Mooie klimplant werd snel thuis bezorgd

Ik heb een mooie klimplant gekocht die snel thuis werd geleverd. Vandaag in de grond gepoot en nu wachten op het resultaat. Ik zou Fleur aanraden.

Zeer slechte kwaliteit en klantenservice

Wij hebben 22 hortensia’s besteld bij fleur.nl en hebben daarvan maar 16 gekregen. De 16 hortensia’s die wij hebben gekregen zijn van zeer slechte kwaliteit en komen niet eens in de buurt van de 30 cm hoogte die ze op hun product pagina aangeven. Daarom hoeven wij de 6 vergeten hortensia’s ook niet meer te ontvangen. Daarbij zijn de 16 hortensia’s opgestuurd in veel te kleine dozen en zijn veel takken afgebroken, ook zijn veel hortensia’s al halfdood bij aankomst. Als bewijs hebben wij van de problemen foto’s gestuurd, maar als reactie geven ze aan dat ze een groeigarantie geven. Dus we moeten eerst een maand wachten totdat de planten het echt niet meer redden voordat we mogen klagen. We begrijpen dat het moeilijk is een webshop voor buitenplanten te hebben, maar de hortensia’s die wij hebben ontvangen komen nergens in de buurt van wat er op de product pagina staat. We hebben dan ook een verzoek ingediend voor een fikse compensatie, maar hier wordt niet op gereageerd. Ook zijn wij teleurgesteld in de klantenservice, waarbij we op makkelijke wijze worden afgepoeierd en kritisch inzicht op eigen artikelen niet aanwezig is. Ons advies is dan ook; voorkom problemen en bestel niet bij deze webshop!

dode clematis

op 7 juni besteld, op 11 juni binnen gekregen en 1 clematis is dood. op 13 juni een mail gestuurd en tot op heden geen enkele reactie. ik wil ondertussen mijn geld terug want als er geen reactie komt heb ik geen vertrouwen meer in dit bedrijf

4 klimplanten besteld, 1 in slechte staat

4 Klimplanten besteld waarbij er 1 niet echt fleurig was. De rest was weliswaar droog maar na een dag met de voetjes in het water goed bijgetrokken. 1 klimplant was echter een dor takje, zonder blaadjes. Een trieste plant. Binnen een uur nadat de 4 binnen waren 1 klimplant gemeld als een dead-on-arrival. Na een mail terug heb ik een foto gestuurd van de trieste plant. Daarna wordt het oorverdovend stil. Ik denk dat het beter is om dit soort inkopen te doen in een rechtstreeks kontakt met de verkoper. Was niet de bedoeling dat het eenmalig was maar zal nu wel zo uitpakken. Jammer.

Deels verkeerd geleverd, geen reactie op mails.

Diverse tuinplanten besteld. Zoals al eerder vermeld kleiner dan geadverteerd. Maar ook 2 verkeerde planten geleverd. Bedrijf reageert niet op klachten via de mail. Ik bestel hier niet meer.

Schandalig bedrijf

Niet alleen was de plant die ik heb ontvangen 35 cm kleiner dan was beloofd, het was zelfs een volledig andere soort! Toen ik dit aangaf bij de klantenservice was de reactie ‘pech gehad’ Vermijd dit bedrijf ten koste van alles. Plantsome, Fleurdirect, 123planten en Plnts zijn allemaal veel beter. Oplichters

Beroerd

Na negatieve review willen ze contact, maar de aangeboden korting is nooit betaald. Nu geen contact meer mogelijk

Zeer slechte klantenservice

Na bestelling laat de levering erg lang op zich wachten. Hierover een vraag gesteld en dan komt er geen reactie. Wanneer het aankomt is het chaos slecht ingepakt en van de 6 passiflora's zijn er 5 gewoon dood! Mail en foto's gestuurd (want bellen is hopeloos). In eerste instantie kreeg ik nog een fatsoenlijke reactie en daarna verschuilen zij zogenaamd achter de kweker die zegt dat ze in aug nog wel gaan bloeien. Nou Fleur.nl dode planten kunnen niet gaan bloeien!

