snel service ik ben zeker te vreden en ik zal hier zeker nog een keer bestellen ga zou

Uitstekend producten

Ik kreeg gratis loempia boemboe bij mij bestelling. Top

Fast delivery

I was looking for soup (continental) and guess what... THEY HAD! I ordered and got them in like 3 days!

Prettige webshop , snelle service en goede communicatie.

Hele snelle levering

De lolly’s smaken heerlijk echt een aanrader en zal zeker nog eens een keer bestellen

Uitgebreide assortiment

Vlekkeloos van plaatsing bestelling tot en met checkout

Ene dag besteld en de volgende dag al geleverd!

Prima producten en een uitstekende klantenservice

Nadat ik zondag de bestelling had gedaan heb ik de producten op woensdag ontvangen. Twee van de bestelde producten waren niet geleverd. In plaats daarvan kreeg andere producten. Ik heb gebeld en het probleem werd opgelost door bij de volgende bestelling product wat niet geleverd is alsnog gratis mee verstuurd gaat worden. De producten waren keurig verpakt en de kwaliteit is uitstekend. Ik ben daar zeer tevreden over evenals de oplossing die geboden werd voor de spullen die niet geleverd zijn. Ik werd

Teleurstellend

op hun site stond product op voorraad maar het was niet zo. Ik kreeg de verkeerde bestelling en ik heb mijn geld nog niet terug gekregen.

Bedankt voor uw review. Van onze administratie was een bedrag teruggestort naar uw rekening, kunt u misschien nog even checken? Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen met uw feedback verbetering in onze systeem en klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Veel keuze. Fijne producten. Snelle levering.

Top super snel geleverd

Ik had het niet verwacht maar het kwam super snel. Zeer tevreden beslist een aanrader.

Topservice

Bestellen via de website is supermakkelijk en levering is vrij snel. Helemaal tevreden

Snelle verzending

Makkelijk en snel geleverd, heel blij dat ik het bij jullie kon vinden want de andere site zat al maand zonder.. Alleen klein beetje jammer van de kewpie Japanse mayo dat het kleine flesjes zijn van 310ml en geen van 500ml maar verder geen punt ik heb weer die Mayo en ook al is de fles kleine ik heb er tenminste!

Very disappointing

I have placed order 22-05-2020 and got e-mail that the package is shipped on 04-06-2020. Almost a month now and my order hasn’t arrived. I have tried to call several times and sent several e-mails but no real answer is made. I don’t get tracking number for my order so I can’t track the package by mysef. Im tired of waiting and I don’t see the shoop’s good will to find a solution. I have waste money and time by ordering from this shop.

• Would you recommend us? No

Mooie assortiment aan voedingsmiddelen

Prima dat Aziatische producten te krijgen zijn die in de gewone supermarkt niet meer worden verkocht

Tevreden.

Geweldige service en hele lieve mensen

Kon ook last minute nog wat toevoegen aan mijn bestelling. Top!

Geweldige smaakversterker voor roerbak- en stoofschotels

Spicy, maar niet te, met een frisse nasmaak. Heerlijke toevoeging voor aziatische en mediterrane gerechten. Pept de smaak op zonder dominant te zijn (dus je schiet niet zo gauw uit). Vorig jaar ontdekt op Bonaire, maar ik had het in Nederland eerder willen hebben!

Good Service

Toko Gembira has good customer service. When my order arrived, I checked it and turned out there were three items undelivered. So I called Toko Gembira, they sent it the same day and I got those items just a day after, free shipping. But I hope next time that Toko Gembira would check the items before sending it, to avoid this incident happening again.

prima service, goede communicatie

Bestelling geplaatst en werd meteen teruggebeld omdat een product niet op voorraad was. Er werd meteen een vervanger aangeboden.Snel geleverd, keurig verpakt, uitstekende prijs die de verzendkosten meer dan goed maakt. Aanbevelen?

Nice online toko

Bestelling geplaatst en werd meteen teruggebeld omdat een product niet op voorraad was. Er werd meteen een vervanger aangeboden. Het verschil is netjes teruggeboekt. Super snel verzonden. Top service!

Fast, well packed, correct service!

Fast, well packed, correct service!

Snel en Uitgebreid

Ik koop hier vaak allerlei spullen voor aziatische gerechten. Dit was voor mij de eerste keer dat ik de webshop gebruikte en het viel niet tegen. Alles kunnen vinden en gelijk besteld. Een item bleek niet leverbaar voorlopig dus ik ben in de dagen daarna twee keer gebeld en er is gezocht naar een oplossing. Erg netjes en oplossingsgericht. Uiteindelijk tot een goede oplossing gekomen. Enige wat iets minder was zijn de verzendkosten van €6.50. Ik weet niet of deze kosten variëren als je meer of minder koopt, maar omdat ik slechts eens per zoveel maanden iets nodig heb valt hiermee te leven.

Fijne online shop

Producten die schaars zijn makkelijk verkrijgbaar en goed verpakt

Schrijverstraat 8

1315 HX Almere