Supersnelle verzending

Laat in de middag besteld, en de volgende ochtend al ontvangen. Een ritje naar de stad was nauwelijks sneller geweest! Verder is het boek in perfecte staat aangekomen.

Supersnel!

Zeer duidelijke website, vlotte betaalsessie en de volgende dag al ontvangen. Wat wil een mens nog meer....

Makkelijk besteld - goede communicatie - vlot en correct geleverd

Makkelijk besteld Niet teveel bla-bla bij bestellen en duidelijke website Goede communicatie Na bestelling juiste communicatie over het vervolg Vlot en correct geleverd Geen woorden maar ook daden en inderdaad zeer vlotte levering

Snel geregeld

Snelle reactie

prachtige set coachkaarten

Via Thema de set coachkaarten van Espérance Blaauw besteld. Mooi vormgegeven en vele praktische toepassingsmogelijkheden. Via de site van Espérance Blaauw zijn formulieren te downloaden. Blij met de kaarten.

snel netjes en op het goede adres

Ga zeker meer gebruik maken van Thema

Weer een mooi boek in deze serie

Het is een boek dat makkelijk leest. Je kan het ook als opstapje zien. Er worden meerdere boeken over dit onderwerp genoemd. Misschien is het een beetje een verkoopdruk maar dat komt niet te veel op de voorgrond. Kortom, lekker lezen waardoor het onderwerp toegankelijk is.

Supersnelle levering.

Ben zeer tevreden over Thema. Geen gedoe om vanuit Duitsland te bestellen bij een Belgische vrienden. Boek werd supersnel bezorgd.supersnel

Goede service en snel geleverd. Erg tevreden met het boek, wat ik besteld had.

Makkelijke shop, zeer snelle levering.

Daar is alles mee gezegd.

Snelle en nette verzending van mij bestelling

Ik heb een spel en een boekje gekocht, wat mijn coaching gaat ondersteunen. Binnen no time lag de bestelling op mijn deurmat.

Sneller levering

Snelle levering, erg tevreden!

Leuk!

Mooie actie! Ik verwachtte een bookazine, een tijdschrift, maar het is echt een paperback handzaam boekje vol met leuk leesvoer. Blij mee!

Hoi Linda, Wat leuk om te horen! Binnenkort hebben we een actie dat je alle vijf vandaag nogs in een bundel kan kopen. Maar ze zijn ook los verkrijgbaar. Groetjes, Team Thema

Fijne service

Fijne service

Maken belofte waar, prima keuzes

Ik was op zoek voor mijn studenten naar leuke werkvormen/tools om te leren om feedback te geen, maar ook eens met elkaar in gesprek te gaan waarom het soms botst tussen 2 of meedere personen. Bij Thema hebben ze daar leuke "spellen" voor. Daarnaast ook genoeg boeken over verschillende thema's. En voor 23 uur besteld is volgende dag binnen, mits voorradig en niet in weekend besteld.

Zeer snelle levering van het boek

Het gewenste boek is zeer snel geleverd, de communicatie rondom de levering was netjes en accuraat. Blij met het geleverde.

Helemaal prima

Snelle service en levering, top!

Snel en gemakkelijk besteld, geleverd en betaald

Telefonisch besteld, omdat ik nog een vraag had. Snel en adequaat geholpen. Boeken kwamen de volgende dag al binnen. En ik kon super eenvoudig digitaal betalen. Binnen 24 uren het hele traject geregeld

Goed boek en snelle levering.

Een interessant en leerzaam boek. Snelle levering en vlot bestelproces.

Bestellen is simpel en makkelijk en boeken de volgende dag in huis

Boeken snel in huis als brievenbuspakket. Misschien iets meer aandacht voor de verpakking, zodat de boeken netjes blijven. Door de regen een boek licht beschadigd, gelukkig is de tekst nog leesbaar.

Hai Miranda, Dankjewel voor je recensie. We zullen je bevindingen wat betreft de verpakking doorgeven aan ons distributiecentrum. Met vriendelijke groet, Erika Flach

Producten heel vlot thuis

Blij met de coachkaarten en verbeeldingen. Voldoet aan de beschrijving. Mooi degelijk materiaal.

Goede service!

Snel en duidelijk te bestellen!

Gewoon goede ervaring

Bestelproces ging makkelijk en er werd vrij snel geleverd.

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.