Had nogal wat op start probleempjes waar gij me super door heen loodste. Prachtige drone voor scherpe prijs.

Fijne mensen die er veel tijd in stoppen om je te helpen, dat maak je tegenwoordig niet veel meer mee. Altijd reactie op je vraag zowel op de mail als op de app. Ik raad iedereen dan ook aan om je goed voor te berijden als je een drone aan wil schaffen. Opgelet!!!...Als er zich een probleem voor doet met je drone dan is er maar 1 bedrijf dat je goed kan helpen die ervaring heb ik zelf meegemaakt. De firma waar ik mijn eerste drone had gekocht liet het 1 half jaar afweten en kon niks doen. Ik nam toen contact op met de Dronekenner en alles liep op rolletjes, en het werd uitstekend opgelost. Dus doe u voordeel hiervan. Gr Ricus

Beste Ricus, bedankt voor je lovende woorden. Toen we van uw kwestie vernamen waren we eerlijk gezegd zeer verbaasd dat kennelijk zelfs de grootste online verkopers zich schuldig maken aan deze praktijken (je was namelijk niet de enige dit jaar). Voor reparatie en garantie kwesties vertrouwen wij inmiddels blind op de onbetwiste expert in DJI drones, namelijk DJI zelf, en wij raden altijd aan om de kwestie rechtstreeks met DJI op te nemen (meer informatie: http://dk.kenr.shop/DJI-repair). Wij adviseren uitgebreid hoe dat moet, en ondersteunen daar eventueel bij, en wij factureren nooit (u betaald altijd aan DJI rechtstreeks, dus geen marge van ons, zelfs niet als we u ondersteunen). We doen dit niet uit gemakzucht maar omdat een drone een uitzonderlijk complexe vliegende machine is die potentieel verloren kan gaan, of schade / letsel kan veroorzaken. Daarom vinden wij dat een drone ALTIJD nagekeken moet worden door DJI omdat zij als geen ander weten hoe het moet. In dit artikel lees je meer over de uitstekende service van DJI in Europa: http://dk.kenr.shop/DJI-super-service Helaas blijk meer dan eens dat grote verkopers zelf reparaties behartigen, al dan niet via DJI, en de eindklant ook zelf factureren. We zien dan dat de eindrekening voor de klant een stuk hoger is (tot wel 20% extra marge) terwijl dat vrijwel niet nodig is. In uw geval is de partij zelfs zelf aan het knoeien geweest en heeft uw drone zelfs uit elkaar gehaald, en zelfs zo geretourneerd toen u vroeg te stoppen. Dit proces duurde VEEL langer dan normaal. De vraag is daarna ook hoe goed hoe deskundig de reparatie is uitgevoerd en wat het risico op verlies / schade / letsel voor u zal zijn. Gelukkig konden wij nog bemiddelen via onze goede contacten bij DJI en waren ze bereid zelfs de half gedemonteerde drone kosteloos voor u te vervangen! Petje af voor DJI. De verkoper heeft uiteindelijk zelfs een officiële berisping gehad van DJI want ze zijn geen officiële servicepartner van DJI en hadden dit nooit zo mogen aanpakken. We hopen dat dit soort gevallen niet / minder voor zullen komen in de toekomst want dit gaat ten koste van drones in het algemeen en de goede naam van DJI in het bijzonder. Wij houden het in ieder geval scherp in de gaten. Met vriendelijke groeten, het Kenners team

Spoedige levering en leuk product

Leuke drone vliegt goed met een controller minder goed dan de app en bereik valt wat tegen is nog geen 100 mtr.. Camera is mooi goeie beelden.. Leuke drone voor in de tuin.

Beste Richard, we vinden het jammer om te horen dat de Tello drone (losse prijs van deze drone is slechts €99) niet bevalt. Echter, wij geven op onze productpagina (als één van de weinigen) duidelijk aan dat het bereik ca 50 meter is en de maximale hoogte ca 10 meter. Deze goedkope toy drone werkt op Wi-Fi en daar kan niet hetzelfde van verwacht worden als de vele malen duurdere DJI drone die we normaliter verkopen. De Tello is een leuke beginnersdrone die desondanks de lage prijs uitzonderlijk goed presteert. Toy drones rond deze prijs halen doorgaans dit bereik niet, en zijn zeer zeker niet zo stabiel en betrouwbaar. We hopen dat onze service desondanks uitstekend was want ik zie geen tickets bij uw order en uw bestelling is binnen de beloofde tijd geleverd. Daarom hopen we dat u uw beoordeling wilt herzien en ons beoordeelt op de geleverde service (waarvoor deze pagina bedoelt is). U kunt het product zelf hier beoordelen: http://dk.kenr.shop/tello-boost-combo Met vriendelijke groet, het Kenners team

Snelle levering, correcte retournering

Producten waren exact zoals beschreven op de website & goed verpakt. Omdat een product niet goed op mijn gsm pastte, kon ik makkelijk en kosteloos retourneren. Wat je verwacht van een webwinkel!