Al twee werkdagen telefonisch niet bereikbaar.

Verkeerde maat plant geleverd gekregen. Na telefonisch en mail contact hoe op te lossen, blijft het stil en krijgen we niemand te spreken.

Fantastisch.

Geweldig geholpen door de Heer Justin,daar het online niet lukte. Geduldig en behulpzaam dat heb ik erg gewaardeerd. Zal dit bedrijf zeker onthouden.

Verkeerde levering en geen geld terug

Ik kreeg de verkeerde (en goedkopere) kleur en vorm pot. Na 2 weken kreeg ik eindelijk een gratis retour etiket. Nu wacht ik, ondanks belofte dat het binnen 14 dagen geregeld zou zijn, al een maand op mijn geld. De slechte reviews zijn van de laatste maanden. Mede omdat ze geld niet teruggeven verwacht ik dus snel een faillissement want als je verkeerde dingen gaat leveren gaat er iets heel fout. Zelf ook maar aanvragen?

SCAMMERS

They are violating consumer protection laws. I have had an issue with my order and I immediately canceled it, received a confirmation of cancellation but no refund. It has been a month now trying to receive the funds back. Unfortunately, I cannot post screenshots here for you to see the emails and the dates - they promise something, don't fulfill it and you end up going in circles for weeks. They took my money and they do not plan on giving it back, regardless of successfully canceled order.

• Would you recommend us? No

Fantastische service

De plant die ik besteld had was de verkeerde maat. Na mailcontact wat we prettig en sympatiek verliep konden we de plant ruilen of terugsturen. Aangezien we om de hoek wonen zijn we even langs gegaan. Ze hadden de tijd voor ons en we hebben de plant omgeruild voor een hele mooie andere plant. Top service en vriendelijk personeel. Aanrader!

Bestel hier nooit meer

Ik wacht nog steeds op een bestelling die binnen 1 a 2 dagen bezorgd zou worden (we zijn nu 10 dagen verder) Telefonisch krijg je een keuzemenu, maar wat je ook kiest wordt er verteld dat je moet mailen en binnen 1 dag reactie krijgr, vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ik krijg nu, 8 dagen na de 1e mail een reactie ja het zou nu geleverd moeten zijn. Verzendbevestiging nooit gehad, de mails met de vraag naar een trace worden genegeerd en er is zeker niets geleverd. Bestel hier nooit meer.

Kleiner dan wat ik heb besteld

Planten zijn kleiner dan waarmee geadverteerd wordt. Geen reactie op mails ontvangen. Edit: Reactie ontvangen en vriendelijke oplossing (korting) gekregen.

Plant niet zoals besteld, service ronduit slecht

Plant besteld, na lang wachten kwamen de planten binnen. Andere plant ontvangen. Meteen contact met ze opgenomen maar word van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat Justin ons probleem kan oplossen. Hele slechte service en ik adviseer om niets bij dit bedrijf te bestellen!! Daarnaast adviseer ik iedereen die klachten heeft ook via consuwijzer hun klacht te plaatsen. Ze houden zich niet aan de wettelijke verplichtingen die ze wel als bedrijf aangaat.

Plant vol wolluis

-edit- Op verzoek van fleur.nl een aanpassing van de beoordeling. Aangezien ze verder niet reageren of het proberen recht te zetten pas ik het aan naar een nog lagere beoordeling. -einde edit- Erg jammer, ik heb honderd kamerplanten, nog nooit ongedierte gehad. De enige keer dat ik mezelf op een dure plant trakteer, zit die compleet vol wolluis. Binnenin de holle stengels van de paradijsvogelbloem, en het lukt niet om het te bestrijden - blijft al maanden terugkomen. Hier bestel ik niet meer en ik kan het iedereen afraden. Ordernummer 000065975

