Pick-up punt was onhandig

Het is handiger als je zelf het alternatieve adres kan aangeven. Of afgeven bij buren indien niet thuis. Nu moest ik in in autovrij gebied en met betaald parkeren in het centrum van hilversum het pakketje ophalen.

Beste Maria, Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Zodra je een track and trace code ontvangen hebt kan je bij Post NL aangegeven of je het bij een alternatief adres wil laten afleveren. Vriendelijke groet, Team Thema

Uitmuntende ondersteuning ervaren

Ik kon niet inloggen. Via WhatsApp melding van gemaakt. Direct uitstekend geholpen met zowel de aankoop van een boek als ook met de mogelijkheid om weer in te kunnen loggen. Dat is pas klantvriendelijk en klantgericht. Compliment!!!

Beste Wim, Dankjewel voor je mooie review, daar worden we blij van! Groetjes, Team Thema

Inspirerende winkel

Mooi materiaal, leuke aanbiedingen, makkelijke site en bestelproces.

Supersnelle levering van de bestelling.

Snelle verzending

Mijn bestelling was snel verzonden het pakketje is netjes verpakt en aangekomen. Product was naar wens.

Interessante boeken en snelle service

Ik bestel regelmatig bij Thema. Zowel prive als voor mijn werk. Ze versturen snel en het kan vaak door de brievenbus, dat is echt fijn!

Beloven en doen is hetzelfde bij Thema

Prima en snelle service

Mooi aanbod en super snel verstuurd

De november maand heeft Thema altijd een mooi aanbod van boeken tegen een zeer voordelige prijs. Eenmaal gekozen is het bestel proces gemakkelijk en voor je het weet heb je het boek al in huis

Inspiratie en Snelle bezorging!

Fijn om bij Thema vakgerichte inspiratie op te doen. Prettig om te bestellen, helderheid over het proces en snelle bezorging!

Snel en netjes

Snelle afhandeling, goed verpakte boeken en snelle levering. Erg fijn.

Persoonlijk en vriendelijk geholpen in de winkel

Bij een bijeenkomst van Bert van Dijk "Interactiekunde voor professionals" heb ik in de THEMA winkel een boek besteld van hem. Ik werd hierbij vriendelijk geholpen door de medewerkster. De nieuwe druk was nog niet binnen en ik kon in de winkel deze bestellen. Paar dagen later zat deze netjes verpakt in de brievenbus! Helemaal top!

Leuk boek, supersnel geleverd

Leuk boek, supersnel geleverd

Heel erg tevreden

Super snelle verzending. En het boek is leuker dan ik verwacht had!

Goede service ,

Bij mijn eerste bestelling : MET DE JAREN van Arjan Videler & Rosalien Wilting , heb ik een goede service meegemaakt van Thema Snel en goed verzorgd.

makkelijk bestellen en downloaden

kwaliteitsboek, maakt de verwachtringen erover waar

Ik ben zeer tevreden

Goede informatie. Keurig afgeleverd.

uitstekend

prima produkt qua inhoud en vormgeving.

Keurig meteen de volgende dag geleverd

Keurig meteen de volgende dag geleverd

Snelle service ;)

prima snelle levering

Snelle levering ondanks Ideal niet werkte. Geen probleem werd gewoon nieuwe link gestuurd en boekjes al onderweg. Helemaal top.

Mijn eerste bestelling gedaan Ik ben zeer tevreden Netjes verpakt Geen lange wachttijd Ga zo door zou ik zeggen

Besteld en volgende dag geleverd

Duidelijke service, goede communicatie. En een ruim aanbod! Iedere keer nog een goede ervaring gehad. Ik ben er blij mee en zal zeker in de toekomst nog bestellingen plaatsen.

Dankjewel voor je mooie beoordeling!

Prima en snelle levering

Mooie site. Bestellen ging makkelijk en snelle levering.

Betrouwbaar

Makkelijk te bestellen, goede en heldere communicatie en aflevering op tijd! Top!

Van Heemstraweg West 5 5301 PA Zaltbommel

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.