Kennis van zaken en uitstekend geholpen

Ik was op zoek naar een DJI drone maar had wat vragen die ik echt beantwoord wilde hebben voordat ik tot de aankoop overging. Uitstekend beantwoord via mail en telefoon. Snelle response en komen afspraken na. Denken met je mee, geven net advies en de prijzen zijn prima. Levering was als beloofd lekker snel via DPD. En ook de tips om de extra garantie te activeren waren welkom. Webshop is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie. Echt aanrader, mocht ik accessories nodig hebben ga ik zeker retour.

We zijn hier ZEER tevreden over Dronekenner uit Rotterdam

Assortiment lijkt gering, maar dat komt omdat ze alleen maar kwaliteitsproducten van en voor DJI verkopen - Verder een overzichtelijke website - snelle levering - betrouwbare en geteste 3rd-party producten - veel naslagwerk en links m.b.t. het vliegen met drones, (mag gezien de EU wijzigingen die komen gaan misschien wat actueler) - maar het belangrijkste; bij Dronekenner staan ze altijd met raad en daad voor je klaar! Als ik dan toch een opmerking moet maken: Ik denk dat het voor nieuwe piloten veel duidelijker moet worden dat ze het "Care Refresh" pakket (verzekering) binnen 48 uur na de eerste vlucht ZELF moeten activeren!!! Het breingedeelte waarmee je leest, en het gedeelte waarmee je in de eerste dagen de drone probeert eigen te maken, liggen namelijk mijlenver uit elkaar ; ) Een Care Refresh activatie is dus geen geautomatiseerd proces zoals menigeen verzekering. En ik zou er zelf geen moeite mee hebben gehad om in het begin van dit proces een extra e-mailtje (notificatie) (of zelfs meerdere) te hebben ontvangen m.b.t. deze activatie. NP! Maar ik snap ook dat Dronekenner niet aan der mate handholding doet omdat het allang geen speelgoed meer is wat zij verkopen. Dik tevreden! Erg professioneel.

Redelijk goed

Een van de artikelen die ik had besteld bleek niet op voorraad, daardoor werd de totale bestelling pas na een week verzonden. Erg jammer omdat de andere artikelen wel op voorraad waren.

Beste Dirk, Wanneer een product op voorraad is dan wordt dat duidelijk weergegeven met een vinkje en dikgedrukte groene letters. Wij kiezen er echter voor om uitverkochte producten niet onbestelbaar te maken, maar in plaats daarvan duidelijk (direct boven de winkelwagenknop) aan te geven wat de verwachte levertijd is en deze geven we vrij pessimistisch weer (om teleurstelling te voorkomen). Bestellingen van 49 euro worden gratis verzonden en vanaf 98 euro willen we dit wel splitsen in twee zendingen op verzoek of uit eigen beweging als blijkt dat we de voorspelde levertijd niet halen. Het spijt ons te horen dat het kennelijk niet helemaal duidelijk was en we zullen ons best doen om dit nog verder te verbeteren. Groeten, het Kenners Team

Super service, enorme kennis

Super snelle levering. Erg snelle reactie op vragen. De kennis van drones is enorm.

Prima webshop

Keurige snelle levering

Juiste info met geduld gekregen aan de telefoon en spulletjes snel in huis!

Geweldig gewoon

Onderdelen zijn heel vaak op voorraad en de prijs is ook zeer aantrekkelijk. Ook een zeer snelle levering, mits het bestelde op voorraad is natuurlijk.

Er wordt geleverd wat is besteld

Bij dronekenner heb ik een kabeltje besteld. Het bestelde kabeltje is mooi op tijd geleverd en het geld is van mijn rekening afgeschreven. Eigenlijk precies zoals in een gewone winkel. Alleen wordt daar niet tot twee keer toe gevraagd wat ik er van vond.

Heel leuk product!

ik heb een leuke drone gevonden voor een leuke prijs.

Super behulpzaam

De naam dronekenner zegt alles al in de naam. Mensen die kennis hebben van het spul wat ze verkopen en altijd bereikbaar om van advies te voorzien zonder dat je iets aangesmeerd word wat je niet wilt hebben. Of je er iets koopt of niet en alleen maar contact zoekt om tips en dergelijke bij dronekenner ben je allemaal het zelfde.

Mijn ervaring was goed, goede service en snelle levering.

Mijn ervaring was goed, goede service en snelle levering.

Goed geholpen

Snelle levering en goede prijzen. De site doet het op de telefoon af en toe een beetje moeilijk.

Keurige snelle levering, goed product

Goed verpakt en goed werkend product!

Bestelling binnen 1 werkdag thuis

Goede ervaring. Goede communicatie

Wederom goede levering

Alles snel en effectief

Alles staat goed beschreven en fijne mensen aan de lijn wanneer je belt. Met kennis van zaken. tien met n griffel

goede uitleg en levering

Goede en snelle afhandeling

De boven titel zegt het al. Goed en snel dus

Top winkel

Super goede winkel, snelle levering en kundig personeel.

Snel en goed zoals beloofd

Ik bestelde daar een kleinigheidje en kreeg die snel toegezonden. Was goed ingepakt en kreeg hem snel thuis

Snelle levering duidelijke communicatie

Voor mijn DJI Mavic Mini 3 verschillende filters besteld. Duidelijke website waar je makkelijk op zoekt. De bestelling was snel gedaan. Vervolgens kreeg ik netjes mails over de bestelling en de verzending er van. Binnen 3 dagen alles netjes verpakt binnen. Kortom, prima service en duidelijke communicatie. Dronekenner bedankt.

Uitstekende shop, met kennis van zaken.

Een fijne webshop, met ook een persoonlijk randje .... je kunt gewoon even bellen voor advies ... prima ervaren 5 sterren ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Duidelijke website, snelle levering.

Veel info te vinden, overzichtelijk en snel geleverd.

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.