Mooi

Mooi

Top ,bestelling snel binnen.

Bestelling snel binnen ,en de info die ik nodig had met een falende drone camera gevolgd en inderdaad geweldig opgelost door dji.

Goede en snelle levering

Echt snel en goed

Meer dan uitstekend

Op de site staat voor 22.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Nou ik had een lens besteld (die überhaupt nergens anders meer op voorraad was) rond 23.00 uur en kreeg even later al bericht dat deze toch verzonden was. Volgende dag al op tijd in de brievenbus! Zo kan het ook! Grote klasse.

Super snelle service

mijn bestelling werd zelfs op zondag afgehandeld. Gewoon goed.

Snelle levering en correct product

Snelle levering en zeer goed product, zoals omschreven op de website.

Zeer mooie koffer voor mijn dji 4 gekocht, een stuk goedkoper dan elders en het zelfde product. Erg tevreden en snelle levering

Goede en snelle levering. Producten prima kwaliteit.

Geheel volgens uw beschrijving

Zeer goed!

Snelle service en levering en goede communicatie!

maar een waarom

dat er een fout is opgetreden in de bestelling en ik niet het goede order heb gekregen en nog steeds op een antwoord wacht

Blij met de service

Het pakket duurde door dpd iets langer maar door de service van drone kenner is dit goed en snel opgelost.

Handige drone accessoires

Heel tevreden. Ondanks een elastiekje van phone schermje snel stuk was, Zal wel door mijn onhandigheid zijn.

Positief

Overzichte site en snelle levering. Ik had filters voor de drone camera besteld en altijd prettig als het snel geleverd wordt. Mooie tegenlicht en zonsondergang kunnen filmen.

Goede, snelle service!

Bestelling makkelijk geplaatst en snel geleverd. Zoals het hoort.

Super snelle levering

Zeer snelle service en kwalitatief materiaal

Prima bedrijf

Snel geleverd.

Doen wat ze beloven

Snelle levering tegen een goede prijs

Goed verzorgd en snel geregeld

Bestelling geplaatst en deze werd snel en keurig verzorgd geleverd.

Netjes goed en alles duidelijk geformuleerd !! In een woord Prima !!

Top service,top product.Aanrader!

Voldoet goed aan verwachting.

Snelle levering. werkt prima. Plastic is misschien wat kwetsbaar. Maar de standaard was ook niet duur.

Prima product

Prima product, snelle verzending, makkelijke site

Makkelijk besteld, snel antwoord

Makkelijk bestellen, goede prijs en ook nog eens snel antwoorden op vragen.

Molenbaan 7

2908LL Capelle aan den IJssel

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.