fast, precise, fair price

fast, precise, fair price

Super en snel geleverd.

Bedankt voor jullie snelle levering :) Team Rolgordijnwinkel.nl

Snel, betrouwbaar en goede prijs

X

Goede vervanging van origineel

Makkelijk bestellen, snel in huis, goed product!

Snel ontvangen

Snel ontvangen, lijkt net zo goed te werken als originele lader

Snel geleverd, zeer goed product.

Op en top!

Hele snelle levering en voor een degelijke prijs. Ik was op zoek naar een lader voor een oude macbook air en kwam deze site tegen. Normaal ben ik huiverig met nieuwe websites die ik niet ken. Door te kijken waar het bedrijf gevestigd is, heb ik toch besloten. Ik ben heel blij dat het snel geleverd is (de volgende dag) en voor een mooie prijs.

Very Good

Ordered a new battery for a laptop it arrived within 24 hours, however the battery wouldn't charge. Spoke with the company who sent a new battery within 24 hours without a problem which worked perfectly. Would definitely recommend this friendly, helpful, company.

Snelle verzending (België)

Snelle verzending. S’avonds besteld, na een paar uur al bericht dat hij was verzonden en volgende ochtend in huis. Kwaliteit lijkt op het eerste oog goed. Oplader zit netjes opgeborgen en in een goed beschermde doos (postbode proof zou ik zeggen). Over de kwaliteit weet ik nog niet veel. Ik gebruik de lader nu een paar dagen en tot zo ver werkt hij prima! Hij oogt vrijwel identiek aan een officiële apple oplader. Wel had ik een klein probleempje met mijn account waar ik plots niet meer in kon. Maar ook daarmee werd ik zeer snel en vriendelijk geholpen.

Prima oplader voor goede prijs

Nieuwe oplader voor Macbook Pro. Geen officiële Apple; prima kwaliteit voor goede prijs. Snel geleverd

Compleet en zeer snel

Prima en snel!

Prima en snel,!

snel geleverd, goedkoop en goed

ik had in twee jaar tijd voor de derde (!) keer een oplader voor mijn macbook nodig. Die dingen gaan dus gewoon stuk. Nu maar eens een goedkope lader gekocht. Hij doet het goed. Er zit alleen geen verlengsnoer aan, dus je hebt wat minder speelruimte, maar het snoer van de oude paste erop, dus dat probleem was snel opgelost.

Prima aan te raden oplader!

Nog maar net in gebruik, maar zeer tevreden. Was wat terughoudend om een merkloze oplader aan te schaffen, maar gekeken naar het prijsverschil de moeite waard. Oplader werkt goed, wordt niet heet (mits goed gebruik), magneetje werkt goed, voelt hetzelfde aan als het origineel en ook het gewicht is hetzelfde. het enige verschil is het logo van het appeltje. Ik heb het idee dat deze oplader mijn mac iets langzamer oplaadt, maar dat kan ook aan de staat van mijn mac batterij liggen. Bezorging ging goed en netjes verpakt met gebruiksadviezen. Top!

Stukken goedkoper dan merknaam en werkt perfect!

Snel geleverd, en de oplader werkt perfect. Het is merkloos, maar ook stukken goedkoper. En als het even goed werkt dan is dit alleen maar een aanrader!

Oplader voor Macbook is prima, snel en goed geleverd.

Prima dus!

Snel en duidelijk

Oplader was duidelijk afgebeeld en onschreven en snel besteld en aangekomen.

Super snelle levering

Zeer snelle levering, goed product.

Goed, betrouwbaar, snel

Een nieuwe acco voor mijn macbook air besteld. Deze binnen de beloofde termijn geleverd. Er waren verder helaas geen instructies over hoe het precies te doen, maar gelukkig bestaan daar tegenwoordig goede youtube instructiefilmpjes voor. Al met al zeer tevreden!

Snelle levering, keurig verpakt!

Zeer tevreden met mijn aankoop

Aankoop betrof een accu voor een (zeer) oude Macbook. Accu's worden al jaren niet meer origineel gemaakt maar het alternatief welke "Macbook oplader" aanbiedt is gezien de prijs een fantastisch alternatief. Accu volledig getest naar functie en capaciteit en deze voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Levering was ongelooflijk snel, woensdag avond om 21u besteld, s'morgens om 8u reeds geleverd !

Alles perfekt

Volgende dag geleverd en het werkt perfekt!

Slechte kwaliteit

Lange levertijd, Binnen gekomen lader in stopcontact en stoppen vliegen er uit kortom .... product geen aanrader

Beste Jeroen, Dat is vervelend om te horen. Had je op dit moment wellicht meerdere zware apparaten aangesloten op dezelfde groep? Bij het aansluiten van een Macbook oplader is het een enkele keer mogelijk dat er een schokje te zien is, maar het feit dat de stoppen er uit vliegen is natuurlijk niet goed. Wellicht is er iets mis met de oplader en kunnen wij dit oplossen voor je. Neem a.u.b. contact met ons op, dan kijken we naar een oplossing. Met vriendelijke groeten, Macbook-Oplader.nl

Zelfs in coronatijden de volgende dag bezorgd. Goede kwaliteit. Zeker nog een keer bestellen.

Goed product, goede prijs en snelle levering, zelfs in deze coronatijden!

Goed product, goede prijs en snelle levering, zelfs in deze coronatijden! Het is geen officiele Mac lader maar daarom is hij ook niet zo extreem duur. Het werkt, daar gaat het om.