Alles voor mijn werk als adviseur in 1 blik

Voor het uitvoeren van mijn werk als adviseur kan ik alles vinden onder 1 dak.

Snel en goed!

Prima geregeld, niets op aan te merken.

Perfect!

Snelle service!

Supersnelle levering

Ik bestelde een magazine en was heel verbaasd dat het er de volgende dag al was. Fijne service!

Super snel geleverd

Studieboeken op laatste moment besteld, waren (gelukkig op voorraad en) super snel binnen. Heel fijn!

Ik moet het boek nog lezen en daar ben ik nog niet aan toe !

Super service!

Mijn probleem bij het bestellen werd heel snel opgelost door de geweldige dame van de klantenservice. En ik ontving mijn boeken de dag erna, precies zoals me beloofd was. Ik kom graag bij Thema terug.

zeer snelle levering via internet

geweldig zo snel en dat ook nog in de weekenden

goede service voor vinden nieuw studieboek

Voor onze opleiding was ik op zoek naar een nieuw studieboek. Via de chat had ik contact met een medewerker van Thema. Dat ging heel makkelijk. Er werd fijn meegedacht en uiteindelijk mocht ik een docentenexemplaar ontvangen van het studieboek.

Smooth & Easy

Alles gewoon goed. Ik had per ongeluk een verkeerd huisnummer opgegeven en dit correspondeerde niet met de postcode. Hierop werd meteen contact met mij opgenomen en werd dit gecorrigeerd, erg fijn natuurlijk! Vriendelijke en professionele correspondentie.

Top levering!

Kwalitatief erg goed, goed ingepakt en een snelle levering

Direct geholpen om bestelling aan te passen, nadat ik per ongeluk foutje in bestelformulier had gemaakt.

Afspraak snel en goed nagekomen.

Zie tekst hierboven

Kan nog geen mening geven

Ik heb een bestelling gedaan, maar nog niks ontvangen. Denk ook dat er iets niet klopt…

Hai, Je hebt een gratis e-book besteld, maar helaas is dit e-book komen te vervallen. Het staat nu niet meer op de website. We doen ons best om de website goed bij te houden, maar met 15.000 externe producten komt het toch soms voor dat een product niet leverbaar is. Onze excuses hiervoor. Groetjes, Team Thema

Snelle levering tegen een goede prijs!

Eenvoudig

Duidelijk en logische stappen om tot bestelling te komen. Nu in afwachting of deze ook vrijdag geleverd wordt.

De kracht van de eenvoud!

Ik ben erg blij dat ik THEMA heb gevonden, ze heeft zeer waardevolle informatie en materialen die super in te zetten zijn binnen mijn werk als teamcoaching. Inmiddels heb ik al veel materialen rondom communicatie welke ik op verschillende manieren inzet. Lokt erg uit tot creativiteit en werkplezier. Mijn aankoop eergisteren 'Mmm...lekker feedback' ligt klaar voor deze week ;-)

Dankjewel voor deze mooie review Lucy! Onze week begint al goed zo! Groetjes, Team Thema

Vriendelijk, snel en behulpzaam

Snelle leveringen, duidelijke communicatie én bij vragen direct bereikbaar met behulpzame en hartelijke begeleiding. Deze combinatie kom je nog maar zelden tegen en daarom zeker vijf sterren.

Bedankt Maarten, heel fijn dat je deze positieve mening deelt! We blijven ons best doen! Groetjes, Team Thema

snel en makkelijk

Supervlotte bestelling en levering. De ene dag besteld via de website van Thema, direct betaald. De volgende dag al bericht dat het boek verzonden was en de dag erna in huis.

Prima.

In de avond een E-book besteld en direct geleverd gekregen. Erg snel en gemakkelijk.

A

Ik had me ingeschreven voor de nieuwsbrief en daar kreeg ik een boek bij. Dit was de volgende dag al binnen. Super lief

Betrouwbare partij, mooie collectie, snelle verzending.

Klantvriendelijkheid en snelle levering.

De klantvriendelijkheid gaat bij THEMA een stapje verder. Geen chatbot en rare toestanden, maar meteen een vrolijke dame aan de chat die zich voor je inzet en al je vragen beantwoordt. Ik ben heel blij met de aanbevolen producten. Ik zal ZEKER hier blijven bestellen. Nogmaals bedankt!

Hai Nina, Wat superleuk om te horen, dankjewel! Groetjes, Team Thema

Na de handzame bestelwijze was t boek gelijk de vlgd dag binnen. Lekker snel, altijd weer leuk!!

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.