Supersnelle levering en goed verpakt

als er iets ontbreekt word er gebeld of gemaild, of geld terug of ander merk. Prima levering , goed verpakt.

Snel geleverd, goed verpakt. Al meerdere keren iets besteld hier.

Goede prijs, snelle verzending, en top producten

Goede producten tegen een top prijs. Vandaag besteld, morgen in huis. Moest helaas een week wachten voor ik de producten in huis had, maar kwam niet door Toko Gembira maar door het postbedrijf. Want kreeg echt de volgend dag na de bestelling een mail dat de goederen de deur uit waren. Top bedrijf.

Goede service en snel bezorgd

Vriendelijk en snel contact met klantenservice naar aanleiding van een vraag van mij en daarna snel en netjes bezorgd.

Snel en super goed ingepakt!

Super goede online ervaring. Bestel en nazorg proces super in orde. Levering is snel en de flessen waren heel goed ingepakt!

Snel en super goed ingepakt!

Goede ervaring, en ik krijg wat ik besteld heb

Oke

Was een financiële mis communicatie bij het begin. Verder is het wel goed gegaan.

Snel goed en vriendelijke service

Ik bestelde en kon voor 10 euro kruiden en lekkere echte oud indonesische spulletjes kopen. Geweldig. De beste kruiden voor een goede prijs. Ook toen er een product niet was belde ze netjes en kreeg ik ipv een product die er niet was, een goed product in de plaats. Zelfde prijsklasse. Top. Netjes enn vriendelijk.

zoals altijd...top

snel gekregen e netjes verpakt en top kwaliteit

bestelling correct afgehandeld

Goed geprijsd, goed geleverd

De levering duurde iets langer dan normaal, maar dat lag aan PostNL. Prijzen zijn prima vergelijkbaar met andere webwinkels dus dat is zeer zeker gewoon goed. Geen problemen gehad met deze webshop.

Excellent price, quality and service.

Excellent supplier of our favorite Sriracha. Very good price, fast delivery, good packaging. A really great company.

Geweldige service, ik heb absoluut niks te klagen.

Soepele afhandeling en mijn pakketje was er binnen enkele dagen, en ook heel goed verpakt aangezien het glazen potjes waren. Ik bestel sowieso nogmaals bij jullie. Merci!!!

Alles dik in orde!

Voor herhaling vatbaar!

Snel geleverd - goede kwaliteit

Groot assortoiment met goede kwaliteit en prima prijs. Snelle levering.

Helemaal tevreden

perfect!

Snel geleverd goede service en vriendelijk mensen, bedankt en tot volgende keer!

Voor het eerst besteld bij toko GEMBIRA. Helemaal geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle en goede levering

Producten zijn goed. Snelle en goede levering

Heerlijke produkten Online zelfs in DE te krijgen Uitstekend verpakt. Helemaal top!

Heerlijke produkten Online besteld, ook in Duitsland bezorgd. Uitstekend verpakt. Helemaal top! Als oud-inwoonster van Den Haag was ik natuurlijk Toko's gewend. Wat een gemis dan hier in DE. De verse groenten en pepertjes mis ik nu nog wel. Ga zo door Toko Gembira ! Salat Makan. Groetjes uit DE

snel, goede producten, zorgvuldig, goede prijs

snel, goede producten, zorgvuldig, goede prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd

Breed aanbod tegen betere prijzen dan de toko waar ik tot nu toe inkocht. Van sommige producten ook betere inhoudsverpakking. Goede varatie Indische producten. En snelle levering.

Schrijverstraat 8 1315 HX Almere