Snelle verzending

Duidelijke beschrijving op website & snelle verzending

Schnelle Lieferung

Mein Sohn fand den Ruckzack mega.

Had een vraag over de bestelling en deze werd snel en heel netjes beantwoord

Groot assortiment

Snelle levering en goede service.

Excellent

Excellent product and customer service, thanks

Prima snelle service

Mijn bestelde artikelen zijn snel verstuurd en binnen.

Snelle levering tas

Tas besteld voor dji drone, binnen twee dagen in huis,en voldoet aan verwachting.

Schöne Robuste Tasche

Bin sehr zufrieden!

Prima onderdelen voor een leuke prijs!

Wat filters voor de DJI drone aangeschaft. Vandaag voor het eerst mee gevlogen. De opzetfilters blijven in ieder geval prima op zijn plaats. 50CAL ND filterset. De video-resultaten zijn in ieder geval goed.

Snelle levering en service

Snelle levering en service van het bestelde. duidelijke website goede betalings mogelijkheden

Heb een hardcase voor DJI mini 3/ 4 pro besteld en een nekriem voor de smart controller. Kwam netjes op tijd aan. Aan te raden webshop.

Keurig verpakt en geleverd

Na het eenvoudig plaatsen van de bestelling werd het besteld keurig netjes afgeleverd binnen de afgesproken tijd.

Breed aanbod aan drone accessoires

Breed aanbod voor drone liefhebbers en een snelle levering. Nog niet te maken gehad met de klanten service, maar als ik uit moet gaan van de snelle levering en goeie kwaliteit producten, dan ga ik er van uit dat de klanten service ook goed is.

goede prijs

snelle afhandeling van de bestelling.

Zeer tevreden.

Mooie kwaliteit, snelle levering, goede prijs.

Duidelijke foto's, correct en snel.

Makkelijk vinden van het door mij gezochte artikel voor de juiste prijs. Vlotte levering en duidelijke website.

Calibreren van mijn drone gratis gedaan, dankjewel

Zoals verwacht ; top

Als 84 jarige, de dji mini 84 pro vliegt perfect.

Voor het eerst een drone gekocht, de dji mini pro. In een wordt geweldig.

Ontvangen producten conform omschrijving.

Producten geheel conform mijn verwachtingen. Snel geleverd en goed verpakt.

Geen gezeur!

Heb hier al meer accessoires gekocht voor mijn air 2s en dat is altijd prima en goed verzorgd. Ben zeer tevreden hierover.

redelijk goed

Ik vind de ervaring met de telefonische ondersteuning niet goed sommige vragen worden duidelijk niet goed technische beantwoord.

Response from the business owner

Beste Charles, Dank u wel voor uw feedback en het delen van uw ervaring met onze klantenservice. We streven er altijd naar om onze klanten van de beste service en ondersteuning te voorzien, en het spijt ons om te horen dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw opmerkingen over de technische beantwoording van uw vragen nemen we zeer serieus. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als u niet meteen de antwoorden krijgt waar u naar op zoek bent. We zijn continu bezig om onze klantenservice te verbeteren, en uw ervaring biedt waardevolle inzichten over waar er ruimte is voor verbetering. Het is inderdaad zo dat onze algemene klantenservice medewerkers niet alle specifieke technische kennis over elk product kunnen hebben. Onze productspecialisten hebben diepere kennis en ervaring met specifieke productcategorieën en zijn beter uitgerust om technische vragen te beantwoorden. Helaas is de tijd van deze experts beperkt en onmiddelijke telefonische ondersteuning is niet altijd mogelijk. Via e-mail kunnen we uw vragen veel efficienter beantwoorden met links naar relevante artikelen en het gebruik van "standaardantwoorden" (want de meeste vragen zijn niet nieuw voor ons). Uw feedback helpt ons om het proces van het doorverwijzen van klanten naar de juiste expert te herzien en te verbeteren. Wilt u ons de specifieke technische vragen die u had alsnog via e-mail sturen? Onze DroneKenner, met meer dan 10 jaar ervaring, zal deze graag voor u beantwoorden en u voorzien van alle benodigde informatie. We verzekeren u dat we uw vragen en opmerkingen zeer serieus nemen en zullen gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw geduld en begrip. We waarderen uw eerlijkheid en de kans om deze situatie recht te zetten. Vriendelijke groeten, Het DroneKenners Team

Product zoals omschreven.

Product zoals omschreven. Snelle bezorging

Super Support. Sehr zufrieden.

Schnelle Lieferung nach Deutschland. Vergleichbar mit Inland. Toll! :)

332 s-Gravenweg Nieuwerkerk aan den IJssel 2911BK

About Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.