Goede communicatie

Mijn order liet wat op zich wachten door problemen bij de leverancier maar goede communicatie vanuit het bedrijf en mijn order gelukkig op tijd ontvangen voor de elektricien kwam.

Niet goed

Tafellamp ontvangen waarvan de touchdimmer niet goed werkte. Heb zelf de retour moeten betalen omdat ik geen andere lamp in de plaats nam.

Beste, Hartelijk bedankt voor uw review. U vermelde inderdaad een defect aan deze lamp waarop wij hebben voorgesteld deze probleemloos te willen wisselen. Eventueel kon u ook een alternatief model kiezen. Jammer genoeg hebt u gekozen om de bestelling te annuleren. Gezien de eenzijdige opzeg is in dit geval de verzendkost ten uwe laste. Met vriendelijke groeten Perfectlights

Comme imaginé

Impec bien reçu rapide bon état objet bien décrit

Vlotte levering

Bestelling geplaatst, op de hoogte gehouden omtrent levering, verwittigd bij aankomst, vriendelijk onthaal bij afhaling, correcte afhandeling. Toppie

service client sav inexistant

Marchandise reçue cassée. Aucune réponse du service après vente pour le remplacement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Très bon emballage

J'avais un peu peur de l'état du colis. Les suspensions sont très bien emballé pour une livraison optimale. La qualité des luminaires est superbe. Mon achat était bien réfléchi. Je suis tout à fait satisfaite de mon choix.

Slow to react, incorrect delivery

I ordered LED lamps and had to modify the order because you couldn't get all the lamps I ordered. Normally, buyer should be informed about that, but you only did that after I sent you several emails. After 5 weeks I finally received the package. You sent me wrong lamps: I ordered 7.2 W, received 8.3 W. I don't know how you imagine doing business, but this is a disaster. Anyone can make a mistake, but you're making them all the time!

• Would you recommend us? No

Super slecht

Deze mensen verdienen niet eens een halve ster. Als je belt krijg je antwoord apparaat en e-mail geen gehoor! Heb lampen besteld ter waarde van bijna 600,- euro en krijg gewoon niets!

Beste, Zoals vermeld in onze shop zijn we iedere werkdag telefonisch bereikbaar tussen 9-12.30u. We moesten een aantal dagen wachten op de levering vanuit de fabrikant alvorens we uw order konden versturen. Uiteindelijk hebben we een weekje na uw bestelling uw order kunnen versturen. Volgens de tracking code zou u de levering ondertussen al ontvangen hebben. Bij vragen horen we het graag via email. Met vriendelijke groeten, PerfectLights.be

Conforme

Livraison conforme a mets attentes, pas encore installé les rails et les luminaires à suivre.

Trage levering en beschadigd

Ik heb weken op mijn bestelling moeten wachten en toen de 3 lampen kwamen waren ze alle 3 beschadigd.

Vlotte en correcte levering

De verlichting is snel en correct geleverd

defecte levering - perfect opgelost

Levering leeslamp, magneten defect. Onmiddellijk foto's en mail gestuurd aan [email protected]. Er werd mij een nieuwe leeslamp opgestuurd, dus bij deze opgelost. Perfecte service ! Dank alvast. Jan Corneillie

Perfecte en snelle levering

Betrouwbare webshop

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Rondom top!

Top producten

Nooit meer.

Levertijd was aangegeven 5 tot 7 dagen. Het was meer dan 2 maanden zonder enige vorm van communicatie. Als ik zelf geen contact nam, wist ik niks. Zeer onprofessioneel ingepakt. Om alles los te krijgen moest ik alle verpakkingen beschadigen. Waardoor een eventuele retours onmogelijk is.

Bien

Le colis est bien arrivé et vous répondez rapidement au mail quand on vous contact. Je suis satisfaite.

Une réserve concernant le formulaire de paiement qui n'est pas au point...

Produit reçu bien emballé et dans le temps prévu...Merci pour cela...je précise par ailleurs que j'ai connu des difficultés pour régler avec ma carte bleue lié au formulaire de paiement du site qui refusait de l'enregistrer..Après échange par messagerie, un autre document m'a été envoyé et j'ai pu finaliser mon achat..j'avoue que dans cette confusion, j'ai crains d'avoir payé 2 fois mes lampes..je suis rassuré et satisfait du résultat..Merci et bonne journée...Pouvez vous me préciser la durée de garantie de ces objets après réception.. Cordialement CASANOVAJEAN-CLAUDE

goed produkt

goeie communicatie, via e-mail wel vriendelijk en correct

Les lampes sont de qualités

L’article est bien protégé lorsqu’il arrivé à la maison. Mais pas très rapide pour la livraison.

Goede duidelijke website, snelle correcte levering

Bestelde lamp in orde, alles wat te maken heeft met levering zeer slecht!

Lamp besteld en betaald op dinsdag 23/01. Beloofde levertermijn 2 tot 4 werkdagen. Niets meer gehoord van bestelling, tot we zelf een mail verstuurd hebben op 31/01 om te vragen waar onze bestelling bleef. Op 01/02 bleek de lamp nog niet verstuurd en dan pas heeft Perfect Lights ze overgeleverd aan DPD. We ontvingen een track and trace nummer, maar daar bleef het bij. In de bestelling kwam geen beweging... Telefonisch contact opgenomen met DPD op 06/02. Bleek dat ons pakket nog altijd in het afleverpunt lag, waar het op 01/02 door PL gedropt was. De dame aan de telefoon was heel vriendelijk en verzekerde ons dat ze door Perfect Lights niet op de hoogte gebracht waren dat er een pakket wachtte op verzending. Na een klacht te hebben verzonden, kon de dame van DPD er werk van maken. En idd., op donderdag 08/02 konden we eindelijk ons pakket ophalen! Juist op tijd, want de lamp was bestemd als verjaardagsgeschenk. Zo snel kan het dus ook...!

Très décu ! 4 mois d'attente pour un produit très décevant.

Autant d'attente pour une lampe plus petite que celle espérée, plus jamais je ne m'adresserai à cette société.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Correcte service. Niets op aan te merken.

Overzichtelijke site. En vlot om bestelling te plaatsen. Top. Mvg, Robin

Jammer is het heel onduidelijk hoe de lamp te openen om een lichtbron te plaatsen