Super resultaat en snelle service!!

Er was veel keuze op het vlak van lettertype en vorm van de manchetknopen. Het resultaat was zeer fijn afgewerkt, mooi verpakt en op tijd geleverd. Een super ervaring!

Snel bezorgd, prima kwaliteit, persoonlijk

Ruime keuze, waardoor je veel kunt variëren in je kleding. Manchetknopen worden snel en goed verpakt verzonden.

Onverwacht verrast vanwege het product en service!

Heb de bruiloft thema manchetknopen gekocht voor als kado voor mijn beste maat. In het begin wist ik niet of ik wel de juiste keuze had gemaakt voor het kado zelf. Op foto’s zien internet koopjes er altijd gelikt uit maar in werkelijkheid absoluut niet. Hier bij manchetknopen.com is het echt wel anders. What you see is what you get! Thanks voor de snelle levering en ga jullie zeker aanbevelen in de toekomst!

Top service!

Heel blij met mijn aanschaf! Het contact verliep heel soepel, vriendelijk en snel. Er werd zelfs een design gemaakt voor mij, om zo te kijken hoe dit design er op de mancheknopen uit zou komen te zien. Levering was ook snel en het belangrijkste: De manchetknopen zagen er fantastisch uit!

Extra service die niet op de website stond!

Een top ervaring bij dit bedrijf. Ik werd direct gebeld met een aanvulling op mijn bestelling om een duidelijk beeld te krijgen wat ik wilde. Ook zeiden ze dat ze aan de achterkant van de knopen ook iets konden graveren, helemaal super! Vervolgens hebben ze uit zichzelf aangeboden om meerdere designs toe te sturen. Ik kon er uit vier kiezen. Na twee dagen had ik mijn bestelling. Het was allemaal super leuk ingepakt!

snel geleverd, leuk assortiment

leuk en betaalbaar assortiment van bijzondere gifts.

Mooi product, en goede snelle service. Bij onduidelijkheid werd ik zelfs even gebeld. Prijs/kwaliteit is hier heel dik in orde!

"Rijkdom" kan in een manchetknoop verwoord worden!

Wij zochten naar een geschikt cadeautje voor de schoonvader van onze dochter. Deze man heeft een goed lopend familiebedrijf, maar om dát uit te drukken, gebeurt al vaak genoeg. Wat naar onze mening belangrijker is, is, dat je niet de rijkdom uit de winstgevendheid van je bedrijf haalt, maar gewoon heel dicht bij huis zoekt, nl. bij vrouw en kinderen. Daar heeft GAEV een prachtige manchetknoop van/voor gemaakt. Hartelijk bedankt nogmaals.

zeer goed

zeer goede ervaring ik had echt een moeilijke knoop in gedachten en die hebben ze toch netjes gemaakt en ook nog voor een mooi bedrag.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Goede duidelijke website, uitstekende kwaliteit gravering en snelle levering.

Ik werd professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Alle verzoeken waren geen enkel probleem en het bedrijf was zeer actief in het oplossen van vraagstukken. Zeker aan te bevelen.

Heb goudkleurige manchetknopen besteld, mooi gegraveerd, en een gepersonaliseerd doosje, zag er super uit alleen in de datum zat een foutje. Heb toen mailtje gestuurd en een super lief mailtje terug gekregen, met excuses en er werd gelijk een nieuwe gemaakt en opgestuurd zonder problemen. Super geregeld en super mooi cadeau voor me broer op zijn trouwdag

Geweldig!!

Prachtige zilveren manchetknopen besteld, erg mooi gegraveerd en geleverd in een chique doosje die netjes ingepakt is! Echt een feest om te geven en te krijgen :-) Helaas door mijn eigen schuld een foutje gemaakt in de tekst maar SUPER opgelost door Mary! In een woordje KLASSE! Ze scoren een dikke 10!

Super goede ervaring!

Vriendelijke mensen, attent en denken met je mee. Het geen ik besteld heb zag er ook top uit. Het was een cadeau voor mijn zoon en kreeg het in cadeau verpakking opgestuurd, het zag er allemaal heel mooi en verzorgd uit!

Bedankt voor de duidelijke adviezen en het prachtige product!

Fijne website!

De verzending verliep niet helemaal zoals verwacht. Hier heb ik telefonisch contact over opgenomen en ze hebben dit goed kunnen uitleggen. Prima!

Zeker een aanrader!

Snel geleverd en een heel mooie verpakking. Bestelde producten voldoen ook volledig aan de verwachtingen! Ik had twee setjes besteld, helaas was maar ééntje effectief geleverd de eerste keer. Klantendienst was super vriendelijk en heeft dit onmiddellijk rechtgezet. Het ontbrekende setje hadden we de dag daarna al in ons bezit. Foutjes kunnen altijd gebeuren, maar dit hebben ze met hun snelle en vriendelijke service onmiddellijk goedgemaakt!

Geweldige service

Snel geleverd, heel mooie verpakking en vooral ook de opvolging en informatie die verstrekt na en tijdens telefonisch contact vond ik echt geweldig!

Leuke persoonlijke webshop

Ik was positief verbaasd over de snelle levering die heel mooi en leuk verpakt was. Manchetknopen en persoonlijke armband zijn mooi. Bij elk cadeautje zit een zorgvuldig op kleur gekozen ansichtkaart. Ook de communicatie is prettig. Een aanrader!

Bestelling zonder problemen gedaan en manchetknopen, van degelijke kwaliteit keurig binnen 2 dagen ontvangen. Fijn contact met kantoor gehad, in verband met speciale vraag en snel en keurig te woord gestaan met snelle antwoorden op mijn vragen. Echt een aanrader

Alles prima en snel geregeld!

Alles prima en snel geregeld!!

TOP!

Supersnelle reactie per telefoon van klantenservice, meteen na geplaatste bestelling, om design e.d. goed door te spreken. Prima verpakt, compleet met mooi kadopapier, vloeipapier, lint, sticker en tasje erbij om er zelf een leuk een geschenk van te kunnen maken. Zeer attent, fantastische service!

Dit is klantenservice op zn top!

Zaterdag bestelling gedaan en gebeld met vraag of dit een bedrijfsadres is en dus niet handig om gelijk vandaag te versturen.. Daarnaast leuk presentje toegevoegd.. erg leuk! Dus vandaar de 10.

Uitmuntend

Mooie pinnen. Adequate snelle verzending fijne webwinkel bedankt ;)

Super mooie manchetknopen!

Heel erg blij met de manchetknopen. Het mailcontact was fijn en vragen werden gelijk beantwoord. Er zijn verschillende design voorbeelden in de mail toegevoegd om ideeën op te doen. Op deze manier heb ik een passende en persoonlijke set manchetknopen cadeau kunnen geven.