Helder , afspraken nakomen en vriendelijk top

Top, snel geleverd, fijn bedrijf!!

Top, snel geleverd, fijn bedrijf!!

Super service en zeer klantvriendelijk

Ik heb een zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het bedrijf is telefonisch zeer goed bereikbaar. Er werd heel goed met me meegedacht en er werd me werk uit handen genomen. Goede service. Een aanrader om hier je telefoon te kopen.

Heel goed product en vlotte levering

Goede refurbished iPhone, nauwelijks krassen, zelfs met behoorlijk goede accu. Laagste prijs en vlot geleverd.

Top bedrijf wat onze bestelling super snel heeft geleverd.

Prima, houden zo! Toppers.

Artikel gezocht. Informatie op website is goed. Prijs competitief. Bestel proces eenvoudig. Verzending snel zoals beloofd.

Topkwaliteit en snelle levering!!

Smartphone van onze tienerdochter was stuk gevallen. Paniek in de tent. Alsof je de zuurstofmasker eraf haalt. Omdat het frame van het toestel gebogen is was er geen redden meer aan. Op Renewhandy een zo goed als nieuwe Iphone 11 gescoord voor een schappelijke prijs. Binnen 1 dag geleverd! Ze ademt weer :-)

Goed op de hoogte!

Neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden en heeft kennis van de producten die ze verkopen. Gewoon een fantastisch bedrijf.

Top service!

Duidelijke en mooie website, snelle verzending en super vriendelijke klantenservice. Een echte aanrader om hier te bestellen.

Fijne service, telefoon heel snel gerepareerd!

Werd meteen geholpen, ben even gaan wandelen op het bedrijfsterrein en toen ik na een half uur terugkwam, was mijn telefoon al gerepareerd.

Pluspunten

Scherp geprijsd, ijzersterke klantenservice en qua levering en en product 100% in orde! Niks op aan te merken, topshop.

Pluspunten

vriendelijk, komen afspraken na, service gericht, denken mee

Pluspunten

Aankoop gebruikte Iphone, in nieuwstaat. Prima verpakt, meteen verzonden en een factuur op naam met BTW. Een aanrader!

Pluspunten

Snelle professionele vriendelijke service

Pluspunten

Weer geweldig goed geholpen! Mijn nieuwe toestel werd zelfs geïnstalleerd... Ik moet er een half uurtje voor rijden, maar vanwege de service en vakkennis kom ik graag terug. Aanrader!

Pluspunten

Supergoede klantenservice

Pluspunten

Service gericht zonder dat je meer geld hoef uit te geven dan nodig is. Klant vriendlijkheid is top!!

Pluspunten

Goed bedrijf ,snelle en vriendelijke service. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Goede refurbished telefoons voor een goede prijs. Snelle goede service . Snelle levering.

2 sterren: slechter dan verwacht

Sneller op mail reageren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle, klantvriendelijke reactie en altijd klantgerichte oplossingen voor handen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Scherpe aanbiedingen, goede diensten. Vriendelijk contact en snelle reactie.

Levertijd communiceren en eventuele vertragingen snel communiceren.

Pluspunten

zeer behulpzaam en klantgericht, meedenken om probleem op te lossen, goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

....

Houdt zich niet aan afspraken en levert niet wat er beloofd wordt.

Geachte heer De Moor, Wij vinden het jammer dat nadat wij met u aparte afspraken gemaakt hebben en wij alles zijn nagekomen u helaas niet tevreden bent. Wij wensen u alsnog veel plezier met uw toestel. Met vriendelijke groet, het Team van Renew smartphones

Pluspunten

klantvriendelijk,, kundig, snelle levering

geen tips