Fast delivery!!

Everything fine!

eerste bestelling naar tevredenheid

als het altijd zo gaat ben ik blij

De site verzending is top

Site en verzending is goed Bepaalde producten vallen echt onwijs tegen ( dit is echter opgelost en zijn tot een mooie oplossing gekomen) Ik ben zeker tevreden en zal het zeker aan raden

Beste Nick, een 6 is voor ons niet voldoende. Zou je ons alsjeblieft een mailtje willen sturen welke producten tegenvallen en waarom? We begrijpen dat we niet altijd iedereen tevreden kunnen stellen, dat hoort er helaas bij. Maar we doen wel ons best daarvoor. En daarom horen we graag welke producten je vindt tegenvallen en waarom, zodat we die producten kunnen verbeteren met jouw feedback. We stellen hier altijd een leuke, gepaste compensatie tegenover en als je klacht gegrond en redelijkerwijs onderbouwd is dan krijg je gewoon je geld terug. Beloofd. Groeten, Het DroneKenner team

(Deutsch) perfekt

(deutsch) Alles perfekt! Obwohl ich der niederländischen Sprache nicht mächtig bin, lief alles perfekt ab. Ware wie beschrieben und pünktlich geliefert

Snel geleverd, prima prijs

Leuk assortiment en eerlijke prijzen

Dronekenner heeft een webeshop en ook een kennissite. Heb twee bestellingen geplaatst. De tweede ging lekker snel, in de eerste zat een foutje. Maar een vriendelijke Jolien heeft alsnog goed geholpen na een mailtje en ik heb mn spulletjes netjes in huis. Verpakking en levering verder goed verzorgd. Kom zeker weer terug voor aanvullingen.

Snelle en correcte levering

Bestelde producten waren goed verpakt. Goede kwaliteit.

Een goede ervaring

Bestellen bij de Dronekenner is mij goed bevallen. Duidelijk bestelproces, snelle levering en product zoals beschreven en verwacht.

Product zoals omschreven

Het product kwam goed verpakt aan en is zoals het beschreven is. Goed, kwalitatief en functioneel

Komt aan, netjes op tijd, goede website

Altijd tevreden

Goederen zoals omschreven, altijd mooi en goed verpakt, snelle levering, kortom heel goede service.

Goed onderstel ..

Nadeel is dat het moet worden verwijderd bij inklappen rotors. Had graag gezien dat hij kon blijven zitten met invouwen.

To the point en vlot!

Goed assortiment. Vlotte levering.

Goede en snelle levering

Prima prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Drone modellen zijn onduidelijk aangegeven.

Na de aanschaf van mijn nieuwe drone was ik opzoek naar een verzekering. De site gaf het een niet het juiste model aan en was niet specifiek genoeg en zo heb ik de verkeerde verzekering gekregen en deze kon ik niet retourneren. Er zou nog contact met me opgenomen worden maar dit is nog steeds niet gebeurt.

Beste Astleigh, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de ervaring die je hebt gehad bij het aanschaffen van een verzekering voor je drone. We hebben er alles aan gedaan om onze drone modellen en de bijbehorende verzekeringen zo duidelijk mogelijk op de site te vermelden. Daarnaast moedigen we onze klanten altijd aan om contact met ons op te nemen bij enige twijfel. Onze klantenservice is dagelijks goed bereikbaar om je te assisteren met eventuele vragen. We willen benadrukken dat digitale codes, zoals herhaaldelijk en zeer duidelijk vermeld op onze Care Refresh productpagina's, niet retourneerbaar zijn. Dit is conform de Nederlandse wetgeving. Je kunt feitelijk niets terugsturen. We moeten er daarom op vertrouwen dat hier geen misbruik van wordt gemaakt en de code niet gekopieerd is en na creditering alsnog wordt gebruikt. och hebben we uit coulance besloten de code te crediteren zodra we hebben gecontroleerd dat deze nog niet is gebruikt en succesvol is verkocht aan een andere klant. Helaas brengt dit extra werk en kosten met zich mee voor ons. Het is jammer dat je ons een 1 geeft terwijl je zelf een fout hebt gemaakt en wij ons uiterste best doen om dat te voorkomen. Naast een verlies van tijd (en dus geld) leiden we nu ook nog eens reputatieschade. Het spijt ons dat je niet tevreden bent met de ervaring, ondanks onze inspanningen om je zo goed mogelijk te helpen. We blijven ons inzetten om onze klantenservice en duidelijkheid op onze website te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Kenners team

Snelle levering van een goed product

Ik was op zoek naar een makkelijk bedienbare drone voor een goede prijs en dat hebben ze geleverd.

Eerste keer een product ontvangen.

Mijn eerste contact met Dronekenner is naar tevredenheid verlopen. Product op tijd ontvangen en was precies zoals getoond op hun site. Top!

Snel en uitstekend

Duidelijke beschrijving, goed perfect in orde en snel geleverd. Top!

Voldoet prima aan verwachting

Bestelling snel en goed ontvangen zoals je mag verwachten met dit soort producten.

zeer snel en goed top

snelle levering goed verpakt prima producten

Goede kwaliteit, vlotte service

Mijn bestelling (een kabeltje) was na 7 dagen nog niet toegekomen. Na contact op te nemen hebben ze het dezelfde dag nog opnieuw opgestuurd. Het kwam snel aan en na enige tijd kwam de oude zending nogmaals aan. Deze mocht ik houden. Ik ben tevreden.

Scherpe prijzen en supersnelle correcte levering

Gewoon TOP!

Snel verzonden, precies wat je verwacht.

Juiste product, snel verzonden en goed verpakt.

DJI Mavic 3 Freewell wideangle filter set

DJI Mavic 3 Wide angle en Anamorfe lens met filters

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.