goede winkel

Ik bestel hier elke 3-4 maanden en altijd wel lekkere en nieuwe items. Levertijd is ongeveer 3-5 dagen. Probleem die ik had werd uiteindelijk snel opgelost. Top. Tot over paar maanden weer.

Onze excuses voor het ongemak. Als goed is, bent u geholpen van onze team en is het probleem opgelost.

Super aardige mensen en fijne producten!

Ik vond deze website omdat ik op zoek was naar Soju, maar uiteindelijk had ik een bestelling van €100+ omdat ze zoveel lekkere en goedkope dingen hebben. De service is ook erg goed, ik blijf bij deze toko bestellen.

Snelle, goede service

Nu al een paar keer bij dit bedrijf besteld, Levering staat tussen 1-4 werkdagen maar dit is bij mij steeds tijdens de eerste werkdag al verstuurd. Alles is goed ingepakt. Top service!

Naam murry Van Kraay

Hallo you can help send to me pakket indomie chicken curry flavour 3 home please when? My name : murry Van kraay Adres : zwingelstraat. 28 5345 xg oss Noord Brabant Nederland E-mail : [email protected] Mobiel : + 31 6 13291180 Thanks murry

Groot assortiment en heerlijke verse gerechten

Ik kom hier al sinds 1999 en is nog steeds mijn favoriete toko. Overheerlijke verse gerechten, heerlijke verse sambal en natuurlijk niet te vergeten de vers gemaakte pasteitjes. Altijd een feest om hier naar toe te gaan, kom altijd met meer thuis dan de bedoeling is. Ook de toko heeft een ruim assortiment met Oosterse producten. Een echte aanrader voor mensen die verstand van eten hebben.

goede kwaliteit

bestel hier regelmatig

Echt super

Ik heb soju bij dit bedrijf bestelt en het was echt verrekte goed verpakt. Verzending duurde ook niet heel lang dus dat was ook heel fijn.

Excellent Service

Ordered a number of sauces, all arrived quickly, in excellent condition and packed very carefully, good service

Mijn ervaring

IK vind Surinaamse en Indonesische eten heel erg goed en ik vind het eten heel erg lekker. Mag ik jou vragen of heeft u Para bier voor mij? Ik hoop,dat u het mijn bericht wel begrijpt.

geweldige internationale producten onder 1 dak

alles wat ik wilde kon ik met gemak bestellen in de webshop !

Geen problemen.

Er was een onduidelijkheid over de houdbaarheids datum. Maar dat is nu opgelost.

Goedemiddag Luuk, Bedankt voor uw review. De datum die er staat is een productiedatum. Informatie staat op achter etiket van de flessen. Wij hopen met uw feedback verbetering in onze systeem en klantenservice. Met vriendelijke groet, Toko Gembira

Erg lekker en leuk gegeten!

We hebben vegetarische bami besteld met soep en wat bijgerechten. Het was erg lekker en afwisselend. Iedere hap weer anders. Erg lekker gekruid en goed vegetarisch met meerdere soorten tahoe en tempeh. Zeker aan te raden. Wij komen er beslist terug.

Niet gekregen wat ik bestelde.

Bestelling klopte niet en ze hebben niet de moeite genomen om het juiste alsnog netjes te leveren. Een keer en nooit meer voor mij!

Bedankt voor uw review. Op 02-03-2021 hebben we het bedrag verschilt overgemaakt via Mollie BV. We kunnen helaas niet een gratis product plus gratis verzendkosten zoals uw wens aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen met uw feedback verbetering in onze systeem en klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Toko Gembira

top service

ik heb nu al 2 x besteld en mijn 3de bestelling is onderweg....maar wat ben ik een tevreden klant. Alles is met zorg verpakt.ik ben hgelemaal in love met deze Toko online.Ga zo door met jullie service

voldoende

voldoende

Snel geregeld en goed van smaak

Fijne zaak en goede sortering

Verschillende keren Gehaald Super !!!!

Snelle bezorging

Veel keuze, snelle levering..

Uitstekende producten en snelle levering

Ik zocht al een tijdje naar de Thaise theemix en had het uiteindelijk bij toko Gembira gevonden. Makkelijk besteld en zeer snelle levering! Uitstekend!

online bestelling opgehaald

en tegelijk heerlijk eten mee genomen. top!!!

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt bezorgd aan mijn adres.

Helemaal goed

Overzichtelijke site, vlotte levering, probleemloos.

Alles wat besteld is kwam keurig op tijd binnen.

Hele bestelling prima verlopen.

Bestelling geleverd zoals afgesproken.

Alle producten aanwezig, nog niet gebruikt maar kwaliteit ziet er goed uit.

Snelle en correcte levering van mijn favoriete Thaise thee

Mijn ervaring met Toko Gembira is heel positief. Vanaf het moment van bestellen tot aan uitlevering is allemaal snel en soepel verlopen. Je wordt goed op de hoogte gehouden vanaf het bestelmoment. Ik hoop dat de Thaise thee Cha Tra Mue nog lang leverbaar zal zijn via Toko Gembira.