Product zoals omschreven.

Product zoals omschreven. Snelle bezorging

Super Support. Sehr zufrieden.

Schnelle Lieferung nach Deutschland. Vergleichbar mit Inland. Toll! :)

correct product en snelle levering

Accessoires voor de DJI Mini 2 werden correct en snel geleverd.

Easy ordering, quick delivery.

Excellent service. Very fast delivery.

Mijn ervaring in een zin

Snel en betrouwbaar

Drone snel geleverd, goede informatie tijdens het bestelproces. Ook nog tegen een scherpe prijs, kortom, helemaal goed.

Snelle service verzending

Snelle en goeie service ondervonden.

Top bedrijf. Snelle levering. Goed verpakt.

Alles zoals beschreven.

Prima product en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Top geregeld

Top bedrijf Netjes en vakkundig

Snelle en correcte levering

DJI acculader voldoet aan de verwachtingen

Prima bedrijf, snelle en correcte levering vriendelijk personeel

very efficient service

excellent

Mijn eerste ervaring met DroneKenner was uitstekend.

Ik zocht een specifiek kabeltje voor mijn fietscomputer om die met mijn smartphone te verbinden. Dit bleek moeilijker te vinden dan gedacht en vond het bij DroneKenner. Correcte prijs, gemakkelijkt te bestellen en snelle levering. De aanschaf van een drone neem ik in overweging en Dronekenner heeft al een streepje voor.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekend!

Snelle correcte afhandeling.

Bestellung unkompliziert, Versand schnell und Ware vollständig und nach Wunsch

Keurig snel geleverd

Online bestelling snel geleverd

Ok

Leverde wat gevraagd werd. Het duurde wel 5 dagen voor dpd om te leveren. Fout ligt dus bij het transport. Milieubewust kan je de werkwijze niet noemen. Het succes van de online shops is dat gewone winkels geen voorraden willen aanleggen. ( te duur plus extra risico ). Het is een beetje kiezen tussen de pest of de cholera ).

Perfect and fast shipping, great customer service.

Highly reccomend. No problems with shipping and return. The missing half star is because the shop lacks the ability to cancel an order by clicking a button, making a cancelation quicker. That said, 100% reccomend.

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Great product, fast delivery, recommend

All good

Snel

Goed bedrijf!

Duidelijke website. Product was op voorraad, en volgende dag geleverd! Zeker een winkel waar ik vaker mijn drone spullen ga kopen.

Heeelgoed

Snelle correcte levering .

Positieve ervaring

Op de site heb ik snel gevonden wat ik zocht. De site is dan ook heel erg gebruiksvriendelijk. Na de aankoop duidelijke communicatie zodat ik ook snel wist wanneer de levering zou plaatsvinden. Ben zeer tevreden van mijn aankoop maar evenzeer van de service en klantvriendelijkheid van Dronekenner.

332 s-Gravenweg A

Nieuwerkerk aan den IJssel 2911BK

About Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.