Dit was mijn eerste ervaring met Thema. Ik ben zeer positief. Goede en duidelijke omschrijving van het gekochte boek, goede verzending.

Bestellingen zien er goed uit. Boeken waar je iets mee kunt. Boek Losbreker: een leuk boek waarmee je op een grappige, verfrissende manier een probleem aanpakken.

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, leuke acties en snelle levering! Ik ben zeer tevreden.

Prima, behalve levering via PostNL

We ontvingen geen track & trace code en vroegen ons af waar onze bestelling bleef. Klantenservice gemaild, die ontdekte dat het pakket niet was afgeleverd bij ons, terwijl er wel iemand aanwezig was. Pakket was bij een PostNL afhaalpunt afgegeven. Hier hebben wij het opgehaald. Duurde een week ipv 2 dagen. Wellicht kunt u dit met betrokken partijen opnemen? Dank!!

Jammer dat je niet tevreden bent. Het gaat soms mis bij Post NL en daar hebben wij helaas weinig invloed op. Met vriendelijke groet, Team Thema

Super snelle levering en fijne producten

Ik heb meerdere kaartensets van THEMA; laagdrempelig in gebruik, praktisch en inmiddels onmisbaar in mijn coachingsgesprekken met leerlingen en groepstrainingen.

Volledig aan verwachtingen voldaan.

Boek besteld. Volgende dag in huis.

Bespreekbaar maken wordt leuk!

Deze kaartenset helpt echt bij het bespreekbaar maken van allerlei thema’s die relevant zijn in het kader van sociale veiligheid op het werk. Top!

Vandaag besteld morgen in huis

Ik vond het fijn, dat ik erop kon rekenen dat de bestelling de volgende dag al door de brievenbus viel.

Ik heb 2 bestellingen gedaan en deze werden zorgvuldig verpakt, snel toegestuurd. Ik ben zeer tevreden over deze zending!

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering.

Eenvoudig te bestellen en voldoet aan verwachting

Bestelproces duidelijk en eenvoudig, spel voldoet aan verwachting, lijkt lastig maar uitleg is heel duidelijk. Ben heel benieuwd of het dat gaat brengen binnen het team waarvoor ik het heb aangeschaft….wordt vervolgd

Boeken te laat

Bij de betaling van de boeken ging het mis de eerste x en de tweede x lukte t wel. Ik ben gewend dat Thema boeken vrij snel verstuurd, maar na een paar dagen heb ik toch maar een bericht gestuurd. Ik kreeg netjes bericht terug dat er idd iets mis was gegaan en de volgende dag bericht gekregen dat de boeken verstuurd Ouden zoals ik gewend ben. Helaas had ik de boeken nodig voor een gesprek en nu waren ze te laat aangekomen.

Hai Mercedes Ruth, Het proces van de bestellingen verloopt volledig geautomatiseerd, maar waarschijnlijk door een technische fout (we zijn nog druk op zoek waardoor) is het misgelopen. We hebben het gelijk op proberen te lossen. Vervelend dat je de boeken niet op tijd had voor het gesprek! We vinden het oprecht jammer dat je daarom niet tevreden bent. Met vriendelijk groet, Team Thema

Groot aanbod, grootse service

Mijn bestelling verliep heel vlot. De website biedt een ruime keuze aan titels en het bestelproces is makkelijk. De levering was prompt. Thema is een aanrader!

Mooie materialen, snelle levering

Mooie materialen, snelle levering

Duidelijke informatie over bestelling en vlotte levering

Informatie is duidelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Iets minder mailtjes zou ook og prima zijn.

Prima boeken, volgende dag geleverd

Ik had een aantal boeken besteld, en deze werden de volgende dag al bezorgd. De boeken zijn in perfecte staat ontvangen. Ik ben heel tevreden en zal in de toekomst zeker weer bestellen bij THEMA.

Super mooie inspirerende (coach)kaarten!

Snel geleverd, meteen bruikbaar.

Mooie coachkaarten, snel verstuurd.

Ik heb fotokaarten besteld. Kaarten zijn van een mooie kwaliteit en de volgende dag waren ze al in huis.

Ik had een boek besteld, en deze werd twee dagen later al bezorgd. Goed op de hoogte gehouden over bezorgmoment en boek in perfecte staat ontvangen. Ik ben heel tevreden en zal in de toekomst zeker weer bestellen bij THEMA.

Prima boeken, snelle leveringen

Duidelijk overzichtelijke boeken en diversen Helaas waren voor mij de letters in de boeken te klein om te lezen. Maar ik wist wat ik wilde bestellen Prima betrouwbare webshop!

Interessante leerzame en mooi vormgegeven uitgaves

Thema heeft al jaren mooie titels in hun assortiment. Interessante, leerzame en mooi vormgegeven boeken, maar ook leuke spellen om samen met collega's te gebruiken om te werken aan teambuilding.

hartstikke goed en snel

HEB AL VELE BOEKEN EN SPELLEN GEKOCHT EN IK BEN ER ERG BLIJ MEE

Snelle en complete levering

Gewoon alles in orde, producten netjes, verpakking netjes, snel geleverd.

interessante boeken en spellen en snelle levering

Interessante boeken, spellen en fotokaarten, die ik veel gebruik in trainingen en coaching. Levering is altijd snel.

Pick-up punt was onhandig

Het is handiger als je zelf het alternatieve adres kan aangeven. Of afgeven bij buren indien niet thuis. Nu moest ik in in autovrij gebied en met betaald parkeren in het centrum van hilversum het pakketje ophalen.

Beste Maria, Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Zodra je een track and trace code ontvangen hebt kan je bij Post NL aangegeven of je het bij een alternatief adres wil laten afleveren. Vriendelijke groet, Team Thema

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.