Niet tevreden

Niet tevreden nog niks ontvagen

Uitstekend bedrijf

Alles volgens afspraak

Exzellenter Service

Super schneller Versand & Ware einwandfrei!! Vielen Dank!!

Goed en duidelijk antwoord na een vraag

Kennis van zaken en vraag wordt zeer duidelijk beantwoord. Tablet houder die besteld had werd snel geleverd en de kwaliteit is top. Als ik weer iets nodig heb dan bestel ik het bij dronekenner

Supersnelle levering!

Mooie site en supersnelle levering

bestelde filters waren niet naar verwachting, maar zonder problemen geruild.

Product voldeed aan de omschrijving /snelle levering

Product voldeed aan de omschrijving /snelle levering

Vlotte bestelling en levering.

Hi, Producten waren op stock overeenkomstig wat op de site te lezen viel. Bestelling en levering ook zeer vlot. Als er een minpunt is dan is het de link die ik doorgekregen had ( ik had via mail bevestiging gevraagd van de stock) die verschilde in prijs met wat er op de site stond. het verschil was wel 9 euro op een bedrag van 69 euro.

Goed en eerlijke Drone webshop

Goede overzichtelijke webshop met veel relevante informatie per product. Mijn code voor de DJI Care Refresh (2 jaar) voor de Mini 2 was binnen een paar minuten binnen.

Alles naar wens.

Snelle levering en alles zorgvuldig verpakt.

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Levertijd was langer dan op de website stond aangegeven

Het bestellen op de site ging eenvoudig. Na een aantal dagen had ik nog niks in huis, dus ging ik bellen. Toen bleek dat niet alles op voorraad was. Omdat de website aangeeft dat het de volgende werkdag werd verzonden, had ik het wel graag even willen weten dat mijn levering wat langer zou duren. Verder top kwaliteit en vriendelijke mensen gesproken.

Scherpe prijzen

Vlotte bediening scherpe prijzen.

Had beter gekund.

Ik had een filterset besteld die niet voorradig was. Echter had men mij beter op de hoogte moeten houden van het feit dat de levering steeds weer uitgesteld werd. Ik moest zelf op de website kijken, en ontdekken dat de levertermijn weer verschoven was. Toen ik de bestelling geannuleerd had, heb ik zelf nog gevraagd of er een alternatief beschikbaar was. Die bleek er te zijn, en volgens de medewerkster nog van betere kwaliteit ook. Terwijl het prijsverschil verwaarloosbaar is. Jammer, maar na 6 weken heb ik eindelijk mijn filtersetje...

Beste Ed, tot onze spijt hebben wij een fout gemaakt waardoor je bestelling onbedoeld een status kreeg en uit ons backorderoverzicht verdween. Onze excuses hiervoor, we hebben maatregelen genomen dat dit niet meer kan gebeuren. We hopen dat je onze oplossing en productkorting hebt kunnen waarderen en hopelijk zien we je nog eens terug voor een tweede kans om te laten zien waarom veruit de meeste klanten zeer tevreden over ons zijn. We doen altijd erg ons best om klanten tijdig te informeren als hun bestelling (mogelijk) later wordt geleverd dan beloofd. Helaas is in jouw geval iets mis gegaan in de de drukte en alle bijkomende uitdagingen van de laatste tijd. Als je vragen hebt over je bestelling of niets van ons hoort (via e-mail) dan kun je op werkdagen van 10.00 tot 17.00 uur bellen met onze helpdesk. Als we niet direct op kunnen nemen bellen we altijd snel terug!

Goed, artikel was wat ik bestelde. Goed en degelijk verpakt. Netjes optijd, natuurlijk is dat ook afhankelijk van de bezorgsector (dhl).

Beter kan het niet.

Alles geleverd binnen één dag, zoals beloofd, beter kan het niet.

Zeer snelle levering, uitstekende kwaliteit

Drone landingsplek. Sterke kwaliteit en niet duur.

perfect

perfecte levering

Perfecte service,supersnelle levering.

Prijs bestelling zeer goed. Snelheid levering perfect. Bedant.

Goed en slecht

Borst bevestiging voor DJI OsmoPocket/action & GoPro Product besteld, zou na bestelling geleverd worden omstreeks eind april. Bestelling gedaan 25 maart. Tot mijn blijde verbazing 3 dagen dagen na aankoop werd het product geleverd. DJI Osmo Pocket/Action&GoPro ( omschrijving Website ) Helaas paste mijn DJI Pocket 2 net niet in de houder. Contact opgenomen met DroneKenner Heeft u de Pocket 2, dat klopt zei ik. Helaas daar past deze niet in en we hebben geen vervanger die wel past. Stuurt u het maar terug zonder kosten, onze gemeende excuses. Wij zullen de site aanpassen en melden alleen voor Pocket 1 .

Snelle verzending en breed assortiment

Snelle service en breed assortiment. Niet de allergoedkoopste, maar de accessoires die ik heb gekregen zien er goed uit. Zeer tevreden.

Goede service en denken mee

Goed advies. Ook meedenken in oplossing als slechts deel op voorraad is.

heel goed

De bestelling was goed geregeld

Zeer betrouwbaar en meedenkend bedrijf.

Voordat ik een bestelling had gedaan bij Dronkenner heb ik eerst diverse vragen gesteld over accessoires van drones, zonder maar iets te bestellen en werd netjes geholpen zo als het hoort. Hierna hebben wij bij Dronekenner al diverse produkten besteld en in goede orde, of in overleg ontvangen. Wij raden dit bedrijf bij onze vlieg club en beginnende drone vrienden aan omdat ze veel kennis in huis hebben en goede adviezen en oplossingen geven.

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.