Na telefonisch contact te hebben gehad hebben ze direct aan mijn bestelling gewerkt. Goede informatie en goede service. Drone kwam op afgesproken datum binnen in goede staat en netjes verpakt. Complement voor het personeel van dronekenners.

Goede website en snelle levering

Keurig verpakt en snel

Uitgebreid assortiment, voor een redelijke prijs

Ik was op zoek naar wat accessoires voor mijn drone. Ik kon alles hier vinden voor een schappelijke prijs.

Goede informatie, vlotte levering

Had vóór de bestelling nog wat vragen, die via email vlot werden beantwoord. Definitieve bestelling werd correct en vlot afgeleverd.

Goede service snelle levering!

Betrouwbare en goede web shop!

Probleemloze bestelling en snelle levering.

Specifiek aanbod, snel geleverd

Snel en goed ontvangen

Heb probes voor mijn besteld. Prijs was goed. Werd snel geleverd.

Snel en goed.

Super en snelle service

Duidelijke en snelle afhandeling

Vanaf de datum van bestelling tot de aankomst bij mij thuis was het gehele "trajekt" van prijs, karakteristieken en vervoer duidelijk te begrijpen.

Goede service en uitleg. Top

Zie boven.

Keurige vlotte levering

Groot aanbod en snelle levering.

Prima ervaring, snelle levering.

Ondanks dat niet alles voradig was is wat ik echt nodig had snel zonder extra kosten verstuurd. Goede communicatie per mail, dat zie je niet altijd Een aanrader dus.

Goede support en snelle levering

Goede support, uitleg en levering. Prima dus.

Super goed

Alles geleverd binnen afgesproken tijd

snelle levering en product is goed

ND Polar filter set besteld voor mijn drone Mooie set

Zoals ik al zei....prima service die verder gaat dan een bestelling plaatsen en verzenden. Prima bedrijf ook die een goede kwaliteit leveren

Beste Pim, we betreuren de gang van zaken die zich in uw kwestie heeft afgespeeld. Er is hier sprake geweest van een medewerker die in de drukte / onervarenheid de regels iets te nauw heeft genomen en niet goed heeft gekeken naar de werkelijke situatie. Daarom willen we u graag gratis een product naar keuze in dezelfde prijscategorie sturen. We zullen dit separaat met u afstemmen via e-mail. Met vriendelijke groet, het Kenners team

Goed, duidelijk, correct

Prima opleiding, zou goed zijn om bij de opleiding de leerstof ook als pdf te leveren.

Gewoon goed

Het is veel beter dan dat ik had verwacht, dit is echt voor mensen die van vliegen houden, en daar naast mooie foto's willen nemen tijdens het vliegen.

Goede ervaring, snel geleverd.

Niet meer toe te voegen eigenlijk. Mankeerde niks aan de service en levertijd. Dankjewel

Prima en betrouwbare levering

Duidelijke website. Eenvoudig bestelproces en snelle levering. Kortom geen klagen!

Goede onderdelen en snel geleverd

hebben veel onderdelen voor dji drone

Alles vlot verlopen

Geen speciale opmerkingen

Snel

Snelle levering. Product verwacht als omschreven

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.