Alles vlot verlopen

Zoals reeds gezegd.

Très bien

un bon service très réactif

Honteux

J’al commandé une lampe en stock je precise ! Debut novembre 2021!! Je l’ai recue debut janvier 2022 apres aoir envoyé 6 mails de reclamation!

Excellent service

Good product and excellent service.

De prijs maakt zeeer lang wachten draagbaar

Ik heb twee maanden moeten wachten op één lamp, nochtans 3a4 werkdagen beloofd wordt. In afwachtingen weinig of geen updates over mijn bestelling. De communicatie die er was was zeer sec. Een kleine tegemoetkoming was ook niet mogelijk. Ik heb nu eindelijk mijn lamp/armatuur (van 500 euro) helaas zonder lamp ! Conclusie als ik de perfeclight wil hebben moet ik een lamp bestellen en wie weet weer 2 maanden wachten. Laat het licht in de duisternis de prijs zijn.

Gebrekkige communicatie - aangegeven leveringstermijnen niet realiseerbaar

Wever & Ducre lamp besteld en betaald op 30 december 2021. Na 10 dagen, diverse mails en diverse telefoons - geen reactie. Uiteindelijk zaakvoerder aan de lijn met oorzaak dat mijn mails in hun SPAM folder beland waren. Vlottere opvolging beloofd, maar zelf nog terug 2 mails moeten versturen met vraag van datum verzending (besteltermijn op de site stond 3-5 dagen)...Uiteindelijk op 21 januari 2022 de lamp correct ontvangen. Zou ik terug bij PerfectLights.be bestellen of ze aanbevelen? Neen. Een sterke online winkel maakt het verschil met sterke en pro-actieve communicatie over vertragingen en leveringstermijnen.

Heel lang moeten wachten

Verschillende keren gebeld,

Great seller!!

Smooth transaction.

Colis non recu

Le colis ORD17012609 non reçu

Super ervaring met jullie en kwalitatief en service Doe zo verder!!!

Levering liet lang op zich wachten

Levering duurde erg lang ivm leveringsproblemen bij de leveranciers. Netjes antwoord gekregen bij 2 keer vragen naar de status. Het wachten was wel de moeite waard! Erg blij met mijn aankoop.

Geen respons...

Ik heb 2 bestellingen geplaatst, één is geleverd (de kleinste...). Voor de andere wacht ik al weken en krijg ik geen respons op mijn mails. Ook telefonisch zijn jullie niet bereikbaar.’’

correcte service

correcte service

déçu pour le moment j'espère que le nécessaire sera fait

mon colis est arrivé en retard. problème d'approvisionnement du fabriquant. Pas très grave mais dommage car c'était un cadeau de noël. En revanche, une des lampes est arrivée cassé. J'attends toujours un retour de perfectlights pour régler ce problème.

Bijzonder slecht

Op 1 december twee lampen besteld en betaald. Verwachtte levertijd tussen de 7 en 14 dagen, dit afhankelijk van de fabrikant. Toen werd het stil. Na twee weken maar eens geïnformeerd, er bleken voorraad problemen bij de leverancier te zijn. Vervolgens weer doodstil. Op 24 december weer eens geïnformeerd, één van de twee lampen zou op die dag verzonden worden..... Uit de track&trace van DPD blijkt dat die lamp pas op 28 december bij het DPD depot is aangeboden voor verzending. Mijn tip aan Perfectlights: Communiceer duidelijk en actief naar uw klanten. Voor mij geen tweede keer bij Perfectlights!

Top prijs-kwaliteit verhouding

Mooie lampen tegen een betaalbare prijs. Deze worden snel geleverd en de communicatie loopt vlot.

Service

Nous avons commande des spots. Perfect light.be nous a prévenu du retard de livraison et pour finir nous avons été livrés sous 15 jours. Super sérieux et merci

Zo slecht

Wil het er niet eens meer over hebben

Beste, Alvast bedankt voor uw reactie. We zouden het erg op prijs stellen mocht u toch een beetje meer uitleg kunnen geven omtrent uw zeer slechte ervaring. De levertermijn van uw order is een beetje vertraagd door transportproblemen bij de fabrikant. We hebben echter ons uiterste best gedaan om uw order voor kerst te bezorgen, wat ook gelukt is. We zien uw reactie graag tegemoet zodat we onze service kunnen verbeteren. Groeten, PerfectLights.be

Délais trop long

Le délais de attente le trop important : plusieurs semaines.

Efficace, rapide

Le produit répond à mes attentes.

Bonjour, Votre commande est livré chez vous le 21/12. Pourriez-vous s'il vous plaît préciser quel est le problème par email svp? Vous pouvez nous joindre via info@perfectlights.be. Cordialement, PerfectLights.be

Livraison rapide, emballage parfait, produit conforme, je recommande

Commande correspondant parfaitement à la description, produit de qualité

Rapidité

Lampes de qualité mais 1,5 mois pour être livrée

Les lampes que j'ai commandées sont de très haute qualité et je suis contente de mon achat. Cependant j'ai placé ma commande vers le 20 octobre et ai été livrée vers le 15 décembre. 1 mois et demi d'attente pour être livrée, c'est beaucoup trop long.

De fabriek had een foutje in de lamp. Perfecte communicatie en service van perfect Light. Zeer snel opgelost

Ce produit correspond parfaitement à sa description : très élégant et stylé.

Suivi de commande parfait. Délai de livraison respecté. Emballage tout à fait satisfaisant : ni trop ni pas assez. Je recommande ce site.