Binnen de 4 dagen geleverd en onmiddellijk reactie op email. Perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Not so perfect delivery.

Ik heb zelf tot tweemaal toe moeten vragen naar wanneer mijn producten geleverd zouden worden. Als ik lampen in China bestel heb ik ze misschien sneller dan lokaal... geen voorstel tot compensatie voor de lange wachttijd.

Beste, Bedankt voor uw feedback. Een levertermijn van +- 2weken behoort nog steeds tot de 'redelijke' levertermijn. Hiervoor kunnen we helaas gaan compensatie geven. Onze prijzen zijn reeds heel scherp, waardoor de marges dit niet toelaten. Alvast veel plezier met de bestelde lampjes. Mvg, Perfectlights.be

Eenmaal maar geen twee keer!

Weken geleden 7 spots besteld, deze waren in voorraad en de levering zou binnen de week gebeuren. Op de helpdesk is er niemand bereikbaar en wordt er gevraagd om een boodschap achter te laten. Op die boodschap wordt er niet gereageerd! Uiteindelijk na 3 weken en na een negatieve beoordeling, hier geplaatst te hebben, de spots ontvangen. Merk Osram besteld, echter chinees spul ontvangen m.n. Ledvance. Blijkbaar is het al een hele tijd zo dat Osram omgezet wordt in Ledvance. Verkopen onder de naam Osram is dan ook misleidend!

Beste, We hebben uw bestelling inderdaad 13 dagen geleden ontvangen. Door een stockbreuk bij ons en de fabrikant konden we deze nog niet uitleveren, waarvoor excuses. De lampjes zijn wel onderweg naar ons magazijn en komen eerstdaags binnen. Indien u niet meer kan wachten kunnen we uw order ook annuleren, dat is geen probleem. Onze helpdesk medewerker is langdurig ziek, vandaar dat we telefonisch momenteel moeilijk bereikbaar zijn. Van bedrog is absoluut geen sprake! Mvg, perfectlights.be

vreselijk

Na bestelling en moeite met betaling, geen reactie op de helpdesk. Na betaling, geen levering, zonder enige uitleg. Bij navraag bleek het product niet binnen de maand leverbaar. Bij levering blijkt de lampekap licht beschadigd. De erbij horende en betaalde lamp, past helemaal niet in de lampekap, is niet de bestelde lamp.

Beste, De lamp die u bijbesteld heeft werd aangeboden als een promo die mogelijks ook interessant was voor u. Dit was inderdaad niet de bijpassende lamp bij uw tafellamp. De bijpassende lampen staan afgebeeld op de productpagina onder gerelateerde producten. Vermoedelijk is het hier fout gegaan. De lamp die we geleverd hebben is dus weldegelijk de lamp die u heeft besteld. Indien er een afwijking zit in de lampenkap dan mag u ons gerust een foto sturen van het probleem zodat we dit kunnen voorleggen aan de fabrikant. We kunnen u dan een nieuwe kap sturen, dat lijkt me geen probleem. Mvg, Perfectlights.be

satisfaisante

C'était une première expérience d'une commande passée avant les fêtes de fin d'année. Malheureusement, nous avons constaté le manque de suivi quant à la date de livraison et plusieurs mails ont été échangés afin d'être informée d'une date estimative..... pas de suivi en ligne du statut de la commande, pas de tracking......

LEUKE

VLUGGE LEVERING - ALLES WAS IN ORDE

Good but …

Les ampoule proposées par le site pour le modèle de lampe que j’ai commandé n’étaient pas les bonnes, je le retrouve avec deux ampoules inutiles… Sinon livraison des lampes ok Je recommande en faisant plus attention au propositions automatiques du site.

Top !

Un site simple et claire, un suivant de l'avancement de ma commande tres fluide, une livraison comme annoncée et bien emballée. je recommande

Correcte uitvoering van mijn bestelling.

De bestelling is correct uitgevoerd. Het is aan te raden op de website te vermelden dat tijdens feestdagen de verzending trager verloopt. Nu moest ik per e-mail informeren of er een vertraging was in de verzending.

