Snelle levering, goede service

Overzichtelijke website, snelle levering.

Duidelijke site, goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering.

Duidelijke site met veel informatie. Heb twee dingen besteld en werden snel geleverd. Ben er erg blij mee! :-)

Gemakkelijke overzichtelijke website Snel besteld en geleverd. Goed op de hoogte gehouden via de mail. Perfect

Doen wat ze beloven

Altijd goed bereikbaar en kennis van zaken

prima produkt en levering

Helaas was niet van tevoren bekend dat invoerrechten betaald moesten worden

Gewoon super

Snel geleverd!

Keurig geleverd

Lipo bags besteld voor mavic2 accu’s. Scherpe prijs, prima kwaliteit en snel geleverd.

Helaas gewoon een aliexpress product met en eigen stickertje

Via de site drone filter lenzen van .50 cal besteld en een lipo-bag. Levering was snel, echter na het openmaken blijken het gewoon goedkope Chinese lenzen van het merk Sunnylife te zijn. Deze koop je op Aliexpress/Amazon beduidend goedkoper. Dronekenner heeft alleen op het doosje een stickertje .50 cal geplakt. Wees gewoon eerlijk over wat je verkoop, voel me genaaid en zal dus niet weer iets kopen via deze site.

Beste Tim, We vinden het jammer om te horen dat je ontevreden bent. De producten die wij verkopen onder ons huismerk 50CAL komen in veel gevallen wel China. Echter, het betreft geen drop shipping en wij leveren de producten uit onze eigen voorraad (meestal binnen 1 werkdag) en met volledige Nederlandse garantie en rechten. Zo heb je bijvoorbeeld 14 dagen om je product te retournen en krijg je gewoon je volledige aankoopbedrag terug. 50CAL producten zijn met zorg geselecteerd door onze drone kenners en worden groot ingekocht. Er is veel te koop in China, waaronder veel producten van inferieure kwaliteit. Wij zorgen ervoor dat jij alleen producten van goede kwaliteit koopt, die betrouwbaar zijn en geen risico vormen voor je dure drone. Wij hebben deze moeite voor je gedaan en je hoeft zelf dat risico niet te lopen. Het is natuurlijk eenvoudig om achteraf het product op AliExpress te vinden. Dat is de meerwaarde van bestellen via een betrouwbare Nederlandse partij. Dat we deze Chinese accessoires onder de noemer 50CAL verkopen heeft diverse redenen, maar met name dat wij 100% achter de door ons geteste en gekozen producten staan en daarvoor volledige verantwoordelijkheid nemen. Het maakt deze herkenbaarder als producten van prima kwaliteit, gewaarborgd door een betrouwbare verkoper die zich keurig aan het Nederlandse consumentenrecht houdt. Onze 50CAL drone accessoires komen van diverse "merken" / fabrieken en daarom scharen we het onder ons "huismerk" 50CAL, waar we overigens niet heel geheimzinnig over doen want het Sunnylife logo staat op de meeste productfoto's in onze webshops. Op AliExpress staan vele drone accessoires, waaronder erg veel spullen van ronduit slechte kwaliteit. Wij besteden de nodige moeite aan het testen van alle producten uit China zodat we kunnen garanderen dat het goede kwaliteit is (2 jaar garantie via ons). Bovendien wordt je bestelling meestal in slechts 1 dag geleverd en krijg je direct antwoord van een Nederlandse medewerker als je vragen hebt. Het enige grote verschil is natuurlijk de prijs die toch vaak hoger ligt, maar het is helaas onmogelijk om bovenstaande voordelen te leveren voor dezelfde lage prijs. We hopen daarom op je begrip. Met vriendelijke groeten, het DroneKenner team

Snel en goed !

Okidoki !

Goed en snel geholpen!

Drone besteld en die was snel binnen. Bij het aansluiten ontdekt dat de drone reeds gekoppeld was aan een ander account, maar dit is door dronekenner.nl snel en correct afgehandeld. Hulde daarvoor!

Super service, super snel

Veel sneller in huis dan verwacht. Niks op aan te merken.

Snel geleverd goed verpakt

Droge snel geleverd. Duidelijk leverings gegevens Snel en compleet in huis

Goede en duidelijke site. Snel gevonden wat ik zocht. Top

Prima bedrijf alles netjes afgeleverd

Aan te bevelen om wat te kopen.Doen wat ze beloven.

Sneller, duurzamer en betrouwbaarder dan hetzelfde bij Alibaba

Okay, het was een beetje dom van me dat ik pas na mijn bestelling een account aanmaakte. Daardoor kon ik in de bestelhistorie niet mijn order terugvinden. Gelukkig is dat hersteld en in mijn account is nu de hele bestel historie terug te vinden.

Keurig en snel, goed verpakt geleverd

Wel jammer dat de gratis lensfilters niet meegeleverd werden. Die waren uitverkocht, terwijl dat juist de reden was dat ik de drone bij jullie kocht. Had toch wel een andere tegemoetkoming verwacht.

Goede helpdesk Snelle Levering Vriendelijke bediening. Goed overzicht website

Snel en correct

Deden wat ze beloofden

Klanttevredenheid hoog in het vaandel

Na een retour zending die niet goed werd verwerkt vanwege ICT ellende kreeg ik een keurige, oprechte, mail en is het perfect opgelost. Mooi om te zien dat een bedrijf veel moeite doet om het goed te regelen zonder dat ik als klant om iets heb gevraagd.

prima product

Zonnekap op monitor/telefoon past perfect, onmisbaar.

Doet wat ze beloven met goede producten

Goede ervaring...levert snel en goede artikelen.

Ze hebben de onderdelen ook echt

Accu voor mijn DJI Mini SE gekocht. Levering was snel en goed verpakt.

Toppy

Er wordt goed meegedacht!

Snel bezorgd!

Voldoende keuze.

quick, easy and reliable

Massively impressed with the speed at which this order arrived with me. Has saved me a lot of stress! Well packed and easy to order, will definitely start here with future needs.

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.