Pluspunten

uiterst behulpzaam, vriendelijk, klantgericht

Pluspunten

Krijg een leen telefoon die ook nog geïnstalleerd wordt

Meer telefoons op voortaad

Pluspunten

Ik heb hier een refurbished iPhone besteld. Het ziet er goed uit en werkt ook zoals de telefoon moet werken. Ik had nog een vraag, dus ik had gebeld en werd snel en vriendelijk te woord gestaan. De telefoon zat netjes verpakt in een doos met foam binnenvoering.

Pluspunten

zeer goed geholpen en vriendelijke mensen

Pluspunten

Erg vriendelijk behulpzaam goede informatie en garantie

Pluspunten

Door onvoorziene omstandigheden, werd de refurbished Iphone die ik had besteld, later geleverd. De communicatie over de kleine vertraging was goed. Er werd zelfs voorgesteld om het toestel thuis af te komen leveren. Ik ben heel tevreden over mijn fijne iphone 6, en ook heel tevreden met dit bedrijf. Tevens zijn de prijzen van de toestellen erg scherp. Als ik een nieuwe nodig heb in de toekomst, kijk ik zeker weer op jullie site.

Pluspunten

Netjes en goed geholpen , er werdt tijd voor me genomen. Als ik weer een telefoon nodig heb ga ik er zeker weer terug.

Pluspunten

Ik ben uitstekend geholpen bij de aanschaf van een iphone5s door Marcel. *****

Pluspunten

Heel erg klantvriendelijk! Altijd bereikbaar; duidelijke communicatie; top service en ontzettend op en top professioneel!

Absoluut geen

Pluspunten

ik heb mijn IPhone 5 by renewsmartphones gekocht en het werkt perfect!

Pluspunten

Top service, vriendelijke medewerkers, leuke sfeer

Niet opgemerkt

Pluspunten

Mogelijkheid tot afhalen en ter plekke betalen, vriendelijk personeel, makkelijk bereikbaar

Geen

Pluspunten

iPhone 5S refurbished gekocht. Volgens afspraak geleverd en toestel was netjes zo goed als nieuw ingepakt zoals op hun site staat. TOP Service

de Witbogt 9 5652 AG Eindhoven

+31 85 30 37 427