankjewel daarvoor.

Prachtige Plant gekregen!

Ik heb een prachtige plant ontvangen en Fleur.nl levert een goede service!! Misschien door de drukte moet je iets langer wachten op een reactie maar de klantgerichtheid is prima!

Keurig

Mijn bestelling was helemaal in orde en goed verpakt Helemaal blij net de mooie grote bloempot en de vochtmeter werkt ook super.

uitstekend

makkelijk te bestellen, juiste en correcte levering.

Goede webshop

Goede webshop, duidelijk en met veel keuze Toch geen heel hoog cijfer, want de verpakking had wat voorzichtiger gemogen, nu waren er wat bladeren van de bestelde lepelplant erg in de verdrukking en beschadigd

Prachtige planten.

De planten werden keurig bezorgd en doen geheel aan de verwachtingen.

Ideaal

Besteld en binnen 2 dagen nieuwe planten in huis. Netjes voor de deur gezet en prima verpakt.

Kwalitatief mooie producten

Twee kamerplanten [Strelitzia Reginae en Palm Kentia] gekozen met twee luxe prachtige potten [Luxe Lite Universe wave]. Werden netjes thuis bezorgd. Heel tevreden mee.

Schitterende planten!

Makkelijk om de planten thuis te laten bezorgen! Kwaliteit is erg goed! Zeker aanbevelen

Komen afspraak na

Mijn eerste levering ging mis.. ik werd gebeld door medewerker en in overleg is dezelfde dag nog een nieuwe plant bezorgd. Goedmakertje zat erbij. Al met al heeft fleur aangetoond woord te houden en problemen ook op te lossen

Topkwaliteit planten!

Super kwaliteit planten binnen gekregen! Levering is ook erg snel. Ik ga hier zeker vaker kopen!

Perfect! Prachtige plant snel bezorgd

Wat een toppers bij fleur.nl Schitterende plant snel thuis bezorgd!

Te kleine plant en geen pot - Goed opgelost!

Mijn bestelling werd geleverd maar de gekozen pot met opmaakservice ontbrak. De pot kwam pas de volgende dag met een andere bezorging. Geen enkel blad van de plant is 150cm hoog. Er zitten twee wat langere bladeren aan en de rest is kleiner dan 130cm. Ook is er helaas maar 1 bloem. Samen met Fleur.nl is er naar een passende oplossing gezocht. Ik ben zeer tevreden over de ontvangen service en zou toch weer bij Fleur.nl bestellen!

Na te kleine plant nu mooie grote plant geleverd

Ik had een mooie grote goudpalm van 1.60m besteld maar ontving een plant van 1.35m. Na contact met de klantenservice en mail met foto's is er een nieuwe plant geleverd van zelfs 1.80m in een mooie grote pot. De plant was opgemaakt met hydrokorrels en er zat een watermeter bij. Beide niet bij de eerste bestelling erbij genomen, dus was een leuke verrassing. Fijn dat het zo opgelost is!

Nette klantenservice en mooie planten

Na iets langer dan verwacht te hebben gewacht op mijn bestelling, contact gezocht met de klantenservice wat een beetje moeizaam ging. Na het telefoongesprek is alles erg goed opgepakt en opgelost, de bestelde planten ontvangen met nog een extraatje als excuses

Eerste slechte ervaring zeer klantvriendelijk opgelost!

Op dinsdag 29 december bestellen wij een grote bloempot van 90cm hoog met daarin een plant met een hoogte van 120cm (totale hoogte 210cm). Ook hebben wij ervoor gekozen om het geheel alvast te laten oppotten inclusief hydrokorrels en vochtmeter. Totale kosten €344. Op donderdag 31 december om 17:00 uur krijgen wij het bericht dat onze bestelling is opgehaald, in depot staat bij DPD en maandag 4 januari zal worden bezorgd. Iets wat voor ons al onbegrijpelijk was want je laat een pot met deze afmetingen niet op oudejaarsavond ophalen en vervolgens 4 dagen ergens in een de depot staan!! Zojuist is onze bestelling afgeleverd. De doos waarin het geheel zou moeten zitten is nat en gescheurd en in totaal maar 150cm hoog. In de doos zit uitsluitend een plant los in een pot gemikt met wat hydrokorrels en een vochtmeter. Er is ook niet voorzichtig met deze doos omgegaan want alle aarde en korrels liggen onderin en de plant staat los in een standaard pot. Dit is duidelijk een gevalletje "het is bijna sluitingstijd, we gooien deze order er nog even uit". Inmiddels meerdere malen contact gehad met een medewerker van Fleur.nl. Schade is gecompenseerd en alles is uiteindelijk heel netjes opgelost. De plant bleek door het transport toch ernstig beschadigd te zijn en ook hiervoor hebben wij een nieuw exemplaar ontvangen. Ik zal zeker nog een keer bij deze webshop bestellen!

Mooie exclusieve pot goed verpakt thuisbezorgd

Mooie exclusieve pot goed verpakt thuisbezorgd! En een plant erbij mooie combinatie!

Topkwaliteit kamerplanten

Duidelijk zichtbaar dat de planten direct bij de kweker vandaan komen! Heel mooi

Planten zijn supermooi

Een kleine jungle besteld! Echt hele mooie planten kwaliteit is super

Prachtige plant snel in huis

Toppers bij fleur.nl ondanks lockdown drukte toch planten snel in huis. Zeker aan te bevelen! Fijne communicatie met de klantenservice

Prachtige planten en netjes verpakt!

Kwaliteit en snelle service

Beste Fleur.nl Ik wil jullie bedanken en complimenteren met de snelle service. Mijn bestelde tabaks planten waren de dag na bestelling al binnen. Zeker in deze drukke' pakket verzend tijden' vond ik dat enorm verrassend en fijn. Ik werd goed op de hoogte gehouden VD verzend status. Ook vond ik de wijze waarop de planten netjes waren verpakt erg goed,net als de kwaliteit VD planten. Nooit eerder heb ik online planten besteld en laten bezorgen, maar dankzij deze goede ervaring bij Fleur NL zou ik het zeker vaker doen.   Dus bij deze, bedankt en fijne feestdagen. Mvg Nicole Mulder

Meerdere kamerplanten besteld echt super!

Planten met pot besteld om het binnen wat groener te maken en dat is goed gelukt met Fleur.nl Snel bezorg en goed verpakt!

Mooie beukenhaag besteld en aan laten planten.

Echte professionals. Goede kwaliteit en netjes aangeplant. Goede communicatie

Strelitzia is erg mooi

We hebben een grote Strelitzia van bijna 250 cm bezorgd gekregen. Hij ziet er echt stoer uit. Mooie planten, vriendelijke medewerkers, snel geleverd. Al met al zeker aan te bevelen

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.