Mijn eerste bestelling gedaan Ik ben zeer tevreden Netjes verpakt Geen lange wachttijd Ga zo door zou ik zeggen

Besteld en volgende dag geleverd

Duidelijke service, goede communicatie. En een ruim aanbod! Iedere keer nog een goede ervaring gehad. Ik ben er blij mee en zal zeker in de toekomst nog bestellingen plaatsen.

Dankjewel voor je mooie beoordeling!

Prima en snelle levering

Mooie site. Bestellen ging makkelijk en snelle levering.

Betrouwbaar

Makkelijk te bestellen, goede en heldere communicatie en aflevering op tijd! Top!

snelle communicatie/verzending

Na n klantvriendelijke online bestelling de boeken na 1-2 dagen in huis

Super snelle service

Besteld en de volgende dag al meteen binnen.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Fijn dat na het plaatsen van de bestelling ik via de mail goed op de hoogte werd gehouden van de vorderingen van de bestelling. Levering op de dag die eerder al aangegeven was.

Prettige en vlotte ervaring

Ontzettend snelle levering. Inspirerende website.

Zeer snelle levering!

Heel goede ervaring. Dankjewel.

Makkelijk bestellen

Heb het boek nog niet ontvangen maar bestellen ging soepel

Snel, makkelijk en de goeie boeken

De boeken en spellen van Thema zijn snel in huis, makkelijk te lezen en direct toepasbaar in de praktijk van alledag, op het werk en thuis

snel, juist , goed aangekomen

Snel besteld en inderdaad snel bezorgd . Prima service !

Goede kwaliteit kaarten

De vragen zijn humoristisch en prikkelend Vond de verpakking waarin het is opgestuurd overdreven groot. Kon ook in een bolletjesenvelop

Duidelijke en overzichtelijke website! Bestelling is snel geplaatst. Communicatie is helder. Al met al een prima website!

Snelle levering en goede service

Product netjes verpakt, na de bestelling was het snel geleverd(sneller zelfs dan gedacht ivm mogelijke vertraging in bezorging bij postbedrijven ). Product is netjes met duidelijke informatie wat meerwaarde toevoegt aan je leven.

Mooi boek

Tot voor kort had ik nog nooit van THEMA uitgever gehoord, maar na een bezoek op de website was ik blij verrast over het brede assortiment. Na het bestellen van het boek kreeg ik deze netjes en snel thuis bezorgd. De kwaliteit is erg goed en ziet er mooi uit. Dit spreekt mij zeker aan en ik ga zeker opnieuw bestellen.

Dankjewel Roos voor je leuke reactie!

Snelle verzending goede service.

Ik was erg blij met de snelle verzending en de goede service. Via mail werd je goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket verzonden was vanuit hun en je kreeg al gauw een Track en trace code van het verzendbedrijf. Bedankt!

Leest makkelijk

Het is geen boek om te leren relaxen, maar dat maakt het niet minder nuttig. Wel tips die je kunt toepassen op div terreinen (mail, adem etc). Het leest heel makkelijk omdat het juist losse themas/verhalen/ervaringen zijn. In 1 middag heb je het uit.

Had de boeken snel binnen.

Maar belangrijker, ben meteen begonnen in "Uit liefde voor jezelf" en het boeit direct. In begrijpelijke taal geschreven, ik vind het een openbaring. Een geheel nieuwe kijk op psycholgie. Leuke gekke oefeningen waarvan je denkt "hm moet dat nou helpen?" Maar ik merk dat er daardoor veranderingen ontstaan in mezelf. Ik lees, ik schrijf en ik oefen en ik verbaas mezelf.. Ik word er blij van!

Dankjewel Gre voor je mooie recensie van het boek 'Uit liefde voor jezelf'!

Judith

Makkelijke website, bestellen volgende dag op deurmat

Zeer fijne ervaring

Makkelijk bestellen en zeer snelle en nette levering. Al meerdere boeken gezien die ik wil bestellen komende tijd. Erg interessant allemaal.

Leest lekker weg

Ik wist niet wat ik me moest voorstellen bij het boekje dat ik kreeg. Ben aangenaame verrast. De inhoud lijkt op een tijdschrift, korte artikeltjes die lekker weg lezen. Afwisselend en informatief.

Snelle en accurate service

Bestelling en levering van een publicatie ging snel en duidelijk

Ruime keus in de webshop

In de webshop van Thema heb je een mooie keus aan leerzame boeken. Voor ieder wat wils, stuk voor stuk mooie en boeken!

Van Heemstraweg West 5

5301 PA Zaltbommel

Over THEMA

Al 30 jaar is Thema de uitgever die zich gespecialiseerd heeft in het ontwikkelen van content voor het verbeteren van het persoonlijk functioneren van mensen, op de werkvloer, in teams en daarbuiten. We maken boeken, spellen en waaiers die de professionele kwaliteiten van mensen en de organisaties waar zij werken verstevigen en verdiepen.