Perfecte en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Rondom top!

Top producten

Nooit meer.

Levertijd was aangegeven 5 tot 7 dagen. Het was meer dan 2 maanden zonder enige vorm van communicatie. Als ik zelf geen contact nam, wist ik niks. Zeer onprofessioneel ingepakt. Om alles los te krijgen moest ik alle verpakkingen beschadigen. Waardoor een eventuele retours onmogelijk is.

Bien

Le colis est bien arrivé et vous répondez rapidement au mail quand on vous contact. Je suis satisfaite.

Une réserve concernant le formulaire de paiement qui n'est pas au point...

Produit reçu bien emballé et dans le temps prévu...Merci pour cela...je précise par ailleurs que j'ai connu des difficultés pour régler avec ma carte bleue lié au formulaire de paiement du site qui refusait de l'enregistrer..Après échange par messagerie, un autre document m'a été envoyé et j'ai pu finaliser mon achat..j'avoue que dans cette confusion, j'ai crains d'avoir payé 2 fois mes lampes..je suis rassuré et satisfait du résultat..Merci et bonne journée...Pouvez vous me préciser la durée de garantie de ces objets après réception.. Cordialement CASANOVAJEAN-CLAUDE

goed produkt

goeie communicatie, via e-mail wel vriendelijk en correct

Les lampes sont de qualités

L’article est bien protégé lorsqu’il arrivé à la maison. Mais pas très rapide pour la livraison.

Goede duidelijke website, snelle correcte levering

Bestelde lamp in orde, alles wat te maken heeft met levering zeer slecht!

Lamp besteld en betaald op dinsdag 23/01. Beloofde levertermijn 2 tot 4 werkdagen. Niets meer gehoord van bestelling, tot we zelf een mail verstuurd hebben op 31/01 om te vragen waar onze bestelling bleef. Op 01/02 bleek de lamp nog niet verstuurd en dan pas heeft Perfect Lights ze overgeleverd aan DPD. We ontvingen een track and trace nummer, maar daar bleef het bij. In de bestelling kwam geen beweging... Telefonisch contact opgenomen met DPD op 06/02. Bleek dat ons pakket nog altijd in het afleverpunt lag, waar het op 01/02 door PL gedropt was. De dame aan de telefoon was heel vriendelijk en verzekerde ons dat ze door Perfect Lights niet op de hoogte gebracht waren dat er een pakket wachtte op verzending. Na een klacht te hebben verzonden, kon de dame van DPD er werk van maken. En idd., op donderdag 08/02 konden we eindelijk ons pakket ophalen! Juist op tijd, want de lamp was bestemd als verjaardagsgeschenk. Zo snel kan het dus ook...!

Très décu ! 4 mois d'attente pour un produit très décevant.

Autant d'attente pour une lampe plus petite que celle espérée, plus jamais je ne m'adresserai à cette société.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Correcte service. Niets op aan te merken.

Overzichtelijke site. En vlot om bestelling te plaatsen. Top. Mvg, Robin

Jammer is het heel onduidelijk hoe de lamp te openen om een lichtbron te plaatsen

Binnen de 4 dagen geleverd en onmiddellijk reactie op email. Perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Not so perfect delivery.

Ik heb zelf tot tweemaal toe moeten vragen naar wanneer mijn producten geleverd zouden worden. Als ik lampen in China bestel heb ik ze misschien sneller dan lokaal... geen voorstel tot compensatie voor de lange wachttijd.

Response from the business owner

Beste, Bedankt voor uw feedback. Een levertermijn van +- 2weken behoort nog steeds tot de 'redelijke' levertermijn. Hiervoor kunnen we helaas gaan compensatie geven. Onze prijzen zijn reeds heel scherp, waardoor de marges dit niet toelaten. Alvast veel plezier met de bestelde lampjes. Mvg, Perfectlights.be

Eenmaal maar geen twee keer!

