Prachtige kamerplant

Medinella met mooie bloemen. Heel fijn dat ze zo snel thuis bezorgd kunne m’n worden

Appelboom laten planten erg blij mee

Appelboom werd snel en goed geleverd

Mooie bodembedekkers voor de tuin

Heel blij met m’n bodembedekkers. Fijn dat er zoveel keuze is

Kantoorplanten zijn heel netjes opgemaakt geleverd

Kantoor is een stuk groener zo. Fijn traject samen uitwerken offerte leveren. Heel blij mee

Een grote acer gekocht

Een grote acer gekocht werd snel en goed bezorg

Snelle bezorging

Mooie plant

Mooie tabaksplant

Wat een fijn bedrijf. Hele mooie tabaksplant. Bezorging is keurig!

Fijn adres voor originele relatiegeschenken.

Onze klanten zijn blij verrast met deze relatiegeschenken van Fleur.nl

Mooie tuinplanten snel bezorgd

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit planten. Ik ga hier vaker bestellen

Goed advies voor ons kantoor

Goed advies gekregen om ons kantoor in te richten. Heel blij met de service. Keurige bezorging alles werd netjes bezorgd in de plantenbakken

Topkwaliteit planten

Absolute aanrader. Planten zien er goed uit.

Schitterende orchideeen

Hele mooie orchideeen, goed verpakt snel bezorgd

Blij met de ruime keuze.

Heel fijn dat je één plek hebt waar alles staat. Fijne service mooi assortiment

Heel tevreden met de bomenservice

Heel tevreden over de aangeplanten bomen. Bomen worden keurig door eigen medewerkers in de grond gezet!

Prachtige Ilex bollen

Ik ben mijn buxus aan het vervangen voor Ilex. Ze worden keurig aangeleverde door fleur.nl

Scherpe prijzen, hele mooie palmen thuisbezorgd!

De palmen Kentia en Areca die ik heb binnen gekregen zien er prachtig groen en fris uit. Duidelijk te zien dat ze direct bij de kweker vandaan komen.

Snelle klantenservice

Ik was een pakketje kwijt maar dit is keurig door Fleur.nl opgelost! Blij met hun service

Goed advies gekregen voor mijn interieur

Ik had wat advies nodig voor mijn interieur. Keurig geadviseerd en de bezorging was snel en goed. Absolute aanrader

Mooie tuinplanten thuis bezorg gekregen.

Heel blij met mijn vaste planten. Keurig verzorgd ingepakt thuis bezorgd.

Mooie leibomen snel thuis bezorgd

Leibomen zien er goed uit. Netjes in de tuin gepoot

Ons kantoor is een stuk groener!

Ons kantoor is flink opgefleurd Werd keurig met bezorging van fleurmedewerkers bezorgd

Snelle bezorging goed verpakt

Erg blij met de service van Fleur.nl. Planten zien er stuk beter uit dan in het tuincentrum.

Helemaal top

Perfecte service en snelle bezorging!

Verkeerde geleverd gekregen, retourneren was moeizaam en terugbetaling duurde enorm lang.

Zeer slecht.

Na 2 maanden wachten krijg je een annulering.

Op 30 april een bestelling geplaatst, deze zou binnen een week geleverd worden. Na 2+ weken een mail gestuurd om te vragen waar het bleef. Einde van de week zou ik zeker horen van hun kweker en anders van fleur.nl zelf, niet gebeurd. 1,5 week later weer een mail gestuurd, weer het zelfde verhaal dat ik einde van de week iets zou horen, en weer niks. Weer 1,5 week later, inmiddels half juni gevraagd om een duidelijk antwoord en een comprimis, toen kreeg ik een mail dat het niet ging lukken en dat ze de bestelling annuleren. Slechte afhandeling allround.