Uitstekende service!

Mijn pakket werd snel verzonden. Vervolgens bezorgd DHL mijn pakket niet terwijl ze hem zogenaamd 'wel bezorgd zouden hebben'. Maar Dronekenners reageerde snel op mijn email en loste het snel op, echt super!

Goed en snel

Goed en snel

Ruime keuze en snel geleverd

Had iets verkeerds besteld bij een andere winkel, maar kon voor de vakantie gewoon de Freewell ND bestellen en geleverd krijgen. Bestelling voorspoedig met duidelijke communicatie.

Snelle levering, goed product

Goede prijs voor een goed product. Snel geleverd.

Super tevrede

Superblij mee... mooie beelden gemaakt ... dik tevrede

Fast

Fast dlivery

Good service

Reliable company to order components for drones.

Topwinkel met vriendelijk personeel en kundig!

Zeer goed advies van vriendelijk personeel en communicatie is ook snel. Hele goeie prijzen en snelle levering! Heel content!

Prima Ware, schnelle und zuverlässige Lieferung

Die eMail-Kommunikation war zwar sehr umfangreich, aber komplett auf Niederländisch und damit für mich weitgehend unverständlich. Warum nicht zusätzlich auf Englisch? Das verstehen die meisten!

Mooie site. Artikel snel geleverd. Alles goed verpakt.

Snel geleverd !! Tot de volgende bestelling

prima service

Ben heel erg blij mee met de resultaat

Schnell geliefert

Schnell geliefert und Ware top.

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn bestelling kwam zelfs tijdens de feestdagen snel binnen, ook is de kwaliteit perfect! Helemaal tevreden ben ik dus, ik zou er in de toekomst weer bestellen als ik iets nodig heb

Super geholpen

Goed geholpen en snel opgelost

Gewoon snel en goed !

Komen afspraken na, word prima geleverd ,geen klachten ...

Vlot en klantvriendelijk.

Accessoires die je nergens anders vindt. Vlotte en persoonlijk contact.

super

Prima geregeld en vertuurd dus voor herhaling vatbaar

Snelle verzending

Duidelijke beschrijving op website & snelle verzending

Schnelle Lieferung

Mein Sohn fand den Ruckzack mega.

Had een vraag over de bestelling en deze werd snel en heel netjes beantwoord

Groot assortiment

Snelle levering en goede service.

Excellent

Excellent product and customer service, thanks

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.