Mooie site. Artikel snel geleverd. Alles goed verpakt.

Snel geleverd !! Tot de volgende bestelling

prima service

Ben heel erg blij mee met de resultaat

Schnell geliefert

Schnell geliefert und Ware top.

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn bestelling kwam zelfs tijdens de feestdagen snel binnen, ook is de kwaliteit perfect! Helemaal tevreden ben ik dus, ik zou er in de toekomst weer bestellen als ik iets nodig heb

Super geholpen

Goed geholpen en snel opgelost

Gewoon snel en goed !

Komen afspraken na, word prima geleverd ,geen klachten ...

Vlot en klantvriendelijk.

Accessoires die je nergens anders vindt. Vlotte en persoonlijk contact.

super

Prima geregeld en vertuurd dus voor herhaling vatbaar

Snelle verzending

Duidelijke beschrijving op website & snelle verzending

Schnelle Lieferung

Mein Sohn fand den Ruckzack mega.

Had een vraag over de bestelling en deze werd snel en heel netjes beantwoord

Groot assortiment

Snelle levering en goede service.

Excellent

Excellent product and customer service, thanks

Prima snelle service

Mijn bestelde artikelen zijn snel verstuurd en binnen.

Snelle levering tas

Tas besteld voor dji drone, binnen twee dagen in huis,en voldoet aan verwachting.

Schöne Robuste Tasche

Bin sehr zufrieden!

Prima onderdelen voor een leuke prijs!

Wat filters voor de DJI drone aangeschaft. Vandaag voor het eerst mee gevlogen. De opzetfilters blijven in ieder geval prima op zijn plaats. 50CAL ND filterset. De video-resultaten zijn in ieder geval goed.

Snelle levering en service

Snelle levering en service van het bestelde. duidelijke website goede betalings mogelijkheden

Heb een hardcase voor DJI mini 3/ 4 pro besteld en een nekriem voor de smart controller. Kwam netjes op tijd aan. Aan te raden webshop.

Keurig verpakt en geleverd

Na het eenvoudig plaatsen van de bestelling werd het besteld keurig netjes afgeleverd binnen de afgesproken tijd.

Breed aanbod aan drone accessoires

Breed aanbod voor drone liefhebbers en een snelle levering. Nog niet te maken gehad met de klanten service, maar als ik uit moet gaan van de snelle levering en goeie kwaliteit producten, dan ga ik er van uit dat de klanten service ook goed is.

goede prijs

snelle afhandeling van de bestelling.

s-Gravenweg 332 A

2911BK Nieuwerkerk aan den IJssel

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.