Leveringstermijn wordt niet gerespecteerd

Prijs is ok. Maar leveringstermijn klopt helemaal niet. Bij besteld artikel stond 2à 3 werkdagen. Het heeft meer dan 2 weken geduurd voor ik het artikel had. Juist voor de snelle levering had ik Perfectlights gekozen omdat ik het artikel dringend nodig had.

Parfait.

Parfait.

Teleurstellend

Lange tijd tussen bestellen en leveren (1 maand) Telefonisch niet mogelijk om contact te hebben, enkel via mail Uiteindelijk geleverd, alleen stom dat het niet het gevraagde product was

Nous ne sommes toujours pas livrés

pas de livraison a ce jour ou est mon colis ?

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Désolé pour le rétard. Votre commande est livrée le 19/12/2023 avec DPD. Cordialement, Team Perfectlights

Zo snel!

Wij zijn zeer tevreden! Het gebroken glas werd snel vervangen en de mails werden zeer snel beantwoord. Dank u!

Plus jamais j ai reçu mon lustre défectueux

J ai reçu mon lustre plein de cou

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Désolé pour cette erreur. On a déja vous envoyer une nouvelle suspension. Si vous avez des questions, n'hesitez pas de nous contacter. Ce serait formidable si vous vouliez adapter l'avis très négatif à la situation réelle. Cordialement, Perfcetlights.be

Service irréprochable

Slechte tot geen communicatie

Ons pakket werd na 4 weken nog niet geleverd. Na contact via mail, kregen we bericht dat pakket onderweg was, maar nooit antwoord ontvangen op onze mail. Geen excuses of uitleg waarom het zolang duurde. Ons pakket werd niet volledig geleverd. Ook hierover geen communicatie. Uiteindelijk wel alles geleverd gekregen.

Beste, We hebben uw review goed ontvangen, waarvoor dank. We hebben even nagekeken of er inderdaad nooit werd geantwoord op uw mails, maar zien toch dat uw inkomende mails telkens werden beantwoord. Mogelijks zijn deze in uw SPAM beland. Mvg, Perfectlights.be

snelle leverin

pm

Moyen

J'ai commandé plusieurs luminaires sur ce site, tout s'est bien passé au début. L'une de mes commandes ne convenait pas, nous avions dépassé le délai légal de retour, j'ai donc appelé pour savoir s'il était possible malgré tout de les renvoyer. On m'a répondu que oui, j'ai même reçu un mail de confirmation avec l'adresse à laquelle renvoyer les lampes... j'ai eu confirmation de la livraison du colis et depuis PLUS AUCUNE NOUVELLE!!! Le magasin ne répond plus à mes mails ni aux appels téléphoniques. J'ai payé 40€ pour renvoyer mes lampes et je n'ai pas reçu le remboursement qu'on m'avait annoncé. C'est du vol purement et simplement. UPDATE : Après ma mauvaise évaluation j'ai reçu une réponse par mail dans les 5 minutes, m'annonçant que mon remboursement serait traité la semaine suivante car il y avait 2 arrêts maladie en cours. Effectivement le retour a bien été traité et nous avons reçu le remboursement. Je comprends que le magasin ait pu être en mode dégradé avec deux arrêts maladie et je n'aurais pas mis de commentaire négatif si j'avais eu un petit mail m'expliquant la situation et le retard pris. Je trouve dommage d'avoir du en arriver là pour me faire entendre.

Snel

Snel en product OK

Super fiable

Parfait !

Le produit , un lampadaire extérieur, est parfait et a été livré rapidement.

Slechte service

Krijgt weinig tot geen berichten betreffende je bestelling je moet ook vragen om een factuur inplaats dat ze hem gelijk versturen.

Produit correspondant à la demande, équipe professionnelle et réactive

Suite à un problème lors du transport, réponse très rapide de Perfectlights et action pour replacement: super

JOANET Suspension et Lucide JOANET - Lampadaire

De très beaux luminaires simple d'installation, délais de livraison très court avec une excellente communication, bravo !! La suspension est arrivée abîmée. - Mail au SAV avec photos le lundi 09/10/23 à 11h30 réponse à 12h50. - Réception de la nouvelle suspension le017/10/23. Note pour la communication et au SAV 23/20 action - réaction, merci PerfectLights. Cordialement Patrick LEGROS. Je recommande l'entreprise.