Helemaal zoals het hoort

Goede prijzen en snelle verzending. Meer kan je niet willen.

Sehr gut.

Schnelle Lieferung, freundlich und kompetent.

Zeer snelle levering.

Snelle levering en helemaal naar wens

Inmiddels twee keer bij Dronekenner besteld. Beiden keren perfecte service gehad.

Moest een klein kabeltje hebben met een haakse aansluiting. Dronekenner leverde precies het kabeltje wat ik zocht.

Snel geleverd.

Dag eerder dan ik verwacht had.

Super snelle levering van DJI care, binnen een minuut de code in je mailbox!

Top Service

Prima Qualität und schnelle Lieferung! Danke!

Zeer snel en aantrekkelijke prijzen

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een online winkel voor DJI producten op deze items korting gaf.

Onderdelen bestellen

Snell en veilig bezorging , kwaliteit is goed.

Top thuis winkel

Top thuis winkel, duidelijke website s'middags besteld dezelfde dag verzonden zou volgende dag bezorgt zijn, echter de vervoerder DHL laat daar een paar steekjes vallen. Na een mailtje aan Dronekenner direct actie van hun kant uit, mocht evt de bestelling ongedaan maken (werd hierover gebeld) ik heb gekozen om dit niet te doen, helaas weer mis met DHL nu was er wel een reden opgegeven, mindere bedrijven op mijn adres dus wisten ze niet bij wie te leveren (ze zijn niet op het adres geweest) derde poging met bedrijfsnaam eindelijk pakket binnen en ja DHL bedankt gewoon op een balie neergelegd zonder te tekenen ect. Niets te wijten aan dronekenner maar zou wel overwegen een andere vervoerder te nemen.

Selle levering en de juiste prijs kwaleitsverhouding.

Tevreden klant

Snel en geleverd als besteld

Snelle en fijne service

Bestellingen zijn snel binnen en is de afterservice zeer goed

Goed service en levert binnen 24 uur.

Mijn eerste bestelling werd op tijd geleverd zoals vermeld op de webpagina. Kwaliteit van de bestelde onderdelen was gewoon goed.

Goede prijs qualiteit en snelle verzending

Goede prijs qualiteit en snelle verzending

Vlot besteld, vlot verstuurd. Vervelend dat DHL niet meewerkt, maar daar kan Dronekenner niets aan doen.

Goede service goed afgeleverd ook snel

Goede service goed afgeleverd ook snel

Gewoon waar voor je geld!

Deskundig advies.

Correcte communicatie

Correcte afhandeling van de bestelling. Correct, duidelijk advies.

Goede levering en blij met het product

Snelle levering en het project was precies wat ik dacht dat het was.

Snelle levering, en goed product.

Werd snel geleverd en ben heel blij met mijn aankoop.

Besser geht es nicht.

Ich will ehrlich sein, bei einem solch günstigen Preis hatte ich die schlimmsten Befürchtungen. Aber ich wurde eines Besseren belehrt. 1. Stern = Der Bestell- und Bezahlvorgang war unkompliziert. 2. Stern = Die Ware kam schnell. 3. Stern = Gut verpackt. 4. Stern = Hervorragende Qualität. 5. Stern = Weil alle 4 Vorteile zusammen kamen.

Mega schnelle Bearbeitung und Lieferung

Zu jeder Zeit wurde ich informiert welchen Status meine Bestellung hat. Vorbildlich

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.