Incompleet pakket gekregen

Mijn ervaring was uiterst teleurstellend omdat ik het pakketje ontving, openmaakte, een lege polarpo katana doos aantrof en een paar losse schroeven. Het heeft twee weken geduurd voordat ik vervanging kreeg. De externe leverancier kreeg de schuld, zij hebben een nieuwe verzonden, na 4 telefoontjes. Al met al zeer matig. Eigenlijk onvoldoende

Beste Joris, Het spijt ons te horen dat je een incompleet product hebt ontvangen. Nadat we je melding ontvingen dat het product onvolledig was hebben we ons best gedaan het zo snel mogelijk voor je op te lossen. We vertrouwden je daarin op je woord. Om herhaling te voorkomen moesten we een aantal dingen controleren, samen met onze leverancier. Het (schaarser wordende) product was helaas ook niet op voorraad, en om tijd te besparen heeft de leverancier het rechtstreeks naar u verzonden. Dit duurde helaas langer dan gehoopt, maar niet langer dan noodzakelijk. Op de 10e dag vanaf de eerste levering en melding had u een vervangend product. Als die geen "end of life" product was geweest en op voorraad werd gehouden had u al na 2-3 dagen een vervangend product van ons gehad; dit viel helaas tegen en we hadden nooit verwacht dat het topmerk PolarPro een fout als deze kon maken (want het product was immers nieuw en verzegeld). Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Als u zich even meldt bij het plaatsen van uw volgende bestelling zullen we zorgen voor een genoegdoening. Met vriendelijke groet, het Kenners team

Snel en volgens afspraak geleverd

Product is mooi op tijd geleverd. Daarna nog nuttige tips ontvangen.

Goed product, snel geleverd

Drone koffer besteld voor onze DJI pro. Prima omschrijving, bestelproces gemakkelijk en snelle levering.

Prima aankoop, mooi product en snel geleverd. Goede verkoper!

heel goed

hele goede serves

Snel en goede levering

Makkelijke site, snel besteld en snel gekregen. Goed verzorgd pakketje.

Nette snelle levering

Nette en snelle levering

Uitstekend !

correct snel goed advies prima !!

altijd goed en snel

Er is gewoon nooit iets mis. Waarom meer vertellen dan?

snel en persoonlijk, kan zich inleven als je er nog niks van weet.

service gericht, klantvriendelijk! Volgende drone koop ook hier weer. Luistert goed en geeft goed afdvies. De drone zelf is trouwens ook boven verwachting. Aftersales ook prima.

Zeer goed & snel & erg professioneel

Prima website, snelle levering.

Houder voor camera op de mavic 2 pro past als gegoten. Uitstekend product.

Snelle verzending en goed verpakt.

Alles verliep prima. De spullen waren goed verpakt en snel in huis.

Zeer goed geholpen en onwijs klantvriendelijk

Snelle correcte levering

Prima webshop voor het bestellen van je onderdelen. Ging in één keer goed.

Meewerkend

Had verkeerde koffer besteld. Deden er niet moeilijk over en kreeg netjes geld terug.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Goede service en kennis van zaken!

Herman geeft eerlijk advies en neem direct persoonlijk contact met je op bij bestelling of eventuele vragen en houdt je direct op de hoogte van leverantiestatus. Top!

goede en snelle service

Goed geholpen bij enkelen problemen en altijd een snelle reactie.

To the point! In alle opzichten.

Prima afhandeling van alle orders. Neemt contact op als er misverstanden zouden kunnen ontstaan bij een uitstaande order. Maakt waar wat ze zeggen, dit komt helaas niet zoveel meer voor in Nederland. Mijn complimenten aan Droonkenner.

Snel, goed en goedkoop

Goede uitleg over producten op de site, snelle levertijden worden waargemaakt, en vaak nergens goedkoper.

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.