Goed assortiment boeken om jezelf te versterken

Goed assortiment, haakt goed in op nieuwe stromingen en inzichten. Goede customer service: website werkt tip top en supersnelle levering!

Vlotte service en altijd inspirerend

Thema heeft een breed scala aan inspirerend en waardevol leesmateriaal. De service is altijd prettig.

Top klantenservice

Nadat ik in eerste instantie mijn bestelling - dankzij PostNL - niet had ontvangen, zeer fijn contact gehad met Thema klantenservice. Dachten goed mee en waren zeer oplossingsgericht. Hartelijk dank daarvoor. De bestelling uiteindelijk toch - zij met wat vertraging door PostNL - in goede orde ontvangen. Netjes verpakt en in goede staat.

Hai Anne, Wat vervelend dat je ze nooit ontvangen hebt. In de track and trace code zie ik dat deze wel geleverd is. We zijn van Post NL afhankelijk voor onze leveringen, maar dat gaat een enkele keer helaas mis. Het is nu een drukke periode en de ervaring leert, dat zo’n pakketje vaak toch nog terecht komt. Mocht je aanstaande vrijdag nog niets hebben ontvangen, laat het dan even weten via de mail en dan zoeken we alsnog naar een oplossing. Met vriendelijke grote, Team Thema

Snelle reactie en goede service

Uitstekende communicatie en directe snelle levering

Persoonlijk en klantvriendelijk

Het boek ontving ik snel na bestelling. Lettertype bleek te klein. Dit werd aan de telefoon meteen opgelost. Fijn zo’n kleine uitgever met persoonlijke benadering.

Belofte waargemaakt van bestellen voor 23.00 dag 1 het boek in huis op dag 2. Daarbij kon het boek door de brievenbus, ook een bonus

Matige info over beschikbaarheid boek

Ik heb na lang zoeken een boek van Damiaan Denys digitaal besteld via Thema, omdat het boek daar nog verkrijgbaar zou zijn. Na bestelling en betaling volgt heel expliciet het bericht dat het boek toch niet beschikbaar is. Dat had ik bij nauwkeurig kijken waarschijnlijk kunnen zien op de site bij de bestelling, al sprong die medeling niet expliciet in het oog (THEMA - wellicht een suggestie voor verbetering!!). Wel vervelend. THEMA heeft keurig zich bij mij gemeld over de niet-beschikbaarheid en de betaling teruggestort. Daarvoor verdienen ze lof!

Beste Reinout, Wat jammer dat je die indruk krijgt. Ik zie dat het boek inderdaad pas leverbaar is vanaf juli. Dat staat ook bij de knop van aankoop. Maar in je enthousiasme dat het boek toch te vinden was, zal je dat misschien over het hoofd hebben gezien. We zullen het betaalde bedrag terugstorten! Bij vragen kan je altijd bij [email protected] terecht. Met vriendelijke groet, Team Thema

Razendsnel

Ik had op korte termijn het spel De Onderstroom nodig. Ik bestelde het op een avond en de volgende dag werd het op mijn werk bezorgd! Nu nog ervaring mee opdoen, maar dat komt vast goed!

Super snelle levering

In de avond besteld en de volgende middag in huis. Klein boekje gratis erbij gekregen en heel blij met het bestelde boek!

Goedkoop en zéér snelle levering!

vlotte service

Besteld en snel in huis. Als brievenbus pakketje, heel fijn.

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige levering.

Positief en brede benadering van Stress

Fijn en boeiend om te lezen. Thema vanuit heel veel verschillende invalshoeken hoeken belicht in duidelijke en heldere taal. Zeer bruikbaar voor mezelf en om cliënten in mijn praktijk ondersteunde adviezen of uitleg te geven.

Bestel en de volgende dag al en netjes verpakt. Had de boeken ook voor een mooie prijs.

Zonder problemen had ik mijn boek snel in huis

In het contact goed klantgericht luisteren

Door foutieve aflevering PostNL werd ik toch prima geholpen door Thema

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering,netjes verpakt

Ik heb het boek 'Vandaag nog relaxed en anders morgen' besteld en dit is gisteren aangekomen. Sinds ik het in handen heb, ben ik het elk moment aan het lezen als het kan. Het boek is heel interessant en ik kan het in mijn leven gebruiken met onder andere de oefeningen die er instaan. Ik heb nog geen seconde spijt van deze bestelling!

Viel erg tegen

Teleurstellend product voor het geld

Behoorlijke tegenvallers.

Het bestelde boekje leek mij geschikt voor degene voor wie ik het kocht. Dacht nog, als het niet zo is, kan ik altijd nog iets anders bestellen. Het inkijkexemplaar kon ik niet openen en dus inkijken. Helaas kwam de bestelling niet de volgende dag, maar pas twee dagen later. Op de valreep. En duidelijk niet geschikt voor de persoon die het zou hebben. Moesten toen in een uur tijd wat anders bedenken. Jammer, voor mij een goede lering.

Beste Jannie, Vorige week was een drukke week voor Post NL omdat er veel aanbiedingen waren in de aanloop naar Black Friday, dan kan een boekje dus iets later komen. Het inkijkexemplaar van het boekje dat je besteld hebt is gewoon te bekijken zie ik. Jammer dat je niet tevreden ben over de keuze die je gemaakt hebt. Je kunt het boekje altijd terug sturen naar: Uitgeverij Thema | thema.nl Afd. Retouren Antwoordnummer 10 500 5300 WB ZALTBOMMEL Dan krijg je gewoon je geld terug! Met vriendelijke groet, Team Thema

fijne uitgeverij, mooie boeken, goede service

al 30 jaar en hopelijk op naar de volgende 30 jaar

Dankjewel Titia! Inderdaad op naar de volgende 30 jaar! Groetjes, Team Thema

Makkelijk en snel bestellen

Klantgerichte uitgeverij!

Snel en correct

Accuraat, adequaat

Prima bookwebshop

Goede ervaring met keuze, bestelling en levering. Uitstekend.

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.