Slechte start, goed einde

Wij hebben 4 Red Robin bomen besteld met volgens de website een stamomtrek van 4-8cm. Bij levering bleek dit 2cm te zijn! Na dit gemeld te hebben, zijn we rechtstreeks in contact gebracht met de kweker. Die geeft aan deze stamomtrek helemaal niet te kunnen leveren, en willen de bomen eventueel retour nemen. Na contact met Fleur en de bomenkweker wordt de website hier op aangepast, en worden de bomen netjes retour genomen. Helaas wel met retour kosten (wat netjes op de site vermeld staat), maar wij kunnen in ieder geval de juiste bomen elders kopen. Naast de Red Robin bomen hadden we ook 7x Olijfwilg op stam gekocht. Deze zijn perfect en komen overeen met de specificaties. Een sieraad voor onze tuin!

Verkeerde bestelling gekregen maar is opgelost

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling en dat heeft enige tijd geduurd voordat het werd opgelost . Ik werd uiteindelijk netjes gebeld en krijg nu de goeie planten kosteloos opgestuurd .

Worst plant store ever

Fleur store violates consumer protection laws. For a month I’m waiting for my order with the plants I paid for. I wrote them by email many times and asked them to send the plants or return the money, but every time they answered me that the plants would be sent “as quickly as possible.” After a month of waiting, I still have no plants and no money! And as I can see from other comments here, I'm not the only one who suffered from Fleur. This store should be checked for fraud.

Slechte communicatie, levering 2 weken te laat

Anderhalve week geleden 2 plantenbakken met 1 a 2 dagen levertijd besteld. Na een paar dagen zelf contact op moeten nemen, gezien ik nog geen enkele mail of dergelijke had ontvangen over m’n levering. Toen werd medegedeeld dat m’n bestelling binnen 2 dagen werd bezorgd. Helaas wederom geen bezorging en ook totaal geen bericht hierover ontvangen. Erg slecht! Uiteindelijk ze weer na moeten bellen en toen bleek m’n bestelling eindelijk binnen 2 dagen te arriveren (precies 2 weken verder ipv de beloofde 1 a 2 werkdagen).

Planten besteld

Bijna een week geleden planten besteld. Tot op de dag van vandaag nog niets mogen ontvangen. Misschien kunnen jullie achter GLS gaan waar het mis gaat. Volgens de gegevens staat de bestelling nog steeds op het depot. Denk niet dat dit de planten ten goede komt. Hoop dat dit op een goede manier wordt opgelost.

Waardeloos

4 weken geleden boom besteld en direct betaald, tweemaal telefonisch contact opgenomen om naar de status van de bestelling te informeren. Er werden excuses aangedragen voor de uitgestelde levering, zoals drukte vanwege de lenteperiode. Uiteindelijk na 4 weken per email geconfronteerd met een prijsverhoging van 50 euro en de vraag of ik de bestelling alsnog wilde doorzetten. Kortom, een zeer onbetrouwbare leverancier. Bestel hier niet!

Fouten worden niet opgelost

Ik heb voor ruim €100 een plant met pot besteld en betaald voor opmaakservice. Meer dan een week later werd de verkeerde plant geleverd met de verkeerde pot, niks opgemaakt. Het duurde bijna twee weken voordat ze de plant weer kwamen ophalen en ik heb nog steeds geen creditnota ontvangen of mijn geld teruggekregen. Als je hier besteld moet je maar hopen dat het meteen goed gaat, want anders kan je naar je geld fluiten. Zeer slechte service!!!

Verkeerd geleverd

Een wilg besteld welke binnen 5 dagen geleverd zou worden. Binnen 5 dagen inderdaad een levering, maar totaal anders dan besteld. Contact opgenomen via de mail (telefonisch werd echt niet opgenomen). Er werd aangegeven dat de bestelde plant niet op voorraad is en niet geleverd kan worden. Slechte ervaring en de klantenservice slecht bereikbaar