Precies de volgende dag geleverd wat is aangegeven

Besteld en betaald en de volgende dag geleverd. Precies zoals aangegeven. MacBook loopt weer als een zonnetje.

Bestelling niet geleverd en onbereikbare klantenservice

Na 4 werkdagen geen bestelling of bericht over de verzending ervan ontvangen. Twee keer gemaild, geen reactie, ook telefonisch is macbook-oplader.nl onbereikbaar.

Supersnel geleverd

Heel goeie service. Enige wat me beetje tegenviel was dat het lange adaptersnoer er niet bij zat terwijl dit origineel wel zo was

Alles gegaan zoals het hoort

Snel geleverd en tegen een goede prijs

Goede en snelle klantenservice

Goede en snelle klantenservice

kwaliteit van hun service is PERFECT dank je wel Joey

Had een probleem met de oplader Na 1 x opladen was de lader al zo warm dat deze niet in je hand kon worden vast gehouden,... terwijl een ECHTE APPLE lader hier totaal geen last van heeft. Maar na contact met de klantenservice, met namen: dhr Joey de Man, is dit meteen en goed opgelost, werkelijk een zeldzame goede service dank je wel. Joey je doet je naam alle eer aan.

snel en goed verpakt verzonden en goed product

alles prima

In mijn nopjes!

Een voor mij onbekende website die een goedkope lader aanbood voor mijn macbook, maar echt een prima product. Super snelle levering. Dit is mijn vierde lader, dus ik ben blij dat ik een goedkoper alternatief heb gevonden, die dure gaan toch niet langer mee. Ik weet waar ik voortaan mijn laders bestel! :)

Prima lader en razendsnelle levering

Ik heb met een gerust gevoel besteld. Ik had de lader razendsnel in huis en de kwaliteit van de lader is prima. Kortom; aanrader.

Goed product, snelle levering, uitstekende service

Een goed prijs/kwaliteit verhouding. Product moet zeker niet onderdoen voor het originele. Reken daarbij op een snelle levering en prima service!

een batterij kun je niet meteen beoordelen

levering en verpakking correct, maar ... (zie boven) over de kwaliteit heb ik mijn twijfels.

Snelle levering, prima product

Snelle levering, prima product

Volgende dag levering niet waargemaakt

Ik heb op donderdag om 22.40 besteld om een snoertje de volgende dag in huis te krijgen. Er staat namelijk voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis. Helaas is dit niet gebeurt. Slechte zaak als je dit niet kunt waarmaken. Adverteer er dan niet mee. Vooralsnog heb ik geen snoertje binnen gekregen

Beste Rene, Vervelend om te horen dat uw bestelling vertraagd is. We hebben het wel op tijd verzonden, maar helaas zijn we ook afhankelijk van PostNL waar in dit geval oponthoud is ontstaan. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Macbook-oplader.nl

Goedkoop, snel en betrouwbaar

Gisteren besteld, vanochtend al in ontvangt kunnen nemen. Lader werkt uitstekend, en voor een schappelijke prijs.

Probleemloos

Zoals reeds samengevat, probleemloos

Super en snel!

In de middag besteld, volgende dag al in huis. Ziet er uit en werkt als een originele Apple lader. Bedankt!!

Voor mijn MacBook Air uit 2011 eerst de verkeerde batterij gekocht. Na contact te hebben gehad met MacBook-oplader is deze snel omgeruild en binnen een dag had ik de juiste batterij in huis. Top!

Super snel + goede kwaliteit

Super snelle levering van oplader. Merk qua lading geen verschil met originele Apple lader, deze voelt alleen iets stugger aan - maar dat is logisch als je naar de prijs kijkt. Erg blij mee!

Prima. Snel in huis

Makkelijk te bestellen. Snel gekregen. Goed verpakt.

Prima product, snel geleverd

Zie titel

Maandag 15 juni besteld, Dinsdagochtend 16 juni hersteld!!

Snelle levering. Makkelijk vervangen. Werkt prima. Zeer tevreden.

Levering goed, product prima

Mijn lader ging kapot, de volgende dag kwam er al een nieuwe in huis. Super snelle en fijne levering. Helaas moet ik dit wel bijna jaarlijks meemaken, want dat is de houdbaarheidsdatum van deze laders.

Bijzonder snel afgeleverd.

Gaat goed, maak ik mij alleen zorgen om in deze vorm de oplader koel te houden. Maar werkt uitstekend.

Heel tevreden

Lader werkt perfect en de levering was heel snel. Ik ben een tevreden klant.