Fantastische en meedenkende onderneming. Sterk aanbevolen voor een origineel cadeau!!!!

Professionele en goede hulp nok het kiezen van de juiste manchetknopen

Het team van Manchetknopen.com dacht erg goed mee met het uitzoeken van de juiste manchetknopen. Goed en professioneel advies en erg fijn dat zij PDF voorbeeldjes over de mail toestuurde zodat al zichtbaar wordt hoe het eruit gaat zien bij de levering.

Goede service, snelle afhandeling en top kwaliteit

Op korte termijn opties kunnen doorspreken en na bevestiging binnen 2 weken in huis. Zeer netjes verpakt.

Snel en goede service

Volgende dag werd ik gebeld ivm aanvullende vraag. Erg attent. Keurig geleverd binnen korte tijd en ziet er mooi uit

Beste service!!

Communicatie ging heel goed, heel erg behulpzaam en leuke meiden die werken!! Heel erg tevreden met het product.

Vlotte service en mooi resultaat

Voor de trouw van mijn broer zochten we een kleine attentie met een persoonlijke touch. We vonden manchetknopen met het logo van het koppel een leuk idee, maar hadden geen exact ontwerp zoals we gegraveerd wilden zien. Het team was erg behulpzaam om het ontwerp te finetunen en het resultaat mag gezien worden!

Uitstekende service!

Snel geleverd en erg behulpzaam via de klantenservice.

Perfect!

Product was (mogelijk door een fout bij PostNL?) niet geleverd. Na contact opgenomen te hebben werd direct een nieuw pakket verzonden, top! Ook erg snelle reacties op de emails en erg behulpzaam =)

Snelle

Het samenstellen van de Gematteerd Zilverkleurig Rond inclusief letter gravure manchetknopen was makkelijk en het product was zeer snel binnen. Het enige verbeterpunt vind ik is dat de desbetreffende manchetknopen op de website meer een ruwe/matte finish lijken te hebben dan daadwerkelijk zo is.

Hulpvaardig en oprecht service gericht!

Ik beveel manchetknopen.com echt aan. Ze hebben mij echt geholpen de juiste keuze te maken.

Kwalitatief boven verwachting

Kwalitatieve uitvoering van de manchetknopen dik in orde. Assortiment mag wel wat breder worden; ga binnenkort eens wat eigen ontwerpen uitproberen.

Snel geregeld

In 1 dag in huis

Ruim assortiment, heldere beschrijving, goed verpakt

Duidelijke website waar je eenvoudig je keuze kunt maken. Eenvoudig bestelproces en goed ingepakt voor verzending.

Zelfs met spoed op tijd en perfect gegraveerd

Door eigen toedoen te laat met bestellen, alsnog zijn de manchetknopen na één werkdag geleverd desondanks dat er 1-5 wordt gesteld.

Helemaal geweldig!

Nadat ik niet helemaal kon vinden wat ik zocht telefonisch contact gehad. Werd super snel terug gebeld en de bestelling kon precies zoals ik het wilde. Na een snelle bezorging de gegraveerde manchetknopen aan mijn (aanstaande) man gegeven. Zo fantastisch mooi, nooit verwacht!

Geweldig bedrijf!

Mijn man en ik zijn, na een afspraak gemaakt te hebben, wezen kijken in Waddinxveen. We werden zeer gastvrij ontvangen en konden alles bekijken! Daarna op de website onze keuze gemaakt, snelle levering en zeer goede service. En wat zien de manchetknopen er mooi uit, we zijn er zo blij mee!

Top, snelle en goede service.

Super. Belde aan het einde van de middag voor een order die de dag erna eigenlijk binnen moest zijn en dat hebben ze gewoon geflikt. Mooi gelukte custom manchetknopen in een razend tempo!

Prachtige manchetknopen met eigen ontwerp

Onlangs een setje manchetknopen met eigen ontwerp voor mijn vriend besteld. Hele goede service! Goed advies over welke afbeelding te nemen en welke uitvoering manchetknopen het beste bij het ontwerp paste. Communicatie was snel, vriendelijk en helder. De levering ontzettend snel. En zowel mijn vriend als ik zijn super tevreden over het eindresultaat. Voor een uniek cadeau kan ik Manchetknopen.com aanraden!

Prachtige zelf ontworpen knopen

Snelle service, snel gebeld, duidelijke proefontwerp en plan van aanpak. De knopen zijn heel erg mooi geworden, mijn man was overdonderd. Zeer aangeraden

Fantastisch ontwerp, super dienstverlening. Echte aanrader!

Na verzoek ingediend te hebben via de webshop werd bijzonder snel contact met me opgenomen voor doorspreken van de exacte wensen. Goed advies gekregen. Daarop volgde binnen 2 dagen een drukproef met het uiteindelijke resultaat. Super mooi ontwerp voor manchetknopen met zeer grote emotionele waarde. Na accordering werden de manchetknopen netjes per post bezorgd. Absoluut warm aanbevolen!

Top manchetknopen

Makkelijke site, eenvoudig bestellen en super snel geleverd in mooie verpakking... waar voor je geld!

Uniek en snel geleverd

Unieke exemplaren, maar aan de dure kant. Beperkte voorraad.

Heb gekozen voor een eigen ontwerp, dit als JPG aangeleverd. De levering snel met een mooi doosje. De manchetknopen volledig aan de verwachting.

Super, goede service!

Prachtige en unieke manchetknopen op de site te vinden. Voor ieder wat wils! Toen er een opbergdoosje niet op voorraad bleek, heeft Manchetknopen.com gebeld voor een passende oplossing én een alternatief voor hun eigen rekening genomen. Dat is echt goede service! We zijn heel blij met jullie producten!

perfecte service en klantgericht denken

Snelle levering en meedenken met de klant, in 1 woord perfect!