Geen levering en geen respons

Anderhalve week geleden 2 plantenbakken met 1 a 2 dagen levertijd besteld. Momenteel nog niks ontvangen, geen reactie van ze. Bestel hier niets! Oplichters

Tevreden over de mooie Kentia Palm

Weer een Kentia Palm gekocht de 3 de , Prachtige Palm ,keurig ingepakt , en binnen 2 dagen aan huis bezorgd.

Planten besteld

Bijna een week geleden planten besteld. Tot op de dag van vandaag nog niets mogen ontvangen. Misschien kunnen jullie achter GLS gaan waar het mis gaat. Volgens de gegevens staat de bestelling nog steeds op het depot. Denk niet dat dit de planten ten goede komt. Hoop dat dit op een goede manier wordt opgelost.

Waardeloos

4 weken geleden boom besteld en direct betaald, tweemaal telefonisch contact opgenomen om naar de status van de bestelling te informeren. Er werden excuses aangedragen voor de uitgestelde levering, zoals drukte vanwege de lenteperiode. Uiteindelijk na 4 weken per email geconfronteerd met een prijsverhoging van 50 euro en de vraag of ik de bestelling alsnog wilde doorzetten. Kortom, een zeer onbetrouwbare leverancier. Bestel hier niet!

Fouten worden niet opgelost

Ik heb voor ruim €100 een plant met pot besteld en betaald voor opmaakservice. Meer dan een week later werd de verkeerde plant geleverd met de verkeerde pot, niks opgemaakt. Het duurde bijna twee weken voordat ze de plant weer kwamen ophalen en ik heb nog steeds geen creditnota ontvangen of mijn geld teruggekregen. Als je hier besteld moet je maar hopen dat het meteen goed gaat, want anders kan je naar je geld fluiten. Zeer slechte service!!!

Verkeerd geleverd

Een wilg besteld welke binnen 5 dagen geleverd zou worden. Binnen 5 dagen inderdaad een levering, maar totaal anders dan besteld. Contact opgenomen via de mail (telefonisch werd echt niet opgenomen). Er werd aangegeven dat de bestelde plant niet op voorraad is en niet geleverd kan worden. Slechte ervaring en de klantenservice slecht bereikbaar

plant in pot

Plant is netjes met eigen bezorgdienst afgeleverd en ziet er super netjes uit!

De Levering was erg snel en de kwaliteit van de planten was in orde.

Plant half rotten

I have ordered Aeschynanthus Lobbianus Twister and the plant was delivered half rotten, also it was a different type of Aeschynanthus which doesn't have the twisted leaves . After seeing the horrible condition of the plant I took photos and binned the plant as I didn't think it would be easy to save it. I sent images and requested a refund. But the company is refusing to refund me saying they need a rotten plant back. A very odd request after I have provided evidence. Would not recommend this plant shop, as other 2 plants I ordered also look a little sad, with leaves having dry pathes.

• Would you recommend us? No

Belabberd

Op 18 december 2023 heb ik een bestelling geplaatst in de hoop dat deze nog voor de kerst geleverd zou worden. Niks moeilijks, twee zakjes bloembollen in een netje en een plastic zak korrels. Op 18 december is het bedrag van mijn bankrekening afgeschreven. Ook na de kerst niks ontvangen, dus heb ik de bestelling geannuleerd. Vandaag is het 5 januari 2024 en heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Schandalig!!! Het bedrag kan in dezelfde dag nog op je rekening staan. Nee Fleur blijft er liever zelf op zitten. Nooit weer!

Heldere communicatie en kwaliteit

Heldere communicatie en sinaasappelboom in pot als kado voor m’n moeder is super netjes afgeleverd. Bezorging verdiend een 10. De volgende boom wordt weer hier besteld!

Teleurstellend door slechte levering dit keer

Bestelling bleek niet bij pakketpunt te kunnen worden achtergelaten omdat de doos te groot was, en ging retour. Dit was misschien niet verwijtbaat maar vervolgens veel en lang aan de telefoon moeten zitten om afspraak te maken over nieuwe leverpoging, ruim anderhalve week later. Met enige tegenzin maar geduldig zo lang gewacht, en wat gebeurt... geen levering, geen bericht, niks. Nu heb ik mijn plant na ruim 3 weken nog niet. De lol gaat er een beetje af zo... Ik merk er bij op dat ik eerder goede ervaringen heb gehad met Fleur.nl en het kan een keer gebeuren.

Service is geweldig!

Okay, er ging even iets mis met de bestelling. Maar na mail en telefonisch contact werd alles zo goed en prettig opgelost, dat hier nu een zeer tevreden klant zit. Hulde voor de service en afhandeling!

Hele mooie planten ontvangen

Ik ga hier vaker bestellen. absolute aanrader. Bestelling werd snel bezorgd

Kantoor is een stuk groener

Ons kantoor is flink opgefleurd. Lekker groen. Fijn dat alles in de bakken kant en klaar werd bezogd

Klimplanten zijn mooi

Veel keuze in klimplanten. Fijn dat er zo’n ruime keuze is. Prijs is ook scherp

Prachtige leibomen

Heel fijn dat de boom netjes in de tuin wordt gezet. Vandaag begonnen met planten

Mooie lavendel

Teleurgesteld maar uiteindelijk een mooie service van Fleur.nl

Mijn planten hadden waarschijnlijk te lang verpakt gezeten in de doos, want toen ze eindelijk werden geleverd zagen ze er al uitgedroogd uit. Mijn twee geleverde bamboeplanten zien er nog steeds niet echt fleurig uit en ik vraag me af of het nog wat zal worden. Dit terwijl ze wel €44,- per stuk hebben gekost! De passiebloemplant zag er ook verdroogd uit en alle bloemen lagen in de doos en toch ook bijna €20,-. Alles bij elkaar erg teleurstellend. Had beter naar het tuincentrum kunnen gaan… Na een mail ben ik gelukkig keurig geholpen en is de pijn verzacht!

Mooie plant goed verpakt

Heel blij met mijn mooie plant! Werd snel bezorgd

Absolute aanrader

Heel fijn bedrijf. Bomen werden netjes in de tuin bezorgd! Heel blij met deze service

Zeer prettige ervaring

Wat een fijn bedrijf! Goede klantenservice en prachtige kamerplanten. Mooie plant snel bezorgd

matig

Fleur belooft een snelle levering, dus ging ik ervan uit dat iets op maandag besteld zeker voor de volgende zaterdag ( zondag vaderdag) binnen zou zijn. Toen er op vrijdag nog geen track en trace gegevens gedeeld waren, bleek dat het bestelde niet leverbaar was. Ik vind het jammer dat dat niet is gecommuniceerd, want als cadeau had ik er niets meer aan. Toen ik zelf mailde heb ik de bestelling geannuleerd en gevraagd wanneer ik het geld terugkreeg. Vandaag werd het bestelde zonder overleg alsnog geleverd. Ik zeg: slechte communicatie en klantenbinding!

Heel fijn bedrijf

Goede communicatie en mooie producten. Ik heb een mooie offerte gehad voor de inrichting van ons kantoor. Daarna werd levering heel mooi verzorgd geleverd door aardige medewerkers. Absolute aanrader

4 leibomen in de tuin laten planten

Heel fijn bedrijf! Mooie leibomen in de achtertuin laten planten. Heel blij mee.