Weken geleden 7 spots besteld, deze waren in voorraad en de levering zou binnen de week gebeuren. Op de helpdesk is er niemand bereikbaar en wordt er gevraagd om een boodschap achter te laten. Op die boodschap wordt er niet gereageerd! Uiteindelijk na 3 weken en na een negatieve beoordeling, hier geplaatst te hebben, de spots ontvangen. Merk Osram besteld, echter chinees spul ontvangen m.n. Ledvance. Blijkbaar is het al een hele tijd zo dat Osram omgezet wordt in Ledvance. Verkopen onder de naam Osram is dan ook misleidend!

Response from the business owner

Beste, We hebben uw bestelling inderdaad 13 dagen geleden ontvangen. Door een stockbreuk bij ons en de fabrikant konden we deze nog niet uitleveren, waarvoor excuses. De lampjes zijn wel onderweg naar ons magazijn en komen eerstdaags binnen. Indien u niet meer kan wachten kunnen we uw order ook annuleren, dat is geen probleem. Onze helpdesk medewerker is langdurig ziek, vandaar dat we telefonisch momenteel moeilijk bereikbaar zijn. Van bedrog is absoluut geen sprake! Mvg, perfectlights.be

vreselijk

Na bestelling en moeite met betaling, geen reactie op de helpdesk. Na betaling, geen levering, zonder enige uitleg. Bij navraag bleek het product niet binnen de maand leverbaar. Bij levering blijkt de lampekap licht beschadigd. De erbij horende en betaalde lamp, past helemaal niet in de lampekap, is niet de bestelde lamp.

Response from the business owner

Beste, De lamp die u bijbesteld heeft werd aangeboden als een promo die mogelijks ook interessant was voor u. Dit was inderdaad niet de bijpassende lamp bij uw tafellamp. De bijpassende lampen staan afgebeeld op de productpagina onder gerelateerde producten. Vermoedelijk is het hier fout gegaan. De lamp die we geleverd hebben is dus weldegelijk de lamp die u heeft besteld. Indien er een afwijking zit in de lampenkap dan mag u ons gerust een foto sturen van het probleem zodat we dit kunnen voorleggen aan de fabrikant. We kunnen u dan een nieuwe kap sturen, dat lijkt me geen probleem. Mvg, Perfectlights.be

satisfaisante

C'était une première expérience d'une commande passée avant les fêtes de fin d'année. Malheureusement, nous avons constaté le manque de suivi quant à la date de livraison et plusieurs mails ont été échangés afin d'être informée d'une date estimative..... pas de suivi en ligne du statut de la commande, pas de tracking......

LEUKE

VLUGGE LEVERING - ALLES WAS IN ORDE

Good but …

Les ampoule proposées par le site pour le modèle de lampe que j’ai commandé n’étaient pas les bonnes, je le retrouve avec deux ampoules inutiles… Sinon livraison des lampes ok Je recommande en faisant plus attention au propositions automatiques du site.

Top !

Un site simple et claire, un suivant de l'avancement de ma commande tres fluide, une livraison comme annoncée et bien emballée. je recommande

Correcte uitvoering van mijn bestelling.

De bestelling is correct uitgevoerd. Het is aan te raden op de website te vermelden dat tijdens feestdagen de verzending trager verloopt. Nu moest ik per e-mail informeren of er een vertraging was in de verzending.

Leveringstermijn wordt niet gerespecteerd

Prijs is ok. Maar leveringstermijn klopt helemaal niet. Bij besteld artikel stond 2à 3 werkdagen. Het heeft meer dan 2 weken geduurd voor ik het artikel had. Juist voor de snelle levering had ik Perfectlights gekozen omdat ik het artikel dringend nodig had.

Parfait.

Parfait.

Teleurstellend

Lange tijd tussen bestellen en leveren (1 maand) Telefonisch niet mogelijk om contact te hebben, enkel via mail Uiteindelijk geleverd, alleen stom dat het niet het gevraagde product was

Nous ne sommes toujours pas livrés

pas de livraison a ce jour ou est mon colis ?

Response from the business owner

Bonjour, Désolé pour le rétard. Votre commande est livrée le 19/12/2023 avec DPD. Cordialement, Team Perfectlights

6 Hospitaalstraat

Hamme 9220