Super goede winkel

Ze waren één item van mijn bestelling vergeten, maar de communicatie met de klantenservice ging vlot. De volgende dag kreeg ik het artikel vai de post. De planten zijn fantastisch en de bezorging is heel netjes gedaan.

Blij verrast en super snel

Planten online bekeken en besteld, binnen 1 dag in huis. Planten zagen er super uit een goed verpakt. Waren groter als wat was aangegeven. Super service en leveren wat er beloofd wordt.

Bestellen ging zeer eenvoudig en ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling werd afgeleverd.

Mooie plant en snelle levering

Plant was netjes verpakt en ziet er goed uit.

Snelle levering en precies zoals verwacht

De levering was snel en goed verpakt. Fijn dat het 's avonds werd bezorgd. De palm zag eruit zoals op de foto, dus ik kreeg wat ik had gehoopt. Het was voor mij de eerste keer dat ik online een plant bestelde en was een beetje huiverig. In de winkel kun je zelf natuurlijk de plant uitkiezen, maar het beviel prima!

Snelle bezorging en de plant zag er super uit.. Was een cadeautje voor mijn dochter. Is het pronkstuk van de woonkamer.

Supermooie verse planten snel thuisbezorgd

Ik als plantenfan was heel blij met de service van Fleur. Mooie, verse planten snel thuisbezorgd en goed verpakt. En voor een mooie prijs! Superblij!

Super tevreden. Toppers zijn jullie!

Goed verpakt en mooie planten

Ik had de planten binnen 2 dagen. Ze waren super goed verpakt. De planten zagen er fris uit. Geen geknakte bladeren of bruine stukjes. Ik ben zeer tevreden. En niet duur!

Gezonde planten

de planten waren keurig ingepakt en voorzien van verse aarde. Ze zien er gezond en fris uit.

Super makkelijk en mooie planten!

Top ervaring, niet duur, direct geleverd en mooie plantjes in huis!

Klantenservice is erg goed !

Zeer te spreken over de klantenservice. De plant die ik had gekocht deed het niet zo goed bij mij. Ik had dit bij het bedrijf aangekaart waarop klantenservice mijn probleem direct serieus opnam en wilde mij een nieuwe plant toe sturen. Vanwege een verbouwing thuis had ik liever even een tegoedbon om bij de nieuwe inrichting een plant te kopen. Dit was geen probleem !

Mooie leibomen!

Nu het voorjaar er weer aankomt hebben voor onze inkijk beukenleibomen gekocht. Met een aanplant pakket. Alles zat er bij bomenpalen enz. Bezorging ging goed en werd geleverd door aardige bezorgers die de bomen netjes in de tuin hebben gezet. Al met al dikke 10 ik zou zeggen ga zo door!

Topkwaliteit planten! Heel mooi

Prettig bedrijf goed contact en goed advies gekregen! Bezorging ging snel en de kwaliteit is erg mooi. We hebben de planten op laten maken in de pot. Ideaal dat de combinatie zo thuis komt! Ik ga hier vaker bestellen!

Schitterende planten!

Heel snel bezorgd! Ik werd duidelijk op de hoogte gehouden door Fleur.nl over de bezorging. Heel fijn! Kwaliteit van de plant is heel erg mooi, duidelijk zichtbaar dat de plant direct bij de kweker vandaan komt!

Fantastisch hele mooie planten

Nog mooier dan de foto! Absolute aanrader! Ik ga hier vaker bestellen!

Gemengde ervaring

Op zondag 28 Maart 2 Sansevierias en 1 Dracaena besteld. Op woensdag 31 Maart werden deze geleverd door DHL. Behoorlijk snelle levering dus en daar stopt dan ook gelijk het goede nieuws. Het begon al met het feit dat DHL aanbelde en snel de doos (ondersteboven) achter liet nog maar voor ik kon antwoorden op de deurbel. Ik krijg per week verschillende leveringen binnen en enkel bij DHL is dit voorheen nog al eens gebeurd. Na het openen van de doos lag deze (en de planten) vol potgrond uit de potten door slecht vervoer en niet geweldig inpakken (2 kartonnen propjes in een grote doos is echt niet genoeg om te stabiliseren). Tevens uiteraard schade aan de planten waarbij vooral een dracaena ernstige schade had opgelopen waaronder een volledig afgebroken stam. Dit duidt zowel op zeer slecht vervoer van DHL uit als het niet voldoende zorgvuldig verpakken van de planten van Fleur. Ik stuurde uiteraard per direct een e-mail naar het bedrijf met een reeks foto's via wetransfer. Op 1 April om 9h15 werd deze e-mail gelezen en de bijbehorende foto's gedownload. Om 12h50 ben ik deze review aan het schrijven en had ik nog geen tegenbericht van de klantendienst. Mogelijks wordt de reviewscore nog aangepast na een reactie van Fleur, uiteraard plaats ik dan ook de manier van afhandelen bij deze review. Originele score: 1/10 Aanpassing dinsdag 6 april: Binnen de vijf minuten na het schrijven van de originele review kreeg ik telefoon van Fleur om het op te lossen. Op zaterdag 3 april had ik alle planten in huis en was als goedmakertje een grotere en mooiere dracaena geleverd dan ik besteld had. Als dit direct gebeurd was na het bekijken van de foto's had ik zonder twijfel 10/10 gegeven. Echter wekt dit nu de indruk dat er enkel ingegrepen wordt na het plaatsen van een negatieve review. Uiteindelijk geleverd met PostNL en ook beter verpakt met als eindresultaat 3 prachtige planten. Geweldig eindresultaat, maar toch een beetje een wrang gevoel door de timing van het afhandelen.

Goede kwaliteit

Snelle levering, mooie boompjes en snelle levering

14,95

Twee hangplanten gekocht. Wat krijg je.een paar stekjes in de grond gezet. Schandalig Fleur kreeg de kans om het te herstellen. Dat hebben ze goed gedaan. Twee nieuwe hangplanten gekregen en een kado. Goed gedaan

Prachtige plant

Helaas was onze plant door transport niet zo best bezorgd. Maar na contact gehad te hebben met Fleur, stond er zo een nieuwe voor de deur! Prima service en alsnog een prachtige plant, helemaal tevreden mee.

Verkeerde plant geleverd. Klanten service lost het op!

Overal gaat wel eens iets mis, maar een klantenservice hoort dit op te lossen. En dat is precies wat de klantenservice van Fleur.nl doet. Zeer tevreden met de geboden oplossing. Ga zeker nog een bestelling plaatsen bij Fleur.nl als ik weer een plant wil.

De plant is netjes verpakt en aangekomen

Duidelijke omschrijving, snel geleverd

Ik had geen vragen want alles was duidelijk vermeld. Netjes en snel thuis bezorgd. Ideaal!

Een prachtige plant. Perfect verpakt en heel snel geleverd. Ben er erg blij mee.

De kentia palm ziet er mooie uit.

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.