geweldig mooi!!!!!!

Ze Zijn geweldig mooi en uniek omdat je zelf een ontwerp kunt aandragen en de PRIJS!!!!!

Supersnel en topkwaliteit

Prettige communicatie en goedekwaliteit

Een goede prettige communicatie er word met je meegedacht ook als je bijzondere wensen hebt. Het product is naar wens geleverd. Alles verliep volgens het boekje!

Top product!

Communicatie is wat minder, ik had een mailtje gestuurd waarop niet is gereageerd, maar het product zelf is top: goede kwaliteit en mooie afwerking

Supersnel, goede prijs kwaliteitverhouding

Ik ben zeer tevreden over de goed service en kwaliteit!

Supergoed meegedacht op eigen initiatief en sneller dan gedacht!

Op 30 december einde middag manchetknopen met gravure besteld. Werd nog gebeld om te vragen hoe ik het precies wilde. Volgende dag al in huis! Heel tevreden en het resultaat was ook mooi.

Mooie kwaliteit voor weinig geld

Had niet verwacht dat voor zo'n prijs deze kwaliteit geleverd kon worden. Helemaal TOP

Zoals verwacht aangekomen en super mooi!

snel en goede service

Snel geleverd en ze denken mee in het ontwerp.

Niet bezorgd.

Het pakje zou dinsdagmiddag 24 december bezorgd worden, tussen 13.00 en 17.00 uur. Helaas: een lege postbus!! Ik begrijp dat de pakketbezorgers erg druk zijn deze dagen. Maar het blijft een teleurstelling.

Mooi product

Helaas niet op tijd voor kerst, daar de levering vertraagd was. Netjes verpakt.

helemaal goed, niks negatiefs over te zeggen.

netjes en snel

goede service (mijn ontwerp was niet scherp genoeg) werd netjes gebeld, geholpen en een oplossing werd aangeraden. daarna snel ontvangen, zien er prachtig uit! helemaal top!

Originele manchetknopen, snelle levering

Snelle levering, mooie en originele manchetknopen en mooi verpakt!

TOP!

Snelle levering en prachtige manchetknopen!

Super goed

De manchetknopen zijn echt heel mooi Was ook mooi ingepakt voor de feestdagen. Echt een aanrader

Zeer goede kwaliteit en stijlvol

Ik wil jullie bedanken voor de kwaliteit, de snelheid en de vriendelijkheid die ik heb ervaren. Bij vragen wordt er zeer snel geantwoord en elke keer zeer vriendelijk. Ook is de kwaliteit heel goed. Ik zal jullie aan iedereen aanraden.

Netjes te woord gestaan en goed verpakt voor de postbesteller

Jammer dat het met cadeaupapier zeer slordig was ingepakt en beslist niet feestelijk. Jammer was ook dat de gekochte manchetknopen los in een te grootte luxe box "die besteld was niet voorradig" waren gelegd. Misschien mag dat wat meer aandacht. Al met al toch een aanrader.

Ik had een logo wat ik graag op manchetknopen wilde hebben. Na e-mail contact heb ik ze ‘s avonds besteld en de volgende dag werd ik gebeld met een voorstel. Dit is doorgevoerd en 2 dagen later kon ik het pakket al ophalen. Top bedrijf

(Zegelring met afbeelding besteld) Leuk ingepakt, goede kwaliteit. Er werd meegedacht om het cadeau nog mooier/bijzonderder te maken. Zat een klein foutje in, is meteen opgepakt en verbeterd. Ontzettende goede en vriendelijke service.

Perfect verpakt en heel snel geleverd.

Unieke klantenservice!

Bijna nooit zo netjes te woord gestaan en goed geholpen door de klantenservice. Heel netjes!

Snelle levering en mooie kwaliteit manchetknopen. Geleverd in een mooie “standaard” verpakking!

Persoonlijke aandacht en kwaliteit!

Door reviews las ik dat ik samen aan de telefoon kon praten over het eventuele ontwerp van manchetknopen. Door de persoonlijke aandacht zijn we uiteindelijk samen tot een prachtig resultaat gekomen. Ik kan niet wachten om ze te geven!

Erg mooi, snelle levering en niet duur!

Voor een mooi persoonlijk kado hier terecht gekomen. Superlief geholpen aan de telefoon door 2 dames. En het resultaat is geweldig! Ik zou manchetknopen.nl zeker aanbevelen!