Snel en goed zoals het hoort

Goede spullen, een ruim assortiment en snelle levering, wat wil je nog meer!

goede kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit en snelle levering

Super snel bezorgd naar België.

Goede communicatie. Leveren op tijd.

Uitsketend!!!

Goede bezorgen

Uitstekende service en heerlijke producten

Het belangrijkste zijn de heerlijke producten. Maar de uistekende service, de snelle levering en het prima verpakken maken het een genot bij deze toko inkopen te doen.

Prima levering

Snel geleverd via Post NL. Verpakt in stevige doos. Heerlijke Japanse rijst en saus gekocht.

Netjes verpakt

Netjes een belletje gehad, was 1 potje te weinig dus kwam wat later. Alles netjes verpakt voor transport.

Snel en zeer klantvriendelijk

GOOD

HAPPY THOUGH SHIPPING IS EXPENSIVE.

Top service, 5 sterren waard, betrouwbaar. Website is prima en duidelijk. SuperSnelle levering, netjes verpakt. Voor 15.00 uur besteld en de volgende dag in huis. Goede producten voor mooie prijzen. Heel blij mee! Een echte aanrader!

Overzichtelijke website....

Het bestellen van de artikelen gaat eenvoudig door een overzichtelijke website. Klantvriendelijk en een vlotte aflevering.

Fijne en lekkere kruiden. Super snel en netjes bezorgd. Ook de verpakking net en stevig zonder plastic.

uitstekende service

uitgebreid aanbod snel en correct geleverd jammer dat de levering naar België zoveel kost, maar dat neem je er dan graag bij

mijn bestelling was zeer goed verpakt en snel afgeleverd. Hartelijk dank. Zeer zeker een aanrader

Heel goed en zeer klantvriendelijk

Heel snel met bellen en beantwoorden van mijn mail als iets niet te leveren is.

snelle verzending en goede service

Excellent

Good product, good quality, good price and quick delivery service also. Thank you

Fijn dat er een toko waar je online producten kan bestellen.

De service is goed.

Ik krijg mijn bestelling snel. En het antwoord van mijn email is ook snel.

Goede en snelle service

Wederom een tien !

Ik heb eerder een uitgebreide review geschreven en herhaal deze daarom niet. Op alle punten van website tot aflevering, simpelweg uitmuntend. Het extra oog voor detail en zorg geven een Gembira een voorsprong op menig concurrent. Houden zo, blijven monitoren op kwaliteit die zorgt voor gezonde en groeiende business.

Ik ben erg tevreden over toko Gembira

Ik ben erg tevreden over toko Gembira Duidelijke website en een snelle levering. Graag beveel ik deze toko bij U aan. Sandra, Silvolde

Speedy process and excellent follow up

Ordered a few items , one was out of stock and received an email right away asking if I wanted to order something else or refund. Items arrived within days and all properly packed ! Will be a repeat customer

goed en snel

Gewoon goed

Ik ben altijd op zoek naar de betere online winkel en met Toko Gembira webwinkel heb ik er weer 1 vonden met een goede keuze in haar assortiment.  Het bestel proces, plaatsen van een order, betaling, verpakking, verzenden, met track en trace tot de bezorging waren netjes zoals beloofd voorspoedig en soepel verlopen. Zo ziet de klant het graag! Ik ben vet tevreden over deze webwinkel en kan deze ook gerust aanraden