Fijn bedrijf aardige klantenservice

Ik koop hier altijd mijn terrasplanten. Goede kwaliteit scherp geprijsd. Kwaliteit is heel erg goed. Duidelijk te zien dat het direct bij de kweker vandaag komt.

Mooie Bananenplant

Mijn Bananenplant doet het heel erg goed! Ik krijg zelfs babyplantjes erbij. Fijn bedrijf goede kwaliteit

Prachtige leiphotinia

Keurig in de tuin bezorgd! Heel blij mee.

Prachtige palmen snel thuis bezorgd!

Erg blij met mijn mooie palmen

Prima en snelle service!

Op 30 april 2023 een Kentia Howea palm maat L (hydrocultuur) besteld. Na bezorging op 2 mei 2023 bleek de pot gescheurd, waardoor de hydrokorrels grotendeels uit de pot in de verpakkingsdoos terecht waren gekomen en ook de wortels van de plant beschadigd waren. De medewerker van Fleur.nl stemde in met ons voorstel om de plant in zijn geheel te vergoeden door een nieuw exemplaar op te sturen. Na ontvangst van het retourlabel hebben wij de beschadigde plant in zijn geheel retour gezonden en enkele dagen na retourzending een geheel nieuwe Kentia Howea palm ontvangen inclusief inzethoes (!). Al met al goed opgelost en de nieuwe plant staat er mooi bij!

Superervaring schitterende boven snel bezorgd

Prachtige bomen!

Planten en bereikbaarheid: Niet zoals verwacht!

UPDATE 18-4: Na gesprek met Fleur.nl is er een beslissing gekomen om z.s.m. de telefonische bereikbaarheid te verbeteren. Verder heeft Fleur.nl de indruk gegeven wat met onderstaande opbouwende feedback te gaan doen; hierdoor heb ik weer iets meer vertrouwen gekregen. ---- Eind maart een bestelling gedaan van een tweetal producten. Kreeg maar geen Track&Trace en überhaupt een mail. Vandaar zelf tevergeefs meermaals getracht om ze te bereiken. Zelfs ruim een half uur blijkt niet voldoende om iemand te woord te staan, wegens gigantische drukte; maakt niet uit hoe vroeg (9:00) of laat (17:00) of ertussen. Pas na contact met de veiling waar ze een dock huren hebben ze via de Plantion helpdesk mij getracht door te verbinden. Helaas doorverbinden werkte niet, dus gevraagd of zij een bericht konden sturen om mij terug te bellen. Op deze manier kreeg ik wel iemand aan de lijn, die geprobeerd heeft mij te helpen. Het euvel lag aan de levering van een pot, welke drie weken levertijd had. Besloten een andere pot uit voorraad te laten leveren. Had fijner geweest dit te communiceren... Daarna kostte het wederom weer veel tijd voordat deze geleverd werd. Eén plant binnen, echter zonder het restant van de bestelling! Pas na talloze mails en belletjes hebben we dan het restant kunnen laten naleveren. Bij levering blijkt de siervrucht te zijn geknakt door het gebuik van een te lage doos. Dus WEER contact opgezocht. Mail, telefoon we blijven maar proberen. Nu zou ik de plant opgestuurd krijgen, zonder kosten... Pas vandaag, 18 april, mogen we dan eindelijk het restant van de bestelling verwelkomen. WEER verkeerd! Nu adverteren ze met een hoogte van 40 cm incl. pot en is deze nog geen 20 cm hoog! Dus WEER gebeld en nu te horen gekregen, dat er wel wat groei in zit. En dat deze nieuw van de kweker zijn, want de groteren zijn op.

Kantoor is een stuk groener zo!

Kantoor door Fleur laten beplanten. Keurig levering nette bezorgers erg blij mee, Kantoor is een stuk groener zo!

Mooie beuken geleverd scherp geprijsd

Kwaliteit en prijs zijn erg goed

Snelle bezorging mooie planten

Duidelijk te zien dat de planten direct bij de kweker vandaan komen. Heel mooi

Mooie leibomen voor in de voortuin

Leibomen werden door Fleur keurig in de voortuin gezet heel blij mee

Prachtige Strelizia thuisbezorg gekregen

Prachtige Strelizia thuisbezorgd gekregen! Heel mooi en gaaf Absolute aanrader dit bedrijf!

Achtertuin geen inkijk meer!

Mooie leibomen geleverd door fleur.nl vooral de aanplantservice is erg makkelijk. Fijn bedrijf en snelle levering

Keurige bezorging van plant in pot

Keurige verzorging van plant en pot. Netjes opgemaakt en snelle levering

Mooie strelitzia

Mooie stelitzia thuisbezorgd gekregen! Mooi vol en groen

Veel keuze uit klimplanten

Allerlei verschillende kleuren klimplanten binnen gekregen. Heel mooi. Nu wachten op de bijen

Mooie leiboom keurig in de tuin geplaatst

Snelle levering!

Ruime keuze. Topkwaliteit

Ruime keuze. Kwaliteit is erg goed. Duidelijk te zien dat de planten direct bij de kweker vandaan komen! Handig de thuisbezorging. Keurig ingepakt ook.

Mooie Italiaanse jasmijn. Scherp geprijsd

Mooie Italiaanse jasmijn binnen gekregen. Zien er erg goed uit en de prijs was erg scherp

Taxussen snel bezorfd

Meerdere taxussen besteld. Zien er erg goed uit. Blij met deze service

Mooie Strelitzias

Prachtige grote stelitzia snel thuis bezorgd gekregen! Heel erg blij mee. Keurig opgepot geleverd

Vriendelijke bezorger

Mijn complimenten over de keurige aflevering van de bestelling. Vriendelijke klantenservice en bezorger!

Ons kantoor is een stuk groener geworden

Heel blij met onze kantoorbeplanting. Werd keurig bezorgd en opgepot geleverd!

Mooie collectie bloempotten

Prachtige bloempot binnen gekregen! Ruime keuze is heel fijn. Bezorging was keurig

Mooi leibomen keurig in de tuin geplaatst

Bomen werden keurig bezorgd in de tuin. Heel mooi