Goeie service!

Klantenservice gebeld en kreeg snel een duidelijk en goed antwoord op mijn vraag. Het product net voor 16.00 uur besteld en het was inderdaad de volgende dag in huis, in het tijdsbestek wat ik doorgekregen had. Het was netjes verpakt. Top!

Precies wat ik verwachtte.

Den Haan gevonden omdat daar als enige nog de gewenste broek in mijn maat verkrijgbaar was. Ik kreeg precies wat ik verwachtte op de afgesproken tijd.

Negative

Goods were ordered online (perfume). Delivered to very shady shop in Den Haag. I have tried to reach the shop several time, sent an e-mail with explaining the situation and never received feedback nor support. DHL was referring to you as shop, to resolve the problem. I can understand that sometimes shops have no influence where the package will be dropped off in advance, but certainly could be changed afterwards, however no picking up the phone-calls nor responding on written complaints is unacceptable. Luckily I have paid by Credit Card so I could retrieve my money (this have cost me time and paperwork). I will never use again Den Haan! Best regards, Natasa

Goede service en mooie kwaliteit kleding. Ben zeer tevreden

Snel, netjes, goede kwaliteit product

Niks op aan te merken.

ging veel is; uiteindelijk wel opgelost

Bij het bestellen bleek dat ik het sale-artikel voor de volle mep had moeten afrekenen. Bij levering bleek op beide artikelen een 30%-korting-sticker te zitten; ook op het artikel dat NIET in de sale zou zijn. Gereclameerd en de 30% zou worden teruggestort op de broek die ik wilde houden. Aangegeven dat ik 1 artikel zou terug sturen. De verrekening van de 30% en het teruggestuurde artikel zouden in 1 handeling worden terug betaald. Een week nadat de zending binnen was volgens de DHL wederom gereclameerd wanneer de storting zou plaatsvinden (ze geven zelf aan binnen 5 werkdagen); diezelfde dag zou het er moeten zijn. Dat duurde uiteindelijk nog 3 dagen (zat een weekend tussen. Voelde niet erg professioneel allemaal. Ik denk niet dat ik hier nog ga kopen. Artikelen verder prima maar dat verbaast mij niet. Mooie merkkleding.

Goed advies gekregen, kreeg netjes bericht om mijn pakket te volgen. 1 artikel retour gestuurd, had snel het geld retour.

Goede ervaring

Netjes verpakt, mooie spullen en snel geleverd👍🏽

Niets op aan te merken!

Keurig ingepakt in luxe verpakking. Zelfde dag nog ontvangen en persoonlijk afgeleverd.

Verpakking compleet verwoest.

Doosje van bestelde parfum was compleet kapot. Op mail geen reactie.

Prima webshop

Prima levering en mooie collectie.

Erg tevreden

Per toeval op www.denhaan.nl gekomen, wat een mooie merken! Ik heb een nieuwe shop gevonden :-)

Super webshop

Goed advies, snel geleverd en keurig verpakt! Kom zeker terug! Kom als ik in de buurt ben zeker een keertje langs in de winkel.

Snelle en nette verpakte levering

Super ben er echt blij mee

In een woord: TOP

Een geweldige (web)winkel met een zeer ruime collectie. Mijn bestelling via de website werd zeer snel geleverd en was netjes verpak in zijdepapier. Ik kom hier graag nog een keer terug.

Super snelle en nette levering

Besteld en snel in huis. Alles netjes ingepakt en echt prima webshop.

No feedback / No order confirmation / Not responding to mails.

Placed an order on cologne, Money deducted from my account. No order confirmation. After 4 days and 6 emails, still no response or order confirmation. Absolutely criminal and theft.

Besteld, betaald, eerst geen reactie op mail, daarna artikel niet leverbaar

Dit was mijn eerste ervaring met Den Haan, niet zo positief. Ik bestelde en betaalde, mijn bestelling kwam niet. Ik mailde een keer, geen reactie, ik mailde nog een keer, na een paar dagen wachten toch een reactie: mijn artikel niet meer leverbaar. Daarna is wel snel mijn geld terug gestort, dus goed en netjes opgelost.

Goede afwikkeling van bestelling

Goede afwikkeling van bestelling en retour.

Shirtje ontvangen met vlekje

Mooi shirt ontvangen, helaas met een vlekje. Mailtje gestuurd maar geen reactie ontvangen, hoop deze nog te ontvangen.

Bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen. Geen reactie op de mail.

spijtig

Bestelling gedaan en betaald en erg blij mee na 2 dagen een mail dat ze het product opeens niet meer konden leveren. Kreeg het geld wel zeer spoedig terug dit vond ik netjes.

Snelle verzending keurig verpakt!

Goede en snelle levering.

Eerste keer iets besteld en er werd goed en snel geleverd. Ik was zeer tevreden over het gekochte product.

Snelle verzending, mooi ingepakt.