Geweldig.

Zowel de producten als de persoonlijke service zijn fantastisch.

Levering volgens verwachting en keurig op tijd

Levering volgens verwachting en keurig op tijd

Top service en prachtige plant!

Ik heb een grote palm besteld en hij is precies zoals omschreven en de bezorging was perfect in de avond!

Mooie planten en snelle levering

Top service. We hebben twee werkplekken in huis moeten creëren door de huidige omstandigheden. Om die gezonder en vrolijker te maken hebben we twee grote planten met design pot gekocht. Het aanbod was groot, de navigatie intuïtief en het aankoopproces en de levering super snel. Makkelijker kan niet.

Prachtige vaas

Wat een schitterend product. Het staat er statig bij. Hoogglans wit en dan ook echt extra wit.

Top levering en service

Na de levering kwamen wij erachter dat de bloembot een beschadiging had. Direct werd er aangeboden om deze te ruilen of gebruik te maken van 25% korting. Dit laatste hebben wij gedaan. Binnen 2 uur kreeg ik bericht dat het geld terug gestort werd. Top service en top geregeld Fleur.nl!

Goede service en levering was goed

Ik heb 3 grote kamerplanten besteld yucca, Croton en een palm. Deze zouden vorige week geleverd worden. Nu kreeg ik een mail dat door de grote van de bestelling jullie het zelf zouden komen leveren maar dan wel een week later. Ik vond dat prima. Ze staan inmiddels in de woonkamer, ze zijn prachtig. Ik zou zeker weer bij jullie bestellen. Wij zijn super blij.

De plant werd snel geleverd en zat in een doos met gaten waardoor hij gewoon mooi is gebleven. Dat is niet altijd het geval bij het online bestellen van een plant. Plant blij dus ik ook blij!

Beste en mooie planten die je kan vinden

Beste planten Gezonde mooi planten Snelverzorgd

Voor mijn werk 2 groene planten met hydrocultuur besteld. Het werd heel snel en keurig geleverd. Enige minpuntje was dat er geen korte handleiding i.v.m. de hydrocultuur mee was geleverd. Geen probleem daar hebben we internet voor :-) De planten zager er prachtig en goed verzorgd uit.

Prachtige plant, geheel volgens wens opgemaakt!

Ik heb voor het eerst een strelitzia besteld bij Fleur. Ik werd perfect op de hoogte gehouden van de levering; deze was 's avonds, wat mij heel erg goed uitkwam. Ik had er een bijpassende pot bij besteld met het verzoek de plant in de pot op te maken. Dit was helemaal netjes gebeurd. Ik kon de plant gelijk neerzetten, hoefde hem alleen maar uit te pakken. De plant zelf was ook netjes verpakt en werd onbeschadigd geleverd. Ik ben echt super tevreden over Fleur.nl en zal hier zeker vaker een bestelling plaatsen!

Top website!

Realistische foto, mooie plant, snelle levering.

Mooie volle planten

Op afspraak geleverd. Mooie planten. Netjes verpakt

Zeker voor herhaling vatbaar

Plant zag er precies zo uit als ik besteld had en netjes afgeleverd

Strelitzias zijn prachtig

Ik koop altijd mijn Strelitzias hier. Ik heb nu meerdere maten hier in huis. Altijd weer verbaasd over de kwaliteit! Snel in huis en altijd goed verpakt

Leibomen besteld! Topservice

We hebben bomen bij Fleur.nl besteld. Bomen zijn erg mooi en de service is heel fijn. Gekozen voor aanplantpakket en aanplantservice. Alles werd dus gedaan bezorgen en in de grond zetten. Het resultaat is prachtig. Absolute aanrader

Fantastisch! Snel geleverd goed verpakt

De geleverde planten zijn heel mooi! Levering is snel en de kwaliteit is top

fleur.nl .

Een Bonsai Araucaria Cunninghamii large gekocht netjes en snel geleverd maar de plant voldeed niet wat ik er van verwachte. Na wat miscommunicatie is alles netjes opgelost. Ik krijg de juiste plant op gestuurd.

perfekt verpakte grote terracotta pot ontvangen, aanrader!

Ik heb een grote terracotta pot besteld na even van te voren geinformeerd te hebben hoe het zou gaan met transport. Zeer klantvriendeliik te woord gestaan met de verzekering dat het safe verstuurd zou worden. Dat was idd het geval, zeer zorgvulgig ingepakt en supersnel in huis namelijk dezelfde avond! Zeker aan te raden!

Top service, mooie plant!

Tot nu toe hebben wij een hele mooie plant in huis staan! Service was goed en een betaalbare plant! Heel tevreden!

Zeer positief, de plant is van goede kwaliteit

Zeer positief, de plant is van goede kwaliteit!

Prachtige citroenboom

Ik heb een Citroenboom voor een vriendin gekocht. Heel mooi en vol vruchten! Erg mooi

Strelitzias zijn schitterend hier!

Ik heb al vaker Strelitzias besteld. Maar bij Fleur zijn ze echt het mooist! Elke keer mooie kwaliteit planten.

Buitenplanten gekocht alles naar wens

Ik heb klimplanten en vaste planten gekocht. Levering is keurig. Goed verpakt. Vandaag in de tuin aan de slag!

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.