Filters

10

Super

Beste, ik heb zelf een paar keer een mail moeten doen naar jullie om te achterhalen waar mijn bestelling bleef. Na enkele contacten met Silke heeft zij het toch op een super goede manier opgelost. Bedankt Silke. Mvg Marc

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Levering was al langer dan in omschrijving. Geleverde goederen ( spots ) waren voor bijna de helft al beschadigd. Klacht met foto s gemaild na 1 week nog geen gehoor. Ben zeer teleurgesteld. Een antwoord geven voor een probleem is wel het minste.

  • Aanbevelen? Nee
8

Top geregeld!

Dank voor de snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Produits conformes

Produits conformes. Livraison rapide , ponctualité de la livraison.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Het gevraagde product snel geleverd.

Het gekozen artikel in de webshop werd snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor mij; ideaal.

Produkt werd snel in perfecte staat geleverd, in een goede, degelijke verpakking. De lamp voldoet helemaal aan onze eisen en is identiek aan de beschrijving en foto's van de site. Wij zijn tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
5

goede prijs en product, superlange leveringtermijn

enkele bestellen als je bereid bent om lang op je product te wachten.

  • Aanbevelen? Nee
5

Goed product, maar levertijd waardeloos.

Product is top, maar de levertijd is waardeloos. Als je de tijd hebt zijn jullie aan te raden maar als je voor dezelfde prijs het product ergens anders kan krijgen dan zal ik in het vervolg voor de andere aanbieder kiezen…

  • Aanbevelen? Nee
5

Onduidelijke voorraad

Direct leverbaar product was niet op voorraad en is pas na zes weken geleverd. Daarna vergde het transport ook vijf werkdagen

  • Aanbevelen? Nee
9

Correcte informatie over het produkt.

Zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Produit conforme

Lampes reçues en bon état, bien emballées.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
7

Geleverd zoals beloofd

Keurig geleverd en ondanks feestdagen conform geplande datum.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service parfait

Commande simple, livraison rapide sans problème

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Ontgoocheld

Geen of foutieve informatie over de leveringstermijn en geen bijkomende communicatie. De chatfunctie werkt niet en ook de ticketfunctie duurt lang.

  • Aanbevelen? Nee
2

In maart Titus lamp besteld, nu nog steeds niet geleverd

In maart besteld . Verschillende keren mail of telefonisch contact gehad, 15 april zou de lamp weer geleverd worden. Het is nu 18 mei en ik heb de lamp nog steeds niet. Het zou in een sorteercenrum liggen voor verzending. Nu is deze al meerdere malen van sorteer centrum gewisseld. Breng de lamp in 1x door!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Probleem werd vlot rechtgezet

Een bestelling had betrekking op iets wat niet meer leverbaar is. Dit werd meteen met Creditnota rechtgezet. Desgevraagd werd een leverbaar alternatief voorgesteld dat vervolgens goed geleverd werd (moet nog uitgetest worden, maar zal wel ok zijn, veronderstellen we)

  • Aanbevelen? Ja
10

Choix et rapidité

Prix pratiqué est le prix du marché. Livraison rapide. Bonne communication.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
4

Mauvais sav

Échange avec le sav sans réponse

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Professionele informatie bekomen.

Zeer positief. Ik ga er nog terug.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

plaatsing goed, enkel ik wist niet dat één verlichting 3 standen heeft.

  • Aanbevelen? Ja
9

Très content du produit livré

Très satisfait des lampes achetées Bon rapport qualité/prix Un délai de livraison un peu long (presque 2 semaines) mais pas surpris avec le suivi du trajet en ligne

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
6

J’ai un doute sur une commande en ligne payée , est elle bien exécutée

J’ai fait une commande de lampes led sans fil à 99,95 € ( 2 lampes ) commande payée le 27/4/2022 et je n’ai reçu aucune confirmation de ma commande par mail !

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Commande de 803,05 euros du 6 avril non reçue

Vous me demandez si je suis satisfaite du service alors que je n'ai pas reçu ma commande. J'ai reçu le 19 avril un message disant que mon colis ORD 17013656 était en cours de livraison, puis plus rien.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
1

Rien reçu

Je n’ai pas reçu ma lampe alors je ne suis pas contente j’en ai besoin avant midi ce matin !! Merci

  • Nous recommanderiez-vous? Non
4

slecht

Onze verlichting in januari 2022 gekocht en betaald en vandaag op 19 april pas geleverd ! Zelf moeten bellen waar onze bestelling blijft, en PL heeft laten weten dat een onderdeel van de armaturen vast geleverd kon worden. Is niet makkelijk ,een grondspot zonder behuizing. Het is wel een mooi product !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Alvast bedankt voor uw review. We lezen echter dat uw bestelling dateert van november 21, terwijl uw bestelling bij ons binnen kwam op 27/01/22. We hebben u ook einde maart laten weten dat we al een deellevering konden uitvoeren, indien u dat wenste. De situatie op de internationale markten is al een hele tijd heel onstabiel, met langere levertijden tot gevolg. Ik vrees dat dit nog enkele jaren zal aanslepen alvorens dit hersteld is.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd