Taxussen snel bezorfd

Meerdere taxussen besteld. Zien er erg goed uit. Blij met deze service

Mooie Strelitzias

Prachtige grote stelitzia snel thuis bezorgd gekregen! Heel erg blij mee. Keurig opgepot geleverd

Vriendelijke bezorger

Mijn complimenten over de keurige aflevering van de bestelling. Vriendelijke klantenservice en bezorger!

Ons kantoor is een stuk groener geworden

Heel blij met onze kantoorbeplanting. Werd keurig bezorgd en opgepot geleverd!

Mooie collectie bloempotten

Prachtige bloempot binnen gekregen! Ruime keuze is heel fijn. Bezorging was keurig

Mooi leibomen keurig in de tuin geplaatst

Bomen werden keurig bezorgd in de tuin. Heel mooi

Snel geleverd, goed verpakt!

Heel goed verpakt en snel geleverd. Goed te zien dat ze vers bij de kweker vandaan komen!

Schitterende kamerplant

Mooie kwaliteit en snel bezorgd. Heel blij

Beschadigde en verkeerde plant

Ik bestelde de Alocasia Regal Shield bij Fleur.nl en kreeg de verkeerde plant. Daarnaast waren bijna alle bladeren geknakt. Ze reageren niet op mails en nemen de telefoon niet op. Ik raad het iedereen af om hier planten te bestellen. Voor mij is dit ook de laatste keer.

Krijg geen contact…

Op vrijdag een plant besteld, zou binnen 2 dagen worden geleverd. Op maandag mail gestuurd met verzoek te annuleren, geen reactie. 3 pogingen voor telefonisch contact (waarvan 1 meer dan 30 minuten in de wacht) zonder succes. Op dinsdag 2e mail weer geen reactie.

Mooie leiboom

Leibomen zijn keurig in de voortuin geleverd. Heel blij mee!

Snelle levering mooie plant

Fijn bedrijf snelle bezorging!

Oke indien je mogelijkheid hebt tot afhalen.

Begin december 2 grote potten besteld met een Kentia Howea en een Aspedistra Elatior. Beide op hydro en met opmaakservice, dus beide in de pot geplaatst. Aangezien het grote potten / planten zijn werden ze met eigen bezorgdienst bezorgd. Dus je zou denken dat er dan voorzichtig mee omgegaan wordt. Bij aankomst staan de binnenpotten hoog boven de hydrokorrels en de buitenpot uit. Dat ziet er niet uit. Planten goed in de pot geplaatst en dit doorgegeven. Ze zouden netjes in de pot weggegaan zijn, maar bedrag van de opmaakservice is daarna netjes teruggestort. Kentia Palm had ik wat voller verwacht, maar leek in eerste instantie verder in orde. Helaas stierf deze snel af en na 2 maanden was er bijna niets van over. Sterk het vermoeden dat dit door het transport komt, ook aangezien ze niet netjes in de pot waren aangegeven. Dit doorgegeven, maar geen reactie, ook op enkele vervolgmails geen reactie. Uiteindelijk reactie en opmerking dat ze geen garantie kunnen geven, maar uit coulance wel 50% korting op een nieuwe. Hier akkoord mee gegaan, maar wel zelf opgehaald. In het bezorgen geen vertrouwen meer. Deze kentia ziet er 100 keer beter uit en is veel voller dan de eerder geleverde. Dus mocht je hier iets bestellen, dan het beste afhalen.

Opgelost; slecht geleverd en NIET geleverd, komen afspraken niet na, geen geld terug

Pas na plaatsen van deze recentie is het opgelost, de boom is alsnog bezorgd. Eerdere recentie 1 ster: Het is erg lastig om contact te krijgen met Fleur.nl. En als dat lukt zeggen ze het te gaan uitzoeken en terug te bellen, maar dat doen ze niet. Ze reageren niet op een mail. Een deel van mijn bestelling was bijna een week onderweg (planten!) en werd totaal overhoop in een kapotte doos geleverd. Een ander deel is nog steeds niet geleverd. Heb gevraagd om mijn geld dan maar terug te storten. Maar ik krijg geen enkele reactie.

Schitterende klimplanten thuisbezorgd gekregen

Wat een ruime keuze klimplanten. Leuk om zelf zo samen te stellen. Nu hopen op de Bijen

Kantoor staat er weer een stuk groener bij!

Keurig verzorgd door Fleur.nl Aanrader

Mooie bomen. Netjes in de tuin bezorgd

Aardige bezorgers hebben onze boom keurig in de achtertuin gezet. Erg blij mee!

Prachtige strelitzia

Snel bezorgd Mooie planten Heel erg blij mee!

Prachtige Italiaanse leiboom in de tuin laten planten

Mooie bomen werden keurig door Fleur.nl in de tuin geplaatst. Fijne service die aanplanting. Dat scheelt een hoop graven.

Mijn banaan is nog groter dan op de foto!

Mooie Bananenplant binnen gekregen. Nog mooier in het echt. Keurig verpakt

Hele goede kwaliteit planten geleverd

Fijn bedrijf fijne service. Heel blij mee.

Kantoor flink opgefleurd

Dankjewel Fleur. Zeker voor de goed nalevering en. Service achteraf.

Snelle levering prachtig boom

Heel blij met mijn bomen bestelling!

Schitterende kwaliteit planten

Heel blij met mijn mooie planten. Bezorging was snel en goed te woord gestaan aan de telefoon!

Na veel gedoe gelukkig een goede oplossing

Ik heb een hele mooie plantenbak gekocht. Deze was kapot. Ik heb 3 keer gebeld en 2 keer gemaild en ik kreeg elke keer een ander antwoord. Toen ik had besloten dat ik de kapotte plantenbak terug zou sturen, kreeg ik een retoursticker. En daarna kostte het helaas veel tijd om alles goed af te handelen. Maar we hebben nu een goede oplossing gevonden, gelukkig.

Wellensiekstraat 4 6718 XZ Bennekom