Prachtige plant, geheel volgens wens opgemaakt!

Ik heb voor het eerst een strelitzia besteld bij Fleur. Ik werd perfect op de hoogte gehouden van de levering; deze was 's avonds, wat mij heel erg goed uitkwam. Ik had er een bijpassende pot bij besteld met het verzoek de plant in de pot op te maken. Dit was helemaal netjes gebeurd. Ik kon de plant gelijk neerzetten, hoefde hem alleen maar uit te pakken. De plant zelf was ook netjes verpakt en werd onbeschadigd geleverd. Ik ben echt super tevreden over Fleur.nl en zal hier zeker vaker een bestelling plaatsen!

Top website!

Realistische foto, mooie plant, snelle levering.

Mooie volle planten

Op afspraak geleverd. Mooie planten. Netjes verpakt

Zeker voor herhaling vatbaar

Plant zag er precies zo uit als ik besteld had en netjes afgeleverd

Strelitzias zijn prachtig

Ik koop altijd mijn Strelitzias hier. Ik heb nu meerdere maten hier in huis. Altijd weer verbaasd over de kwaliteit! Snel in huis en altijd goed verpakt

Leibomen besteld! Topservice

We hebben bomen bij Fleur.nl besteld. Bomen zijn erg mooi en de service is heel fijn. Gekozen voor aanplantpakket en aanplantservice. Alles werd dus gedaan bezorgen en in de grond zetten. Het resultaat is prachtig. Absolute aanrader

Fantastisch! Snel geleverd goed verpakt

De geleverde planten zijn heel mooi! Levering is snel en de kwaliteit is top

fleur.nl .

Een Bonsai Araucaria Cunninghamii large gekocht netjes en snel geleverd maar de plant voldeed niet wat ik er van verwachte. Na wat miscommunicatie is alles netjes opgelost. Ik krijg de juiste plant op gestuurd.

perfekt verpakte grote terracotta pot ontvangen, aanrader!

Ik heb een grote terracotta pot besteld na even van te voren geinformeerd te hebben hoe het zou gaan met transport. Zeer klantvriendeliik te woord gestaan met de verzekering dat het safe verstuurd zou worden. Dat was idd het geval, zeer zorgvulgig ingepakt en supersnel in huis namelijk dezelfde avond! Zeker aan te raden!

Top service, mooie plant!

Tot nu toe hebben wij een hele mooie plant in huis staan! Service was goed en een betaalbare plant! Heel tevreden!

Zeer positief, de plant is van goede kwaliteit

Zeer positief, de plant is van goede kwaliteit!

Prachtige citroenboom

Ik heb een Citroenboom voor een vriendin gekocht. Heel mooi en vol vruchten! Erg mooi

Strelitzias zijn schitterend hier!

Ik heb al vaker Strelitzias besteld. Maar bij Fleur zijn ze echt het mooist! Elke keer mooie kwaliteit planten.

Buitenplanten gekocht alles naar wens

Ik heb klimplanten en vaste planten gekocht. Levering is keurig. Goed verpakt. Vandaag in de tuin aan de slag!

Toppers bij Fleur.nl

We hadden bijzondere wensen voor een echte Kamerboom voor ons kantoor. Er is schitterende boom bezorgd van 350cm. Op kantoor opgemaakt en wel echt top. Fijn klantgericht bedrijf!

Superservice mooie planten

Planten zijn erg mooi en worden snel bezorgd!

Kantoorplanten in pot geleverd

We hebben deze week ons kantoor netjes aangekleed met planten. De opmaakservice is ideaal. Planten worden kant en klaar geleverd. Het resultaat is verbluffend wat een make-over!! Ik zou zeggen ga zo door!

Leibomen thuisbezorgd!

We hebben 4 leibomen gekocht met aanplantservice. Fijne service, fijne medewerkers echt een aanrader. Geen gedoe met bomen sjouwen.

Mooie kamerplant gekocht

Mooie plant gekocht en supersnel in huis! Echt fantastisch! Plant is mooier dan op de foto! Top, aanrader

Fantastisch! Prachtige plant snel in huis

Ik ben erg blij met grote assortiment echt veel keuze. Kwaliteit is top!

Gewoon allemaal prima en volgens belofte en afspraak. Mooie plant

Hoge kwaliteit planten

Echt, wat een prachtexemplaar van een strelitzia Nicolai heb ik gekregen! Al snel na het overpotten drie nieuwe bladeren. Kom ze vaak van mindere kwaliteit tegen in tuincentra. Super blij mee

Tot in de puntjes verzorgd

Als ik een plant was zou ik door "Fleur.nl" verzorgd willen worden, need I say more? O ja, snelle verzorgde levering. Tot de volgende x

GE-WEL-DIG

Ik heb mijn bestelling geplaatst en een dag later werd het al bezorg aan huis. Fantastische service en mijn planten zagen er SUPER en verzorgd uit! Bezorgservice was ook echt een vriendelijke jongeheer. Dus al met al ***** waard.

Goede snelle service en klantvriendelijkheid

Op de site stond een vaas niet op voorraad. Na contact bleek levering wel mogelijk. Direct is de site aangepast en kon ik bestellen. Binnen 2 dagen in huis. Reactie op de mail was binnen een dag. Goede service en ook onwijs blij met de nieuwe vaas!

Over Fleur.nl

Fleur.nl is de online specialist op het gebied van kamerplanten. We hebben een breed assortiment aan planten, groot en klein. Met onze opmaakservice kies je een plant en sierpot en krijg je deze kant en klaar thuisbezorgd! Geen gesjouw meer of vieze vloeren door het potgrond.