Prachtige Italiaanse leiboom in de tuin laten planten

Mooie bomen werden keurig door Fleur.nl in de tuin geplaatst. Fijne service die aanplanting. Dat scheelt een hoop graven.

Mijn banaan is nog groter dan op de foto!

Mooie Bananenplant binnen gekregen. Nog mooier in het echt. Keurig verpakt

Hele goede kwaliteit planten geleverd

Fijn bedrijf fijne service. Heel blij mee.

Kantoor flink opgefleurd

Dankjewel Fleur. Zeker voor de goed nalevering en. Service achteraf.

Snelle levering prachtig boom

Heel blij met mijn bomen bestelling!

Schitterende kwaliteit planten

Heel blij met mijn mooie planten. Bezorging was snel en goed te woord gestaan aan de telefoon!

Na veel gedoe gelukkig een goede oplossing

Ik heb een hele mooie plantenbak gekocht. Deze was kapot. Ik heb 3 keer gebeld en 2 keer gemaild en ik kreeg elke keer een ander antwoord. Toen ik had besloten dat ik de kapotte plantenbak terug zou sturen, kreeg ik een retoursticker. En daarna kostte het helaas veel tijd om alles goed af te handelen. Maar we hebben nu een goede oplossing gevonden, gelukkig.

We hebben zes grote leibomen besteld

Mooie leibomen bezorgd gekregen door Fleur. De bomen werden zelfs keurig in de achtertuin gezet. Aanrader!

Mooie rhododendrons laten aanplanten

We hebben door Fleur rhododendrons aan laten planten. Heel erg mooi geworden. Erg blij met deze service!

Kopen altijd cadeautjes hier voor onze medewerkers

Altijd keurig verzorgd!

Aanplantservice werkt goed.

We hebben drie bomen besteld met aanplantservice. Die werden keurig na een afspraak geplant in onze tuin

Goed verzorgde klimplanten

Veel keuze aan klimplanten. Handig dat je kan kiezen per stuk. Nu alles gepoot verwacht in het voorjaar een mooie bloementuin.

Snelle bezorging mooie pot

Mooie grote pot binnen gekregen. Keurig op zijn plek gezet.

Ons kantoor een stuk groener gemaakt met Fleur.nl

Hele goede service ontvangen om ons kantoor groener te maken. Planten keurig in de bakken gezet door Fleur. Superservice

Vaste planten doen het erg goed

Veel vaste planten besteld vanwege de grote keuze. Goede kwaliteit en werd snel thuis bezorgd.

Erg blij met mijn parasijsvogelplant

Ik was op zoek naar een paradijsvogelplant met bloemen. Die heb ik hier gevonden voor een scherpe prijs. Heel erg mooi

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf aardige medewerkers en mooi product. Fijn dat je zelf niet hoeft te tillen met planten.

Ons huisstyliste heeft Fleur.nl geadvisseerd

Absolute aanrader. We een prachtige huisboom ficus Lyrata van 300cm bezorg gekregen door kundige bezorgers.

Veel keuze uit grote potten

We hebben uit de grote collectie potten 3 potten besteld. Zien er prachtig uit. Bezorging kwam keurig met eigen bezorgdienst.

Prachtige palmen

Ik heb de Kentia uit de aanbieding thuisbezorgd gekregen. Ziet er heel mooi uit

Mooie leibomen thuisbezorgd

Service is top omdat de bomen in je tuin worden gezet!

Ruime keuze

Veel keuze mooie site en goede filters.

Schitterende kwaliteit

Kwaliteit van de planten is echt heel goed. Stuk beter dan uit de winkel. Duidelijk te zien dat ze direct bij de kweker vandaan komen.

Grote leibomen keurig bezorgd

Wij hebben 3 grote leibomen gekocht voor in de voortuin. Snel geleverd keurig in de tuin gezet door een vriendelijke bezorger.

Heel prettig klantcontact

Goede service. Mooie planten