Pleinement satisfait

2 commandes passées et tout s’est très bien déroulé. Le service client est très réactif. Nous commanderons à nouveau sur ce site.

Wat je ervan verwacht

Levering en producten perfect afgeleverd zoals je ze ook verwacht van leuke webshop

La livraison gâche tout

Si'l n'y a rien à redire sur le produit la livraison n'est pas à la hauteur. le produit est visible car simplement emballé dans des bulles (on voit au travers). De plus le livreur a rentré le colis en force dans la boîte aux lettres., il en a même bloqué l'ouverture ! Le carton était sérieusement abîmé (par chance le produit n'a rien eu). Je ne recommencerai pas.

Leveringsproblemen

Wij hebben bij perfectlight een armatuur besteld omdat ze binnen 4 weken konden leveren. Andere leveranciers waren goedkoper maar konden geen datum beloven. Ondertussen zijn we 5 maanden verder. Elke maand moest ik vaststellen dat de beloofde leveringsdatum weer uitgesteld werd. Jammer genoeg moet ik hier steeds zelf achter vragen en krijg ik gewoon een reactie dat ze het geld kunnen terugstorten. Zeer teleurstellende klantenservice.

Socle déformé

Déçu car la plateforme (socle)du luminaire est arrivé tordue

Perfect verlopen

Order water later dan ik eerst in gedachte had aangekomen. 10 dagen na bestelling maar alles verliep vlekkeloos. Ook contact per mail heel professioneel!

Beau produit et bon tarif mais mise à disposition - livraison trop longue

Beau produit et bon tarif mais mise à disposition - livraison trop longue

Correcte en vlotte dienstverlening! Telefonische bereikbaarheid is niet altijd optimaal.

Na enkele vergeefse telefonische pogingen kon ik bedrijfsleider Cliff lijfelijk ontmoeten. Hij was zeer behulpzaam in de keuze van de nodige materialen en in technische ondersteuning. De leveringen en retourzendingen verliepen zeer vlot en correct! Bedankt voor de fijne samenwerking!

Perfecte prijs / kwaliteit

Top gerief en snel en huis

Zeker een aanrader !!

Mooi product aan voordelige prijs

goed verpakt, levering binnen 7 dagen goedkoopste op de markt

Firma heeft correct geleverd maar is zeer moeilijk te contacteren.

De bestelling is correct afgeleverd. Het heeft wel langer geduurd dan gepland? Nl. 30 dagen. Ik heb wel ervaren dat ik telefonisch geen verbinding kreeg en dat mijn email niet beantwoord werd. Uiteindelijk heb ik wel gekregen wat ik bestelde en daarover ben ik tevreden.

Eerlijke en vriendelijke service

Het was even wachten tot alles geleverd was maar dat kan gebeuren bij een uitgebreide bestelling. Er was iets te kort opgestuurd en vlot zonder gedoe nagezonden. Zeer eerlijk en correct

Geen goede service

Over de verlichting zijn we tevreden, over de service niet. Op de site staat bij de lampen 'in voorraad, vandaag besteld voor 16u morgen geleverd'. Ik heb ze zaterdag 4/2/2023 in de voormiddag besteld. Ik ging er ook vanuit dat ze maandag niet geleverd werden (weekend). Maar als jullie dan maandag de bestelling zouden gelezen hebben dat ze dinsdag 7/2/2023 wel zouden geleverd worden want ze was in voorraad. Dan heb ik op donderdag 9/2/2023 telefonisch contact opgenomen om te zien wanneer ze geleverd werden. De mevrouw aan de lijn zei dat ze het ging navragen en een mailtje zou laten. Dat mailtje heb ik dan de volgende dag ook aangekregen waarin stond dar het begin volgende week zou geleverd worden. Het is dan uiteindelijk op donderdag 16/2/2023 geleverd. Dus dat is wat mij jullie de slechte score doet geven.

Conforme à la photo

Conforme à ma commande

Goede site en bestelling volgens informatie

Perfect geholpen

Niets teveel als je een vraag stelt

Expédition rapide

Je recommande !

Délai de livraison trop long, article arrivé cassé

Le délai de livraison était trop long, avec de trop longues "pauses" dans l'avancée de l'acheminement. Et quand l'article est arrivé, il était cassé parce que l'emballage n'était pas adéquat. De plus, la communication est difficile en raison de la barrière de la langue, les explications données n'étant pas toujours claires.

Parfait

Commande arrivée rapidement, très bien emballée, produit de qualité. Je vous recommande ce magasin.

Goed, zoals het hoort.

Goede keuze, goede prijzen, goede levering

Perfect volgens afspraak

Tevreden! Volgens plan!

Voldoet helemaal aan de verwachting

lamp is mooi en correct bezorgd

La borne se marie très bien avec notre barrière.

Le site est très clair, le prix est intéressant, et le materiel semble de bonne qualité. a voir à l'usage. La borne est arrivée rapidement, et elle était très bien protégée et emballée.

Excellente

livraisin rapide et conforme de l'accessoire de jardin

Hospitaalstraat 6

9220 Hamme