I have no news about my order at this momment

I have no news about my order at this momment

Mooie producten, fijn mee gedacht en netjes ingepakt

Dit was de tweede keer dat ik een grote bestelling bij PerfectLights heb gedaan. Ik ben heel tevreden over de producten. Ik had zelf iets niet compleet besteld. Daar werd ik op geattendeerd voordat ze de zending deden. Heel fijn.

Goede snelle service

Mooie product range.

Livraison très longue

Ne tiens pas les délais de livraison

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour votre review. Actuellement, les délais de livraison sont un peu retardés en raison de l'affluence importante chez nos transporteurs. Nos excuses pour cela. Nous avons expédié votre commande 10 jours apres votre commande, ce qui est bien dans la situation actuelle. Nous espérons votre compréhension. Cordialement, Team PerfectLights

Bon

teleurstellend

ik had 28 mei 7 xera lampen besteld, want ze waren goed geprijst en er stond op voorraad, dus ik zou ze binnen een paar dagen ontvangen. na een week niks te hebben ontvangen zei men dat ze maar 4 hadden en wachten op 3 stuks. ze stuurde de 4 stuks op nadat ik daar om had gevraagd en de overige 3 heb ik na 3 maanden wachten en vele whatsapps nog steeds niet ontvangen. iedere keer verschuiven ze de verzenddatum met een maand als ik vraag waar mijn 3 lampen blijven. dat hebben ze dus nu al 4 x verschoven. ik sprak ze aan dat ik de lampen besteld had, omdat er stond op voorraad. dat doet ze niks, maar is gewoon misleidend.

Beste, Alvast bedankt voor het schrijven van uw ervaring. We willen hier toch graag aan toevoegen dat we u wel steeds hebben geïnformeerd met de levertermijn zoals we deze van de producent hebben ontvangen. Helaas is het momenteel erg moeilijk om correcte gegevens omtrent leveringen te verkrijgen, dit omwille van de huidige crisis in het internationale container transport. We nemen dit zeker ter harte, maar kunnen er zelf niet veel aan veranderen. Ondertussen zijn de resterende items wel geleverd en zou het probleem dus opgelost moeten zijn. Mvg, PerfectLights.be

Top geholpen

Goed geïnformeerd

Wel lang moeten wachten ,8 weken in plaats van 4 maar wel goed geïnformeerd.

Grote voldoende. 5 sterren is voor engelen en heiligen ..

Was even bang. Verpakking beschadigd. Maar de armatuur was in ongeschonden staat EN volledig. Hangt reeds op en doet wat moet, licht geven.

Ondanks een valse start (er werd eerst een verkeerd artikel geleverd), werden we na een eenvoudige mailtje zonder uitstel geholpen. Het juiste artikel werd opgestuurd en bij levering ervan werd het verkeerd geleverd artikel ook meegenomen. Dus uitstekende dienst na verkoop!

PerfectLights is Perfectservice

Mooie strakke designlamp tegen een gunstige prijs met perfecte levering en service

Positieve ervaring.

Onmiddellijk respons op probleem met bestelde goederen en keurig opgelost!

Alles zoals gewenst!!

Duidelijke website, Duidelijke communicatie Product zoals op foto, Levering zoals aangegeven, Kortom zeer tevreden... Valt niet meer over te zeggen :)

Product niet ok

Vriendelijke bediening maar bij thuiskomst bleken de lichten in het armatuur (led vidago) losgekomen en 2 van de lichten konden niet gericht worden in de richting die je wil. Dan maar zelf terug in mekaar geknutseld maar je kan ze nog steeds niet richten.

Erg goed kwaliteit en mooie armaturen van Lucide.

Ik heb 2 armaturen van Lucide gekocht. Goede kwaliteit en we zijn er blij mee. Wel 1 ding dat tegen viel... Ik had vooraf een dubbele LED dimmer geïnstalleerd, en op de website stond: "Lucide MADELON - Wandlamp Badkamer - LED Dimb." Dat dimb is duidelijk niet dimbaar... de lamp werkt niet op een dimmer, dus heb ik jammer genoeg gewone schakelaars moeten gebruiken. Voor de rest heb ik er absoluut geen spijt van.

Gewoon alles perfect verlopen

Eerste keer bij PerfectLights iets besteld

Correcte service en zeker scherpe prijzen.

Peut pas dire n’a pas reçu le matériel pour le moment

Bien pour le moment

Perfecte service

Lampen op een efficiënte wijze besteld en goed bezorgd.

Leuke winkel

Ruim aanbod

Kiyoh banner over screen made it impossible to shop

See above

• Would you recommend us? No

Hello, Thank you for your feedback. The Kiyoh bug is found and removed from our webshop. We'll hoop to see you again in our online store. Best regards, PerfectLights.be

perfect geleverd en zeer goede service

perfect geleverd en zeer goede service goede nazorg

Première commande et espère être satisfaite

Très facile de passer commande, suis en attente de voir la qualité du produit pour le prix payé.

Belle article

Article conforme à mes attentes. Beau produit, dommage fixations pas fourni avec.