snelle en perfecte levering ! Helemaal top !!!

snelle en perfecte levering ! Helemaal top !!!

Uiterst slechte service, onbereikbaar

Ik heb 2 nachtlampen besteld op 10mei, maar heb pas mijn bestelling kunnen afhalen op 30mei. Ik heb tal van mails verstuurd noch gebeld naar het contactnummer dat op de website vermeld staat maar GEEN reactie. Pas nadat ik zei dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld terugwou, kreeg ik reactie. Dit was mijn eerste bestelling bij jullie, maar ook de laatste keer! Uiterst slechte service EN geen communicatie!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Het klopt dat wij soms moeilijk telefonisch bereikbaar zijn, waarvoor onze excuses. Volgens onze info hebt u 3 mails gestuurd, waarvan u er op 2 onmiddellijk antwoord hebt gekregen. Uw pakket is bij DPD even verkeerd gescand geweest, waardoor er een beetje vertraging is geweest. Echter een verzending van uw pakket na 2 weken is in de verlichtingswereld niet abnormaal indien het artikel niet in voorraad is. Jammer dat u dit als een zeer negatieve ervaring beoordeelt. Met vriendelijke groeten, PerfectLights.be

Slecht

Ik heb een lamp besteld en betaald. Deze is echter niet geleverd. Op mail wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Oppassen dus!

rampzalig

Niets mis met de kwaliteit van de producten . De verzending, de facturatie en de communicatie laat dan echt de wensen over .De drie items werden over een tijdspanne van 3 weken elk apart en in een veel te grote doos met veel verpakte lucht verzonden . Iets wat in deze tijd van ecologische debatten onaanvaardbaar is . Tevens was er bij geen enkel pakket een productnota of factuur .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Uw bestelling is gebeurd op 5/05 om 17:15Hr. De eerste 2 paketten werden geleverd op 13/05. Het derde pakket werd door een foutje bij Bpost inderdaad iets later geleverd, op 20/05. Volgens ons is een complete levering na 14 dagen (geen 3 weken) aanvaardbaar. Het feit dat het materiaal zeer fragile is en abnormale afmetingen had, heeft ervoor gezorgd dat dit zeer goed verpakt zat. Wij proberen uiteraard onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Vandaar dat wij de facturen elektronisch sturen en niet op papier. Jammer dat u dit als een zeer negatieve ervaring beoordeelt. Met vriendelijke groeten, PerfectLights.be

Prima service, echte aanrader !

Prima service gekregen in de winkel tijdens ons bezoek.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correct geleverd en mooi verpakt Mooie kwaliteitsprodukten was aangenaam verrast hoe mooi de led verstralers van ledvance wel zijn zal hier zeker nog bestellen !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

suivi rapide et information régulière sur l'état d'avancement de l'envoi produit conforme au choix

je me suis posée la question pourquoi l'annonce du supplément de 6€ en cas de paiement par paypal.?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Materiaal is prima

Levertermijn te lang en er onvoldoende communicatie over.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

aflevering perfect

lange wachttijd en onvoldoende communicatie

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Produit conforme,prix attractifs et livraison rapide

Suggestions

RAS

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ondanks dat de levertermijn van onze spotjes mogelijk tot twee weken kon duren, is het pakket op één werkweek geleverd. Prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer snelle en correcte service komen na wat overeengekomen wordt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en accuraat Degelijke producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

prijzen zijn zeer goed,mooi materiaal,correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede producten

Snellere levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie producten tegen een interessante prijs. Correcte verkoper.

Communicatie is een zéér groot werkpunt. Telefoon wordt nooit opgenomen en via mail duurt het ook héél lang alvorens antwoord te krijgen. Heel vervelend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Onmiddelijk beantwoorden van de chat. Correcte beloofde leveringsdatum.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over PerfectLights.be

Filter op Taal