Bestelling was razendsnel bezorgd

Niet alleen snel maar ook nog het juiste product.

Groot assortiment

Groot assortiment. Snelle levering in goede verpakking. Qualiteit uitstekend zoals aangegeven op de site.

Super snelle levering, goede en mooie producten

Prima site en ook levering

Super service!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs. De levering met DHL was teruggestuurd door "onkunde" van de bezorger maar werd door dronekenner direct opnieuw verzonden via PostNL.

Kennis van zaken en een optimale goede service!

Bij aankoop werd ik uiterst vriendelijk te woord gestaan door een dame die goed begreep dat ik wat haast had met mijn aankoop. Doordat de specialist even niet paraat was op dat moment opperde zij dat ik, mocht het product niet bevallen/passen, het gratis retour gestuurd mocht worden. Super aanbod en voor mij doorslaggevend om tot directe aanschaf te gaan. Kort hierna werd ik door de specialist gemaild, die reeds had gezien dat de mount waarschijnlijk niet zou passen, wat ik reeds ervaren had. Wederom een blijk van veel kennis van zaken. Voor mij helaas nog even geen passend product voor deze keer, maar ik zal zeker met veel plezier in de toekomst hier nog eens bestellen. Veel succes en bedankt, Herman en team. Mvg. Koen

Helemaal zoals het hoort

Goede prijzen en snelle verzending. Meer kan je niet willen.

Sehr gut.

Schnelle Lieferung, freundlich und kompetent.

Zeer snelle levering.

Snelle levering en helemaal naar wens

Inmiddels twee keer bij Dronekenner besteld. Beiden keren perfecte service gehad.

Moest een klein kabeltje hebben met een haakse aansluiting. Dronekenner leverde precies het kabeltje wat ik zocht.

Snel geleverd.

Dag eerder dan ik verwacht had.

Super snelle levering van DJI care, binnen een minuut de code in je mailbox!

Top Service

Prima Qualität und schnelle Lieferung! Danke!

Zeer snel en aantrekkelijke prijzen

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een online winkel voor DJI producten op deze items korting gaf.

Onderdelen bestellen

Snell en veilig bezorging , kwaliteit is goed.

Top thuis winkel

Top thuis winkel, duidelijke website s'middags besteld dezelfde dag verzonden zou volgende dag bezorgt zijn, echter de vervoerder DHL laat daar een paar steekjes vallen. Na een mailtje aan Dronekenner direct actie van hun kant uit, mocht evt de bestelling ongedaan maken (werd hierover gebeld) ik heb gekozen om dit niet te doen, helaas weer mis met DHL nu was er wel een reden opgegeven, mindere bedrijven op mijn adres dus wisten ze niet bij wie te leveren (ze zijn niet op het adres geweest) derde poging met bedrijfsnaam eindelijk pakket binnen en ja DHL bedankt gewoon op een balie neergelegd zonder te tekenen ect. Niets te wijten aan dronekenner maar zou wel overwegen een andere vervoerder te nemen.

Selle levering en de juiste prijs kwaleitsverhouding.

Tevreden klant

Snel en geleverd als besteld

Snelle en fijne service

Bestellingen zijn snel binnen en is de afterservice zeer goed

Goed service en levert binnen 24 uur.

Mijn eerste bestelling werd op tijd geleverd zoals vermeld op de webpagina. Kwaliteit van de bestelde onderdelen was gewoon goed.

Goede prijs qualiteit en snelle verzending

Goede prijs qualiteit en snelle verzending

Vlot besteld, vlot verstuurd. Vervelend dat DHL niet meewerkt, maar daar kan Dronekenner niets aan doen.

Goede service goed afgeleverd ook snel

Goede service goed afgeleverd ook snel

Gewoon waar voor je geld!

Deskundig advies.

s-Gravenweg 332 A

2911BK Nieuwerkerk aan den IJssel

Over Dronekenner

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.