Alles zoals gewenst!!

Duidelijke website, Duidelijke communicatie Product zoals op foto, Levering zoals aangegeven, Kortom zeer tevreden... Valt niet meer over te zeggen :)

Product niet ok

Vriendelijke bediening maar bij thuiskomst bleken de lichten in het armatuur (led vidago) losgekomen en 2 van de lichten konden niet gericht worden in de richting die je wil. Dan maar zelf terug in mekaar geknutseld maar je kan ze nog steeds niet richten.

Erg goed kwaliteit en mooie armaturen van Lucide.

Ik heb 2 armaturen van Lucide gekocht. Goede kwaliteit en we zijn er blij mee. Wel 1 ding dat tegen viel... Ik had vooraf een dubbele LED dimmer geïnstalleerd, en op de website stond: "Lucide MADELON - Wandlamp Badkamer - LED Dimb." Dat dimb is duidelijk niet dimbaar... de lamp werkt niet op een dimmer, dus heb ik jammer genoeg gewone schakelaars moeten gebruiken. Voor de rest heb ik er absoluut geen spijt van.

Gewoon alles perfect verlopen

Eerste keer bij PerfectLights iets besteld

Correcte service en zeker scherpe prijzen.

Peut pas dire n’a pas reçu le matériel pour le moment

Bien pour le moment

Perfecte service

Lampen op een efficiënte wijze besteld en goed bezorgd.

Leuke winkel

Ruim aanbod

Kiyoh banner over screen made it impossible to shop

See above

• Would you recommend us? No

Hello, Thank you for your feedback. The Kiyoh bug is found and removed from our webshop. We'll hoop to see you again in our online store. Best regards, PerfectLights.be

perfect geleverd en zeer goede service

perfect geleverd en zeer goede service goede nazorg

Première commande et espère être satisfaite

Très facile de passer commande, suis en attente de voir la qualité du produit pour le prix payé.

Belle article

Article conforme à mes attentes. Beau produit, dommage fixations pas fourni avec.

Over het algemeen zeer tevreden, maar de levertermijn was redelijk lang.

lang wachten

mijn product is nog niet geleverd. ben in afwachting om mijn product te kunnen afhalen op mijn gekozen afhaalpunt!!!!!

Beste, Alvast bedankt voor uw review. We hebben u al meermaals informatie doorgestuurd van de vervoerder. Blijkbaar is het door u gekozen afhaalpunt met vakantie. Mogelijks heeft u onze emails gemist en zijn deze in uw Spam terecht gekomen. Indien u meer info wenst kan u ons steeds een mailtje sturen (info@perfectlights.be) Groetjes, Team PerfectLights

Produit bien emballé et bien reçu

La livraison s'est bien passée, premier article sur les deux, reçu sans encombre.

Nog geen ervaring

Nog geen ervaring. Onmogelijk verder te gaan op de website zonder beoordeling te geven.

Beste, Alvast bedankt voor uw beoordeling. De Kiyoh bug is ondertussen verwijderd uit onze shop. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten, PerfectLights.be

Zeer goed.

Vernuftige constructie

Handleiding is summier. Na gissen en missen konden we genieten van de mooie ledverlichting.

Snelle levering alles zoals het hoort

Rapide&Conforme

Produits conformes à la description. Rapport qualité/prix très correct. Livré rapidement, colis bien emballé. Je recommande.

Good service

I ordered some light bulbs from Philips that I couldn't find someone else anymore. The delivery took some time as they haven't been in stock. However, the price was ok and they replied fast as I needed a copy of the invoice.

Alles is perfect verlopen.

Zeer tevreden mooie prijs en duidelijke info

Snelle levering ,scherpe prijs en duidelijke info

parfait

très bon site web livraison rapide, très bon suivi