Pakje niet op aangegeven dag bezorgd

De kennisgeving was steeds helder per mail. Echter niks ontvangen op aangegeven moment.

Goed aanbod....

..... goede service!

Interessante boeken en snelle service

Ik bestel regelmatig boeken bij Thema en vind het altijd lastig te kiezen uit zoveel interessante titels. De website is aantrekkelijk en duidelijk, betalen gaat soepel en de levertijd is prima. Kortom, een aanrader!

supersnelle service

gewoon goed

Uitstekend!

De bestelprocedure online verliep vlot, de levering volgde snel: prima!

Duidelijke informatie

Ik heb een boek besteld wat nog niet leverbaar was. Duidelijke info van Thema ontvangen.

Eenvoudig en simpel bestellen, snelle levering.

Eenvoudig en simpel bestellen op een goede website. Snelle levering omdat het pakketje door de brievenbus past.

Super snelle levering

Het is een kadootje, dus nog niet uitgepakt. Maar in ieder geval super snel geleverd

Besteld en direct geleverd

Boek besteld. Werd de volgende dag geleverd. Betaling ook snel geregeld.

Heel goede en snelle dienstverlening!

Mijn bestellingen waren binnen een paar dagen in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden als een bestelling wat later geleverd wordt.

super snel en eenvoudig

Fijne, eenvoudige website en super snelle en accurate levering.

Kwalitatief goed boek, en snel en keurig bezorgd

Ik heb bij Thema het boek Macht en tegenmacht gekocht, geschreven door Eric Janse de Jonge. Dit gaat over de het bestuurssysteem van de Verenigde Staten. Ik vind het een kwalitatief goed en erg interessant boek. Het is ook prettig leesbaar voor mensen zonder juridische achtergrond. In het boek word je meegenomen in de ontstaansgeschiedenis van het systeem, de onderliggende waarden en hoe het op dit moment werkt. Dat maakt het gemakkelijk om te begrijpen waarom de dingen daar gaan zoals ze gaan. Het boek zelf kreeg ik netjes en snel afgeleverd.

Inspirerende webwinkel

Liefdevolle aanbiedingen in de tientjesweken.

Prima service!

Duidelijk bestelproces en snelle levering

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd.

zie hierboven

Heldere leermogelijkheden

Een heldere website met mooie thema's om persoonlijk te blijven groeien.

Zeer goede service

Ze halen echt alles uit de kast om de klanten door te helpen.

Goed assortiment en snelle levering

Interessant assortiment boeken, heb 3 boeken gekocht. Supersnelle levering.

Snel, netjes en op tijd geleverd.

De bestelde artikelen werden supersnel geleverd. Alles was keurig verpakt. Zeer tevreden met de bestelde artikelen.

prima, alles volgens afspraak en verwachting

mooi uitgebreid aanbod, duidelijke website , betaling gaat ook heel makkelijk. ik had het produkt de volgende dag in huis, sneller dan verwacht. Hartelijk dank. Gr Dinga van Driel

Goede samenvatting, makkelijk te bestellen en snel geleverd!

Omdat er veel keuze is, is een goede samenvatting van belang. Hierdoor kun je beoordelen of het boek voldoet aan je verwachtingspatroon en of het persoonlijk bij je past.

Een kleine schatkist ontdekt :-)

Mooi aanbod, bijzondere boeken, goeie website, prima service

Keurig op tijdmijn bestelde boekjes ontvangen

Super snelle levering!

Eenvoudig bestellen, snelle levering.

Zoal altijd snel geleverd

Over THEMA

Al ruim 25 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.