Uitstekende service!

Het product was snel en goed geleverd. Enkele maanden na het ontvangen van het product, was een van de pootjes verbogen. Na goed contact met de service afdeling, heb ik een nieuw set manchetknopen binnen gekregen en werd alles vergoed! Uitstekende service, een aanrader!

Heel goed en prettig, mooi product

Prettig contact en ik ben goed geholpen. Manchetknopen zijn heel mooi geworden

Uitstekende service - mooie verpakking

Hele goede service. Manchetknopen hadden eerst verkeerd jaartal, maar direct en naar alle tevredenheid opgelost. Bijzonder klantvriendelijkheid. Alle lof.

Fantastisch.

Na zeer prettig telefonisch onderhoud. Snel en fantastisch uitgevoerd.

Kwaliteit, presentatie en service allemaal geweldig!!

Heb m’n manchetknopen van de week binnen gekregen. Mooie kwaliteit, mooi doosje, leuk ingepakt. Echt een prachtig cadeautje om te krijgen. Bedankt voor de snelle service. De volgende dag had ik het pakket al binnen.

Kwalitatief en makkelijk besteld

Makkelijk besteld een kopen was een fluitje van een cent.

Prima levering. Snel en goed verpakt

levering was snel. De knopen voelen luxe aan, en de verpakking is heel netjes.

Prima knopen, snelle levering, netjes verpakt

Mooie manchetknopen, netjes verpakt, en snel geleverd.

Snel en mooie kwaliteit

Mooie manchetknopen. Persoonlijke service en goede levering!

Snel, groot assortiment, super verpakt.

Ik wilde graag snel mijn bestelling in huis hebben maar er ging iets mis met de betaling. Na mail contact met de klantenservice had ik toch nog op tijd mijn bestelling binnen. Supergoed, supersnel.

Perfecte Service en uitstekende kwaliteit producten

Dit is alweer de 3e keer dat ik een leuk cadeautje koop voor een van m'n vrienden. Het valt altijd weer in de goede smaak . Ondanks de vriendelijke en behulpzame klantenservice is de site nu zo makkelijk dat bestellen een fluitje van een cent is. Ik heb de zilveren kwartjes gekocht uit het geboorte jaar. Persoonlijk en meteen herinneringswaarde Keurig verpakt met attentie en cadeaupapier Ik kom hier nog wel een paar keer terug

Zo blij met het resultaat

ik heb voor mijn aanstaande manchetknopen besteld met foto's van onze vaders. Beide zijn zeer recent overleden.. nu zijn ze er toch een beetje bij op onze bruiloft. Ze zijn zo mooi gelukt!!

Goede service, mooie manchetknopen

Het gekozen lettertype was niet gegraveerd conform mijn bestelling, maar ik heb gratis nieuwe manchetknopen ontvangen met de juiste gravering. Echt top service.

Alles wat fout kon gaan is fout gegaan, wél netjes opgelost!

Voorafgaand aan de bestelling een proefdruk gevraagd om te zien hoe de revers pin eruit kwam te zien, zeer vriendelijk en snel geholpen. Helaas door een storing geen bevestiging gehad van de bestelling en daarna ook niet van de verzending. Na nogmaals contact weer netjes geholpen, met de normale post zou deze vertraging op hebben gelopen dus zijn ze de pin persoonlijk komen afleveren, inclusief kaartje en extraatje. Helaas was de proefdruk van de revers pin opgestuurd, waardoor de kleuren niet klopte. Nogmaals contact, excuses en de revers pin wordt opnieuw gemaakt en wederom opgestuurd. Ondanks alles wat fout is gegaan toch een goede indruk van dit bedrijf, de manier waarop ik te woord ben gestaan is zeer vriendelijk en alles wordt netjes en snel opgelost! Zou hier zeker weer bestellen.

Mega tevreden over manchetknopen :)!

Ik had even onduidelijkheden over de bezorging en het concept van manchetknopen in algemeen, daardoor heb ik gebeld met de klantenservice die mij echt super lief ontving en meteen alle nodige informatie gaf die ik nodig had. Kort erna nog een mail gehad met de juiste bezorgtijden en specificaties. Daarnaast heb ik echt onwijs leuke en van goed kwaliteit manchetknopen gehad en ook nog eens perfect gegraveerd. Super bedankt ;)!

Mooi product. Is eigenlijk beter dan ik verwacht had. Volgende dag ontvangen (ondanks alle vertragingen in huidige situatie).

Mooi produkt. Prijs-/kaliteitsverhouding uitstekend. Snelle levering.

Zeer tevreden met het resultaat. Prachtige en representatieve manchetknopen. Gebruiksgemak van de website is prima.

Onwijs fijne medewerkers die snel reageren, goed met je meedenken en toffe producten verkopen!

Grote sortering

Telefoon gesprek gehad over levering en heel vriendelijk geholpen

Super service!

De website bleef hangen en voordat ik er erg in had werd ik gebeld door manchetknopen.com. Keurig opgelost, als service mooi ingepakt om kado te geven. Top!

Lief, behulpzaam en meedenkend

Onwijs fijn dat ze met je meedenken, ze reageren snel op vragen en zijn onwijs behulpzaam. Daarnaast zijn de manchetknopen ook nog eens prachtig!

Na 14 dagen nog niets ontvangen

2 weken geleden hebben we manchetknopen besteld, met gravure. Nu staat bij graveren levertijd: 1 werkdag ... maar tot op heden hebben we nog niets ontvangen, zelfs geen mail dat er vertraging is. Na vorige recensie geplaatst te hebben is dezelfde dag nog contact opgenomen met ons. Het pakketje zou volgens de administratie van PostNl bij ons afgeleverd zijn maar wij wisten van niks. De volgende dag stond de bezorger al op de stoep: bleek dat hij het bij de buren had afgegeven en vergeten was een briefje in onze bus te doen. Kan gebeuren. Geen enkele blaam voor manchetknopen.com; prachtig zijn de manchetknopen. BEDANKT!

Top!!

Zeer snel geleverd en superservice! Cadeaupapier en linten apart erbij! Prachtige boxen!! Zeer chique.

Super resultaat en snelle service!!

Er was veel keuze op het vlak van lettertype en vorm van de manchetknopen. Het resultaat was zeer fijn afgewerkt, mooi verpakt en op tijd geleverd. Een super ervaring!

Snel bezorgd, prima kwaliteit, persoonlijk

Ruime keuze, waardoor je veel kunt variëren in je kleding. Manchetknopen worden snel en goed verpakt verzonden.