Super service en vriendelijke personeel

Ik heb twee manchetknopen sets besteld via deze site. De site was zelf als goed overzichtelijk en de foto’s waren goed. Na mijn bestelling kreeg werd ik gebeld door een hele aardige mevrouw die mij helaas wist uit te leggen dat een van de sets uitverkocht was. Ik vertelde haar dat ik het niet erg vond om te wachten. Onlangs dit wilde ze meteen mij geld terug overmaken van de ene set. De andere set konden ze de volgende dag versturen. Die dag werd ik weer gebeld door de zelfde mevrouw. Deze vertelde dat de ene set bijna de deur uitging. Ook vertelde ze mij dat ze een nieuwe set had gezien die volgens haar identiek was aan de set die uitverkocht was. Ik vroeg of ze foto’s kon sturen maar ze gaf aan deze vrijblijvend op te sturen en dat ik daarna moest kijken of ik ze mooi vond. De set was ook nog eens 50 euro goedkoper en inderdaad nagenoeg het zelfde. Beide sets gehouden er mooi. Ik zou hier zo weer kopen. Persoonlijke hulp echt top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus en super snelle levering en feedback.

Prettig bedrijf, prima afhandeling en snelle service.

Perfect!

Het klopt helemaal! Echt heel goed geregeld en heel goed ingepakt en ook nog luxe doosje erbij Ik ga zeker weer bij hun bestellen! O ja ik had toen verkeerde postcode ingevuld en werd gebeld door hele aardige vrouw. En heel goed opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, ook bij contact met klantenservice snel en goede support.

Product wat ik besteld heb is precies zoals ik het voor ogen had. Bezorging ging zonder de schuld van Manchetknopen.com niet zoals gepland en kwam een dag later binnen. Bij contact met klantenservice werd ik goed geholpen en kwam het product als nog binnen bezorgd door PostNL.

Top service!

Bij de bestelling hadden ze een foutje gemaakt wat natuurlijk kan gebeuren. Ze hebben echt alles in werking gezet om de fout te herstellen.

Uitstekende klantenservice

Mijn bestelling was aanvankelijk niet goed bij de winkel binnengekomen. Toen ik hierover belde werd ik uitstekend geholpen door de klantenservice. Zij hebben mij zelfs wat extra's geleverd. De vrouw aan de telefoon was ook nog eens hiel lief.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service. De manchetknopen waren prachtig verpakt en ook nog in een super sjiek doosje!

Fijne ervaring met dit bedrijf. Snelle bezorging en overzichtelijke website. De manchetknopen zijn precies zoals op de foto's. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en perfect conform verwachtingen

Correcte online beschrijving Perfecte uitvoering / Mooi materiaal & gravering Binnen twee dagen geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik werd goed op de hoogte gehouden

Ik bestelde de knopen met een blauwe gravure. Het sloeg donkerder uit, dat werd goed van te voren gemeld. Kortom geen teleurstelling. Het ziet er goed uit. Luce cadeaudoos is wat aan de dure kant. Al met al tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ultieme service en perfect product

Ik werd door een medewerker gebeld met een tip om de manchetteknopen nog mooier te maken. Deze proactieve houding is heel uniek.

Mooi product

Snelle levering van een set Manchetknopen met een gravure, helemaal naar wens en mooi verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Service is Ongekend en gaat net die stap verder

Er is maar één uitspraak mogelijk Het Hele Team is een aaneenschakeling van KlantenService Geweldig !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fraai artikel waar nog meer uit te halen valt

Bestelling is snel afgeleverd, ziet er keurig uit alleen denk ik dat het fraaier zou zijn als de letters nog iets dieper gegraveerd zouden zijn. Op dit moment ogen de manchetknopen, die eigenlijk heel fraai zijn, ietwat goedkoop doordat het zo vlak erin gegraveerd is. Zeker voor de prijs die je ervoor betaald denk ik dat dat best mogelijk moet zijn. Ook vind ik dat het standaard doosje bijzonder eenvoudig is en dat de luxe bewaarbox daarentegen te duur is geprijsd (€6,95). Dat zou toch bij de prijs inbegrepen moeten zijn. maak de knopen desnoods €44,95, graveer de letters iets dieper en geef het luxe doosje er gratis bij. Daar scoor je punten mee bij je klanten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Fantastisch!

Mooi ontwerp en met de gegraveerde letters erop is die perfect af! De manchetknopen snel ontvangen en gekregen in een mooi leren doosje plus leuk inpakpapier én een kaartje. Alles bij elkaar: super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles was perfect, vandaar 4 keer een 10.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- binnen een uur was mijn bestelling al klaar voor verzending! - volgende dag in huis - brievenbuspost, dus je hoeft niet thuis te blijven - goede communicatie, aparte factuur - geen kado-verpakking, tóch een leuk bewaardoosje - zware kwaliteit, geen prul

- zeer tevreden - enige verbeterpunt is over het artikel zelf: ik zou graag de figuren gespiegeld hebben (dus niet 2 dezelfde). Maar dat is echt het enige

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De verkoopster dacht mee over een bijpassend artikel en het cadeautje was ontzettend leuk verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik belde op zondag of ik de bestelling woensdag binnen kon hebben, ik werd keurig teruggebeld door een zeer vriendelijke dame die mij verzekerde dat het geen probleem was, en idd waren de cufflinks met USA vlag op dinsdag binnen, dit is de vijfde keer dat ik cufflinks bestel en ik ben uiterst tevreden over hen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima service en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Over Manchetknopen.com

Filter op Taal