Top service!

Geweldige en snelle service. Verstand van zeken! En bij een klein foutje is het binnen no-time opgelost :)

Veel keus en niet duur!

Ik heb een DJI Mavic Spark via Facebook gekocht, 2 jaar oud. Dronekenner heeft nog accessoires voor de Spark, terwijl hij nieuw volgens mij niet meer te krijgen is. Super! Binnen 24 uur in huis. Ik heb al een Landing Pad en een kabeltje gekocht, goede kwaliteit.

Klantgericht

Spullen besteld en daarbij bleek dat één product (op site beschikbaar) toch niet beschikbaar was. Daarover werd adequaat gecommuniceerd. Omdat het product in de nieuwe termijn ook niet leverbaar was, werd door Dronekenner proactief een gratis upgrade uitgevoerd. Dit getuigt van klantgerichtheid: klasse.

Slecht

Slechte levering.

Beste Emile, het spijt ons te horen dat je ervaring met ons slecht is bevallen, maar daarover willen we wel het volgende kwijt. Eén van de productverpakkingen die je hebt geretourneerd was ernstig beschadigd als gevolg van het openscheuren van de verpakking waar dit niet nodig was. Volgens de Wet Koop Op Afstand zijn wij gerechtigd daarom een vergoeding voor de schade in te houden op de creditering. Wij hebben je daarop een week lang meermaals geprobeerd te bellen en te mailen, maar daarop ontvingen wij geen enkele reactie. Na 2 weken hebben wij besloten om €12,50 in te houden op de creditering (in onze voorwaarden stellen we deze kosten eigenlijk op €25). We vinden het jammer dat we je niet hebben kunnen bereiken en tot een oplossing hebben kunnen komen die voor beide partijen aanvaardbaar is. Met vriendelijke groet, het Kenners team

heb propellors besteld voor de mavic mini, prima product voor een goede prijs. levering was super snel.

Snel en correct

Betrouwbaar

Goedkoop en snel!

Snelle verzending. Net contact.

Top product snelle levering

Snel en efficiënt

Prima. Meer niet.

Ik bestel altijd bij dronekenner

Ik heb al meerdere dingen voor mijn drone besteld, en altijd supersnelle levering, de volgende dag al in huis. Echt een aanrader.

goede service

goede en snelle service!

Gewoon goed

Eigenlijk niks mis mee. Gemotiveerde mensen (althans aan de telefoon). Alleen jammer dat de levering van mijn product langer duurde dan op de site vermeld.

Echte Kenners

Ik ben heel goed geholpen door degen aan de lijn en heb de juiste advies gekregen, product gekocht en kon altijd terugbellen als ik problemen zou ervaren. Vervolgens wilde ik mijn drone verzekeren tegen crashes en kocht een DJI care, wat ik niet wist was de 48 uur activatie regel en werd daarbij door de verkoper geïnformeerd was het maken van filmfragment erg makkelijk was. Mijn volgende drone haal ik zeker bij jullie, tot snel.

Prima, niks op aan te merken.

Prima, snelle levering. Geen problemen!

Ze denken met je mee

Ze denken mee

Alles prima ok!

Alles prima ok vanaf de bestelling tot en met de levering. Bij problemen wordt het artikel zonder problemen vervangen. Top.

Props besteld voor mijn drone top geleverd en betaalbaar in vergelijk met div leveranciers.

Snel het juiste onderdeel

Snel het juiste onderdeel zodat er weer gevlogen kon worden.

Betrouwbaar en perfecte service

Voor drone en accessoires en prima webwinkel met een goed assortiment, prima service en dito advies. Stukken beter dan de grote winkels.

Bestelling super goed begeleid.

Ik heb alles gelezen (status van mn bestelling.

Uitgebreide webshop met goede ondersteuning

Nadat ik propellers voor mijn drone had besteld in combinatie met filter voor de camera werd ik gebeld om te vragen of beide bestellingen voor de zelfde drone waren, zo ja dan was één van de bestellingen niet goed. Bestelling aangepast en vlot geleverd

Prima ondersteuning

Heb een aantal accessoires besteld en had daar nog vragen over. Deze zijn snel en zeer deskundig beantwoord.

Vlotte en correcte service

Correct en tijdig geleverd

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.