Super makkelijk en mooie planten!

Top ervaring, niet duur, direct geleverd en mooie plantjes in huis!

Klantenservice is erg goed !

Zeer te spreken over de klantenservice. De plant die ik had gekocht deed het niet zo goed bij mij. Ik had dit bij het bedrijf aangekaart waarop klantenservice mijn probleem direct serieus opnam en wilde mij een nieuwe plant toe sturen. Vanwege een verbouwing thuis had ik liever even een tegoedbon om bij de nieuwe inrichting een plant te kopen. Dit was geen probleem !

Mooie leibomen!

Nu het voorjaar er weer aankomt hebben voor onze inkijk beukenleibomen gekocht. Met een aanplant pakket. Alles zat er bij bomenpalen enz. Bezorging ging goed en werd geleverd door aardige bezorgers die de bomen netjes in de tuin hebben gezet. Al met al dikke 10 ik zou zeggen ga zo door!

Topkwaliteit planten! Heel mooi

Prettig bedrijf goed contact en goed advies gekregen! Bezorging ging snel en de kwaliteit is erg mooi. We hebben de planten op laten maken in de pot. Ideaal dat de combinatie zo thuis komt! Ik ga hier vaker bestellen!

Schitterende planten!

Heel snel bezorgd! Ik werd duidelijk op de hoogte gehouden door Fleur.nl over de bezorging. Heel fijn! Kwaliteit van de plant is heel erg mooi, duidelijk zichtbaar dat de plant direct bij de kweker vandaan komt!

Fantastisch hele mooie planten

Nog mooier dan de foto! Absolute aanrader! Ik ga hier vaker bestellen!

Gemengde ervaring

Op zondag 28 Maart 2 Sansevierias en 1 Dracaena besteld. Op woensdag 31 Maart werden deze geleverd door DHL. Behoorlijk snelle levering dus en daar stopt dan ook gelijk het goede nieuws. Het begon al met het feit dat DHL aanbelde en snel de doos (ondersteboven) achter liet nog maar voor ik kon antwoorden op de deurbel. Ik krijg per week verschillende leveringen binnen en enkel bij DHL is dit voorheen nog al eens gebeurd. Na het openen van de doos lag deze (en de planten) vol potgrond uit de potten door slecht vervoer en niet geweldig inpakken (2 kartonnen propjes in een grote doos is echt niet genoeg om te stabiliseren). Tevens uiteraard schade aan de planten waarbij vooral een dracaena ernstige schade had opgelopen waaronder een volledig afgebroken stam. Dit duidt zowel op zeer slecht vervoer van DHL uit als het niet voldoende zorgvuldig verpakken van de planten van Fleur. Ik stuurde uiteraard per direct een e-mail naar het bedrijf met een reeks foto's via wetransfer. Op 1 April om 9h15 werd deze e-mail gelezen en de bijbehorende foto's gedownload. Om 12h50 ben ik deze review aan het schrijven en had ik nog geen tegenbericht van de klantendienst. Mogelijks wordt de reviewscore nog aangepast na een reactie van Fleur, uiteraard plaats ik dan ook de manier van afhandelen bij deze review. Originele score: 1/10 Aanpassing dinsdag 6 april: Binnen de vijf minuten na het schrijven van de originele review kreeg ik telefoon van Fleur om het op te lossen. Op zaterdag 3 april had ik alle planten in huis en was als goedmakertje een grotere en mooiere dracaena geleverd dan ik besteld had. Als dit direct gebeurd was na het bekijken van de foto's had ik zonder twijfel 10/10 gegeven. Echter wekt dit nu de indruk dat er enkel ingegrepen wordt na het plaatsen van een negatieve review. Uiteindelijk geleverd met PostNL en ook beter verpakt met als eindresultaat 3 prachtige planten. Geweldig eindresultaat, maar toch een beetje een wrang gevoel door de timing van het afhandelen.

Goede kwaliteit

Snelle levering, mooie boompjes en snelle levering

14,95

Twee hangplanten gekocht. Wat krijg je.een paar stekjes in de grond gezet. Schandalig Fleur kreeg de kans om het te herstellen. Dat hebben ze goed gedaan. Twee nieuwe hangplanten gekregen en een kado. Goed gedaan

Prachtige plant

Helaas was onze plant door transport niet zo best bezorgd. Maar na contact gehad te hebben met Fleur, stond er zo een nieuwe voor de deur! Prima service en alsnog een prachtige plant, helemaal tevreden mee.

Verkeerde plant geleverd. Klanten service lost het op!

Overal gaat wel eens iets mis, maar een klantenservice hoort dit op te lossen. En dat is precies wat de klantenservice van Fleur.nl doet. Zeer tevreden met de geboden oplossing. Ga zeker nog een bestelling plaatsen bij Fleur.nl als ik weer een plant wil.

De plant is netjes verpakt en aangekomen

Duidelijke omschrijving, snel geleverd

Ik had geen vragen want alles was duidelijk vermeld. Netjes en snel thuis bezorgd. Ideaal!

Een prachtige plant. Perfect verpakt en heel snel geleverd. Ben er erg blij mee.

De kentia palm ziet er mooie uit.

Super tevrede

Snel en netjes bezorgd, Mooie plant en doet het goed.

Prachtige palm en geweldig verpakt.

Enorm mooie palm gekocht. 1.90 cm. Maar fantastisch ingepakt. Geweldig. Ben er super blij mee.

Mooie, gezonde plant, goed verpakt, snel geleverd en nog een mail na bezorging over verzorging. Top toch?!

Top service, plant zag er mooier uit dan verwacht, dus voldeed aan mijn wensen Snelle bezorging en zeer net verpakt

Hele goede ervaring

Heb eerst telefonisch contact gehad omdat ik vragen had. Ben heel professioneel en vriendelijk geholpen. Mijn plant kwam een paar dagen later heel netjes ingepakt aan. Mooie plant voor goede prijs. Goede vervoerservice ( red je pakketje). Goede communicatie, ook over bestelling en aflevering.

Nog mooier dan op het plaatje

Schitterende planten werden heel snel bezorgd Absolute aanrader kwaliteit is ook erg goed beter dan ik ergens zie staan. Het is wel duidelijk dat ze direct uit de kas komen! Ik ga hier vaker kopen

Mooie plant-pot combinatie!

Ruime keuze op de website voor mooie plant en pot combinaties. De combinatie werd compleet opgemaakt geleverd! Heel fijn deze service geen gedoe met zand enzo. Alleen nog een mooi plekje zoeken, het is echt een aanwinst voor de kamer.

Mooi Strelitzias!! Razendsnel bezorgd!

Gisteravond twee strelitizias besteld aan het begin van deze avond al bezorgd! Tijdens het bezorgen wordt je op de hoogte gehouden waar het pakket is. De planten waren erg goed en stevig verpakt en zien er erg mooi ui!

Bomen werden tot in de tuin geleverd!

Heel fijn dit. Bomen besteld op Fleur.nl. Duidelijke site met veel informatie over de bomen. Na de bestelling werd er netjes met mij een afspraak gemaakt over de bezorging. De bezorgers waren erg vriendelijk en hebben de bomen in de tuin gezet. Super Ik zou dit aan iedereen aanbevelen.

Superfijne ervaring! Hele mooie planten

Bedankt voor het sturen van de prachtige planten zelf had ik ze niet mooier kunnen uitzoeken! Echt heel erg mooi! Ze staan nu te pronken in de woonkamer! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten buitenplanten en bomen. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.