Filters

3

Niet tevreden

Bestelling moet direct betaald worden, zou binnen de week geleverd worden. 1 maand later nog niks, tot we dit melden. Zogezegd pas binnengekomen, toen ging het snel. Als je niet kan leveren binnen de beloofde termijn, moet ge uw klanten.verwittigen....maar ja, ge hebt hun geld toch al hé.

  • Aanbevelen? Nee
8

Site sérieux

Site sérieux mais j'ai retiré une étoile car j'ai trouvé que le temps d'expédition pour un produit étant en stock était long j'ai reçu ma lampe 15 jours après ma commande et j'ai téléphoner pour avoir des nouvelles mais personne ne parlait français mais je l'ai reçu avec un bon suivi en bon état et bien emballé donc je recommande ce site

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Tevreden over product en service!

Tevreden over product en service!

  • Aanbevelen? Ja
2

déçue

Commande faite en septembre avec une date de livraison au 29.09 et colis reçu au 6.10 (certainement encore une fois la faute au covid) . Cela m'a valu le mécontentement de mon client. de plus facture demande fin septembre ( forcement fin de trimestre) je l'ai reçue après la livraison encore heureux que mon comptable est compréhensif .

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Zeer tevreden

Op de website zag ik de hanglamp '3L amber glas kegel LIOLIGHTS' waar ik enkele technische vragen over had. Zeer snel correcte en goede info gekregen via mail. De hanglamp was op stock in de winkel, waardoor ik ter plaatse ging. De dame was zeer vriendelijk en technisch goed op de hoogte. Tevreden met de hanglamp naar huis gegaan. Kwaliteitsvolle hanglamp voor een goede prijs. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Aan te bevelen

Prima afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, snel en professioneel

Ik had een paar vragen vooraf en heb hier direct to-the-point antwoord op gekregen. De ontvangen Astro Mast Light buitenverlichting zie er erg goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
6

Leveringstermijn vertraagd

Goede producten, zijn zoals ze worden voorgesteld. Levertermijn op website klopt niet. Na navragen in chat wel snel antwoord gekregen en meteen verstuurd voor levering.

  • Aanbevelen? Ja
6

Livraison lente

Délais de livraison assez élevé

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
7

Kwaliteitsvol product

Wij hebben 3 super mooie, stevige, netjes afgewerkte led TL panelen aangekocht via Perfect lights. Het duurde enkele werkdagen voor ze geleverd waren, maar het wachten bleek de moeite waard! Heel degelijk materiaal, nu wel nog wachten tot onze elektriciteit actief staat om de kleur van de verlichting te zien :)

  • Aanbevelen? Ja
7

Première expérience, elle est bonne

MAIS, le livreur Chronoposte n'est pas à la hauteur dans mon secteur (Royan) et ce jour la livraison fut déplorable.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Service impeccable

Livraison rapide et soignée, contact cordial. Les produits livrés correspondent bien à ceux commandés. Donc une très belle découverte, et prêt pour une nouvelle commande :-)

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Goede service en kwaliteit

Perfectlights geeft een goede service. Elke vraag wordt snel beantwoord en afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
7

I have no news about my order at this momment

I have no news about my order at this momment

  • Would you recommend us? Yes
9

Mooie producten, fijn mee gedacht en netjes ingepakt

Dit was de tweede keer dat ik een grote bestelling bij PerfectLights heb gedaan. Ik ben heel tevreden over de producten. Ik had zelf iets niet compleet besteld. Daar werd ik op geattendeerd voordat ze de zending deden. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede snelle service

Mooie product range.

  • Aanbevelen? Ja
6

Livraison très longue

Ne tiens pas les délais de livraison

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Merci pour votre review. Actuellement, les délais de livraison sont un peu retardés en raison de l'affluence importante chez nos transporteurs. Nos excuses pour cela. Nous avons expédié votre commande 10 jours apres votre commande, ce qui est bien dans la situation actuelle. Nous espérons votre compréhension. Cordialement, Team PerfectLights

8

Bon

.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

teleurstellend

ik had 28 mei 7 xera lampen besteld, want ze waren goed geprijst en er stond op voorraad, dus ik zou ze binnen een paar dagen ontvangen. na een week niks te hebben ontvangen zei men dat ze maar 4 hadden en wachten op 3 stuks. ze stuurde de 4 stuks op nadat ik daar om had gevraagd en de overige 3 heb ik na 3 maanden wachten en vele whatsapps nog steeds niet ontvangen. iedere keer verschuiven ze de verzenddatum met een maand als ik vraag waar mijn 3 lampen blijven. dat hebben ze dus nu al 4 x verschoven. ik sprak ze aan dat ik de lampen besteld had, omdat er stond op voorraad. dat doet ze niks, maar is gewoon misleidend.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Alvast bedankt voor het schrijven van uw ervaring. We willen hier toch graag aan toevoegen dat we u wel steeds hebben geïnformeerd met de levertermijn zoals we deze van de producent hebben ontvangen. Helaas is het momenteel erg moeilijk om correcte gegevens omtrent leveringen te verkrijgen, dit omwille van de huidige crisis in het internationale container transport. We nemen dit zeker ter harte, maar kunnen er zelf niet veel aan veranderen. Ondertussen zijn de resterende items wel geleverd en zou het probleem dus opgelost moeten zijn. Mvg, PerfectLights.be

10

Goed

Top geholpen

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed geïnformeerd

Wel lang moeten wachten ,8 weken in plaats van 4 maar wel goed geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Grote voldoende. 5 sterren is voor engelen en heiligen ..

Was even bang. Verpakking beschadigd. Maar de armatuur was in ongeschonden staat EN volledig. Hangt reeds op en doet wat moet, licht geven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Ondanks een valse start (er werd eerst een verkeerd artikel geleverd), werden we na een eenvoudige mailtje zonder uitstel geholpen. Het juiste artikel werd opgestuurd en bij levering ervan werd het verkeerd geleverd artikel ook meegenomen. Dus uitstekende dienst na verkoop!

  • Aanbevelen? Ja
9

PerfectLights is Perfectservice

Mooie strakke designlamp tegen een gunstige prijs met perfecte levering en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring.

Onmiddellijk respons op probleem met bestelde goederen en keurig opgelost!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd