Toppers

We halen al een paar jaar producten bij Maxx Wellness. Altijd vriendelijk en snel geholpen.

Snel

Tevreden hoe snel de producten er zijn. Jammer dat veel uitverkocht was.

Vlotte levering en prima producten

Ondanks n kleine afname, positieve ervaringen. Veel dank

Geweldige service

Als er iets niet op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk persoonlijk geleverd. uitstekende service.

Prachtig aanbod, schitterende producten tegen mooie prijs!!!

Voor de eerste maal bestelling gedaan, zeer tevreden, snelle levering.... Ticketsysteem is top!!!

Altijd een snelle en correcte levering!

Fijn!

Snelle levering, kwaliteit filmwax redelijk

Plum filmwax (korrels) met titaandioxide 2e keer besteld, 1x cleopatra (gold). Pluspunten plum : Verwijderd goed en snel de haren. De filmwax hard snel uit, makkelijk aan te brengen, eenvoudig aan te vullen door de korrels. Schappelijke prijs, zeer betaalbaar. Circa 6x brazillian waxen met deze wax. Cleopatra: Dunnere structuur. Makkelijk aan te brengen, zuiniger in gebruik, verwijderd goed de haren. Meer geschikt voor vlakke oppervlakken dan in de schaamstreek, vanwege de te dunne structuur bij een gemiddelde temperatuur (acceptabel voor de cliënt en wax professional). Schappelijke prijs, eenvoudig bij te vullen vanwege de korrels. Hard snel uit. Geen slierten. Minpunten plum: is slierterig, iets te dikke structuur bij een lagere temperatuur. Maar weer te heet bij een hogere temperatuur. Hierdoor meer gebruik van de filmwax, op een lage temperatuur. Economisch niet gebruik is minder voordelig. Geen recyclebare plastic, hoofdzakelijk synthetische ingrediënten. Kleine verpakkingen. Niet herafsluitbaar. Cleopatra: Iets aan de dunne kant voor gebruik in de schaamstreek. Temperatuur wisselend. Hoofdzakelijk synthetische ingrediënten, geen recyclebare verpakking, geen economisch voordelige verpakkingen verkrijgbaar. Niet herafsluitbaar.

Vriendelijk te woord gestaan en de levering werd netje binnen 2 dg bezorgd

Superservice.

Leuk contact en goed advies.

Snelle levering. Fijne kwaliteit.

Masswax is een fijn product om massages mee te geven. Ik werk al jaren met deze wax en zowel ik als mijn cliënten zijn zeer tevreden. Masseert fijn en maakt de huid zacht.

Goede en snelle service

Ik gebruik de massage wax pure. Heel fijn product. Ook de service is prima! Toen de grotere verpakking niet leverbaar was kreeg ik de kleinere verpakkingen voor een goedkoper tarief. Helaas zijn de grotere verpakkingen vanaf heden helemaal niet meer leverbaar en moet ik dus de verpakkingen van 100ml voortaan bestellen wat toch wel wat duurder is wanneer je behoorlijk wat verbruikt :-(

Makkelijk, snel en simpel

Wordt hier altijd prima geholpen, ik vind het een fijne zaak.

Snelle en correcte levering van producten tegen een correcte prijs.

Snel en compleet

De juiste producten snel ontvangen.

Snel & correct

Snelle levering en de bestelling klopt

Goede producten, snelle leveringen, prijs naar wens. Ik blijf klant!

fantastisch

gewoon fantastisch!!! goede producten , snelle levering, erg vriendelijk

Ik zal zeker meer bestellen. Jammer dat ik nog geen kortingsacties/coupon codes ben tegengekomen

Een hele goede service, en ik ben heel blij met producten.Bedankt Maxx Wellness!

Goede service en snelle levering

1x besteld nog maar, maar zeker voor herhaling vatbaar :-)

GEWELDIG

Altijd klantvriendelijk en een snelle levering!

Snelle levering en nette prijs

Goede producten met een snelle levering. Prijs/kwaliteit dik in orde.

Zeer goed.Prima service.

Zeer goed.Prima service

Goed en snel

Gewoon goed niet meer niet minder