Top bedrijf. Snelle levering. Goed verpakt.

Alles zoals beschreven.

Prima product en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Top geregeld

Top bedrijf Netjes en vakkundig

Snelle en correcte levering

DJI acculader voldoet aan de verwachtingen

Prima bedrijf, snelle en correcte levering vriendelijk personeel

very efficient service

excellent

Mijn eerste ervaring met DroneKenner was uitstekend.

Ik zocht een specifiek kabeltje voor mijn fietscomputer om die met mijn smartphone te verbinden. Dit bleek moeilijker te vinden dan gedacht en vond het bij DroneKenner. Correcte prijs, gemakkelijkt te bestellen en snelle levering. De aanschaf van een drone neem ik in overweging en Dronekenner heeft al een streepje voor.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekend!

Snelle correcte afhandeling.

Bestellung unkompliziert, Versand schnell und Ware vollständig und nach Wunsch

Keurig snel geleverd

Online bestelling snel geleverd

Ok

Leverde wat gevraagd werd. Het duurde wel 5 dagen voor dpd om te leveren. Fout ligt dus bij het transport. Milieubewust kan je de werkwijze niet noemen. Het succes van de online shops is dat gewone winkels geen voorraden willen aanleggen. ( te duur plus extra risico ). Het is een beetje kiezen tussen de pest of de cholera ).

Perfect and fast shipping, great customer service.

Highly reccomend. No problems with shipping and return. The missing half star is because the shop lacks the ability to cancel an order by clicking a button, making a cancelation quicker. That said, 100% reccomend.

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Great product, fast delivery, recommend

All good

Snel

Goed bedrijf!

Duidelijke website. Product was op voorraad, en volgende dag geleverd! Zeker een winkel waar ik vaker mijn drone spullen ga kopen.

Heeelgoed

Snelle correcte levering .

Positieve ervaring

Op de site heb ik snel gevonden wat ik zocht. De site is dan ook heel erg gebruiksvriendelijk. Na de aankoop duidelijke communicatie zodat ik ook snel wist wanneer de levering zou plaatsvinden. Ben zeer tevreden van mijn aankoop maar evenzeer van de service en klantvriendelijkheid van Dronekenner.

Snelle levering en correcte dervice

Positief

Bestelling zeer snel verzonden en lekker snel thuis.

Top product , snel geleverd

Sneek levering , goede website

Gewoon perfecte service en op tijd

Ik had spullen nodig om mijn drone mee te kunnen nemen op vakantie. Besteld op basis van de afspraak de volgende dag geleverd. En de volgende dag geleverd, een dag later op vakantie en kunnen vliegen op het vakantie adres

Prima bedrijf, snelle levering

Tevreden over het product en snel geleverd

Snel en gemakkelijk te bestellen

Het is alleen jammer dat ik de verkeerde artikelen heb besteld. Ik wil het graag retourneren, maar heb het formulier nog steeds niet ontvangen. Ik ben bang dat ik mijn retour tijdperk zo ga missen

Beste Bionda, retourneren is geen enkel probleem en het belangrijkste is dat je meld dat je het terug wilt sturen binnen 14 dagen, dan komt de rest altijd goed. Het kan zijn dat het even erg druk is geweest waardoor het wat langer duurde. Helaas hebben we onlangs onverwacht met onderbezetting te maken gehad ivm uitval van meerdere collega's klantenservice tegelijk. Maar ik zie dat het inmiddels keurig is opgelost met je retouren en dat je zelfs al een nieuwe bestelling hebt geplaatst. Dank je wel. Als je wilt kun je je beoordeling nog aanpassen :) Met vriendelijke groeten, Het Dronekenner Team

Heel goede ervaring

Heb contact gehad met een,jonge vrouw.Meer dan geweldig geholpen voor mijn Go-pro 10 . Het ging over lensjes. Alles goed binnen gekregen en ze passen perfect. Bedankt .Haar voornaam ? Tot een volgende keer. Geef het door bij onze video club. Mond op mond Reclame.M.v.g. Hans Peltzer

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.