Parfait !

Le produit , un lampadaire extérieur, est parfait et a été livré rapidement.

Slechte service

Krijgt weinig tot geen berichten betreffende je bestelling je moet ook vragen om een factuur inplaats dat ze hem gelijk versturen.

Produit correspondant à la demande, équipe professionnelle et réactive

Suite à un problème lors du transport, réponse très rapide de Perfectlights et action pour replacement: super

JOANET Suspension et Lucide JOANET - Lampadaire

De très beaux luminaires simple d'installation, délais de livraison très court avec une excellente communication, bravo !! La suspension est arrivée abîmée. - Mail au SAV avec photos le lundi 09/10/23 à 11h30 réponse à 12h50. - Réception de la nouvelle suspension le017/10/23. Note pour la communication et au SAV 23/20 action - réaction, merci PerfectLights. Cordialement Patrick LEGROS. Je recommande l'entreprise.

Helaas was de lamp die ik besteld had niet tweemaal aanwezig. Daarop kreeg ik een mail en werd mij de te veel betaalde kosten keurig terugbetaald! Prima winkel!

Goed product.

Goed van kwaliteit. Keurig in de verpakking.

parfait

produit correspondant à l'offre et bon suivi de la commande

Suspension lucide

De la commande à la livraison, tout s’est très bien passé, produit conforme.

correct uitgevoerd

zeer goede ervaring mails werden direct beantwoord en vrzending gebeurd zoals beloofd super

Parfait

Luminaire conforme à la description et magnifique. Livraison très rapide et soignée. J'ai eu un petit soucis avec un globe et j'ai du faire appel au service client. Le problème a été résolu hyper rapidement et surtout très efficacement. Je recommande .

Vlotte communicatie en levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Uitstekende klantenservice

Snelle vervanging van een beschadigd product.

Amaizing ;)

Goede service, je kan met ecocheques betalen. Ik had iets fout besteld en ze hebben dit meteen rechtgezet. Er is voor ons nog een deel onderweg van onze bestelling maar tot hier toe alles tip top in orde ;)

Article conforme

Ravie de mon achat conforme aux photos

Slechte hervaring spijtig genoeg

Iets besteld die normaal binnen de 5 dagen geleverd ging zijn , deze na bijna 4 weken ontvangen en de rest konden ze niet mee leveren dus de helft van de bestelling gekregen. Lamp die geleverd geweest is was de verpakking volledig beschadigd en gescheurd ( deze zal door het transport firma geweest zijn ) Maar is wel geen zicht om er zo mee bij u klant te gaan precies een tweedehands toestel waarmee je toekomt . De gecrediteerd artikelen waren wel snel terugbetaald.. Persoon met wie ik gemaild heb was wel super behulpzaam en beleefd.. Als het goed is mag het ook gezegd worden..

Génial!!!

Franchement super, SAV réactif avant l'achat que j'ai contacté pour vérifier le stock. Livraison super rapide et prix très bon.

Exellente

Super vente ,très à l écoute, réponse mail rapide ,envoi rapide .produit superbe

renseigement

bonjour j'attend ma commande merci

wat ze beloven maken ze waar

Mijn ervaring met PerfectLigts is heel goed ik ben heel blij dat ik bij hun buiten verlichting heb besteld

Bon produit, fonctionnel

Commande à distance pour luminaire Eglo commandée et reçue + de 3 semaines plus tard, c'est la raison pour laquelle je retire une étoile. Sinon la commande fonctionne bien et l'utilisation est à la fois facile et intuitive.

Alles perfect verlopen

3 dagen na bestelling mijn pakket ontvangen. Alles zat zeer goed verpakt. Ik ben tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Trage communicatie

Communicatie kan beter kwa bestelling, je moet zelf mailen om te vragen waar het blijft, zo klein frut ding is meer dan een week onder weg geweest.!

livraison rapide, produit moyen

Livraison rapide, mais les appliques lucide keppel sont ip23, ce qui est un peu juste pour une applique extérieure. Ce n'était pas indiqué

Commande jamais reçue.

Super décevant. Commande jamais reçue et encaissée. Grosse arnaque, ne commandez pas sur ce site.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Rapide et Impeccable

Colis reçu rapidement ... Luminaire bien protégé, reçu en excellent état (ma crainte en commandant online) Rian à redire

6 Hospitaalstraat

Hamme 9220